[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

ik wil team 3 feliciteren met hun overwinning en multensor bedanken voor casten. Ik ben nu de video op twitch aan het kijken, je hebt talent :-)
Dat is niet multesnor, dat ben ik (derder game dan, samen met furYYY)

(mijn steamnaam is Sherri, dat ben ik dus ook :p )

[ Voor 90% gewijzigd door Anvesi op 16-05-2013 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 12:29
http://www.twitch.tv/pietovic/videos?kind=past_broadcasts

Laatste game is gecast met Sherri/Fiole!

Eerste match had ik mijn output nog verkeerd staan ... :p

[ Voor 50% gewijzigd door Lampiz op 16-05-2013 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
Het was idd niet multisnor maar feralio in game 1, daarna fury+multisnor en bij game 3 furry+sherri

[ Voor 28% gewijzigd door jorde op 16-05-2013 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ik kijk nu match 2. Match 3 kijk ik morgen, het is inmiddels laat. Also: soul rings zijn voor de sier, niet voor gebruik. #PimpSwagBieberLyfe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ugh,die laatste match was maar gaar, voelde mij zo useless als kotl :(
wel gecharmeerd door dark seer, eerste maal dat ik hem speelde.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
Haha, zelfde verhaal hier hoor. Eerst druk met warden, maar daarna was het nut ook wel in een keer weg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41
Grats team 3. Was leuke game om te casten. Beetje mengelmoes van casters maarja uiteindelijk is elke pot gecast :). Thanks voor de props Braakkie (mits je echt mijn game bedoelde ;P)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Spannende potjes, thanks voor de games team 6! Heb gisteravond nog even casts van game 1 en game 3 gekeken, beetje jammer van t ontbrekende geluid in game 1 maar heb echt genoten van game 3, zeer goede caster met leuke humor hahah O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

M4DMan schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:46:
Spannende potjes, thanks voor de games team 6! Heb gisteravond nog even casts van game 1 en game 3 gekeken, beetje jammer van t ontbrekende geluid in game 1 maar heb echt genoten van game 3, zeer goede caster met leuke humor hahah O+
Dank u dank u! Doet me goed dit te horen, vind casten zelf ook zéér leuk maar geen idee hoe het overkomt / is voor anderen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Je kijkt alleen de door jezelf gewonnen potjes madman? :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Multensor schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:50:
Je kijkt alleen de door jezelf gewonnen potjes madman? :P
Wahaha mja, 2e potje ging niet zo best, was pijnlijk om terug te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
hmm wist niet dat er gespeeld werd.

congratz aan winnaars iig wie dat ook moge zijn :P

Ja ik vond de cast met Banaan en Fiole ook goed, fiole met zijn droge opmerkingen afentoe :P
"Weer die besluiteloosheid, jongens kom op .. "etc. :D

[ Voor 88% gewijzigd door Phyt_ op 16-05-2013 12:20 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
De matches die bekend zijn staan in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 23:44
Wat is trouwens het nut van match I in de op? Wanneer moet deze gespeeld worden, H is toch altijd de final?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Klopt Fragadder. Die zal niet gespeeld worden.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Je kan het ook zo doen dat als je uit de losers bracket komt je 2 best of 3s moet winne, ipv 1 (en dan heeft match I wel zin).

Anders is het voor het winners bracket team niet helemaal eerlijk, daar zij als enige team nooit een match hebben "mogen" verliezen zonder herkansing. Dit wordt soms ook opgelost door ipv 2 Bo3s te spelen, 1 Bo5, waar het winners bracket team met 1-0 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me graag aanmelden als stand-in, als dat nog kan. Mijn ingame naam is Watcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Tharulerz schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:09:
Je kan het ook zo doen dat als je uit de losers bracket komt je 2 best of 3s moet winne, ipv 1 (en dan heeft match I wel zin).

Anders is het voor het winners bracket team niet helemaal eerlijk, daar zij als enige team nooit een match hebben "mogen" verliezen zonder herkansing. Dit wordt soms ook opgelost door ipv 2 Bo3s te spelen, 1 Bo5, waar het winners bracket team met 1-0 begint.
Zo staat het ook in de rules ;).
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:28:
Ik zou me graag aanmelden als stand-in, als dat nog kan. Mijn ingame naam is Watcher.
Schrijf je ven in via het inschrijfformulier en dan voegen we je toe.
https://docs.google.com/f...gJEcxyAWgTBUywwQ/viewform

edit: Je staat er bij. Je maakt de meeste kans op een game als je op irc zit en in het got kanaal op dota2 tijdens matchdays(te vinden in OP)

[ Voor 31% gewijzigd door Multensor op 17-05-2013 20:27 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-03-2021
Het lijkt er op dat Team 1 morgenavond (19:30? 20:00?) tegen Team 8 gaat spelen. Beide teams missen een speler, dus moeten we allebei een beroep doen op de standins :P Wie er interesse heeft: laat het mij weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Team 8 is ondertussen voorzien aangezien niemand hier reageerde :P

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Laatst online: 13-09 18:03
Is er al een caster? Zo niet, dan zou ik graag een keer willen casten!

edit:
zie net dat twelveeleven al cast. Kan ik je misschien joinen?
edit: ik join vanavond twelve eleven :)

[ Voor 45% gewijzigd door sandah88 op 20-05-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Gezellige bende. Heb me net warm gespeeld. Nu even eten, dan voorbereiden op de match der matches ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
voor de game van straks: http://www.twitch.tv/twelveeleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Misschien moeten we eens een discussie voeren over een limit in het aantal standins. Team 1 nu tegen Team 8 met 4 standins, waarvan een aantal high / very high. Was i.m.o. niet echte een eerlijke match voor Team 1 als ik het vergelijk met de normale lineup.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
CRiMiNaL schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:28:
Misschien moeten we eens een discussie voeren over een limit in het aantal standins. Team 1 nu tegen Team 8 met 4 standins, waarvan een aantal high / very high. Was i.m.o. niet echte een eerlijke match voor Team 1 als ik het vergelijk met de normale lineup.
Was ook al aan het kijken. Ging echt nergens over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

CRiMiNaL schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:28:
Ik heb gewoon de eerste de beste standinds gezocht die wel op Tweakers geregisteerd waren maar ik had maar 30 minuten om er vier te zoeken nadat eerdere oproepen in dit topic niets opleverden..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Bananenspin schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:39:
[...]

Ik heb gewoon de eerste de beste standinds gezocht die wel op Tweakers geregisteerd waren maar ik had maar 30 minuten om er vier te zoeken nadat eerdere oproepen in dit topic niets opleverden..
Zoals op TS besproken, het gaat om de fun en het was geen persoonlijk aanval op jou. Maar beide games was het duidelijk dat er véél beter gefarmed werd door team 8 en daarom was het in beide games redelijk snel duidelijk wie ging winnen gebaseerd op g/pm en xp/pm

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:48:
[...]

Zoals op TS besproken, het gaat om de fun en het was geen persoonlijk aanval op jou. Maar beide games was het duidelijk dat er véél beter gefarmed werd door team 8 en daarom was het in beide games redelijk snel duidelijk wie ging winnen gebaseerd op g/pm en xp/pm
tja dan moet je een alch met een midas niet laten freefarmen tegen een lineup zonder carry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
CRiMiNaL schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:48:
[...]

Als ik voor mezelf mag spreken, ik kon er vanavond echt niet bij zijn. Er zijn plotseling zware gezondheidsproblemen in mijn directe familie. Ik heb dus met de beste wil een sub geregeld ik kan ook snappen dat het voor het andere team niet leuk is. We moeten van te voren gewoon duidelijk afspreken om herhaling te voorkomen. Wat mogelijk een idee is, als je geen goede reden hebt, slecht communiceert, niet 24 uur van tevoren aangeeft dat je niet kan. Dan krijgje een waarschuwing, na 2 waarschuwingen gediskwalificeerd wordt. Dan wordt het team opgevuld met subs.
Voorwaardes voor een wedstrijd zijn bijv. min. 3 leden van een team aanwezig. Wel van belang is het dan dat gewoon een week van te voren bekend is wanneer welk team speelt. Hoop dat het toch leuk was vanavond en kijk uit naar de volgende ronde.

Groetjes

Chris 'Lampiz/Hannibal'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Ik ga er een nachtje over slapen en morgen even met Feralio in beraad over hoe we dit het beste kunnen voorkomen voor de volgende keer iig. Toch wel bedankt voor het regelen van een game uiteindelijk beide teams. Ik kom er dus op terug.

Alsnog gz team 8.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 10:29
Ik was een van de standins in team 8. Zit al sinds 2000 op Tweakers & GoT en heel af en toe op het IRC Dota kanaal :)

Laat ik het voorop stellen dat het reuze gezellig was. Zowel tijdens de game, als na de game toen we met beide teams op TS aan het napraten waren.
En ik denk dat dat meteen het belangrijkste is van een toernooi zonder geld, toch? Gezelligheid en nieuwe mensen leren kennen.

Is het helemaal eerlijk gegaan? Nee O+
De standins waren allemaal hoog.

Het probleem is meer dat met een toernooi zonder een echte prijs er ook minder "druk" is om er bij te zijn dan met een toernooi waar er iets te halen valt, of waar je zelf iets moet inleggen.
Hierdoor zullen de meeste spelers zich niet genoodzaakt om te komen en daarbij kan het helaas ook voorkomen dat iemand ook echt wil, maar door externe factoren echt niet kan.

Daarom denk ik persoonlijk dat standins in zulke toernooien geen probleem moeten zijn.
Als je namelijk wel een probleem er van gaat maken, dan zal dat van de captains te veel verantwoordelijkheid eisen op zaken waar ze geen invloed op hebben. Je staat redelijk machteloos terwijl je erg je best doet en als "beloning" verlies je je pot.

Een idee is wel als je met standins speelt en deze zitten in een hogere bracket, het andere team ook iemand anders kan regelen. Dat maakt het geheel wel eerlijk.
Bananenspin had een half uur van te voren mij aangesproken, dat is een redelijk mooie "deadline" om iets geregeld te hebben.
Dus, kan iemand niet, regel een standin en vertel dit meteen aan je andere team zodat ze daar van op de hoogte zijn en eventueel er voor kiezen om ook iemand anders in te zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Deniax op 21-05-2013 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 15:00
Het waren in ieder geval leuke potjes.

En heb de stream en casting gezien van de 2e pot en heb gelijk weer wat geleerd ervan :P
Leuke casting trouwens!

Nu zoek ik alleen nog de coverage van de 1e pot. Iemand een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
Gefeliciteerd team 8! Ik ben blij dat we in ieder geval de match hebben kunnen spelen, zelfs al was het met 4 standins. Het geeft in ieder geval wel aan dat er animo voor is als we voor 1 match 5 standins kunnen regelen :) Sven bedankt voor het meedoen met ons!

Wat betreft het niveau van de standins: als er van tevoren geen regels over waren, vind ik dat we nu achteraf niet moeten zeuren :P Zelf had (en heb) ik er ook geen problemen mee, omdat het toch een toernooi is om des keizers baard en we het vooral doen om een gezellige groep mensen hebben om mee te spelen.
Aangezien we tijdens en na de match met een man of 15 op Teamspeak aanwezig waren denk ik dat dat in ieder geval een succes was.
Natuurlijk zie ik het liefste dat een standin van ongeveer hetzelfde niveau is als de speler die hij vervangt, aangezien dat min of meer zo eerlijk is, maar wanneer je 4 man moet regelen is het niet vreemd dat dit niet lukt.
Daarnaast denk ik dat we de eerste match weggegeven hebben, dus zo heel slecht ging het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
En we komen wel terug vanuit LB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Heb me ook opgegeven, wat wordt er gebruikt voor communicatie? Skype of Ingame?

Wat betreft mijn aantal gewonnen games: speel ook een boel Co-op (potjes gaan meestal wat vlotter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Update over standins:

Ik heb samen met Feralio even kort gesproken over de standin perikelen die we gisteren hebben gehad tussen team 1 en 8. En we hebben gezamenlijk besloten dat het wel een uitzonderlijke situatie is geweest. Voor zover ik alle informatie heb, begreep ik dat er 3 mensen van team 8 niet zijn op komen dagen en ook niet de moeite hebben genomen om zich af te melden (of uberhaupt te reageren op een groeps DM van het team). Het is spijtig dat deze mensen allemaal in één team zitten momenteel, maar dat kunnen we van tevoren niet aan zien komen. Ik zal deze mensen nog even aanspreken via DM om de eventuele andere kant van het verhaal aan te horen.

We gaan het nu zo afspreken dat mensen die zonder een afmelding niet op komen dagen een waarschuwing krijgen en dat als het nog een keer gebeurd dat ze zullen worden opgevuld door een standin uit de lijst (klinkt allemaal nogal serieus maar het valt reuze mee hoor). We willen vooral dat het toernooi gewoon door blijft gaan met leuke matches.

Het uiteindelijke doel van dit toernooi, zoals door zovelen al is aangehaald, is gewoon het zoveel mogelijk lol hebben en het ontmoeten van nieuwe mensen waar je dota mee kan doen evenals het op weg helpen van de iets minder ervaren spelers. Hierdoor moeten we er ook niet te zwaar aan tillen dat er standins worden geberuikt en dat deze sterker zijn dan de originele spelers. Tuurlijk is het leuker als de teams even sterk zijn en de matches gelijk op gaan, maar dit is al geen zekerheid na het initieel aanmaken van de teams.

Voor een eventueel volgend toernooi zullen we de standin regels wat duidelijker op papier zetten om verwarring te voorkomen. Als Bananenspin geen standins had geregeld (in laatste kwartier) dan was er helemaal geen match geweest en dat zou zonde zijn. Team 1 dat nu misschien de dupe is geworden heeft wel zijn matches kunnen spelen en heeft er toch ervaring van kunnen opdoen. En toch was vooral de 1e match zeker nog wel spannend en waren er kansen.

Ga voor de rest van dit toernooi gewoon zo door dat als we hebben gedaan (standins vragen uit de lijst die ongeveer net zo goed zijn als de te vervangen speler(s)) en probeer zoveel mogelijk lol te hebben. Trek niet te zwaar aan het winnen of verliezen van matches, want het gaat uiteindelijk helemaal nergens over. Alle roem van vorig toernooi is al weg geëbt ;)

Mochten er nog vragen / suggesties zijn voor het gebruik van standins voor een volgend toernooi dan zijn ze uiteraard welkom :)

-------------------------------------------------------------
Gert Pronk schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:48:
Heb me ook opgegeven, wat wordt er gebruikt voor communicatie? Skype of Ingame?

Wat betreft mijn aantal gewonnen games: speel ook een boel Co-op (potjes gaan meestal wat vlotter).
Je staat op de standinlijst. Hou gelieve dit topic in de gaten en probeer op gamedays (mits je kan) graag in het got dota2 kanaal te zijn. Voor voicecom gebruiken we Teamspeak. Je kan in dota wel naar de details vragen. Bedankt voor het inschrijven als standin in ieder geval.

[ Voor 12% gewijzigd door Multensor op 21-05-2013 10:34 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Uit jou uitleg Multensor begrijp ik dat er via DM van Tw.net contact wordt gezocht met Standins?

Is dit niet veel effectiever door de Admin van het toernooi ze op steam te laten toevoegen? Dan kan deze direct zien of de persoon online is. En een bericht van steam valt meer op dan een DM op Tw.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Een standin wordt door de captains zelf geregeld door het ofwel hier op t.net te vragen of door ze toe te voegen op steam. Dus de verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij de captains van de teams.

De steamnicks zijn terug te vinden in de inschrijvingenlijst (deze staat in de OP).

[ Voor 18% gewijzigd door Multensor op 21-05-2013 10:44 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Okay, is het zinvol om de steamnicks toe te voegen aan de OP? Of is dit dan te veel info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Gert Pronk schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:44:
Okay, is het zinvol om de steamnicks toe te voegen aan de OP? Of is dit dan te veel info?
Dit is een behoorlijke bak met info. De namen staan al wel in de OP onder de link van de Inschrijvingen lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Sorry, had ik gemist. Ben erg benieuwd. Is het misschien om nederlands bekendste caster (Sheever) er bij te betrekken of willen we het inhouse houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Gert Pronk schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:47:
Sorry, had ik gemist. Ben erg benieuwd. Is het misschien om nederlands bekendste caster (Sheever) er bij te betrekken of willen we het inhouse houden?
Ik denk dat dit toernooi iets te klein is voor iemand van haar kaliber. Maar we redden het ook prima met onze eigen casters. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Volgens mij gaat het momenteel prima met de casters die we al hebben! Er is genoeg animo om te casten in ieder geval, en tot nu toe is elke wedstrijd gecast volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Laatst online: 13-09 18:03
Scoro schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:01:
Het waren in ieder geval leuke potjes.

En heb de stream en casting gezien van de 2e pot en heb gelijk weer wat geleerd ervan :P
Leuke casting trouwens!

Nu zoek ik alleen nog de coverage van de 1e pot. Iemand een linkje?
Hier een link van beide potjes:
http://www.twitch.tv/twelveeleven/b/406049681

zo'n 16 minuten in begint de eerste draft

[ Voor 5% gewijzigd door sandah88 op 21-05-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Feralio schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:03:
[...]

Ik denk dat dit toernooi iets te klein is voor iemand van haar kaliber. Maar we redden het ook prima met onze eigen casters. _/-\o_
Gooi het even in de groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Sheever is ook maar een gewone meid hoor... Kaliber klinkt zo groot...

Morgen de match der matchen (team 4 vs team 5), hopelijk komt iedereen opdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Tharulerz schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:15:
Sheever is ook maar een gewone meid hoor... Kaliber klinkt zo groot...

Morgen de match der matchen (team 4 vs team 5), hopelijk komt iedereen opdagen!
En bij een match der matches horen ook de casters der casters :). Yogoi en Mul ;P.

Ik hoop ook dat iedereen komt ja :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Geloof dat we 1 persoon missen voor team 5 de wedstrijd morgen, dus daar zullen we een invaller voor nodig hebben. Afgezien daarvan zal het wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Zolang je standin maar van vergelijkbare skill is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Tharulerz schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:21:
Zolang je standin maar van vergelijkbare skill is ;)
Ik had gehoord dat Dendi al klaar staat om in te vallen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Feralio schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:22:
[...]

Ik had gehoord dat Dendi al klaar staat om in te vallen. :+
Dacht dat Bamboe deze keer kwam?
(vergeet niet nature's prophet the bannen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Vorig toernooi hadden wij kuroky dus op zich moet bamboe wel kunnen :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Jongens jongens, wat een slechte trolls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Multensor schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:27:
Update over standins:
Het uiteindelijke doel van dit toernooi, zoals door zovelen al is aangehaald, is gewoon het zoveel mogelijk lol hebben en het ontmoeten van nieuwe mensen waar je dota mee kan doen evenals het op weg helpen van de iets minder ervaren spelers. Hierdoor moeten we er ook niet te zwaar aan tillen dat er standins worden geberuikt en dat deze sterker zijn dan de originele spelers. Tuurlijk is het leuker als de teams even sterk zijn en de matches gelijk op gaan, maar dit is al geen zekerheid na het initieel aanmaken van de teams.

Voor een eventueel volgend toernooi zullen we de standin regels wat duidelijker op papier zetten om verwarring te voorkomen. Als Bananenspin geen standins had geregeld (in laatste kwartier) dan was er helemaal geen match geweest en dat zou zonde zijn. Team 1 dat nu misschien de dupe is geworden heeft wel zijn matches kunnen spelen en heeft er toch ervaring van kunnen opdoen. En toch was vooral de 1e match zeker nog wel spannend en waren er kansen.

Mochten er nog vragen / suggesties zijn voor het gebruik van standins voor een volgend toernooi dan zijn ze uiteraard welkom :)
Ik had het voordat het toernooi begon ook al gezegd, maar je moet eigenlijk gewoon teams van ongeveer 6-7 man maken. Met twee teams van 5 spelers is het enorm onwaarschijnlijk dat je een dag hebt waarop alle 10 spelers kunnen spelen waardoor je dus bijna elke match met een berg standins zit. Met wat grotere teams kun je bovendien veel makkelijker wat oefenpotjes spelen.

Ik heb flink wat grote tournaments gerund (300+ teams) en in kan vanuit ervaring melden dat een tournament voor casual teams niet goed te doen is zonder extra spelers. Bovendien is het met grotere teams mogenlijk om een wat strakker speelschema te handhaven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Ik heb er ook over nagedacht hoor RaCio, maar waar ik bang voor ben is dat de 'mindere' spelers dan niet aan spelen toekomen tijdens de wedstrijden zelf. Bij teaminschrijvingen heb je daar geen last van aangezien ze het daar zelf hebben geregeld wie er speelt of niet. Hier zou het lullig zijn dat je niet kan spelen omdat je misschien de slechtste uit het team bent.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Klopt, maar nu heb je ook mensen die niet aan de beurt komen omdat ze niet kunnen op die dag. Bovendien is de kans dat je alle 6/7 spelers online hebt voor een match erg klein.

Ik neem trouwens aan dat alle teams wel zo volwassen zijn dat ze niet spelers gaan buitensluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Zal het nogmaals herhalen, team 5 heeft voor onze wedstrijd over 30 min (om 20;00) een standin nodig...bij voorkeur iemand van de standin lijst natuurlijk, anders pak ik andere spelers van het GoT toernooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
als het echt erg nodig is ben ik ook nog beschikbaar. Maar dan alleen als je niemand vindt van de standin lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Wij zoeken ook nog een standin, een no show hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
probeer ook anders het "got" channel in dota zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
GG leute - team 5 wp en thanks for games!

(wel jammer dat magnus meteen een insta-ban is :[). Ergens stream van de casters te vinden?

[ Voor 20% gewijzigd door RDDD op 22-05-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
GG team 4

Matches hier te zien:
http://www.twitch.tv/multensor/videos?kind=past_broadcasts

[ Voor 26% gewijzigd door Multensor op 22-05-2013 23:00 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 12-09 08:35
Nee hierzo: http://www.twitch.tv/multensor/videos?kind=past_broadcasts ! Jouw dashboard mogen wij niet in.

GG voor de series, np voor de carry to victory als standin! :+ 8)

Edit: foei je ninja-edit was net sneller dan ik.

[ Voor 11% gewijzigd door microoo op 22-05-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
ik ben trots op mezelf.
called death in 11 sec and het was 11 sec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Nu alle games zijn gespeeld voor de eerste ronde komt ronde 2 er aan(jaja je verwacht het niet):

Winner Bracket:
Team 8 vs Team 4
Team 2 vs Team 3

Loser Bracket:
Team 5 vs Team 1
Team 6 vs Team 7

Deze ronde loopt van 27 mei tot 10 juni. Succes weer allen.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
omg weer alles gemist :d
nou mischien dat ik vanavond ff ga spelen.
zal eens kijken om de streams te checken ;).

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Van game 2 missen de eerste 20 minuten ivm probleempje met twitch (kon niet connecten). Mocht je de hele match willen zien dan zal je via DotaTV even de replay moeten downloaden.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
Phyt_ schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:08:
omg weer alles gemist :d
nou mischien dat ik vanavond ff ga spelen.
zal eens kijken om de streams te checken ;).
Samen kiekelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Thanks voor het casten heren. Net de streams gekeken, leuk gedaan. Bij game 3 wat kills gemist en ietwat veel sidetalk, maar ach, dat is jullie vergeven na 2,5 casten :].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
RDDD schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:48:
[...]

Thanks voor het casten heren. Net de streams gekeken, leuk gedaan. Bij game 3 wat kills gemist en ietwat veel sidetalk, maar ach, dat is jullie vergeven na 2,5 casten :].
uhm wat?
moest het over de game zelf gaan dan?
oh die had ik niet helemaal begrepen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Leuk gedaan die cast :) Vooral altijd leuk om commentaar op je speel style te krijgen, keep it up! :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Weer match dag bekend!:
UB: Team 2 vs Team 3
Dinsdag 4 juni 20:00!

Casters: Banenenspin & Fiole
(www.twitch.tv/bananenspin)

Kijkt u allen! :D

[ Voor 25% gewijzigd door Multensor op 27-05-2013 14:51 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
Het is nog niet zeker, maar wellicht spelen team 5 en team 1 morgenavond om 20:00 uur tegen elkaar. Eventuele standins kunnen hier dan alvast rekening mee houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ik zou dan wel kijken op www.twitch.tv/bananenspin want een spin die iets met banen doet is natuurlijk gek!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Demie schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:06:
Het is nog niet zeker, maar wellicht spelen team 5 en team 1 morgenavond om 20:00 uur tegen elkaar. Eventuele standins kunnen hier dan alvast rekening mee houden :P
De reden hiervoor is dat tot nu toe blijkt dat dit de beste datum is voor mensen die het hebben doorgegeven, hoewel dit natuurlijk op zéér korte termijn is. Hopelijk kan iedereen spelen en zijn de stand-ins tot een minumum beperkt maar we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Bananenspin schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:28:
Ik zou dan wel kijken op www.twitch.tv/bananenspin want een spin die iets met banen doet is natuurlijk gek!
Ik heb het stiekem geninja-edit :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoenzool
  • Laatst online: 02-07-2021
Erg leuk initiatief, helaas te laat gezien, volgend tournooi ben ik van de partij.
Als je een stand-in nodig hebt, en niemand van de stand-in lijst kan, wil ik wel vrijwilliger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
schoenzool schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:21:
Erg leuk initiatief, helaas te laat gezien, volgend tournooi ben ik van de partij.
Als je een stand-in nodig hebt, en niemand van de stand-in lijst kan, wil ik wel vrijwilliger zijn.
In de OP staat uitgelegd hoe je je moet aanmelden. Moet je wijzigingen in je steamnick eigenlijk doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Wel handig als je gevonden wilt worden ;). Misschien ook handig om je steamnick gewoon niet te wijzigen :P. Maar uit ervaring weet ik dat mensen gewoon in got channel in dota2 vragen naar een standin of hier op het forum. Dus als je op die 2 plekken zit ben je al heel eind :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Team 1 vs Team 5 is net gespeeld en Team 5 heeft kunnen winnen in 3 potjes.

Team 1 dus helaas het eerste team wat het toernooi moet verlaten.

De casts zijn te vinden op: http://www.twitch.tv/multensor/videos?kind=past_broadcasts

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Games waren leuk! Werd de 1e en 3e game echt knetter gek van Demie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Goed gespeeld team 1, spannende potjes en goed gespeeld eerste game, heb er van genoten tegen jullie te spelen!
Nu is naar de casts kijken, ben benieuwd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Michielodc schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:02:
Games waren leuk! Werd de 1e en 3e game echt knetter gek van Demie :p
De eerste night speelde nightstalker (demie) echt als een baas.
Kwam er met 9 kills uit!
Fiole schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:04:
Nu is naar de casts kijken, ben benieuwd ^^
Haha succes. zit weer een hoop onzin tussendoor volgens mij. Ik weet het in ieder geval niet meer ^^

[ Voor 32% gewijzigd door Yogoi op 28-05-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik ging zo crap die avond :( Het waren wel spannende potjes!

Edit: Broadcasts zijn weer erg leuk om terug te kijken :)

[ Voor 33% gewijzigd door JerX op 28-05-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
Gefeliciteerd team 3 5! Het waren leuke potjes :) Helaas heb ik het in het laatste potje verkeerd ingeschat met de draft, dan was het mischien wat spannender geweest :P
In ieder geval kunnen we waarschijnlijk terugkijken op het uitdelen van het grootste pak slaag van het toernooi :P

Edit: Ow en bedankt voor de complimenten. Het was de bedoeling dat irritant zou zijn, dus dat is dan in ieder geval wel gelukt :P

[ Voor 18% gewijzigd door Demie op 28-05-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Ik denk niet dat er een grotere overwinning komt dan 19-0 nee ;). Dus beste stomp van toernooi heb je in de pocket....

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
En dan als nog verliezen ;). Ik dacht na die eerste stomp echt zo van "Aaaaah, we're royally screwed!!". Beetje jammer van de focus op mij in die laatste 2 potten, maar ja daardoor kon de rest van team 5 wel z'n gang gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Wanneer gaan we team 6 vs team 7 doen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

In de TS staat de twitch link verkeerd voor de wedstrijd aanstaande dinsdag... :o

Btw, ben met 4 vrienden (m'n vriendin, m'n zusje en haar vriend en nog een vriendin) ook DotA aan het spelen. Erg leuk, we hebben zelfs al een logo en team naam :+ We zijn nog niet zo heel goed, met mijn 12 potjes gewonnen en 25 verloren is er nog een boel te leren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Fragadder schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:39:
Deze week iig :).

En ik heb de url anagepast voor de cast. Thanks voor hert melden. Die spin moet ook maar gewoon een minder moeilijk te typen nick hebben :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fragadder schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:39:
heb vrijdag een pm naar mijn team gestuurd, van niemand iets teruggehoord. maar noem maar een datum, dan speel ik wel met wie er dan online is +standins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
TheNephilim schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:46:
In de TS staat de twitch link verkeerd voor de wedstrijd aanstaande dinsdag... :o

Btw, ben met 4 vrienden (m'n vriendin, m'n zusje en haar vriend en nog een vriendin) ook DotA aan het spelen. Erg leuk, we hebben zelfs al een logo en team naam :+ We zijn nog niet zo heel goed, met mijn 12 potjes gewonnen en 25 verloren is er nog een boel te leren :9
Er zijn weinig spellen waar je individuele skill zo erg kan compenseren met goeie picks. Een goed afgesteld team is zo fijn, of iedereen aan de AoE ults :9 .

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Postius schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:05:
[...]

Er zijn weinig spellen waar je individuele skill zo erg kan compenseren met goeie picks. Een goed afgesteld team is zo fijn, of iedereen aan de AoE ults :9 .
Dat hadden wij in de vorige Dota2 Tournament gedaan :P Erg funny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:04:
[...]

heb vrijdag een pm naar mijn team gestuurd, van niemand iets teruggehoord. maar noem maar een datum, dan speel ik wel met wie er dan online is +standins
ik kan deze week alleen vanavond :( maar ik weet ook niet hoe dat met mijn team zit dus wellicht wordt ik zelf vervangen door een stand in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
lekker geregeld. Op tijd ook... :/

Team 3 zoekt overigens nog een standin voor vanavond 20:00. Je kan je vast aanmelden bij iemand uit dat team ;). Of gewoon online zijn in got kanaal @ dota2, dan kom je snel aan de beurt verwacht ik :P

[ Voor 75% gewijzigd door Multensor op 04-06-2013 12:39 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Twitch heeft er hier geen zin in vandaag...

Daarnaast, één van de casters is niet te horen. Helaas doet de chat het niet :o

[ Voor 49% gewijzigd door TheNephilim op 04-06-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dotatv was alles prima te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

JerX schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 07:41:
[...]

Dat hadden wij in de vorige Dota2 Tournament gedaan :P Erg funny!
hahah, kan ik me nog herinneren! Spectre, Zeus, Ancient Apparition en ik op de Nature's Prophet whahahah goede tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
Fiole, je was op de cast echt heel erg zachtjes. Heb het maar wat harder gezet zodat ik je kon horen, maar het verschil met bananenspin was best groot. Toch bedankt voor het casten. Was leuk om die lvl1 Rosh te zien :D

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Een poging tot :D. Helaas, fail tp van mij...
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste