[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
Lijkt inderdaad iets mis te gaan met de communicatie hier. :D Danslo zit al in de finale, team van Tharulerz. Denk dat je hem verward met iemand anders Fiole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Feralio schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:29:
Lijkt inderdaad iets mis te gaan met de communicatie hier. :D Danslo zit al in de finale, team van Tharulerz. Denk dat je hem verward met iemand anders Fiole.
..zie ik nu inderdaad, team 3/4 en alles wat erbij komt + slechte timing zorgt ervoor dat ik inderdaad een fout maak. Mijn excuses aan Danslo :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Fiole schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 16:00:
team 3vs5 lowerbracket wordt morgen (29ste) gespeeld 20:00, we zullen wat standins nodig hebben, erna kunnen we waarschijnlijk nog wel wat inhouse games doen :)
Gaat er iemand casten? Ik zit nu ergens waar ik geen Dota2 client heb, dus een Twitch stream zou ik erg waarderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:59
Ik zou wel willen casten, maar mijn pc kan denk ik niet met een degelijke kwaliteit streamen in twitch..
Iemand zin om me te joinen om samen te casten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Fiole schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 16:00:
team 3vs5 lowerbracket wordt morgen (29ste) gespeeld 20:00, we zullen wat standins nodig hebben, erna kunnen we waarschijnlijk nog wel wat inhouse games doen :)
Als het mogelijk is, iets eerder beginnen. Kan namelijk maar tot 10uur max ofzo spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wordt er nog gespeeld?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

@postius: ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Wil er nog iemand met mij meecasten?
Ik red het helaas niet met mijn pc om op twitch.tv te streamen (naast het draaien van dota).

Als je niet wil casten maar eventueel wel zou kunnen streamen, hoor ik het ook graag.
Ik cast gewoonweg ingame.

[ Voor 41% gewijzigd door sandah88 op 29-06-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Game 2 start nu
Er kan in dota 2 mee worden gekeken. Add me eventueel in steam als je de game niet kan vinden.
Commentaar aanwezig!

[ Voor 9% gewijzigd door sandah88 op 29-06-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
Hier game 2: http://c.vrst.me/PxPq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de luie mensen:

[ Voor 170% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Ik kan hem niet kijken met dat bestand jorde.

Oplossing gevonden om het bestand te kijken:
Plak het bestandje in: C:\Program Files\Steam\steamapps\common\dota 2 beta\dota\replays
(Afhankelijk waar je steam hebt geinstalleerd)

Ga naar je console (mocht je deze niet geactiveerd hebben, google het) en typ het volgende:
playdemo replays/231121187.dem
Even geduld vervolgens want de replay wordt dan geladen.

Camerawerk, wordt na een aantal minuten beter. Muis stond in het begin nog op m'n originele instellingen!

[ Voor 140% gewijzigd door sandah88 op 29-06-2013 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Beetje jammer dat, aan de scores te zien, het lijkt of de standins beiden games gedomineerd hebben! Zal de replay nog kijken, als dat mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Potverdorie Piet Piraat. Zit nu game 1 terug te kijken.. blijkt dat je de 1ste keer te laat pult, en de tweede keer te vroeg... Dus sentries voor niks gebruikt :P
Pulltijd is met 1 junglecamp het beste op de 54 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41
Wegen wel heel weinig mensen online van team 5 maar besloten(eigenlijk voor de games al :P) om team 3 door te laten gaan en team 5 te DSQ-en. Toch wel leuke potjes gespeeld vanavond jongen!.

Team 3 vs Team 7 regel aub asap een match. Zodat we een beetje op tijd klaar kunnen zijn met toernooi (ivm aankomende vakantie periode). Dus het liefst deze week als dat zou kunnen. Markof / Madness GO! :D

[ Voor 35% gewijzigd door Multensor op 30-06-2013 02:12 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
sandah88 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 00:06:
Potverdorie Piet Piraat. Zit nu game 1 terug te kijken.. blijkt dat je de 1ste keer te laat pult, en de tweede keer te vroeg... Dus sentries voor niks gebruikt :P
Pulltijd is met 1 junglecamp het beste op de 54 seconden.
Ik zal nog is terug kijken! Maar vind het maar raar als de creeps toch echt bij de hele minuut er buiten waren en niet zo'n beetje ook :S

Btw: ik pull vaak op 52/53sec. Blijkbaar 54sec beter. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Michielodc op 30-06-2013 04:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Tk55 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 23:10:
Beetje jammer dat, aan de scores te zien, het lijkt of de standins beiden games gedomineerd hebben! Zal de replay nog kijken, als dat mogelijk is :)
Dat ligt niet alleen aan de standins hoor... Ik liet de rest spelen wat ze wilde, vandaar dat ik support ging, maar ik geef wel toe dat de standins goed waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Bump. Markofnikoff + Madness, zijn jullie bezig een match te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Bezig wel inderdaad, maar het lijkt erop dat het deze week niet meer gaat gebeuren, 2 mensen uit t andere team kunnen niet :P Rest heeft nog niet gereageerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
En weer 4 dagen geen actie. Spreek gewoon een datum af met de mensen die reageren, op een dag dat er zoveel mogelijk kunnen en neem standins voor de rest...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Als ik de doodle zo zie moeten jullie vandaag of morgen gewoon gaan spelen.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Terug van vakantie, lekker uitgerust aan het werk en natuurlijk vol verwachting over die grand final BO5 doodle voor team 4 vs team x.

Maargoed, ik begrijp dat dit nog niet helemaal aan de orde is. Team 3 en 7 al vol bezig natuurlijk met het nodige prep work voor hun groupmatch, maarrehh, wanneer wordt die gespeeld :)? Ben benieuwd, zin in een finale!

[ Voor 6% gewijzigd door RDDD op 10-07-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Het ziet er zeer donker uit voor de match van 3 vs 7, er kunnen maar weinig mensen de komende tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Dan weer DSQ van 2 teams. Hoeven we alleen finale nog te spelen. Team 2 vs 4.

jeeeeej, ik sta in de finale :|

[ Voor 14% gewijzigd door Multensor op 11-07-2013 13:06 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Multensor schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:52:
Dan weer DSQ van 2 teams. Hoeven we alleen finale nog te spelen. Team 2 vs 4.

jeeeeej, ik sta in de finale :|
Hehe, was sowieso al niet echt meer gemotiveerd :+ Maar gefeliciteerd _O- Ik denk dat ik de volgende tournament lekker ga casten ipv zelf spelen, is veel leuker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

M4DMan schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:09:
[...]

Hehe, was sowieso al niet echt meer gemotiveerd :+ Maar gefeliciteerd _O- Ik denk dat ik de volgende tournament lekker ga casten ipv zelf spelen, is veel leuker :D
implicerend dat er nog een volgend toernooi komt als mensen niet willen spelen...hebbeb we lekker 10 casters en 2 teams...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Nu niet zo negatief doen :p
De problemen waren vrij voorspelbaar en hebben gelukkig vrij weinig te doen met een gebrek aan animo. Het lastigste aan het runnen van een toernooi blijft de planning, naleven van regelgeving en dergelijke is bijna nooit nodig. Je zal dus al bij de opzet van het toernooi na moeten denken hoe je het plannen eenvoudiger kan laten verlopen.

Voor de volgende toernooien is het misschien een goed idee om wat eendagscups te doen, zeker omdat met de zomermaanden bijna niemand voor meerdere weken aan een stuk beschikbaar is voor een vol toernooi. Eendagscups zijn ideaal voor kleinere communities. Gewoon een datum prikken, mensen zich laten inschrijven, teams maken en dan in 2/3 rondes op een enkele avond alles afronden. Lekker eenvoudig voor de spelers, en het nodigt bovendien uit om de finale te spectaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaCio schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:38:
Nu niet zo negatief doen :p
De problemen waren vrij voorspelbaar en hebben gelukkig vrij weinig te doen met een gebrek aan animo...
daarom kwamen maar 80% van de opgegeven spelers bij game 1 opdagen en 50% van de spelers bij de volgende rondes. (ruwe schatting) maar animo/opkomst is dus wel een van de grootste problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Dat iemand niet komt opdagen betekent niet dat hij geen interesse heeft. Veel mensen hebben een (druk) schema en dus data waarop ze andere dingen te doen hebben. Verwachten dat je eenvoudig een datum kan krijgen waarop precies alle 10 mensen tegelijk vrij zijn en tijd hebben is niet reëel. Constante beschikbaarheid hoort bovendien geen vereiste te zijn voor het meespelen in een toernooi.

Bij praktisch elk online toernooi is de planning een (irritant) probleem en daardoor iets wat je van te voren moet ondervangen door bijvoorbeeld te zorgen dat teams extra spelers hebben. 5 spelers per team is gewoon niet genoeg in toernooien die meerdere weken duren. Wat ook goed kan helpen is een standaard datum zodat je daar altijd op kunt terugvallen en waaromheen je een strak speelschema kunt bouwen.

Zeker in een spel als dota is het erg leuk om wat georganiseerde potjes te spelen. En de potjes die wel doorgingen waren in ieder geval best leuk om te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
datum en tijd van de volgende match?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Woensdag of Donderdag, 20.00. 1 persoon van elk team moet de doodle nog invullen, maar voorlopig kan iedereen op die data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Is er al een caster? Zo niet dan wil ik best casten en als iemand me wil joinen, graag!
Streamen op twitch moet iig wel lukken met m'n nieuwe pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
goed te horen dat er een datum is al zo snel :).
ben wel toe aan leuke games watchen van mede tweakers. is dit dan de finale ? bo5 of nog bo3 halve fin?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Finale, Bo3 en dan nog eens Bo3 als team in upper bracket eerste bo3 verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Correctie :): Bo5 en jullie hebben gratis win tharulerz :). Staat in OP

of niet, maar wel ergens in dit topic ;). Ik heb eht ergens opgeschreven iig ;P. ff zoeken

[ Voor 39% gewijzigd door Multensor op 13-07-2013 16:11 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Die onchallenge toonde 2 wedstrijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Ja die is niet helemaal lekker ;). Was niet anders te maken dus vandaar ;). maar Bo5 en jullie hebben een gratis win dus :). Komt bijna op zelfde neer natuurlijk.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14
Bijna, alleen met de 2 wedstrijden variant moet het loser bracket team er 4 winnen, ipv 3.

Mij boeit het overigens niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Meepo en Pudge! W00p!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Niet online
Op dit moment hebben beide partijen 1 dag iemand onbeschikbaar (woensdag vs donderdag). Er moet nog 1 iemand de doodle invullen, van team 4. Volledig vertrouwen dat dit vandaag gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
nice!!! ik heb er zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Morgen 20:00 is de finale team 2 vs team 4. Bo5 en team 4 heeft een default win ivm het behalen van de finale via de winners bracket.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er nog subs nodig zijn, ik ben dan iig online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Niet online
Beide teams lijken compleet te zijn (ik ben zelf de enige die iets ander had/heeft staan, maar ik ga m'n best doen om het eea te regelen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Wij hebben waarschijnlijk voor 1e game (misschien ook daarna nog) een standin nodig voor JeVader. Die kan opeens niet helaas.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Wie o wie wil er dan morgen met mij casten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je kan me altijd aanschieten om in te vallen. Ben zat online. Steam ID is hetzelfde als hier.

@sandah: als niemand kan wil ik me er best is aan wagen, of dat moet je zo afschrikken dat je liever solo gaat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
En nog een standin nodig (gaat idd lekker). Sirian jou claimen we vast dan :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik zou ook kunnen invallen mocht dat nodig zijn

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Postius schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 17:26:
Je kan me altijd aanschieten om in te vallen. Ben zat online. Steam ID is hetzelfde als hier.

@sandah: als niemand kan wil ik me er best is aan wagen, of dat moet je zo afschrikken dat je liever solo gaat ;).
Nee, joh geen probleem. Kom me gerust joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Sandah88 mischien handig om hier je stream te posten.
indien je niet streamt kan ik het ook wel doen.
steam id zie sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Ik ga nu even een twitch-account aanmaken en testen of alles werkt met een makker van me. Post de link zometeen, als alles goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
*HYPE HYPE HYPE*

Binnen enkele uren kennen we de winnaar van het Grote GoT Dota 2 Tournament 2!

*HYPE HYPE HYPE*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
sandah88 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:34:
Ik ga nu even een twitch-account aanmaken en testen of alles werkt met een makker van me. Post de link zometeen, als alles goed gaat.
en en ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Volg ons straks in-game of via twitch: http://www.twitch.tv/sandahman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
gaan zo starten check bovenstaande stream!
lobby is up.

gl all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Niet online
Congrats team Dos, well deserved!
Leuk toernooitje, ik kijk uit naar de games die we ongetwijfeld in de Tweakers guild met elkaar gaan spelen :]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Thanks RDDD. Vooral de eerste 2 games waren erg leuk. Er is vast iemand die de screens hier nog wel wil posten :) (hint hint).

Maar grats team 2! (beetje raar als je er zelf in zit):

Multensor
Micro
JeVader
Limbeckx
tk55

Dank aan de standins Sirian en Demie voor deze laatste bo5 clash.

Het was een nogal moeizaam toernooi, maar toch een aardig einde zo. Degene die inzet hebben getoond: dank!. Overige mensen: meh.... :D

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Degen? *gniffel*. Well played team 2. Multensor & Feralio bedankt voor het opzetten voor het 2e tournooi
De streams worden nog gepost hier.

[ Voor 14% gewijzigd door Phyt_ op 17-07-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 12:29
Game 1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZAmONdw.png

Game 2

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KYx7Ee1.png

Game 3

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fhIX4d6.png

Game 4

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CA6OR1Q.png

Gefeliciteerd team 2 en oude teammaten! Iedereen well played in het toernooi, gelukkig hebben we wat hordes genomen en nieuwe regels op kunnen stellen om volgende toernooien nog beter vorm te geven. Ik wil de heren van de organisatie even bedanken.

Hier is een doosje merci :P

Afbeeldingslocatie: http://www.villablossom.com/images/merciBox.jpg?osCsid=78eab394466765d69f562e1cebfd7c1c

[ Voor 83% gewijzigd door Lampiz op 18-07-2013 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Gefeliciteerd teamgenoten! Het was een leuke finale. Erg goed teamwork, zeker Multensor en ik als support waren een zeer geslaagde combinatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Hierbij de twitch streams:

Game 1
http://www.twitch.tv/sandahman/b/431880725
Game 2
http://www.twitch.tv/sandahman/b/431899693
Game 3
http://www.twitch.tv/sandahman/b/431925389
Game 4
http://www.twitch.tv/sandahman/b/431940621

Iedereen bedankt voor het spelen en kijken, en mijn co-casters Phyt en Madness, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Helaas alleen game 2 mee kunnen kijken, maar was erg leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Heb de eerste twee games bekeken, leuk om te zien en vooral de eerste game met veel actie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Dank aan de organisatie. Leuk om te volgen. Heb games 1,3 en 4 gezien van de grand finals.

Vanwege al het gedoe met het regelen van een datum, tijd en spelers heb ik een idee. Niet als vervanging van het toernooi!!
- 1 keer per maand op een vaste avond in de week een Bo3 of Bo5 Inhouse te houden.
- Aanmelden via een topic of bij een persoon.

Dit levert niet een echt een toernooi op, maar wel geregeld een match vanuit GoT (Guild?). Dit zouden we zelfs kunnen volhouden tijdens de zomervakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Ja de hele setup zou anders moeten idd. maar prima idee. Organiseer het maar en probeer het

(kan je beter gewoon vaste inhouse dag(en) maken denk ik ipv bo3 /5 etc. maar gooi het in het dota topic en zie hoeveel mensen zich aanmelden.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
-

[ Voor 100% gewijzigd door Phyt_ op 18-07-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Gratz team 2 :D

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
Sorry jongens dat ik er gister niet bij kon zijn. Ik ben blij dat jullie (we?) gewonnen hebben.

Sorry mult :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Multensor schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:00:
Team 1 vs Team 5 is net gespeeld en Team 5 heeft kunnen winnen in 3 potjes.

Team 1 dus helaas het eerste team wat het toernooi moet verlaten.

De casts zijn te vinden op: http://www.twitch.tv/multensor/videos?kind=past_broadcasts
Deze pagina is nu leeg, zijn de vods niet ergens anders te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Je kan ze alleen in game nog terug kijken ben ik bang. Twitch bewaard de games helaas niet zo lang. Dus je zal ingame even meoten zoeken op naam en dan de replay downloaden.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Heren Sandah, Madness en Phyt, bedankt voor het casten! Ik heb de games teruggekeken en heb me erg vermaakt! Goed commentaar, veel informatie en weinig dingen gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Tk55 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:39:
Heren Sandah, Madness en Phyt, bedankt voor het casten! Ik heb de games teruggekeken en heb me erg vermaakt! Goed commentaar, veel informatie en weinig dingen gemist.
Geen probleem! Vooral props naar Sandah voor zijn overzicht en kalme manier van casten O+

En gratssss team 2 met de overwinning !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 23:11
Beste tweakers,

Hoewel ik het afgelopen GoT toernooi alleen een paar keer als standin en een paar keer toeschouwer heb deelgenomen, vind ik het een erg leuk concept. Volgens mij vinden een een behoorlijk aantal mensen het leuk om te spelen, kijken, en/of te casten. Het lijkt me dan ook leuk om weer zoiets te doen, maar dan misschien met een iets andere opzet. Helaas ging het tijdens het afgelopen toernooi regelmatig mis omdat teams niet goed wedstrijden afspraken of omdat er maar 1 of 2 spelers van een team op kwamen dagen. Misschien kan een soort "King of the Hill" format hier wat dingen aan veranderen. Mijn voorstel:

Als eerste spelen twee teams tegen elkaar om te bepalen welk team de eerste "King of the Hill" is. Deze twee teams kunnen zichzelf vormen, of we kunnen 10 man in een lobby gooien en op "balanced shuffle" drukken ofzo. Het team dat wint (best of 3 lijkt me) is de eerste King.

Hierna mag iedereen die maar wil een team van 5 man vormen om de King uit te dagen. Als het uitdagende team wint, worden zij de nieuwe King, als de oude King wint, hebben zij dus een winning streak van 2. Als het oude King team niet binnen een gestelde termijn na de uitdaging reageert (ik zou zeggen 10 dagen ofzo), wordt het uitdagende team automatisch de King. De compositie van de uitdagende teams kan dus steeds veranderen, het King team mag geen stand-ins hebben. De datum wordt zo snel mogelijk in het topic gezet zodat andere geïnteresseerden kunnen kijken en/of casten.

Voordelen:
  • Bij een tournooi format kan je er na 1 of 2 rondes al uit liggen, bij een King of the Hill format kan je altijd wel binnen redelijke termijn weer meespelen.
  • Je kan met verschillende mensen samen spelen. Als je juist graag steeds met dezelfde mensen speelt mag dat ook natuurlijk.
  • Als een team of een paar mensen een keer niet kunnen, dan is dat geen ramp. In het ergste geval verlies je de King positie, maar die kan je altijd terug proberen te krijgen.
Nadelen:
  • Er is geen echte "eindwinnaar", omdat de opzet in theorie oneindig door kan gaan. Eventueel kunnen we afspreken dat een team dat bijvoorbeeld 5 uitdagers overleefd een ere vermelding krijgt ofzo.
  • Een mogelijk nadeel is dat uiteindelijk alle "beste" spelers in het King team zitten en dat mindere spelers geen kans maken. Dit is volgens mij echter moeilik te vermijden, en je hebt dit bij een normaal tournooi format natuurlijk ook min of meer. Eventueel kunnen we afspreken dat als een King team x-aantal keer achter elkaar wint, dat ze dan een ere vermelding krijgen en daarna minstens 2/3 spelers moeten wisselen ofzo.
  • Er is in theorie geen vaste captain voor een uitdagend team, dus elk uitdagend team moet goed communiceren om de tijden af te spreken enzo.
Samenvatting:
  1. team X is de King.
  2. Iedereen mag een team van 5 vormen en team X uitdagen.
  3. Als een uitdagend team wint, of als het King team niet binnen een bepaalde termijn kan spelen, worden de uitdagers het nieuwe King team.
Herhaal bovenstaande stappen zolang het leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Klinkt als een gemakkelijker format om te organiseren, zal wellicht ook meer mensen over de streep trekken om mee te doen. De drempel ligt wat lager denk ik.

Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed~!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
Klinkt prima, kunnen we dit topic wel gebruiken om bij te houden wie op dit moment de status van "King" heeft, en de eventuele uitdagingen in de gaten te houden.

Ik weet niet of Team 2 van het 2e toernooi het ziet zitten om te beginnen als King, lijkt me op zich een leuke belongen, en hebben we geen gezeur met een openings match. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Feralio op 03-09-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 14:28
Inplaats van random uitdagen, want dan moet je als king 5 keer per week spelen tegen misschien wel teams die je na 15 min weggestompt hebt gewoon een avond cupje doen en de winnaar van het cupje tegen de ki g laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Niet online
Ben er bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
Ik wil ook wel graag mee doen. Gaan we weer wat organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Misschien lukt het mij ook wel om 5 VILF leden bij elkaar te krijgen :+ We zullen zeker geen King worden, maar ... oefening baart kunst hè :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Leuk idee hoor ickeicke. Maar eens een team samen stellen dan :D

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik voorzie wel een probleem, waar de vorige toernooien bedoelt waren om mensen samen te laten spelen die normaal niet met elkaar spelen gaan er nu teams vormen tussen mensen die vaker met elkaar spelen. Waardoor de spelers die iets minder goed zijn in theorie bij voorbaat geen kans hebben. Dit heb je zelf ook al genoemd maar je zou de aanpak iets kunnen veranderen.

Inplaats van zelf teams te samen stellen melden mensen zich gewoon weer aan. Met skill niveau etc de hele mikmak. Dan wanneer een game gespeeld moet worden word deze informatie gebruikt om teams samen te stellen ' random ' maar het wel eerlijk te houden. Dit doe je bv een dag van te voren en reageert iemand niet of kan die niet zoek je gewoon een vervanging (niet 10 minuten van te voren).

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik weet nu al dat ik mijn medespelers dan in ieder geval niet zover krijg. Maar goed, we zien wel.

Zijn er trouwens ergens (goede) amateur Dota 2 leagues? Heb er nog niet één gevonden waarvan ik dacht, dat is enigszins professioneel van opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Nee Thenephilim. Ik heb ze ook nog niet gevonden. Als je er één hebt mag je het zeggen ;)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Multensor schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:43:
Nee Thenephilim. Ik heb ze ook nog niet gevonden. Als je er één hebt mag je het zeggen ;)
Haha, oké dan ben ik niet de enige, op zoek naar iets dergelijks. Vroegah speelden we altijd op http://www.teamwarfare.com/ 8) Leuk man, verbinding maken met CDC voor het spelen en kijken of alle spelers aanwezig zijn. Achteraf screenshots en replays die dienen als bewijs voor je win. Dit alles overhandigen aan de TWL official die dan uitslag definitief maakte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
Ik ben met wat anderen oprichter van een voorheen bekende amateur league website, na wat problemen zijn we nu een tijdje op zwart maar de nieuwe site komt er aan.

We doen nog wat andere dingen zoals:
YouTube: The Game We Love - Na`Vi.Dota 2 DreamHack Winter 2012 Documentary ( kan niet embedden vanaf de ipad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01 15:51
TheNephilim schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:41:
Klinkt als een gemakkelijker format om te organiseren, zal wellicht ook meer mensen over de streep trekken om mee te doen. De drempel ligt wat lager denk ik.

Leuk!
Beun, doen wij mee als team? Jij, Ryan, Chelle, Thes en ik?
Of is dit niveau te hoog gegrepen :+?

Oooh is het niet met eigen samengestelde teams?

[ Voor 6% gewijzigd door Mjetterd op 10-09-2013 12:06 ]

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Mjetterd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:04:
[...]

Beun, doen wij mee als team? Jij, Ryan, Chelle, Thes en ik?
Of is dit niveau te hoog gegrepen :+?

Oooh is het niet met eigen samengestelde teams?
Nou dat was de bedoeling :+ Maar als (vooraf) samengestelde teams niet mee mogen doen, dan pas ik zeer waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Team IRC (Multensor, Feralio, Micro, Demie, Yogoi, Phyt, Sahje) wil ook wel meedoen. En ja dat zijn 2 man teveel, maar erg handig aangezien je met 5 toch vaak te weinig hebt.

btw TheNephilim, misschien moeten we eens een CM game tegen elkaar spelen.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
TheNephilim schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:55:
[...]

Nou dat was de bedoeling :+ Maar als (vooraf) samengestelde teams niet mee mogen doen, dan pas ik zeer waarschijnlijk.
Ik doe dan inderdaad ook niet mee. Word ik steeds uitgescholden voor noob enzo _O-

Multensor, leuk! Maar ik denk dat wij een beetje onder het niveau van jullie zitten O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Mjetterd op 10-09-2013 15:39 ]

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
Ik wil opzich wel een toernooitje opzetten, maar daar ga ik dan pas volgende week mee bezig.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Multensor schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:03:
Team IRC (Multensor, Feralio, Micro, Demie, Yogoi, Phyt, Sahje) wil ook wel meedoen. En ja dat zijn 2 man teveel, maar erg handig aangezien je met 5 toch vaak te weinig hebt.

btw TheNephilim, misschien moeten we eens een CM game tegen elkaar spelen.
Haha dan moeten wij eerst maar eens een paar avondjes oefenen :+ Maar lijkt me wel eens leuk ja! ^^

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Zit ik bij die nubs?
oh jee dat gaat wat worden :P

@TheNephilim.
We kunnen gewoon wat pratice games doen hoor. Dan kunnen we beide weer wennen aan CM. (speel ik echt bijna nooit namelijk)

• Multensor
TheNephilim schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:16:
[...]

Haha dan moeten wij eerst maar eens een paar avondjes oefenen :+ Maar lijkt me wel eens leuk ja! ^^
Wij hebben yogoi dus skills -5 ;)

erhmm.

• Phyt_
idd gewoon paar x CM, wij spelen ook niet meer zoveel samen hoor.

• Mjetterd
De laatste keer dat wij team vs team speelden, hadden we 5 carry's gekozen :').
Dat is al wel heel lang geleden en hadden we geen idee wat nou een goede teamsamenstelling zou zijn (al moeten we ons daar nog steeds eens beter in verdiepen)

VILF | Yeti

• Phyt_
Ja als ik met die gasten speel schaam ik me ook altijd voor hun, dus ik zeg laten we eens een CM plannen :d

• Mjetterd
Is dinsdag avond een optie?
Ik denk dat er dan bij ons de meeste kans is dat wij kunnen.

[ Voor 53% gewijzigd door Mjetterd op 11-09-2013 14:32 ]

VILF | Yeti

• Phyt_
Hoi Mjetterd, ja ik denk dat er vast wel genoeg te vinden zijn van Team irc dan :D, hoelaat zat je aan te denken 20:00 ?

Eerder kan misschien ook wel hoor :D

[ Voor 16% gewijzigd door Phyt_ op 11-09-2013 15:08 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste