Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheaps
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik zag dat er op dit forum nog vrij weinig te vinden was over de Y300 en kon niks vinden over de lopende cash-back actie dus bij deze:

Bij aankoop van een Huawei Y300 krijg je 20 euro terug. http://www.huawei-smartservice.nl/cashbacks/

De cashback loopt al een tijdje maar lijkt me hier de moeite waard om te posten. Ben je op zoek naar de ideale schoon-ouders smartphone met redelijke specs en uit Nederland ivm de garantie? Op dit moment is bij T-mobile de Y300 te koop voor 120 euro maar Huawei heeft een cash-back actie waardoor de telefoon uiteindelijk slechts 100 euro kost.

Een linkje naar de telefoon http://shop.t-mobile.nl/e...y300awi.html?ab_agid=1011

Ik heb hem ondertussen besteld voor mn schoonouders en ook mn vrouw is momenteel in het bezit van deze telefoon. T-mobile levert de telefoon met een t-mobile skin maar zonder simlock waardoor hij gewoon met andere simkaarten werkt. Bovendien levert T-mobile er nog een gratis hoesje (nouja het is eerder een zakje waar hij in kan voor transport, niet echt praktisch), maar er is genoeg op e-bay te vinden uit china.

[ Voor 1% gewijzigd door Orion84 op 28-05-2013 12:12 . Reden: Linkje naar tmobile pagina gefixt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 23:17
Heb het toestel ook. Maar ik heb geen T-mobile skin kunnen ontdekken. De opstart animatie is van T-mobile, maar de skin is van Huawei tot zover ik weet.

Verder vond ik het een prima telefoon voor het geld, afgezien van spontaan verdwijnende applicaties.
Mijn eerste indruk: productreview: Huawei Ascend Y300 Zwart review door job_h

Maar voor €100 vind je niks snellers uit Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job_h schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:38:
Heb het toestel ook. Maar ik heb geen T-mobile skin kunnen ontdekken. De opstart animatie is van T-mobile, maar de skin is van Huawei tot zover ik weet.

Verder vond ik het een prima telefoon voor het geld, afgezien van spontaan verdwijnende applicaties.
Mijn eerste indruk: productreview: Huawei Ascend Y300 Zwart review door job_h

Maar voor €100 vind je niks snellers uit Nederland ;)
Hoe is het scherm in vergelijking met de Huawei W1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:26
Heb 'm nu een week en volgens mij 2 bugs gevonden.

1) Whatsapp berichten komen niet aan als het toestel in standby staat. Uiteraard staat het wifi slaapstandbeleid op 'altijd aan' en staat datasynchronisatie ook op 'altijd'.
Druk op de aan/uit-knop om 'm in standby te zetten en 9 van de 10 whatsapps komen pas aan als je het scherm weer activeert... Ik heb 2 stuks Y300 in huis en op beide vindt het fenomeen plaats... Andere Androids in huis hebben het probleem niet. Ik denk dat ik de (third party) oplossing wel gevonden heb, maar zou graag weten of jullie daar ook tegenaan lopen.

2) ik heb op mijn KPN-abbo de voicemail ingeschakeld. Als ik gebeld word en niet opneem, zie ik dat de oproep door gaat naar voicemail. In het scherm komt dan een melding 'oproep niet beantwoord en doorgestuurd' te staan. Daaronder een button met OK.
Probleem is, dat als je niet op de OK knop drukt, dat de melding oneindig lang in beeld blijft. Het scherm gaat dan niet uit (het wordt wel gedimd) en hij gaat ook niet in standby, ook al staat die instelling op 1 minuut. Als je niet op de OK knop drukt, dan blijft het toestel altijd in deze status. Ik hoef niet te melden dat hierdoor de batterij snel leeg loopt. Hele rare fout en heb op het internet slechts 1 vergelijkbare melding gevonden.

Twee dompers op de feestvreugde van de Huawei Y300 dus. Graag deel ik in jullie hiervaringen hieromtrent.

Gelijkluidende klacht: http://technieuws.com/for...twoorde-oproep-thread85.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm vandaag ook gehaald bij de kijkshop, de T-mobile prepaid versie waarvan ik al gelezen had dat deze niet simlocked is zoals er aangegeven wordt en inderdaad, bij het insteken van mijn Vodafone simkaart bleek alles gewoon te werken.

Prima telefoon voor die 120 euro en ik heb tot op heden nog geen echt vreemde dingen kunnen ontdekken, ook de bovengenoemde problemen met WhatApp heb ik niet. Wel werden bij sommige van mijn contactpersonen geen afbeelding getoond na het syncen met Whatsapp en Facebook maar dat heb ik 'opgelost' door een app te downloaden die specifiek daarvoor bedoeld is.

Het enige nadeel is dat ik bij het terugvragen van die 20 euro cashback erachter kwam dat ik de kassabon nodig had en deze heb ik niet meegekregen bij de Kijkshop ...

zal er wel mee te maken hebben dat het bijna sluitingstijd was en ik zelf ook uit mijn werk geraced kwam om nog net de telefoon te kunnen halen.

Morgen maar eens kijken of ik die nog kan krijgen ... anders... tja... nog steeds een prikkie voor een hele nette telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:58

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb 'm bij T-mobile besteld, maar niet echt iets van een factuur gekregen. Wel een bevestigingsmail en een pakbon. Wat lever ik dan in bij Huawei?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt er vanaf wat er op die twee documenten aan gegevens staat.
Merk, model en datum van betaling is wel cruciaal gok ik. Misschien imei-nr?
Waarom stuur je niet een kopie van beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 23:17
IMEI moet origineel zijn, dus uit je doos knippen :o
Ik kreeg een mail terug dat mijn aanvraag niet behandeld kon worden voordat ik mijn originele IMEI nummer opstuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:50
Er is nu ook een topic in Android Smartphones: [Huawei Ascend Y300] Ervaringen en Discussie

Ik heb hem gekocht bij de Kijkshop, maar daar is de voorraad nu blijkbaar op (maandag was er nog voorraad in minstens 10 winkels). Bij de Kijkshop hoef je geen verwijderingsbijdrage te betalen, in sommige andere winkels wel.

T-Mobile heeft ook de prepaid versie in de shop staan: T-Mobile shop prepaid

[ Voor 67% gewijzigd door Eärendil op 26-06-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-07 20:41
Ik ben ook geinteresseerd in deze telefoon. Op de website van de Kijkshop staan ze nu voor 149,99...jaja...dus dan maar bestellen bij T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
Bij de Kijkshop hebben ze nu alleen nog maar het losse simlockvrije toestel.
De eerder stond er een pakket met T-Mobile prepaid simkaart op voor €119,99, die was ook simlockvrij, al stond er op de site dat er een simlock op zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Het kleinere broertje is de Y210.
Komt na cashback op 69,- bij blokker incl. max. 15,- beltegoed
Toestel is van lebara en vermoedelijk simlockvrij
http://huawei-cashbacks.o...endY210-Blokker/home.html

De actie geldt voor aankopen tussen 15-06-2013 t/m 31-07-2013.

[ Voor 13% gewijzigd door thethe2010 op 27-06-2013 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
Het is in specificaties ook wel echt het kleine broertje, de Y300 is veel meer waar voor je geld:

Y210Y300
OSAndroid 2.3Android 4.1
Resolutie320x480480x800
Camera2M5M
CPUSingle core 1GHZDual core 1GHz
RAM256MB512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Y300 is weer leverbaar @ Kijkshop. Let ook even op of je nog ergens FreeBees hebt slingeren.

Edit:

Ik zie dat Huawei ook wat aan de voorwaarden heeft zitten sleutelen:
Om in aanmerking te komen voor deze promotie dienen deelnemers aan de volgende voorwaarden te voldoen: a) koop het Promotieproduct, tussen 22 april 2013 en 31 juli 2013; en (b) ga naar www.huawei-smartservice.nl/cashbacks/ascendY300, vul daar uw gegevens in, waarna u een bevestiging ontvangt op het opgegeven e-mail adres. Print deze e-mail uit en stuur deze samen met de streepjescode van de doos en een kopie van de kassabon voor 11 augustus 2013 in een voldoende gefrankeerde envelop naar:
Dit was eerst 30 Juni, en insturen voor 15 Juli. Verlengd dus :)

[ Voor 78% gewijzigd door Richard op 27-06-2013 09:01 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Dus ff voor de zekerheid: Als ik deze bij de kijkshop bestel kan ik er gewoon mijn Ben sim kaart in doen en gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
T-Mobile Y300 is simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Bedankt voor de tip, heb er ook één besteld. Mijn oude HTC wildfire S is inmiddels aan vervanging toe met al de problemen die het heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Meessen op 28-06-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
bedankt voor de tip dat de Y300 voor 199,99 euro weer op de Kijkshop website staat. Ik heb er gisteren eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
Justie schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 09:00:
bedankt voor de tip dat de Y300 voor 199,99 euro weer op de Kijkshop website staat. Ik heb er gisteren eentje besteld.
Zeker weten 199,- :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:59
Hij zal wel 119,- bedoelen (de T-mobile variant), de simlock-vrije is 149,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
sorry....foutje. 119 inderdaad.
Pagina: 1

Let op:
Voor technische vragen of ervaringen met de telefoon, zie [Huawei Ascend Y300] Ervaringen en Discussie.