Toon posts:

Duo boot win7 & Mac osx

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondanks van de week nieuwe onderdelen voor me pc gehaald, nieuw moederbord, nieuwe processor, nieuw RAM, nieuwe harddisk.

Nu wou ik het volgende doen een dualboot maken met win 7 en MAC OSX om dit te doen las ik dat ik dat IAKOS v5 op een Intel i5 processor zou kunnen draaien, nu krijg ik de melding you need restart your computer.hold down the Power button for several seconds of pres the restart button, ik beschik over de volgende hardware

- Asrock- B75 pro3-m moederbord
- Intel I5 processor
- DDR 3 corsair 8 GB
- Western digital 3TB green
2 x geforce 9800 GX 2

Ik heb nu Win 7 draaien op 1 partitie en 1 partities is leeg voor IAKOS 5I
Wie weet hoe ik dit kan oplossen
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik een foto upload op tweakers dan
kan ik de melding laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:10:
Weet iemand hoe ik een foto upload op tweakers dan
kan ik de melding laten zien
Welkom op GoT :w

Ik zou hier eens beginnen: Forum FAQ

Verder zou ik ook eens kijken naar [OSx86] Installatie ervaringen & discussie

En als je toch bezig bent, kijk ook even naar Het algemeen beleid #quickstart

Verder wil ik graag van je weten wat je eigenlijk zelf al ondernomen hebt om het werkend te krijgen. Waar heb je op gezocht? Wat heb je gevonden? Waarom werkte dat niet? Etcetera.

Op dit moment heeft je topic een vrij hoog 'helpdesk-gehalte' en dat is niet waar GoT voor bedoeld is. Dat wil niet zeggen dat we je niet willen helpen, maar nu komt je topic nogal over als 'ik wil een hackintosh, het werkt niet, geef mij even een stap-voor-stap guide hoe het wel moet, kthxbye'. ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst windows 7 geïnstalleerd toen heb ik acronis os selector 8.0 geinstalleerd en nu wil ik dus Mac os x installeren dat zijn de Stappen die ik heb ondernomen verder heb ik filmpjes op YouTube bekeken om te ontdekken hoe dit moest