Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Microsoft certificaten halen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel aan het leren voor de 70-410 van microsoft. Nu heb ik via examcollection al flink geoefend en ook heb ik via cbtnuggets.com veel informatie opgedaan.

Nu heb ik van de 10 toetsen ongeveer elke keer dat ik er 6 van pass.

Het val mij op dat er ook veel vragen inzitten die ik in de. Cbtnuggets instructiefilms niet voorbij heb zien komen.

Nu is mijn vraag; hoe hebben jullie geleerd, hebben jullie tips? En zijn jullie in 1x geslaagd of meerdere malen geprobeerd en toen gehaald. Kortom wil ik graag weten hoe het jullie vergaan is.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:36
Boek+Examcollection :Y

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:08

Dido

heforshe

Niet een bruikbaar antwoord, maar met een bootcamp in Goa heb ik 4 certificaten voor MCPD web 4 in drie weken gehaald.

Keywords: intensief, geen afleiding, 24/7 on-topic stampen

Ja, het kan ook makkelijker, maar daar kwam ik pas achter toen ik terug was 8)7

Wat betekent mijn avatar?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik merk idd dat een boel stampen is, echter kom ik via examcollection ook vragen tegen waarvan ik niet eens weet wat het is. En ik weet zeker dat deze ook niet besproken zijn in het boek of in de video's.

Hadden jullie daar geen last van dat er vragen tussen zaten waarvan je niets wist, desondanks dat je het boek etc goed gelezen hebt?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Afgezien van boeken moet je eigenlijk ook gewoon een testomgeving gaan bouwen en oefeningen zelf gaan maken. Kom je iets tegen wat je niet kent, dan kun je dat altijd opzoeken op Technet...

Ik lees altijd de boeken, en probeer de beschreven dingen altijd met het boek op schoot uit in mijn testomgeving. Dat werkt voor mij het beste.

Examcollections zou ik links laten liggen als ik jou was. Het is een leuk middel om eens te toetsen hoe je ervoor staat, maar het is geen studiemateriaal... Absoluut niet.

Zorgt dat je vertrouwd raakt met de stof, oefen flink in je testomgeving, maak de vragen die bij de boeken zitten en pas als dat helemaal goed zit zou je eens een keertje naar een test van Examcollection kunnen kijken... Die vragen dom uit je hoofd leren is compleet zinloos...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Ijk heb idd ook een testomgeving, ik probeer idd ook die dingen uit... De dns active directory en grou policies, en ook powershell heb ik veel gedaan. Daarvoor ook een boek gelezen en cbtnuggets video's gekeken.

En toen pas examcollection gedaan. Maar merk dat erbij exam collection wat vragen zijn die ik niet eens in het boek heb gelezen en ook niet in de video's. Daarom ben ik een beetje angstig om get examen te gaan doen, wat als daar nog meer van zulke dingen voorbij komen?

Schiet mij zo niet wat te binnen maar heb er een paar gehad bij het oefenen. Plus wat ik merk is dat ik soms te overhaast de vragen lees. Dn zie ik achteraf het antwoord en dan wist ik 'm maar puur door te snel lezen foutief geantwoord.

Enigste waar ik nog wel moeite mee heb momenteel is ipv6

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-11 17:15
PS: Gebruik van braindumps zoals op examcollection is verboden door Microsoft en kan ervoor zorgen dat je certificeringen worden afgenomen.

Kijk ook eens op:
[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9

http://blog.bjornhouben.com

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 17:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Volgende examen via cbt nuggets ook leren daar worden wel veel van die vragen beantwoord heb ik gemerkt.

• Linke Loe
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-11 07:57
Sorry hoor, maar het gaat er toch om dat je, datgene wat je leert in de opleiding, toe kan passen in de praktijk? Dat betekent dus ook dat je op het examen vragen zult krijgen uit een praktijksituatie en het dus geen overhoring van de boeken zal zijn...

Dat je veel vragen fout hebt, door ze te snel te beantwoorden, heb je helemaal zelf in de hand. Op het echte examen krijg je voldoende tijd om de vragen goed te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Had jij er ook last van dan casanova? Dat er vragen gesteld werden wat niet besproken was in cbt nuggets 70-410?

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:29
De Nuggets behandelen nooit 100% van de stof. Wat ik meestal doe is de Nuggets bekijken, en daarna het boek van Microsoft lezen en leren.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 22:19

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Ik zelf ben erg practisch ingesteld. Ik kijk dus vooral de nuggets/trainsignal etc. En doe mee in een testomgeving. Boek heb ik voor mijn 2003 examen nog gebruikt, maar sindsdien heb ik genoeg aan het video materiaal en logisch nadenken tijdens het examen.

De antwoorden krijg je bij het examen gewoon op je beeldscherm, je moet alleen de juiste nog kiezen ;)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 22:19
Mijn aanpak is tot nu toe altijd CBT Nuggets kijken, zelf proberen dingen na te bouwen op mijn test omgeving en daarna een paar oefen examens van Examcollection om te kijken hoe ik ervoor sta.
De meest waardevolle tip vind ik echter: Lees de vragen goed!
Ik heb al zo vaak fouten gemaakt omdat ik over dingen heen lees.

Computer says no

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus idd ook, je leest dan het antwoord en dan denk je shit die had ik geweten

• twieren
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 09:49
Meekoh schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:55:
Mijn aanpak is tot nu toe altijd CBT Nuggets kijken, zelf proberen dingen na te bouwen op mijn test omgeving en daarna een paar oefen examens van Examcollection om te kijken hoe ik ervoor sta.
De meest waardevolle tip vind ik echter: Lees de vragen goed!
Ik heb al zo vaak fouten gemaakt omdat ik over dingen heen lees.
Ik gebruik exact de zelfde methode, op 22 mei mag ik weer bewijzen of deze methode mij geholpen heeft.

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 22:19
twieren schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:55:
[...]

Ik gebruik exact de zelfde methode, op 22 mei mag ik weer bewijzen of deze methode mij geholpen heeft.
ik op 13 mei, alvast suc6 he ;)

Computer says no

• twieren
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 09:49
Meekoh schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:25:
[...]

ik op 13 mei, alvast suc6 he ;)
Thanks, jij ook succes.
Pagina: 1