Toon posts:

Aanvraag hardware

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stel ik zou een casemod willen maken, of een case zelf, wat zijn de beste bedrijven qua sponsors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:51
Dit meen je niet hopelijk....?

Anyway om gesponsord te worden moet je contacten in het wereldje hebben en vooral iets om te laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-10 09:26
Begin eerst maar eens met een casemod maken voordat je om sponsoren gaat vragen. Tenzij je kan aangeven een superproject te kunnen neerzetten of al aardig wat ervaring op het vlak hebt, zullen bedrijven niet staan springen om je te helpen (mischien geen verzendkosten :P ) als je het een en ander bouwt en wat mensen leert kennen dan pas zal je in aanmerking komen voor een sponsor

Maar om antwoord op je vraag te geven. Er zijn meerdere bedrijven die dit modden goed sponseren ik zie zelf veel Cooler master,Asus en Steelseries voorbij komen bij sponsors dus zou ik daar beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Uit een ander topic: Beginnen met casemod

Meelobee schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:08:
Ik denk dat je met een compleet verkeerde insteek begint, casemodden gaat niet om het 'gratis' krijgen van mooie hardware, dat is een (eventuele) leuke bijkomstigheid. Casemodden gaat om het modden.

Welke hardware gebruikt wordt is wat mij betreft om het even, tuurlijk een mod met een tripple Titan setup is gaaf, maar maakt dat de mod per definitie mooier? Volgens mij niet, de creativiteit is imo veel belangrijker.
Een mooie tekening daar ga je geen sponsors mee krijgen. Begin met bouwen met de middelen die je hebt, als je daardoor boven het maaiveld uitsteekt heb je kans dat je sponsoring krijgt, maar zelfs dan is het moeilijk om grote sponsors te strikken.

Zoals gezegd, maak iets aparts, dan val je op en heb je de meeste kans op eventuele sponsors.

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomruijgrok123
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-10 09:33
Je kan gewoon mailen naar coolermaster, die hebben mij ook gesponsord, zonder dat ik ooit iets van casemodden had gedaan. EKWB is ook bereid om te sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ja, en dat is dus iets waar je als casemodder zelf aan de slag moet: Jezelf bewijzen en zelf stappen ondernemen. Hier doen we een slotje op, want we verwachten wat meer inzet dan dit ;)

[ Voor 15% gewijzigd door _ferry_ op 11-05-2013 10:37 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.