Anno Online

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52
mat.hi.as schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:15:
Ik ben ook een tijdje geleden begonnen en nu aangekomen bij het punt dat ik kan gaan beginnen met handelen. Is het verstandig om spices en bier te kopen, zodat ik meer inkomsten krijg van mijn merchants inwoners? Of geef ik dan meer uit dan dat er extra binnenkomt?
Hier kan je de productiekosten zien ten opzichte van inkopen:
http://ultrafine.de/index...-figures/production-costs

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
Dankjewel voor die link. ik heb er zelf ook nog een gevonden, voor de consumptie per inwoner, of eenvoudig in te vullen voor je hele stad.
http://wiki.anno.su/calc/needs/
Of kent iemand een betere?

edit: als ik meerdere trades tegelijk wil doen, moet ik zeker mn pier upgraden en er dan weer zo'n trade storehouse opzetten? Of kan ik ook een tweede pier neerzetten, aangezien ik nog niet kan upgraden?

edit2: Nu kan je zo'n ordinary sail kopen, met als tooltip 95% travel time. Heb je dan echt maar 5% tijdwinst? Lijkt me een beetje weinig. Hoeveel is dat bij de improved sails? Die heb ik nog niet, nog maar ~1.2k merchants van de 2.5

[ Voor 55% gewijzigd door mat.hi.as op 30-06-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwvb
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 17:39
UTADDICT schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:41:
Is de GoT guild nog een beetje levend? Zo ja, is er nog mogelijkheid tot een invite?
Wat is je ingame nickname? Dan zal ik je in het OT plaatsen en toevoegen aan de Guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
mat.hi.as schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 09:25:
edit: als ik meerdere trades tegelijk wil doen, moet ik zeker mn pier upgraden en er dan weer zo'n trade storehouse opzetten? Of kan ik ook een tweede pier neerzetten, aangezien ik nog niet kan upgraden?
een 2de, en 3de pier zijn mogelijk.
edit2: Nu kan je zo'n ordinary sail kopen, met als tooltip 95% travel time. Heb je dan echt maar 5% tijdwinst? Lijkt me een beetje weinig. Hoeveel is dat bij de improved sails? Die heb ik nog niet, nog maar ~1.2k merchants van de 2.5
voor traders en transporters is een sail niet zinvol. maar bijvoorbeeld voor explorers sheelt het meer als een uur als je het 90% sail pakt voor de experianced sailer. dan kan je veel gemakkelijk 2 keer per dag exploren (kost normaal 12 uur, met 90% sail 10:45), en heb je wat marge zodat het in je IRL schema blijft passen.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:43
Ik kom wat ruimte te kort op mijn eiland maar ik kan niet uitbreiden :? Heb ik dan of te weinig inwoners of moet ik eerst een bepaald niveau halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
Termi schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:12:
Ik kom wat ruimte te kort op mijn eiland maar ik kan niet uitbreiden :? Heb ik dan of te weinig inwoners of moet ik eerst een bepaald niveau halen?
Als er nog staat dat je een volgende stadgrootte moet bereiken (zoals city, of local trading hub) dan heb je nog meer hogere inwoners nodig. Meestal is het de volgende (of twee erna) in de questline. Kan je niet ook al naar een nieuw eiland toe?

Morgen komt er dus een grote update met betrekking tot de bootjes. Ik hoop dat dat een beetje goed gaat werken. Wat ik ook fijn zou vinden is als je een route met 3 eilanden zou kunnen varen, maar dat zie ik helaas niet in de changelogs staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
Ik zou ook graag een invite tot GoT guild, ingame name: teunisnl
Zit nu op 1300+ Imperials en counting

Heb de meat & wine nu bijna steady, dus volgensde stap wordt de kandelaars.

Gelukkig een island gevonden met 9 freshwater, dus die ga nu gebruiken voor de Fur coats, enige 2 dingen welke ik nog niet in overvloed heb puur omdat fresh water zo schaars is. (ook vrij groot te koort aan boeken, maar met die extra 9 water los ik beide op)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
Enig iemand idee wanneer er echte multiplayer features komen?(Zoals tegen elkaar vechten als in anno 1404?)

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Ik zou het niet verwachten als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 13:50

3raser

⚜️ Premium member

Ben sinds enkele dagen bezig met dit spel en zag plots dat er een topic voor was.
Mijn ingame naam is Eraser. Zit momenteel op 970 vassals en ik moet nodig gaan herstructureren. Jammer dat je zoveel bomen moet missen om een goede layout te krijgen.

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-09 22:35

niq

Eet nooit gele sneeuw!

we officially declare the beta status of Anno Online as over!
http://en.anno-online.com

Vanaf vandaag dus geen Beta meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Speel dit spel sinds een aantal dagen. Zijn er nog Tweakers die dit spelen, en is er nog een Tweakers guild waar ik bij kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:36
Kleine bump, ik speel het toch al een lange tijd, ben eindelijk kunnen beginnen aan de kathedraal. Zit in deel twee, maar om een portaal te creeren moet je een nieuw eiland helemaal volzetten met vassals....

Halloween event in volle gang ook, en ze hebben ook PvE (player vs environment) toegevoegd, al lijkt dat nog erg unbalanced. Het lijkt erop dat je moet rubies uitgeven om op moeilijke niveaus een kans te hebben.

En wat doen guilds eigenlijk, buiten plaats innemen op je eiland? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:34
Ik weet dat dit inmiddels een oud topic is maar vroeg me af of er nog mensen zijn die dit spelen? Ben zelf onlangs begonnen omdat ik het op Steam zag.

Ben omdat ik net begonnen ben nog niet erg ver. (Net een eiland voor hennep gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 16:14
Ik heb een account aangemaakt maar verder als dat ben ik niet gekomen. Twijfel nog beetje of het de moeite waar is om te spelen. Heb de oude Anno spellen altijd met veel plezier gespeeld. maar na het inloggen op Online kreeg ik het idee dat er toch een behoorlijk verschil zit in de gameplay.

Is er iemand hier dit kan bevestigen of ontkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaitai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik zoei nog een vriend of vrienden om te handelen en zo.
Mijn nickname is Lord-Frank.

Ik hoor het wel... Dank alvast.

Panasonic TV, Soundbar en BlueRay speler en Ziggo Alles in 1 Complete

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Niet bedelen om beta keys, hier bespreken we de game.
Wie keys weg te geven heeft: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1432971">Geef hier je game vouchers weg!</a>
Ook daar NIET bedelen om keys!