Opgelicht door *snip*

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imabanana
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-04 10:57
*snip*

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Wat gebruiken die oplichters vaak de naam "Yvonne",,

Heb je al zijn/haar rekeningnummer op google gezocht? Er zijn dan vaak veel slachtoffers die deze ook hebben gepost op fora. Zo kun je zien of ze al eerder mensen hebben opgelicht of niet.

Aangifte doen bij de politie heeft geen zin, ze gaan er toch niets mee doen. Je kunt het beter melden bij http://www.opgelichtopinternet.nl/
Ook zal je weinig kans bij de bank hebben en dat je ooit je geld terug zal zien.

[ Voor 25% gewijzigd door Chris Smoove op 13-05-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je loopt wel heel erg snel van stapel als je al oplichting begint te roepen van iets dat binnen een week plaatsvind, want je hebt het geld op 7 mei overgemaakt. Kijk ook eens in How to - Veilig handelen op V&A voor tips.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Als iemand zijn e-mailadres verwijdert en op vrijdag zegt dat hij iets gisteren niet kon versturen omdat het zondag is, dan zou ik he took wel weten... 200 euro voor een One X is ook vrij goedkoop volgens mij.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 18:23
afvalzak schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:50:
Als iemand zijn e-mailadres verwijdert en op vrijdag zegt dat hij iets gisteren niet kon versturen omdat het zondag is, dan zou ik he took wel weten... 200 euro voor een One X is ook vrij goedkoop volgens mij.
Het was dan ook een 'zondag', donderdag was Hemelvaart en dat kan je qua pakketjes posten gerust een zondag noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je opent een topic 6 dagen nadat je geld hebt overgemaakt, waartussen één feestdag en 2 weekenddagen zitten, en hebt het over oplichting.

Ik zou zeggen: lees de stickies even door voor je mensen beschuldigd van strafbare feiten - vals beschuldigen is namelijk óók een strafbaar feit. Zelfs al blijkt het mis te gaan, dan kan je dat op dit moment voor de wet nog helemaal niet stellen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.