Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Ik heb een telefoon voor mijn vrouw gekocht met een teotsenbord zonder nl woordenboek.
Er zit ook een slide toetsenboard in en die heeft wel NL woorden, maar dat sliden vindt ze niks.

Hoe krijg ik een nederlandse woordenboek in de telefoon?
Ik heb dit ooit gedaan met een HTC desire waar een engelse rom in zat, ik moest een bestand (vlgs mij geen .apk) ergens naar kopieren en opnieuw opstarten..

wie kan mij verder helpen,

edit: gaat om [Wolfgang AT-AS40SE] Nieuwe 4" Android smartphone bij Aldi

[ Voor 10% gewijzigd door Pinin op 13-05-2013 11:47 ]

www.casarodriguillo.com

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

SwiftKey X installeren vanuit de Play Store en die gebruiken als toetsenbord.

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Ja, maar het moet juist geen slide toetsenbord worden en het liefst de stock keybord.
zo kreeg ik dat ook bij de desire voor mekaar

www.casarodriguillo.com

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Met swiftkey hoef je niet te 'sliden'

Hoi!

• Pinin

Pinin

Topicstarter
nou, ik zal het proberen. Maar de toetsenborden die ik tot nu toe gebruikt heb zijn minder fijn dan de stock. Ook omdat we een tablet hebben met stock toetsenbord.

Maar eigenlijk blijft mijn vraag staan: hoe kan ik een NL-woordenboek in de telefoon krijgen

www.casarodriguillo.com

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10 12:31
of download de officiele swipe tb. hierbinnen kun je ook talen toevoegen.
je kan de swype functie uit zetten. deze is gratis zonder add troep. staat alleen op hun site, niet in de store.

heeft overigens ook een stock skin!

[ Voor 9% gewijzigd door dezejongeman op 13-05-2013 10:38 . Reden: info toegevoegd ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:16

Bullet NL

Eigen Wijs

Pinin schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:37:
nou, ik zal het proberen. Maar de toetsenborden die ik tot nu toe gebruikt heb zijn minder fijn dan de stock. Ook omdat we een tablet hebben met stock toetsenbord.

Maar eigenlijk blijft mijn vraag staan: hoe kan ik een NL-woordenboek in de telefoon krijgen
Is het misschien handig om ook even bekend te maken om wat voor telefoon het gaat? Kan het bijvoorbeeld zo zijn dat hij in de winkel gebruikt is zodat er bijvoorbeeld standaard even een taal is geïnstalleerd? Bijna in alle Android stock rom's zit de Nederlandse taal. Vraag me dus af waarom dit niet het geval is in het toestel van je vrouw.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Het gaat om het volgende toestel [Wolfgang AT-AS40SE] Nieuwe 4" Android smartphone bij Aldi
Er zit dus wel volledige NL ondersteuning en vertaling in, maar niet echt in het toetsenbord/woordenboek

www.casarodriguillo.com

• freubelaarisbak
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-07 19:26
Ja ook ik heb deze vraag. Ik snap de reply van dezejongeman niet erg goed, want ik vindt het swipe tb niet op "hun site" Als het swype is wat hij bedoelt, klopt het dat dat een betaalde app is?

Er zal toch wel een stock android dutch dictionary zijn ergens? Ik kan hem wel instellen maar het werkt vervolgens niet en hij blijft engels doen.
Pagina: 1