Goedemiddag allen,
Ik had even wat korte vragen, ik ben laatste tijd op zoek naar een computer en ben uitgekomen op een systeem waarvan ik denk dat het een goede is voor het budget wat ik heb.
Ik heb niet een specifiek budget gesteld maar ongeveer 1200 vind ik toch wel de max. Aangezien ik ook andere kosten heb.
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Online spellen spelen en streamen
- Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget zit nu op 1200, maar als ik goede tips krijg over hoe ik het beter kan aanpakken kan het ook iets extra kosten
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, enkelt een Blu-ray dvd brander
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle basis componenten, zie voorbeeld in wensenlijst
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen bepaalde voorkeur voor speciale componenten, wel heb ik me ingelezen en zoek ik graag onderdelen die ik later nog kan upgraden als dat eventueel nodig zou zijn.
-Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen bepaalde wensen, al vraag ik mij wel af of de voeding sterk genoeg is.
Mvg,
Leroy
Ik had even wat korte vragen, ik ben laatste tijd op zoek naar een computer en ben uitgekomen op een systeem waarvan ik denk dat het een goede is voor het budget wat ik heb.
Ik heb niet een specifiek budget gesteld maar ongeveer 1200 vind ik toch wel de max. Aangezien ik ook andere kosten heb.
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Online spellen spelen en streamen
- Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget zit nu op 1200, maar als ik goede tips krijg over hoe ik het beter kan aanpakken kan het ook iets extra kosten
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, enkelt een Blu-ray dvd brander
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle basis componenten, zie voorbeeld in wensenlijst
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen bepaalde voorkeur voor speciale componenten, wel heb ik me ingelezen en zoek ik graag onderdelen die ik later nog kan upgraden als dat eventueel nodig zou zijn.
-Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen bepaalde wensen, al vraag ik mij wel af of de voeding sterk genoeg is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 192,60 | € 192,60 |
| 1 | MSI Z77A-G45 | € 89,99 | € 89,99 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 251,- | € 251,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 54,85 | € 54,85 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 55,66 | € 55,66 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 80,84 | € 80,84 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 37,60 | € 37,60 |
| 1 | Corsair Vengeance CMSX16GX3M2A1600C10 | € 93,50 | € 93,50 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 54,20 | € 54,20 |
| 1 | Samsung 840 series Pro 128GB | € 109,- | € 109,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.019,24 | |
Mvg,
Leroy
[ Voor 10% gewijzigd door Nilem op 06-05-2013 12:16 . Reden: Extra info bijgevoegd over het systeem ]