Ik mag voor mijn zwager een game pc samenstellen en heb daarbij ongeveer 1000 euro bestedingsruimte gekregen om de hele zwik samen te stellen.
Hierbij zijn randapparatuur als Monitor, Muis en Toetsenbord nog niet meegerekend.
Dit systeem uit de BBG van maart leek mij zeer interresant, behalve dat de daar gebruikte videokaarten niet meer in de PW staan.
Het enige wat hier nog mist is een videokaart of eventueel 2
en dat is ook de voornaamste reden dat ik dit topic open.
Het is voor mijzelf al enige tijd geleden dat ik een systeem heb samengesteld en derhalve ben ik een beetje uit het bos geraakt met betrekking tot videokaarten en de benamingen (die blijven verwarrend.)
Nu zit je met een GRAKA natuurlijk als snel boven de 1000 euro dus daarbij ook de vraag of er componenten uitgewisseld kunnen worden of wat minder kunnen zoals de SSD bijvoorbeeld.
Wat moet er mee gedaan worden, Gamen Gamen en Gamen en HD video's bekijken/streamen
Verder is informatie over de aanschaf van een monitor natuurlijk ook welkom, de wens is minimaal 23 inch en de kosten zo laag mogelijk
.
Qua randapparatuur zat ik zelf aan dit te denken.
De AOC heb ik gekozen vanwege de fijne Prijs en zelf heb ik er ook 1 staan van 23 inch en die bevalt uitstekend na wat calibratie.
Qua ToBo en Muis eigenlijk gewoon gekozen wat me fijn leek en bekend was.
Hierbij zijn randapparatuur als Monitor, Muis en Toetsenbord nog niet meegerekend.
Dit systeem uit de BBG van maart leek mij zeer interresant, behalve dat de daar gebruikte videokaarten niet meer in de PW staan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 192,70 | € 192,70 |
| 1 | MSI Z77A-G45 | € 96,90 | € 96,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 37,60 | € 37,60 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Seasonic G-Serie 650Watt | € 108,- | € 108,- |
| 1 | Crucial m4 SSD 2.5" 256GB | € 158,90 | € 158,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 823,94 | |
Het enige wat hier nog mist is een videokaart of eventueel 2
Het is voor mijzelf al enige tijd geleden dat ik een systeem heb samengesteld en derhalve ben ik een beetje uit het bos geraakt met betrekking tot videokaarten en de benamingen (die blijven verwarrend.)
Nu zit je met een GRAKA natuurlijk als snel boven de 1000 euro dus daarbij ook de vraag of er componenten uitgewisseld kunnen worden of wat minder kunnen zoals de SSD bijvoorbeeld.
Wat moet er mee gedaan worden, Gamen Gamen en Gamen en HD video's bekijken/streamen
Verder is informatie over de aanschaf van een monitor natuurlijk ook welkom, de wens is minimaal 23 inch en de kosten zo laag mogelijk
Qua randapparatuur zat ik zelf aan dit te denken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AOC E2795VH Zwart | € 242,50 | € 242,50 |
| 1 | Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty) | € 53,99 | € 53,99 |
| 1 | Logitech G500s Gaming Mouse | € 69,99 | € 69,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 366,48 | |
De AOC heb ik gekozen vanwege de fijne Prijs en zelf heb ik er ook 1 staan van 23 inch en die bevalt uitstekend na wat calibratie.
Qua ToBo en Muis eigenlijk gewoon gekozen wat me fijn leek en bekend was.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken