Heeft iemand die een Bluesound Powernode 2 werkend op Apple Homekit heeft gekregen?
Bluesound is wel zichtbaar in Homekit. Maar om een of andere reden zijn de regelaars om muziek in Homekit te bedienen niet geactiveerd.
Nochtans kan ik gewoon vanuit de muziek app muziek streamen via Airplay, dus hier zit niet het probleem.
Hardware bestaat uit een Apple TV 4K (model 2024) + Bluesound PowerNode 2i, en het netwerk is bedraad aangesloten.
Zowel de kamernaam in de PowerNode als in Homekit vs BluOS Controller-app is het zelfde. Verder is de PowerNode het enige apparaat in het huis, dus er is geen groep te koppelen.
Ook heb ik de procedure van Bluesound via onderstaande link gevolgd, helaas zonder resultaat.
https://support1.bluesoun...layers-Airplay-2-and-Siri
Poging 1
De PowerNode heb ik naar een fabrieksinstelling gezet, om zo de Node in pairing modus aan HomeKit, via de iPhone rechtstreeks aan de Home app toe te voegen. Dit betekent dat de PowerNode als laatste in de BluOS app toevoegde.
Poging 2
De PowerNode heb ik naar een fabrieksinstelling gezet, om nadien ipv bedraad nu via Wifi rechtstreeks te pairen in de Homekit app.
Nadien de Setup verder afgerond in de Bluesound app. Helaas zonder resultaat.