Moet het eigenlijk niet in een nieuw topic Feralio?

Standin spelers.. Wil dat zeggen spelers die geen team hebben die meespelen om teams op te vullen?Feralio schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:33:
Gezien de hoeveelheid signups wordt het toernooi een 4 man Double Elimination Tournament. Ik zal van de week de teams gaan maken, echter ben nog wel op zoek naar wat standin spelers.
Captains krijgen van mij een lijstje met hun vaste spelers, standins zullen we op de dag zelf regelen, mits er genoeg zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 15-04-2014 10:09 ]
Dit is inderdaad de bedoeling van de standins. Terugkijkend op de voorgaande toernooien is dit geen overbodige luxe.aicaramba schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:05:
[...]
Standin spelers.. Wil dat zeggen spelers die geen team hebben die meespelen om teams op te vullen?
Dat zou ik op zich wel willen doen als ik tijd heb, maar wel met een grote maar..
Ik weet niet zeker of ik dan kan. Ik kan pas vlak voor een game zeggen of ik mee kan spelen of niet.
En ik ben een newbie (ik ben nog maar level 4) en ik denk niet dat er teams zijn die me willen.
De oervader... Nu is het GGJeVader schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:33:
Ook aangemeld. Hopend op epic games net zoals de vorige keer!
20 min GG
Op basis van de team naam wordt dit 100% pick Q/E Invoker ^^.Feralio schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:07:
Dames en heren,
Ik presenteer jullie, de teams! (namen komen van de Team Name Generator)
Irrational Land Meteors
Sahje (C)
Morax
TRUE
PussyLeBombe
Demolisher
Die dan op vreemde plekken en tijden meatballs gaat gooien?Sahje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:15:
[...]
Op basis van de team naam wordt dit 100% pick Q/E Invoker ^^.
Yogoi schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:17:
[...]
Die dan op vreemde plekken en tijden meatballs gaat gooien?
[ Voor 21% gewijzigd door Sahje op 18-04-2014 10:30 ]
Wel bij je team naam blijven hèJeVader schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:58:
Hahaha, fantastisch logo! Ik ben daar helaas niet zo goed in maar misschien wil iemand anders van mijn team een leuk 'meatball' logo maken.
[ Voor 26% gewijzigd door Feralio op 18-04-2014 10:53 ]
Toernooi is nu voor een groot deel op 1 dag, afwezigheid is dan meestal een minder groot probleem.Lampiz schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:26:
Ik speel meestal alles behalve support en het liefst carry. Deze rol is vaak toebedeeld aan degene met de meeste ervaring toch? Maar wat we met de vorige toernooien vaak hadden was dat supports ook maar beperkt aanwezig zijn. Hoe zit het met de regels van minimaal 3 van het echte team ? Of staat dat in de TS?
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Mocht dit voorkomen dan gaan we kijken naar gemiddelde tijd van de matches, waarbij de snelste tijd wint.Gert Pronk schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:04:
Geachte Feralio (organizer),
Hoe ga je om met ties?
Want met een round-robin start is de kans aanwezig dat er ties ontstaan.
Idd, gewoon gezellig door spelen en een beetje nieuwe contacten maken.Fiole schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:05:
Overigens wil ik graag nog even onder de aandacht brengen: Wellicht zijn we al vrij snel klaar met matches. In dat geval word er vaak (zie: bijna altijd "in-houses" gespeeld) dat houdt in dat er vanuit de 2 teams samen met casters willekeurige teams wordt gemaakt en dan weer captains mode/draft word gespeeld voor de lol (eventueel aangevuld door andere tweakers), dit is vaak ook gewoon lekker gezellig, stress vrij en een goede manier nieuwe tweakers te ontmoeten!
Sahje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:17:
[...]
[afbeelding]
Team ILM is er klaar voor: http://i.imgur.com/D2Xnyzj.jpg & http://i.imgur.com/NemBBzB.jpg
Aye aye capt.Sahje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:11:
Verzoekje aan de subs: Post in dit topic even wat je favoriete role/heroes zijn. Niet dat we dan gericht op zwakte/sterkte gaan subben (ik niet) maar mocht iemand uitvallen dan is het als captain wat makkelijker om snel te schuiven in de line-ups. Voor mijn teammates staat al een uitgebreidde google docs questionnaire klaar om te bepalen waar we gaan falen!
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Haha die teamnaam, wanneer is het trainingskamp captain?Saturday Lightning Gentlemen
TwelveEleven (C)
Collo
Xeta
RoboSpinoza
Bananenspin
[ Voor 4% gewijzigd door RDDD op 19-04-2014 03:12 ]
Op basis van de teamnaan hebben wij sowieso gewonnen!Feralio schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:07:
Saturday Lightning Gentlemen
TwelveEleven (C)
Collo
Xeta
RoboSpinoza
Bananenspin
Ik zou eventueel vanavond kunnen.JBplap schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:40:
[...]
Haha die teamnaam, wanneer is het trainingskamp captain?
[ Voor 25% gewijzigd door RoboSpinoza op 19-04-2014 13:55 ]
Mijn DM staat toch echt aan hoor! Ik snap het dus ff niet meer.RDDD schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 02:40:
Team Gentle Leather (echt...) is ready as ever! Meteen een mooie handicap, achterlijke captain is nog ruim een week op vakantie (met zeer beperkt internet).
Maar team is benaderd en volste vertrouwen in een superstrakke voorbereiding.
Overigens, Tyler Durden: je DM staat uit. Kan je deze asap aanzetten? Thanks!
teambitstorm.nl
Ik vind hem helemaal goedC0llo schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:00:
Alvast zo vrij geweest om een avatar/flag te maken voor de Saturday Lightning Gentlemen. (Als de rest van het team het er mee eens is)
[afbeelding]
Altijd wel in voor een potje dota, dus laat die training matches maar komen captain!
Geniaal!C0llo schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:00:
Alvast zo vrij geweest om een avatar/flag te maken voor de Saturday Lightning Gentlemen. (Als de rest van het team het er mee eens is)
[afbeelding]
Altijd wel in voor een potje dota, dus laat die training matches maar komen captain!
[ Voor 12% gewijzigd door Lampiz op 24-04-2014 14:28 ]
Kom er gewoon bij, we zien wel ;)!aicaramba schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:30:
Ik zou wel mee willen doen, maar ik heb wat problemen met mn PC.. Wat hardeschijf problemen, waardoor de PC regelmatig helemaal vast hangt.. Dus lijkt me niet zo slim
[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 24-04-2014 14:37 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Anvesi op 24-04-2014 15:01 ]
Haha, ik dacht dat niemand het op zou vallen... Maar het komt wel echt uit de gentle leather reeks. Tik het maar eens in op google... Dan zie je de uitleg... als je dan op afbeeldingen klikt kom je oa deze tegen.aicaramba schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:33:
Als ik over het plaatje hover zie ik 'gentle leader'. Dat is toch wat anders dan gentle leather
[ Voor 24% gewijzigd door Crell op 24-04-2014 15:34 ]
Zoiets?Crell schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:31:
[...]
Succes voor de persoon toegewenst die hier een leuk logo voor wil verzinnen
[ Voor 17% gewijzigd door aicaramba op 24-04-2014 17:50 ]
[ Voor 93% gewijzigd door aicaramba op 24-04-2014 23:02 ]
Dat logoSahje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:17:
[...]
[afbeelding]
Team ILM is er klaar voor: http://i.imgur.com/D2Xnyzj.jpg & http://i.imgur.com/NemBBzB.jpg
Verwijderd
Regel jij even de nieuwe teamindelingen met nieuwe MMR Balance, nieuwe captains die tijd hebben om hun team te benaderen en samen wat potjes te spelen en tegelijk ook een nieuw tournament bracket wat in de tijdsgrenzen past en waarin iedereen een evenredig aantal games kan spelen?Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:15:
Ik neem aan, gezien de nieuwe inschrijvingen dat er een nieuw team wordt aangemaakt?
Ik heb me namelijk niet aangemeld om als stand.in te gaan spelen.. hoe zit dit precies?
Groeten, Conflict
Verwijderd
Tweakers heeft een eigen TS server beschikbaar gesteld door Feralio. In het GoT Dota topic kan je de informatie daarvan vinden.Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:33:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het harstikke mooi dat jullie zoiets kunnen organiseren en ik ben me er van bewust dat het al lastig genoeg is om teams in te delen.
Ik gaf het alleen aan met daarbij een normale vraagstelling. Ik stel me in ieder geval wel beschikbaar als stand.in maar zonder communicatie gaat dit lastig worden. Is er hiervoor een Teamspeak server beschikbaar of wordt alles via steam geregeld?
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Mjetterd op 30-04-2014 13:40 ]
VILF | Yeti
Venge bug is opgelost, ban liftedSahje schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:25:
Pending een hotfix is Venge tijdelijk gebanned van het toernooi vanwege een game-breaking bug betreffende de interactie tussen Venge's nieuwe aura en sterven door buildings. Door het proberen te applyen van vengeance aura op buildings crasht de server en kan er niet gereconnect worden naar de game:
http://i.imgur.com/DwIiHVS.jpg
http://i.imgur.com/VChNpJs.jpg
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Na de lower en higher bracket finale spelen de winnaars daarvan toch nog de grand finale in een BO3?sandah88 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:34:
We beginnen om 14:00 waarbij elk team drie BO1 zal spelen. Er worden telkens 2 matches tegelijk gespeeld, dus er zullen ook 2 streams tegelijk lopen. Nummer 3 en 4 spelen vervolgens een lower bracket final, nummer 1 en nummer 2 spelen een higher bracket final. (Bij eventueel gelijkspel in BO1 wordt gekeken naar de kortste ingametijden)
Lijkt me dat dan eerst de verliezer van de upper bracket nog tegen winnaar lower bracket speelt...RoboSpinoza schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:57:
[...]
Na de lower en higher bracket finale spelen de winnaars daarvan toch nog de grand finale in een BO3?
JBplap schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:08:
[...]
Lijkt me dat dan eerst de verliezer van de upper bracket nog tegen winnaar lower bracket speelt...
Ik snap het niet meerFeralio schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:42:
Het toernooi begint met een round robin fase, hier speelt iedereen 1 game tegen elkaar. Op basis daarvan gaat iedereen! naar de halve finale waar de nummer 1 tegen nummer 4 speelt en de nummer 2 vs. nummer 3. En in de finale komen de winnaars hiervan tegen elkaar.Bedankt Sahje!
De finale is een Bo3, de round robin en halve finale zijn Bo1.
[ Voor 8% gewijzigd door Feralio op 02-05-2014 10:35 ]
Dat is een goed punt. Uiteindelijk moet je qua format keuzes maken, en ze hebben natuurlijk allemaal voor- en nadelen.Fiole schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:15:
het punt van de opzet die er nu is is redelijk simpel: er worden 2 matches tegelijk gespeeld zodat alles lekker doorloopt. Zodra je het format van RoboSpinoza gebruikt moeten teams gaan wachten op de uitslag van een andere match. Dit zorgt voor vrij veel vertraging. En uit ervaring kunnen we zeggen dat het dan vrij snel uit de hand gaat lopen (opeens moet je 2 uur wachten als "nummer 1" om de finale te spelen).
Dat klopt, maar denk je dat de nummer 1 en 2 ook zin hebben een uur te wachten zodat ze hun match kunnen spelen?JBplap schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:54:
Het geeft juist de no 3 en 4 de kans om ook de hele finale te bekijken.
Anders spelen ze om 3 4 plaats terwijl de finale al bezig is.
Haha een uur wachten poeehhhhFiole schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:57:
[...]
Dat klopt, maar denk je dat de nummer 1 en 2 ook zin hebben een uur te wachten zodat ze hun match kunnen spelen?
Vaak wel, soms niet. Ook is het gewoon zo dat het echt gaat om tijd. De vorige 2 toernooien waren niet zo opgezet en duurde véle malen langer wat tot ongelooflijk veel problemen leiden.
Ja maar dan is het gezelliger dan in je eentje achter de PC thuisJBplap schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:41:
[...]
Haha een uur wachten poeehhhh
Op de motorcross moeten we vaak 3 uur wachten voordat we weer 20 min mogen rijden haha![]()
en daarna nog een keer 3 uur wachten voor de laatste manche.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
[ Voor 13% gewijzigd door Anvesi op 03-05-2014 17:44 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq