Beste Tweakers,
Na 6 jaar is het tijd om de stap te maken naar een nieuwe pc welke voornamelijk voor gamen zal worden gebruikt. Uiteraard wacht ik nog even op de Hashwell van Intel, ben namelijk heel beniewd wat de prijs/kwaliteit verschil zal zijn/worden met de huidige Ivy Bridge i5.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, denk aan spellen als: Battlefield 3 en Company of Heroes (2).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1100,-- (incl. bezorging)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten het gaat een gloednieuw systeem worden, wel mijn beeldscherm (23 inch, 16:9), muis, toetsenbord en boxen echter zijn deze randapparatuur niet noemenswaardig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang de support van het desbetreffende merk maar goed is.
Wel wil ik mijn pc bij Azerty bestellen, dit i.v.m. de goede ervaringen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het moet een game pc gaan worden zonder al te veel toeters en bellen (vandaar mijn keuze voor de strakke kast).
Ook handig om te weten: ik ben niet van plan om te gaan overklokken maar zit wel te denken om in de toekomst een 2e GPU in SLI te plaatsen, vandaar de keuze voor een wellicht iets overpowerd PSU.
Hier volgt de lijst met componenten welke ik heb geselecteerd, zijn er Tweakers met op- of aanmerkingen hoor ik dat graag, het is altijd een relatief grote uitgave waar je voorlopig wel even mee door wilt natuurlijk.
Na 6 jaar is het tijd om de stap te maken naar een nieuwe pc welke voornamelijk voor gamen zal worden gebruikt. Uiteraard wacht ik nog even op de Hashwell van Intel, ben namelijk heel beniewd wat de prijs/kwaliteit verschil zal zijn/worden met de huidige Ivy Bridge i5.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, denk aan spellen als: Battlefield 3 en Company of Heroes (2).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1100,-- (incl. bezorging)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten het gaat een gloednieuw systeem worden, wel mijn beeldscherm (23 inch, 16:9), muis, toetsenbord en boxen echter zijn deze randapparatuur niet noemenswaardig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang de support van het desbetreffende merk maar goed is.
Wel wil ik mijn pc bij Azerty bestellen, dit i.v.m. de goede ervaringen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het moet een game pc gaan worden zonder al te veel toeters en bellen (vandaar mijn keuze voor de strakke kast).
Ook handig om te weten: ik ben niet van plan om te gaan overklokken maar zit wel te denken om in de toekomst een 2e GPU in SLI te plaatsen, vandaar de keuze voor een wellicht iets overpowerd PSU.
Hier volgt de lijst met componenten welke ik heb geselecteerd, zijn er Tweakers met op- of aanmerkingen hoor ik dat graag, het is altijd een relatief grote uitgave waar je voorlopig wel even mee door wilt natuurlijk.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 149,- | € 149,- |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,90 | € 56,90 |
| 1 | Asus GeForce GTX 660 TI-DC2T-2GD5 | € 285,- | € 285,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,48 | € 88,48 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 24,70 | € 24,70 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,80 | € 14,80 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 53,20 | € 53,20 |
| 1 | Crucial m4 SSD 2.5" 256GB | € 158,90 | € 158,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 958,38 | |
[ Voor 9% gewijzigd door Celluiar op 22-05-2013 10:51 . Reden: Wenslijst aangepast ]