Hallo medetweakers,
Voor mijn werk ben ik op zoek naar een professionele media player met nogal wat eisen waar een gemiddelde media player niet aan voldoet. Ik heb me al helemaal suf gezocht op Google maar ik heb niets gevonden waar alle eisen mee worden vervuld.
De media player wordt gebruikt voor evenementen waar allerlei partijen met de meest uiteenlopende video formaten komen. Ook worden er verschillende eisen gesteld aan de player en hoe deze het beeld uitvoert. Hopelijk hebben jullie ervaring met een player die de eisen van ons vervult zodat we hier een test mee kunnen draaien.
De volgende eisen worden aan de player gesteld:
Output:
Ik heb al een HTPC op basis van XBMC gemaakt die een groot deel van deze eisen vervulde, maar vanwege het onderhoud wil men liever een media player.
Bij voorbaat dank aan iedereen die suggesties en tips kan geven.
Voor mijn werk ben ik op zoek naar een professionele media player met nogal wat eisen waar een gemiddelde media player niet aan voldoet. Ik heb me al helemaal suf gezocht op Google maar ik heb niets gevonden waar alle eisen mee worden vervuld.
De media player wordt gebruikt voor evenementen waar allerlei partijen met de meest uiteenlopende video formaten komen. Ook worden er verschillende eisen gesteld aan de player en hoe deze het beeld uitvoert. Hopelijk hebben jullie ervaring met een player die de eisen van ons vervult zodat we hier een test mee kunnen draaien.
De volgende eisen worden aan de player gesteld:
Output:
- Minimaal 2 video outputs waarvan er 1 HD beeld kan versturen.
- Ondersteuning voor video output naar beide outputs tegelijk. (mirroring)
- Minimaal 1 digitale en 1 analoge output.
- Ondersteuning voor minimaal 5.1 audio output.
- Als het kan de interface op 1 video output weergeven terwijl op de andere video output de film kan worden afgespeeld.
- Minimaal 1 USB aansluiting.
- Ethernet aansluiting.
- Optioneel een interne harde schijf.
- Optioneel een ingebouwde BD speler.
- Display voor het weergeven van tijdcodes.
- Geen OSD (on screen display = play/pauze icoon) of instelbaar.
- Ondersteuning voor netwerk shares
- Optioneel een webinterface met mogelijkheid voor het aanmaken en wijzigen van playlists
Ik heb al een HTPC op basis van XBMC gemaakt die een groot deel van deze eisen vervulde, maar vanwege het onderhoud wil men liever een media player.
Bij voorbaat dank aan iedereen die suggesties en tips kan geven.
[ Voor 4% gewijzigd door TenTimes op 13-05-2013 14:06 ]
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749