Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUS]Vreemde prijzen OV-Chipkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

• martin149
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-11 22:01
Op 24 april jongstleden ben ik afgereisd naar het o zo mooie Groningen. Trein gepakt en vanaf het station met de bus naar de universiteit gegaan. Nu stuit ik in het overzicht van vervoerskosten op een merkwaardig gegeven.

In het overzicht staat namelijk het volgende:
24-04-2013 Crematoriumlaan 19:41 Centraal Station 1,56 Reis
24-04-2013 Centraal Station 11:06 Crematoriumlaan 0,62 Reis

Ik vraag me dan af waarom de reizen een andere prijs hebben, aangezien ze hetzelfde zijn. Het enige wat ik hierbij kan bedenken is het overstaptarief aangezien ik die zelfde ochtend wegens een wisselstoring de bus in Vorden al had genomen, maar dit lijkt buiten de 35 minuten overstaptijd te liggen en de treinreis was op een apart kaartje.
24-04-2013 Vorden, Station 08:58 Zutphen, Busstation 2,60 Reis

Is er iemand die wel weet waarom er een degelijk verschil tussen de busreizen zit?

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 23:04
Dat is mij ook een enige tijd geleden opgevallen, en in mijn gedachten had dat te maken met dal en piek uren.

Maar ik kan er ook volledig naast zitten hoor. :)

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 13:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

basistarief is 0,86 geloof ik,dus gok dat die mist bij de terugweg

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Eigenlijk hebben we al een topic waarin dit soort problematiek besproken kan worden: OV Chipkaart

Daarom gooi ik deze op slot. Je mag je vraag in dat andere topic herhalen, dan blijft het een beetje centraal :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.