Ik mis een prominente plek op tweakers van het gebeuren rondom de "bunker boy". Ik weet echt niet wat ik er van moet denken. In de naam van vrijheid ? Een lone wolf met deze mogelijkheden ? Fals flag ? Georganiseerde misdaad ? Terrorisme ? Tuttle uit Brazil ? Een beetje discussie was wel fijn geweest. Of mag dat niet van het moederbedrijf en de juridische afdeling ? Nee toch ?
Wat let je om er zelf een fatsoenlijk topic over te openen?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Het principe dat 1 dwaas meer vragen kan stellen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden. En in dit geval vrees ik dat ik de dwaas ben

Doe eens een poging?
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Gewoon een gestoorde gek die veel te veel aandacht krijgt en dat absoluut niet waard is
Hij heeft in meerdere landen grote problemen en zat niet voor niks in Spanje. Dit was absoluut niet het eerste dat hij uitgevreten heeft. Daarnaast is de Cyberbunker nooit van hem geweest (maar van de heer Xennt waar hij mee samenwerkte / bevriend was en al net zo'n dubieuze reputatie heeft: nieuws: Olsthoorn onderzoekt UnifiedRoot en Unidt-zaak) en inmiddels al enkele jaren in handen van een ander bedrijf en het nog steeds aan het verbouwen is.
Een gedwongen opname in een kliniek is iets dat eigenlijk al lang geleden plaats had moeten vinden
Een gedwongen opname in een kliniek is iets dat eigenlijk al lang geleden plaats had moeten vinden
Alez, de consument wil dat alles functioneert, dus een bedreiging hiervan levert geen steun op van de massa. Als dit onderdeel van een politieke vrijheidsbeweging is, is het niet effectief want het tegendeel wordt bereikt en men wordt gepakt. Als het op geld is gericht is men gebaat bij het onder de radar blijven dus slechte strategie. Deze man beschikt wel over middelen die hij ofwel heeft verworven ofwel heeft gekregen. Indien verworven, al dan niet in georganiseerd verband, zijn zijn moves niet te rijmen met de verwervingsfase. Dat doet denken aan gekregen, maar met welk doel ? Als hij die uitrusting kreeg terwijl duidelijk was dat hij gepakt zou worden, dan was het de bedoeling dat dit in de media kwam. Met welk doel ? “Zij die hun essentiële vrijheid opgeven voor een beetje tijdelijke veiligheid, verdienen noch vrijheid, noch veiligheid.” - Benjamin Franklin
Je overschat zwaar de middelen die je moet hebben om zo'n aanval uit te voeren. Het probleem is nu net dat iedereen met een stevige internet pijp of een aantal gehackte servers dit kon doen (en wat op een kleinere schaal dan ook iedere dag gebeurd). En aangezien hij een hostingbedrijf heeft is die capaciteit wel zijn minste probleem...
Aja, ik lees net de link van StM, duidelijk nu, ik ga rustig slapen.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2013 03:02 ]
Gewoon, hij was boos op Spamhaus. Thats all. En aangezien hij een oproep had gedaan dat iedereen zich aan kon sluiten die ook boos was op Spamhaus en er dus ook mensen mee gingen doen, dan zit je zo op een aanval van ongekende omvang.
Hier een irc log van hem van een aantal jaar terug (wanneer weet ik niet exact):
http://bashed.nl/458
Hij is cb3rob & svenk. Hij houd zich al een jaar of 10-15 bezig met zeer schimmige online praktijken en is er steeds mee weggekomen wat heeft geresulteerd in dat hij min of meer ging denken dat hij onaantastbaar was en zichzelf als de prins van de Republiek Cyberbunker ging zien....
Als je gaat googlen op cb3rob zal je nog genoeg interessants vinden
Hier een irc log van hem van een aantal jaar terug (wanneer weet ik niet exact):
http://bashed.nl/458
Hij is cb3rob & svenk. Hij houd zich al een jaar of 10-15 bezig met zeer schimmige online praktijken en is er steeds mee weggekomen wat heeft geresulteerd in dat hij min of meer ging denken dat hij onaantastbaar was en zichzelf als de prins van de Republiek Cyberbunker ging zien....
Als je gaat googlen op cb3rob zal je nog genoeg interessants vinden
Niet alleen via Google, hij is ook actief geweest op T.net waar hij een prachtig besef van klantvriendelijkheid tentoonspreide: Hostingproblemen CB3ROB, en dan met name Verwijderd in "Hostingproblemen CB3ROB"
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
even een schop voor oud topic, maar voor degene die het nog niet gezien hebben op Netflix staat nu de docu over Cyberbunker. het kijken waard
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.