Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Hallo,

Mijn oog viel op het spel stronghold. Is het de moeite waard om eerst spel 1 en 2 te kopen of kan ik gemakkelijk bij Stronghold 3 instappen?

Ik ben bekend met spellen als Civ, Settlers en Empire Earth.

Alsvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-10 17:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Waarom zou je niet bij deel 3 kunnen instappen ?, Wel vinden veel mensen deel 1 leuker :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
soms zijn spellen te moeilijk als je de basis nooit hebt leren spelen. Dus vandaar mijn vraag.
Nu is het niet duur, bij bol.com kook je serie 1 en 2 voor nog geen 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zulke vragen kun je prima in De Gamelounge stellen.
Daarnaast als het toch een los topic waard is kan het beter in Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
Het is toch een adventure game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 18:15

MsG

Forumzwerver

Weet je überhaupt waar je over praat?

Stronghold is een RealTime Strategy (RTS) spel.

Ikzelf raad je deeltje 1 aan, die is nog onovertroffen. FireFly heeft nu voor Stronghold een patch waardoor hij ook goed draait op de moderne schermafmetingen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
Schijnbaar niet. Ik vond deze het beste passen bij de omschrijving van Wikipedia (ja ik weet het niet heel betrouwbaar)
Maar het is dus een rts.

Ik hoop dat het spel verder wel draait op mijn pc. Ik had laatst ook al problemen met settlers 4. Omdat het spel te oud was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
Nou dat waren de 4 slechts besteedde euro ook.
Ok dat het grafisch niet veel was had ik wel verwacht, maar ook het spel zelf is echt een jammere bedoeling. Helaas volgende keer beter. Toch bedankt voor de adviezen.
Pagina: 1