[Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste
Acties:
  • 213.056 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:17

Kju

Ach ik kan heus wel tijd vrij maken om daar te wachten, gewoon wat schuiven met agenda enzo, maar als ik het vergelijk met mijn huidige abo en het feit dat ik geen toestel nodig heb is het eigenlijk net niet de moeite waard om daar zo lang te staan met ook nog kans dat ik er voor niks sta.
Op zich is het wel te doen voor mij, m'n kantoor is er vlakbij en ik kan er makkelijk naar toe nadat ik de kids heb afgezet.

Het gaat mij dan ook echt om meer data en hogere snelheid, dat gaat in mijn huidige abo niet omhoog

[ Voor 12% gewijzigd door Kju op 01-05-2013 15:10 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:21
Ik hoop voor de mensen dat het niet zo'n chaos gaat worden als Maarssen. Wat een ellende was dat zeg, sta je om 8:10 voor de VF, gaan ze open om 9:30 en dan een en al ellende daarna van voordringers. De dienstdoenende manager had al van de beveiliging van het winkelcentrum een klacht gekregen dat die iets moest regelen. Hier werd naar gelachen en met de melding "als we moeten sluiten is het zijn schuld mensen!".

Goed dan het moment dat er 5 man naar binnen mogen (let wel ongecontroleerd, geen dranghek en dan deur open.) duwen en trek werk en veel geschreeuw. Goed dat escaleerde dus gigantisch met alle gevolgen van dien. Politie erbij (overigens terecht, had ook al de neiging gehad om te bellen). en die blies het feestje af na overleg met manager(s) binnen. Wij moesten dus allemaal weg. Heel veel gaven gehoor, including myself als nette burger met in mijn achterhoofd dat er een dikke klacht richting winkel en VF zou gaan. Mede ook omdat ik zowat met mijn neus op de deur stond en er nog doodleuk werd gemeld er genoeg was voor iedereen (domme uitspraak van manager). Vervolgens lees je op RTV Utrecht dat een 30 minuten daarna mensen zijn gaan meppen en slaan op ruiten en er is besloten tot noteren van namen (WTF!?)

Ben afgelopen maandag de winkel ingelopen met dit feit en de winkel aansprakelijk stel voor deze actie en dat ze met gepaste maatregelen moesten komen. Nou meneer was nogal gepikeerd wie ik wel niet dat dat ik was. Na deze actie zijn naam gevraagd en dat hij nog wel van mij zou horen. Ben ondertussen in overleg met Vodafone Nederland op een ander niveau dan die web jokers. En eens zien wat we er nog van kunnen maken. Een formele klacht gaat er sowieso de deur uit met de naam van de persoon erbij, laat mij niet uitkafferen door zo'n malloot alleen omdat hij zelf niet zijn zaakjes op orde had.

Dus we shall see. Hoop ook dat ze een lesje leren uit het feit dat zoiets kan escaleren.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Had vandaag hetzelfde te horen gekregen. Geen HTC one en ook geen Samsung galaxy S4.
Daarnaast worden alle reserveringen afgebeld.
(Den Haag)

[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 01-05-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Werkelijk belachelijk dat ze allemaal alleen maar naar elkaar wijzen in plaats van op een constructieve manier proberen het geheel op te lossen.
De manier die ze nu hanteren schoppen ze iedereen mee tegen de schenen en veroorzaakt alleen maar onvrede.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
Hahahaha wat een prutsers weer.

Net eerst mijn vriendin naar binnen laten gaan. Doet de sgs 4 mee morgen. Nee was het antwoord nog niet binnen.

Toen 15 min erna ik naar binnen wilde zogenaamd vandaag verlengen. Vroeg of ze de sgs4 hadden. En die hebben ze gewoon op voorraad.

Capelle btw

Thanks Vodafone! !

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net te horen van Vodafone dat de hele actie is afgeblazen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:19:
Hahahaha wat een prutsers weer.

Net eerst mijn vriendin naar binnen laten gaan. Doet de sgs 4 mee morgen. Nee was het antwoord nog niet binnen.

Toen 15 min erna ik naar binnen wilde zogenaamd vandaag verlengen. Vroeg of ze de sgs4 hadden. En die hebben ze gewoon op voorraad.

Capelle btw

Thanks Vodafone! !
Oi oi, waarom vroeg je niet gelijk of ze ook de Htc One op voorraad hadden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik vraag me af hoe sommige mensen kunnen beweren dat ze telefonisch contact met VF capelle gehad hebben. Zelfs intern hebben we het telefoonnummer van deze vestiging nog nergens inzichtelijk.

overigens gaat de aktie gewoon door :)

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ja maar op welke manier is nu nog steeds onduidelijk behalve dat er continu gezegd word dat er geen S4's en HTC One beschikbaar zullen zijn terwijl een flyer anders beweert.
Verder zouden ze maar tot een max van 250 per dag gaan, wat in mijn ogen uiteindelijk alleen maar voor meer chaos zal zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 23:31
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:28:
? bron.. vaag verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist via de live chat van Vodafone. Ivm het uit de hand lopen van de actie in Maarssen en Utrecht. Ik vraag me af of dit de waarheid is. Wat een enorm slechte klantenservice zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:12
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:34:
Zojuist via de live chat van Vodafone. Ivm het uit de hand lopen van de actie in Maarssen en Utrecht. Ik vraag me af of dit de waarheid is. Wat een enorm slechte klantenservice zeg.
Klantenservice is nog nooit goed geweest!

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
sandra hoe kan ik bij live chat komen?
op hun site kan ik het niet vinden.
of is het een soort hang out dat iedereen op dat moment kon horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
De Vodafone klantenservice / Facebook / webchat weet duidelijk van niets en toch stug doorgaan met vragen en hier foute info verspreiden. Erg nuttig allemaal...

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Nee live chat komt vaak (lang niet altijd want het is nog in beta blijkbaar) omhoog als je een abbo met toestel aan het samenstellen bent.
Vaak onder het mom van kunnen we je helpen met het samenstellen van je abonnement.

@atomsk ach Vodafone is op alle fronten inmiddels vaak genoeg gewezen op dit forum en heeft dus prima de mogelijkheid gehad om voor eens en voor altijd duidelijkheid te geven door midden van 1 post met daarin alle relevante informatie betreffende deze actie.
Sterker nog er hebben al 2 mensen van VF hier gepost, maar de laatste posts zonder info of nonsens.

[ Voor 45% gewijzigd door Rubman op 01-05-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:17

Kju

De dame die ik net aan de klantenservice sprak kent de actie wel. Ze kan het alleen niet aanbieden. Ik dacht ik probeer het effe maar meer dan 6 euro extra korting op een red super simonly ging ze niet...

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
Apart want hun eigen personeel (vodafone) kunnen ze wel een leuk abbonement aansmeren en de gewone consument krijgt een zwaar duur abbo

Galaxy S4 gratis voor 29,95pm

Onbeperkt SMS, 1 GB Data en 300 Bel minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Fixio schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:47:
Apart want hun eigen personeel (vodafone) kunnen ze wel een leuk abbonement aansmeren en de gewone consument krijgt een zwaar duur abbo

Galaxy S4 gratis voor 29,95pm

Onbeperkt SMS, 1 GB Data en 300 Bel minuten
ja joh, dat is toch niet zo vreemd. Als ik bij een bakker werk dan krijg ik mijn broodjes ook gratis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Kju schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:43:
De dame die ik net aan de klantenservice sprak kent de actie wel. Ze kan het alleen niet aanbieden. Ik dacht ik probeer het effe maar meer dan 6 euro extra korting op een red super simonly ging ze niet...
Dat zijn de F&F kortingen die ze geven. Dan krijg je gewoon een code en moet je heel blij zijn... ;w

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrismelman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 23:42
Ik kreg zelfde informatie dat het was afgeblazen vraag me af of dit waar is, iemand al bij den haag ofzo geweest voor meer informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze weten het zelf niet eens. Ben benieuwd wat er morgen gebeurd. Ik ga er wel heen als minnocent bystander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
raad alle mensen die dicht bij wonnen en het niks uitmaakt om langs te gaan.
straks gaat de aktie wel door en zit je met lege handen of kan je straks zelfde abbo nemen maar dan voor meer geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En dat laatste doet niemand. Dit zou de normale abonnementsprijs moeten zijn en niet de actieprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom net uit den haag vandaan voor een abbo en telefoon (paspoort streek)

Zelfs verkopen doen ze vandaag niet, iedereen krijgt het advies morgen terug te komen.
In tegen stelling tot de bovenstaande berichten, zou de actie gewoon door gaan, maar met beveiliging er bij.

Tevens was de actie gewoon mogelijk icm een s4/4s (ik haal ze altijd door elkaar samsung in elk geval)
En de htc one.

Verder ging mijn intresse niet, alleen nog gehoord dat alle reserveringen idd zijn afgebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 12:47
Zojuist de volgende flyer tegengekomen op het internet

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BJLE2AKCUAEu4jb.jpg:large

edit: ik loop al snel achter 8)7 - toch maar gepost omdat hij nog niet in deze topic te vinden is.

[ Voor 56% gewijzigd door Silvan94 op 01-05-2013 16:24 . Reden: response ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jeeeuh, tijd voor een polletje. Wie heeft welk antwoord van Vodafone gehad. :P Het schiet alle kanten op.

@Silvan, kijk eens van wie dat is en vervolgens wie hier regelmatig post. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leroydew
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 21:54
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:28:
ONZIN. Morgen tot en met zaterdag geldt deze actie zeker weten in Capelle! Zelf net langs geweest om het te checken. Iphone 5 is er voldoende op voorraad en wordt dagelijks geleverd. Wat betreft de Galaxy S4 en HTC wordt het lastiger. Deze zijn minder voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

ja maar doen ze nu wel of niet mee aan de actie, blijft onduidelijkheid over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het lijkt me dat degenen die er net geweest zijn en morgen hun spullen meekrijgen gewoon gelijk hebben. Kwamen ze nog met een max aan abo's? Of krijgen ze gewoon maar 250 telefoons geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrismelman
ik vind idd kansloze actie dat ze alleen uit vooraad leveren, want sta je in de rij voor niks. Maar ga hem dan ook niet kopen ofzo, dus weet niet wat voor alternatief dat geeft :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:54
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:09:
kom net uit den haag vandaan voor een abbo en telefoon (paspoort streek)

Zelfs verkopen doen ze vandaag niet, iedereen krijgt het advies morgen terug te komen.
In tegen stelling tot de bovenstaande berichten, zou de actie gewoon door gaan, maar met beveiliging er bij.

Tevens was de actie gewoon mogelijk icm een s4/4s (ik haal ze altijd door elkaar samsung in elk geval)
En de htc one.

Verder ging mijn intresse niet, alleen nog gehoord dat alle reserveringen idd zijn afgebeld.
Kan dit bericht bevestigen, was half uurtje geleden in de winkel. Actie gaat gewoon door morgen. Ook de Samsung Galaxy S4 en de HTC One doen gewoon mee in de actie, alleen de voorraad is heeel beperkt, en op = op. Maar goed, als je bv niet de S4 kan krijgen, haal je gewoon een ander toestel, verkoop je die en koop je het gewenste toestel ergens anders los..

Verder ook gehoord dat alle "pre-orders" weer zijn afgebeld, kan iemand dat bevestigen die een pre-order had of heeft ?

Edit: Er worden trouwens 500 aansluitingen per dag verricht !

[ Voor 3% gewijzigd door iketot op 01-05-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
dus chrismelman en sandra vs 5 andere tweakers XD

dus als het door gaat dan kunnen we de volgende puten zeggen.

1actie gaat door
2sgs4 / one gaan door alleen beperkt leverbaar
3 pre orders zijn afgeblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die zeggen dat het is afgeblazen, zodat ze niet hoeven te wachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
raro007 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:26:
dus chrismelman en sandra vs 5 andere tweakers XD

dus als het door gaat dan kunnen we de volgende puten zeggen.

1actie gaat door
2sgs4 / one gaan door alleen beperkt leverbaar
3 pre orders zijn afgeblazen.
Dat is inderdaad wat ik net heb vernomen in de winkel.

[ Voor 0% gewijzigd door iketot op 01-05-2013 16:31 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
senor sjon denk het ook.
dus ze zitten gewoon ons een leugen te vertellen?
of ze hebben een verkeerde help desk gehad denk de 2de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
als je facebook, chat, twitter, telefoon en winkel gebruikt, dan krijg je 5 verschillende antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
raro007 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:31:
senor sjon denk het ook.
of ze hebben een verkeerde help desk gehad denk de 2de
Wat maakt het eigenlijk uit. De 'alwetende' medewerkers in de Vodafone winkels zeggen dat het gewoon door gaat, dus hier kan je van uit gaan. De drie stappen van Raro kloppen vooralsnog gewoon, volgens de Vodafone medewerkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrismelman
ik krijg het idee dat ze de extreme drukte willen voorkomen die er eerst was maar ja weet niet of dat nog gaat gebeuren zo.

gene wat ze in gistere in adam ook toepaste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Allemaal krom weer, 2 geweest in den haag vandaag en werd my verteld sgs4 en one niet ook niet by t laten zien van de folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
Je kan natuurlijk ook een ander toestel nemen, die verkopen en je gewenste toestel los kopen ergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrismelman
communiceren kan je leren zou het nieuwe motto moeten worden van vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En dan zie je de tekst- en taalfouten van de laatste paar posts :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMRF
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 21:06
Werd mij ook verteld vanmorgen in den haag. Geen htc one geen sgs 4. En max 250 aansluitingen. Kan zijn dat het hoofdkantoor toch weer is bijgedraaid. Wel htc one, sgs 4 en max 500 aansluitingen is iig positief voor de klant. Hoop dat iedereen zich netjes gedraagt morgen in de rij. Er zullen toch geen 500 mensen voor die winkel gaan staan? Dan is de hele frederik hendriklaan geblokkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
500? Dat is de helft van afgelopen vrijdag, toen waren er 900 iPhones verkocht. Dus rond 15.00 is het afgelopen met de actie?
DiMacho schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:15:
Kwam om 19 uur in Maarssen aanlopen. Was om 19u30 buiten. Bijna geen rij gehad. Ik ging puur voor het abonnement. Heb een S3 mini genomen en ga 22 per maand betalen voor 2 jaar. De Mini ga ik voor mijn werk gebruiken of los verkopen. Het abo gaat in mijn Droid4!

Ze hadden in Maarssen nog de S3, S3 mini, Xperia P en T, HTC One X, Iphone 4S. De Iphone 5 kwam morgen weer vanaf 9u30!

Ze hadden al 900 Iphones 5 verkocht vandaag!

[ Voor 80% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMRF
  • Laatst online: 10-09 21:06
Hoe lang duurde dat afgelopen vrijdag? Heeft er de hele dsg een meute van 500 man gestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:21
Dacht dat het na de Lumia 920 actie van Vodafone niet slechter kon, maar het tegendeel is weer eens bewezen. Brengen een Flyer uit met een Galaxy 4 erop en dan gewoon doodleuk zeggen: Nee hij doet niet mee! :D hahaha

T-Mobile had netjes vanaf dag 1 met de acties ook gewoon 2 beveiligers voor de deur staan, paar man naar binnen en wachten. Zelfs in de kleinere steden gewoon 2 beveiligers. Kan Vodafone nog wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ik hoop vooral dat de acties een beetje gemoedelijk verlopen tot juni en ze in Amsterdam/Katwijk ook nog doorgaan. Dan pas kom ik namelijk in aanmerking voor verlenging en zou het toch wel erg jammer vinden als ik de hele bende misloop omdat een 'aantal mensen zich moet misdragen'/'VF de zaken niet op orde heeft'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Ben vanmorgen geweest voor een bonnetje maar dat deden ze inderdaad niet meer. Mij werd verteld dat er voldoende voorraad zou zijn van de iPhone 5. Ik heb niet gevraagd naar andere toestellen. Doen ze trouwens niet aan nalevering? Ik hoef hem niet perse morgen te hebben. Als ze elke order gewoon accepteren en telefoons naleveren worden de rijen misschien iets minder lang en is er minder onrust + meer orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
raro007 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:31:
Dat, of onwetendheid. Of, durf er eigenlijk niet over na te denken maar, "mede-tweakers" die alles liever voor hen zelf willen hebben en daardoor hier onjuistheden vermelden. Vooralsnog reis ik af naar Capelle ad IJsel morgen voor een HTC One. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat even weten hoe het ging, ik pak vrijdag of den haag of capelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Wat een chaos van zowel Vodafone winkels en kantoor en mede-tweakers.

Ik ben er net langs geweest (Capelle) en de aktie gaat zeker weten door, ze zitten zelfs tafeltjes in elkaar te zetten voor het publiek. Winkel gaat om half 10 open als het goed is, zie jullie dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crobo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:15:
Wat een chaos van zowel Vodafone winkels en kantoor en mede-tweakers.

Ik ben er net langs geweest (Capelle) en de aktie gaat zeker weten door, ze zitten zelfs tafeltjes in elkaar te zetten voor het publiek. Winkel gaat om half 10 open als het goed is, zie jullie dan :p
si den haag was het zelfde, klaptafels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Ik vroeg ook naar het aantal klanten dat ze de actie kunnen bieden,
Er was op dat moment volgens mij een filiaalbeheerder of iemand anders (hij droeg namelijk niet de vodafone kleding) en die zei meteen 250, voordat de echte winkelverkoper uitgepraat was, want de verkoper wilde volgens mij iets meer zeggen. Maar voordat hij kon uitpraten werd die onderbroken door de andere persoon. Ben benieuwd, hoelang de rij zal zijn wanneer ik aankom XD

Trouwens, ik ging sowieso voor de iPhone 5, dus helemaal vergeten of ze aan S4 en One doen. ;(

[ Voor 11% gewijzigd door crobo op 01-05-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peegmehh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-08 20:11
Raar verhaal van @Iketot, toen ik om 12:45 in de winkel stond gaven ze aan dat S4 en HTC One niet meedoen met de aanbieding. Ze hebben ze wel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crobo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:21:
Ik vroeg ook naar het aantal klanten dat ze de actie kunnen bieden,
Er was op dat moment volgens mij een filiaalbeheerder of iemand anders (hij droeg namelijk niet de vodafone kleding) en die zei meteen 250, voordat de echte winkelverkoper uitgepraat was, want de verkoper wilde volgens mij iets meer zeggen. Maar voordat hij kon uitpraten werd die onderbroken door de andere persoon. Ben benieuwd, hoelang de rij zal zijn wanneer ik aankom XD

Trouwens, ik ging sowieso voor de iPhone 5, dus helemaal vergeten of ze aan S4 en One doen. ;(
Het gaat om 250 klanten PER DAG (even voor de duidelijkheid...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:38
michielvz schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:04:
Ben vanmorgen geweest voor een bonnetje maar dat deden ze inderdaad niet meer. Mij werd verteld dat er voldoende voorraad zou zijn van de iPhone 5. Ik heb niet gevraagd naar andere toestellen. Doen ze trouwens niet aan nalevering? Ik hoef hem niet perse morgen te hebben. Als ze elke order gewoon accepteren en telefoons naleveren worden de rijen misschien iets minder lang en is er minder onrust + meer orders.
Lees eerst even een paar berichten boven je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:26:
[...]

Het gaat om 250 klanten PER DAG (even voor de duidelijkheid...)
ja i know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-O
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07 03:14
Ik had via Twitter een vraag gesteld over de actie van Vodafone. Kreeg zojuist een reactie. Ik werd verwezen naar het Vodafone forum. Hierbij de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Daniel-O schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:35:
Ik had via Twitter een vraag gesteld over de actie van Vodafone. Kreeg zojuist een reactie. Ik werd verwezen naar het Vodafone forum. Hierbij de link.
Heel erg bedankt,

heb het even doorgelezen, perfect duidelijk nu!!!
Mooi voor de mensen die voor de s4 of one wilden gaan. en ook mooi dat alle reserveringen eruit zijn gehaald, en dat dit niet mogelijk is.

[ Voor 13% gewijzigd door crobo op 01-05-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
dus actie gaat door en kunnen nu de mensen die gaan liegen uit de topic gooien/bannen?
edit: of reactie die zeggen dat de actie niet doorgaat verwijderen?
want straks lezen mensen niet de hele topic en hakken ze af op onzin.

[ Voor 44% gewijzigd door raro007 op 01-05-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lotus11
  • Laatst online: 18-09 11:17
Dus in Den Haag kunnen we gewoon de S4 krijgen. maar op =op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andMax
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 09:25
Mooizo, ik ga morgen zeker langs voor een One. Hoe laat gaan jullie, ik dacht zo rond half 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel-O schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:35:
Niets trouwens over een maximum van 250...

Heb trouwens direct ook even een kritische noot op het Vodafone-forum geplaatst...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
maxschouten schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:43:
Mooizo, ik ga morgen zeker langs voor een One. Hoe laat gaan jullie, ik dacht zo rond half 9?
Nee joh, veel later, zo vroeg is toch allemaal niet nodig >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Ik ben echt erg benieuwd hoeveel personen er gaan komen, ik ben bang dat ik dalijk voor lul sta als ik er om 8 uur al sta hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crobo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:50:
Ik ben echt erg benieuwd hoeveel personen er gaan komen, ik ben bang dat ik dalijk voor lul sta als ik er om 8 uur al sta hahahaha
liever voor lul als achter in de rij. en trouwens hoe kan je voor lul staan als je de enige bent:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lotus11
  • Laatst online: 18-09 11:17
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:46:
[...]

Niets trouwens over een maximum van 250...
Klopt! het is ook op = op.
Ik denk dat ze wel genoeg besteld hebben maar door middel van max 250 per dag aan te kondigen een mooi publiciteit kunnen maken. Kranten, nieuws etc. Het is allemaal gratis reclame.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:21
Bij T-Mobile in Rotterdam stonden er al mensen om half 6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:51:
[...]

liever voor lul als achter in de rij. en trouwens hoe kan je voor lul staan als je de enige bent:)
hahaha, goeie, dat laatste :P

dit is de 2e keer dat ik naar capelle passage kom, is de pasage wel open voor 9 uur? vanwege het afsluiten van de pasage snachts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
crobo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:53:
[...]

hahaha, goeie, dat laatste :P

dit is de 2e keer dat ik naar capelle passage kom, is de pasage wel open voor 9 uur? vanwege het afsluiten van de pasage snachts?
AH gaat al om 8h open dus denk dat het al open is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
@ bvbal79,

Okey heel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Nou gezellig om 8u kopje koffie scoren bij de AH en dan samen in de rij staan! Ik zie jullie morgen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Ga gewoon lekker de dag voor de actie een losse S4 / One kopen, laat de verpakking dicht en ga op de actiedag fijn na de drukte terug, sluit n abo af en breng tegelijk je telefoon terug. Als ze dan nog beweren dat ze geen voorraad hebben, als ie op de toonbank ligt ;)

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Die moeten ze weer checken en inboeken, won't work :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
@ Danny the Dog,

Eeuhm volgens mij gaat dat echt niet werken, alleen de eerste 250 personen krijgen de actie mee. en in de middagn ben je zeker niet bij de eerste 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crobo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:18:
@ Danny the Dog,

Eeuhm volgens mij gaat dat echt niet werken, alleen de eerste 250 personen krijgen de actie mee. en in de middagn ben je zeker niet bij de eerste 250
Ook zo lekker duidelijk hè... is 't nu 'op=op' of max 250? Blijft toch een kunst hè Vodafone: communiceren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En dat maakt het weer suf. Gewoon 1 per klant, later afhalen indien niet op voorraad. Geen gezeik, niemand wacht voor lul en vodafone heeft de goede sier die ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
SirLenncelot schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:11:
Nou gezellig om 8u kopje koffie scoren bij de AH en dan samen in de rij staan! Ik zie jullie morgen wel :)
Haal gelijk 1 voor mij, ik sta dan al voor de winkel, sta er Wrs al 7.45 na kind op de kdv te hebben gebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvbal79 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:33:
[...]Hoop alleen niet dat 91 je geboorte jaar is, want dan wil ik niet weten waarom je dochter een iphone5 moet hebben :)
91-20.. ouwe lul dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:27:
[...]

Ook zo lekker duidelijk hè... is 't nu 'op=op' of max 250? Blijft toch een kunst hè Vodafone: communiceren!
Ja klopt, dat is inderdaad nog de enige onduidelijkheid,

dat had ik ook gemerkt in de winkel toen ik ernaar vroeg, de een wilde meer dan 250 zeggen, en de ander zei 250 precies. :| :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik ga er geen vrij voor nemen iig. Of willen ze de hoeveelheid mensen beperken door te zeggen 250? Sturen ze na 4 uur wachten nr. 251 weg om 13.00? En dan zeggen, probeer het morgen weer of kom vooral nog eens langs? Die klant denkt dan ook, er is geen morgen voor mij als klant, ik ga wel naar een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop eigenlijk een beetje dat ze nummers gaan uitdelen en het goed regelen. we zien het morgenochtend wel, ik ga in elk geval naar Capelle morgenochtend. met het gevaar voor uitsluiten van de s4 en one verwacht ik toch minder drukte, al zegt de flyer dat het anders is zou het toch wel eens problemen kunnen geven als alle media met andere verhalen komen.
Tis nog wel koud morgenochtend.. trui maar aandoen :)
Moest ook wel lachen om de opmerking dat 4 uur 4x150 euro kost.. dan ga je niet moeilijk doen over een paar euro lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
Als ze nou even (zoals bij t-mobile werd gedaan) aan zouden geven:
900 eitjes,
500 One's, &
500 S4's.

:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als ze gewoon nabestellingen doen, is het nog veel minder complex. Maar het moet graag moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Senor Sjon schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:52:
Maar het moet graag klantontvriendelijk

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
Ik vraag me af hoe Vodafone in elkaar zit (lmgtfy - te lui). Zouden het corporaties zijn zoals bijv. de Rabobanken? Maw.: doen ze deze acties om de nieuwe winkels een snel een customer-base op te laten bouwen? (En spelen ze met ~ 250 abbonees dan quitte?)
Dan weet je ook gelijk of ze om 13:00 de 251e wegsturen of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om zaterdagochtend ruim voor half 10 bij Vodafone in Capelle aanwezig te zijn. Hopelijk zijn er dan (nog) HTC One's voorradig, want daar ga ik speciaal voor. Een ei-foon mogen ze van mij houden :P

Weet iemand trouwens of de prijs van de Garant verzekering, die je bij het toestel kan afsluiten, ook door de helft gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:03
Nee, blox en verzekering blijven even duur.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
Ik wil eigenlijk ook speciaal voor de One gaan. Ik ben alleen bang dat ik teleurgesteld ga worden. Ik woon in Noord-Brabant. Ik moet dus sowieso langer dan een uur reizen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook altijd wachten tot vrijdag, dan is er meer hands on informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
hoe laat gaat de winkel in den haag eigenlijk open?:)
@hieronder, inderdaad!:

Vodafone Winkel
Fred. Hendriklaan 153
2582BZ DEN HAAG

0900-0140

Maandag 12.00 - 18.00
Dinsdag 09.30 - 18.00
Woensdag 09.30 - 18.00
Donderdag 09.30 - 18.00
Vrijdag 09.30 - 20.00
Zaterdag 09.30 - 17.00

[ Voor 69% gewijzigd door Rylo op 01-05-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rylo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:13:
hoe laat gaat de winkel in den haag eigenlijk open?:)
Overbodige vraag... dát wordt namelijk wél helder gecommuniceerd op de VF-site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjb222
  • Laatst online: 10-01-2022
geloof mij zeker in deze vakantie periode ga VROEG

afgelopen zaterdag stond ik om07:45-08:00 voor de winkel in utrecht (was nummer 51) terwijl die pas om 09:30 open ging
en rond 9 uur stond er gewoon een MEGA RIJ

dus nee je staat niet voor lul als je er om 08:00 bent haha je bent dan juist slim

en voor de duidelijkheid ik kom uit eindhoven!
heb de eerste trein gepakt om daar zovroeg als ik kon te staan 8)

[ Voor 22% gewijzigd door wjb222 op 01-05-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wjb222 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:17:
geloof mij zeker in deze vakantie periode ga VROEG

afgelopen zaterdag stond ik om07:45-08:00 voor de winkel in utrecht (was nummer 51) terwijl die pas om 09:30 open ging
en rond 9 uur stond er gewoon een MEGA RIJ

dus nee je staat niet voor lul als je er om 08:00 bent haha je bent dan juist slim

en voor de duidelijkheid ik kom uit eindhoven!
heb de eerste trein gepakt om daar zovroeg als ik kon te staan 8)
Voor mij zal het zo'n half uur rijden worden en wil zaterdag best rond bijvoorbeeld 8:30 uur al gaan staan, maar dan eigenlijk wel met de zekerheid dat ze die dag HTC One's op voorraad hebben. Anders heb ik wel voor lul in de rij gestaan, want een andere foon zal ik dan daar niet gaan nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Oftewel eerst weten we niks, dan is het 250 man, dan weer meer...
Dan weer alle toestellen mits op voorraad, dan weer absoluut geen One en S4....
Via het VF-forum weer wel, mits op voorraad in de winkel, een grote miscommunicatiepoel.

Andere VF-winkels kunnen ook niks (ansich begrijpelijk) zelfs geen Friends & Family aanbieden ofzo...
S4 wel op voorraad bij andere VF-winkels in Den Haag en de One wist hij niet zeker, gewoon bad-ass dit!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=N1Tx-uvUjI0]

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 01-05-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Leuke actie. Ik ben al voorzien van een kpn abbo, maar even snel gerekend kun je met deze actie voor +- 750 euro een iphone 5 kopen terwijl deze 675 euro kost nieuw? Deze verkopen en dan heb je voor 75 euro een leuke sim kaart voor in je ipad oid? Of zie ik het verkeerd?
CLB schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:29:
Een €675,00 krijg je nooit voor 'n iPhone 5 ;)
Zelfs wanneer je maar 550 krijgt voor een nieuwe iphone 5 (gesealed) dan heb je voor 8,30 per maand een leuke simkaart voor in je tablet :) Als alternatief kun je natuurlijk ook de iphone 5 gaan gebruiken met je bestaande abbo of sim only van bijv kpn.. twijfel.. twijfel

[ Voor 62% gewijzigd door Workaholic op 01-05-2013 19:33 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Een €675,00 krijg je nooit voor 'n iPhone 5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
In een winkel, zonder stortvloed op marktplaats. :p

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.