- Het is in mijn opinie echt een vlaggenschip ja! Zo voelt het toestel robuust en netjes afgewerkt aan, scherm is prachtig qua kleuren, contrast en kijkhoeken en hij voelt rank en slank aan. De 1GB RAM heb ik nog nergens hickups zien geven eerlijk gezegd bij het switchen van app naar app. Toestel kan geen 1080p MKV'tjes afspelen zonder haperingen, daar zie je het wel, maar met 'n 720p scherm is dat ook weer wat overdreven.
- Je merkt het verschil in grootte zeker! Op foto's komt dat inderdaad niet over (schrijven verschillende reviewers ook) maar in reallife ligt de One Mini echt stukken beter in mijn handen. Minder breed, minder lang, betere afgeronde zijkanten. In mijn opinie had de HTC One in zijn maat de afwerking van de Mini mogen hebben!
Je ziet het al aan:

One Mini don't sratch, de One (maand in gebruik ofzo) is al aardig gehavend
Zoals ik eerder zei, had ik m'n huidige toestel nagenoeg nu instant ingeruild, mits hij in 64GB verkrijgbaar was of een MicroSD-slot had. Moet de batterijduur bijvoorbeeld nog goed bekijken, dus dat kan een stuk minder zijn dan m'n huidige toestel. Het ledje is gewoon echt oldfashioned en hedentendage helemaal niks, dat blijft zonde
Oja, mocht je features zoals NFC of infrarood killing vinden, hoef je ook niet bij deze Mini te zijn natuurlijk.
- Je merkt het verschil in grootte zeker! Op foto's komt dat inderdaad niet over (schrijven verschillende reviewers ook) maar in reallife ligt de One Mini echt stukken beter in mijn handen. Minder breed, minder lang, betere afgeronde zijkanten. In mijn opinie had de HTC One in zijn maat de afwerking van de Mini mogen hebben!
Je ziet het al aan:

One Mini don't sratch, de One (maand in gebruik ofzo) is al aardig gehavend

Zoals ik eerder zei, had ik m'n huidige toestel nagenoeg nu instant ingeruild, mits hij in 64GB verkrijgbaar was of een MicroSD-slot had. Moet de batterijduur bijvoorbeeld nog goed bekijken, dus dat kan een stuk minder zijn dan m'n huidige toestel. Het ledje is gewoon echt oldfashioned en hedentendage helemaal niks, dat blijft zonde
Oja, mocht je features zoals NFC of infrarood killing vinden, hoef je ook niet bij deze Mini te zijn natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 24-10-2013 13:48 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit