Hallo mede Tweakeraars,
Ik wil graag een nieuwe pc kopen om op te editen.
Mijn setup nu : HP Pavilion g6 laptop (17,3 inch) met i5 (hd4000) en een extra monitor.
Bij de nieuwe setup zou ik graag weer 2 monitors willen gebruiken maar die wordt nu nog niet meegerekent.
DAA :
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video bewerking in Sony vegas en After effects, en een paar simpele low graphics games zoals cod4 promod, counter strike.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
HDD's en SSD's worden ook niet meegerekend, die worden later aangeschaft want heb nog 1 HDD om mee te beginnen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast met inhoud
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Amd omdat het goedkoper is, maar Intel cpu is toch beter?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet te luid, maar heb liever goed gekoeld dan fluisterstil
Wat ik heb voorgesteld :
Ik wil graag een nieuwe pc kopen om op te editen.
Mijn setup nu : HP Pavilion g6 laptop (17,3 inch) met i5 (hd4000) en een extra monitor.
Bij de nieuwe setup zou ik graag weer 2 monitors willen gebruiken maar die wordt nu nog niet meegerekent.
DAA :
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video bewerking in Sony vegas en After effects, en een paar simpele low graphics games zoals cod4 promod, counter strike.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
HDD's en SSD's worden ook niet meegerekend, die worden later aangeschaft want heb nog 1 HDD om mee te beginnen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast met inhoud

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Amd omdat het goedkoper is, maar Intel cpu is toch beter?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet te luid, maar heb liever goed gekoeld dan fluisterstil
Wat ik heb voorgesteld :
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 151,30 | € 151,30 |
1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,90 | € 56,90 |
1 | XFX HD7770 Double Dissipation Edition | € 106,65 | € 106,65 |
1 | Cooler Master K280 | € 30,43 | € 30,43 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 24,89 | € 24,89 |
1 | Corsair Value Select CMV4GX3M1A1600C11 | € 28,64 | € 28,64 |
1 | XFX Pro 550W | € 53,90 | € 53,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 452,71 |
FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)