Toon posts:

help welk moederbord ondersteund drie monitoren?!

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben bezig met het samenstellen van mijn game pc/desktop maar ik ben niet bekendt op dit gebied. Nou heb ik mijn research gedaan voor alle onderdelen maar ik krijg het niet echt voor me kaar met het moederbord dus mijn vraag was. Weet iemand een goed moederbord waar je een sterke videokaart op kan zetten en drie monitoren ondersteund. (liefst goedkoop mogelijk natuurlijk) Alvast bedankt!

O en voor degene die het zich afvroegen de videokaart die ik in gedachte had is een evga titan ik hoorde dat dit een goede videokaart was voor triple monitor setup.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op het moment dat je een dedicated videokaart gaat gebruiken dan maakt het moederbord toch geen klap meer uit? Of wil je naast je dedicated videokaart ook de IGP gaan gebruiken?

Voor wat betreft het kiezen van een moederbord: *Algemeen Advies* Welk moederbord moet ik kopen?

[ Voor 9% gewijzigd door TERW_DAN op 13-05-2013 20:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
TERW_DAN schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:29:
Op het moment dat je een dedicated videokaart gaat gebruiken dan maakt het moederbord toch geen klap meer uit? Of wil je naast je dedicated videokaart ook de IGP gaan gebruiken?

Voor wat betreft het kiezen van een moederbord: *Algemeen Advies* Welk moederbord moet ik kopen?
Oke bedankt heb het begrepen sorry voor de vraag.

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Elk moederbord kan een sterke videokaart op.
Je vraag is waarschijnlijk; welke videokaart moet ik kopen?

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:27

Bolletje

Moderator Harde Waren
Één topic is voldoende.

Dit topic is gesloten.