Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
beste medetweakers ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon ik heb al even op internet gezocht maar ik kom er uit niet uit. ik heb nu een htc sensation en die is aan het einde van zijn leven.ik kan niet kiezen tussen
deze 3 toestellen
Samsung galaxy s3
Samsung galaxy s4
Samsung galaxy note 2
maar het mag ook een andere telefoon zijn hoor :) .graag 2/1gb ram. en qua snelheid graag het snelste wat er er nu is maar met wat minder kan ik ook wel ik speel vaak de zwaarste games. en whatsapp heel vaak. en twitter en facebook ook nog wel redelijk veel. ik luister veel muziek 8). en liefst wil ik daar voor een goede. baterij te hebben oOo
groetjes themasterap

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2013 17:13 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoeveel geld wil je uitgeven, wat voor formaat telefoon wil je hebben, moet het een snel zijn of mag de telefoon wat langzamer zijn?. Beetje meer inzet tonen mag ook :)

[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 10-05-2013 16:59 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt outerspace ik zal het even aanpassen mijn budget is 650 euro ongeveer ik zou graag het snelste van het snelste hebben maar wat minder snel maakt ook niet uit hoor ongeveer 1/2gb ram

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 16:01
Zoals hierboven gezegd, een beetje meer info wat betreft jouw eisen is wel wenselijk. Je kunt ook eens kijken in dit Tweakers topic, waar de Sony Xperia Z, HTC One en Samsung Galaxy S4 met elkaar vergeleken worden.

Verder zijn er op Youtube honderden, dan niet duizenden reviews van deze telefoons te vinden en dan met name ook vergelijkingen tussen de HTC One en de Galaxy S4. Een aantal Youtube kanalen die één of meerdere goede reviews van hebben van bovenstaande telefoons zijn:

- MKBHD: op telefoon review gebied een van de beste (naar mijn inziens)
- LinusTechTips: heeft een 30 dagen test gedaan met de HTC One en heeft daarvan meerdere vlogs (iSwitched to Android ...)
- UnboxTherapy

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Verwijderd

Als je het mij vraagt is de Note 2 het beste voor jouw wensen en nog voor jaren snel zat. Hij heeft ook veel functies en is erg snel. Maar als je even wat meer informatie geeft kunnen we er wat meer mee.

Verwijderd

Topicstarter
moi_in_actie ik heb al bijna elk filmpje gezien maar als ik voor de samsung galaxy s4 zou kopen moet ik een maand langer werken en mijn htc sensation is gewoon bijna aan het einde van zijn leven.maar sowieso vind ik de htc one en samsung galaxy s4 prachtige toestellen waar het werken het geld waard is

Verwijderd

Topicstarter
dbhuis ik vind de note een mooi mobiel alleen hier heb ik mijn twijfel nog wel over want ik fiets mega veel en als die uit mijn broekzakken zou vallen zou het zonde zijn

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 21:15
Nexus 4? Hou je de helft van je budget over :+ En is vergelijkbaar met de genoemde telefoons :)

Verwijderd

Topicstarter
maarud ik ben echt een geheugen gebruiker dus 8gb of 16 gb is zo bij mij op en ik ben van plan om veel apps en films/foto,s/muziek maar nexus is een super mooie telefoon alleen een micro sd slot mis ik of veel gb

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:23:
dbhuis ik vind de note een mooi mobiel alleen hier heb ik mijn twijfel nog wel over want ik fiets mega veel en als die uit mijn broekzakken zou vallen zou het zonde zijn
Daarvoor hebben we hoesjes. Ter vergelijking, mijn HTC HD2 van drie en een half jaar oud heeft werkelijk geen enkel krasje. En dan bedoel ik werkelijk geen enkele.

Dit is alleen te danken aan het hoesje. Ik heb hem al uit een tractor laten vallen vanaf twee meter, en uit een kluisje op anderhalve meter. Het hoesje ziet er ondertussen niet meer uit, maar de telefoon is nog als nieuw.

Als een oude telefoon die gedeeltelijk van metaal is dit kan, kan de Note 2 dit met een goed hoesje ook wel.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:29

13art

Moderator Mobile
Je kan ook eens kijken naar de Chinese smartphones. Is ook een topic over hier op GoT, daar vind je iets meer bang for bucks. Maar goed chinese telefoons hebben weer andere nadelen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
De Oppo find 5? Kost minder, heel goede bouwkwaliteit, geweldig scherm en heel snel.

steam: failsnail, Letterbox

• NeutraleTeun
  • Laatst online: 14:14
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:18:
moi_in_actie ik heb al bijna elk filmpje gezien maar als ik voor de samsung galaxy s4 zou kopen moet ik een maand langer werken en mijn htc sensation is gewoon bijna aan het einde van zijn leven.maar sowieso vind ik de htc one en samsung galaxy s4 prachtige toestellen waar het werken het geld waard is
De S4 staat wel als keuze in je OP, maar dan 'zeur' je weer dat je voor die een maand langer moet werken.
Vind het eigenlijk een beetje een eerste wereldprobleem.
En wat hoofdletters en interpunctie zou ook niet misstaan eigenlijk.

Google en vergelijkingssites kunnen prima op snelheid filteren. En aangezien jij het snelste van het snelste graag wilt, zou je die keuze ook vrij aardig zelf kunnen maken?

offtopic:
En persoonlijk snap ik die mensen niet, die een luxe willen kopen met het geld dat ze eigenlijk niet hebben, en het dan kopen in de maand dat ze net het geld bij elkaar hebben (zonder reserves werken dus).
Bedoel het niet persoonlijk, en excuus als ik het fout heb, maar adhv jouw opmerkingen schat ik dat zo in.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat je (lees: algemeen, meesten van ons) voor iets moet werken, en dat je een doel stelt. Maar als je de (gedeeltelijke) onkosten voor een nieuwe telefoon niet 1 maand kunt overbruggen dan zitten er toch wel punten van verbetering in je uitgavenpatroon/administratie.

Verwijderd

Als je het snelste van het snelste wilt dan zou ik voor de S4 gaan. Dan maar een maand zuinig doen met je HTC of even een oude Nokia om de tijd te overbruggen.

@MR2: ik vermoed niet dat TS al een hypotheek en kinderen heeft ;). Toen ik nog jong was, spaarde ik ook van uitgave tot uitgave :)

• NeutraleTeun
  • Laatst online: 14:14
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 20:39:
Als je het snelste van het snelste wilt dan zou ik voor de S4 gaan. Dan maar een maand zuinig doen met je HTC of even een oude Nokia om de tijd te overbruggen.

@MR2: ik vermoed niet dat TS al een hypotheek en kinderen heeft ;). Toen ik nog jong was, spaarde ik ook van uitgave tot uitgave :)
Heel goed mogelijk, en ik ken het inderdaad ook wel.
Maar dacht gooi even wat info in de lucht voor het geval TS inderdaad niets af weet van sparen/reserves etc.
Beter jong geleerd dan , uh , mja... zoiets dus :+

Verwijderd

Topicstarter
beste toyotaMR2 ik ben nog maar 15 jaar maar ik vind je advies wel goed hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
XeNeRgY zeer bedankt voor advies

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers welke smartphone zouden julie mij dan nu allemaal aanraden want zelf ben ik aan het twijfelen tussen s3 of s4

Verwijderd

Wij kunnen jou niets aanraden, die keuze moet je zelf maken. Als ik zo lees wat je allemaal met je toestel doet past de S4 beter bij je gebruik. Deze is een stuk sneller. Dan moet je wel een maand langer sparen dus de keuze is aan jou of je kunt wachten :)
Pagina: 1