Sennheiser HD 558 voor de laptop?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jareish
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik ben op zoek naar een koptelefoon voor mijn laptop. Ik zat te twijfelen tussen een game headset of normale koptelefoon en ik kwam een heel oud topic tegen (http://www.overclock.net/...aming-headphones-headsets) Ze vertelde dat je juist alles met OMG GAME XTREME moest vermijden (wat op zich logisch klinkt :P), dat 5.1 geluid onzin is, en nog een aantal dingen. Verder raadde ze de sennheiser hd 555 aan.

Ik vroeg mij af wat is hier de opvolger van is, aangezien die koptelefoon al 5 jaar oud is? Ik keek bijv naar de 558 en de 380 pro, maar daar schijn je een aparte versterker voor nodig te hebben, wat totaal niet handig is bij de laptop ;)

Wat ik voornamelijk doe is gamen en muziek luisteren (het type met een flinke bas :P). Ik twijfel nog tussen een open of een dichte koptelefoon. Als je het geluid hard genoeg heb aan staan, in hoeverre zal je dan last hebben van je omgeving.

Kan iemand mij een goede koptelefoon aanraden, waar je geen aparte amp voor nodig hebt, comfortabel om de oren zit. Budget zo'n 150 euro. En kan iemand mij vertellen wat de opvolger van de HD 555 is (zonder amp)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:03

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Enneh... Deze gelezen? Het grote Headphones topic

Wise enough to play the fool