Toon posts:

Nieuwe monitor!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste gasten!

Eindelijk na lang zoeken heb ik een nieuw game systeem bijelkaar gekocht met flik wat power.

Maar bij een nieuw gamesysteem heb je een passende monitor nodig voor hardcore gamen.
Ik heb al een monitor op het oog de Iiyama ProLite E2273HDS-B1 door zijn zeer snelle reactie tijd 2ms (getest door hardware.info) wil ik deze monitor kopen maar natuurlijk wil ik ook een monitor met zeer heldere en mooie kleuren, veel verstand heb ik er niet van maar dit scherm ziet er aardig uit (heeft een silver award gekregen van hardware.info) maar er zijn ook veel mensen die niet zo positief zijn over dit scherm. Slechte kleur weergaven ect ect. Iemand nog enig idee wat voor scherm ik het beste kan halen voor hardcore gamen? mooie helderen kleuren, snelle reactie tijd voor het gamen!!

Ik wil het liefst een 22'' monitor en ik wil niet veel meer dan 200 euro betalen.

Verwijderd

Ik heb zelf ook een scherm van Iiyama en ben er best tevreden van. Mijn volgende monitor wordt echter wel een Dell, waarschijnlijk eentje uit de Ultrasharp serie. Misschien kan je daar ook eens naar kijken. De Iiyama heeft voor zover ik weet geen IPS-paneel en dat is toch iets dat ik nogal mis.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-02 08:50
Ik weet dat het buiten je budget is, maar wil hem toch even noemen:

pricewatch: Eizo Foris FS2333 Zwart

Erg mooi ding, heb hem nu ruim twee weken. IPS paneel EN snelle reactietijd. Eigenlijk het beste van beide werelden :) Er zitten toeters en bellen op voor games die ze smart functies noemen. Ik gebruik het eigenlijk alleen bij BF3 omdat het je zichtbaarheid verbetert.

Daarnaast is de service van Eizo buitengewoon. Je hebt 5 jaar garantie. Ik had een klein defect geconstateerd aan m´n monitor... na een mailtje naar Eizo moest ik mijn adres opgeven en was er een gloednieuwe monitor diezelfde dag nog onderweg!

Hij is ook getest door hardwareinfo:

http://nl.hardware.info/r...view-echte-gaming-monitor

edit: zie net dat je 22" zoekt.. deze is 23"

• Whatevar
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Je zou eens moeten kijken naar de 120+ hz schermen in Pricewatch:

http://tweakers.net/categ...oiiRtbGlsCTTIzMzMGStfWAgA

Deze monitoren zijn uitermate geschikt om mee te gamen. Ze beginnen wel vanaf 23" en 300 euro.

Verwijderd

Topicstarter
Whatevar schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:34:
Je zou eens moeten kijken naar de 120+ hz schermen in Pricewatch:

http://tweakers.net/categ...oiiRtbGlsCTTIzMzMGStfWAgA

Deze monitoren zijn uitermate geschikt om mee te gamen. Ze beginnen wel vanaf 23" en 300 euro.
yinx84 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:28:
Ik weet dat het buiten je budget is, maar wil hem toch even noemen:

pricewatch: Eizo Foris FS2333 Zwart

Erg mooi ding, heb hem nu ruim twee weken. IPS paneel EN snelle reactietijd. Eigenlijk het beste van beide werelden :) Er zitten toeters en bellen op voor games die ze smart functies noemen. Ik gebruik het eigenlijk alleen bij BF3 omdat het je zichtbaarheid verbetert.

Daarnaast is de service van Eizo buitengewoon. Je hebt 5 jaar garantie. Ik had een klein defect geconstateerd aan m´n monitor... na een mailtje naar Eizo moest ik mijn adres opgeven en was er een gloednieuwe monitor diezelfde dag nog onderweg!

Hij is ook getest door hardwareinfo:

http://nl.hardware.info/r...view-echte-gaming-monitor

edit: zie net dat je 22" zoekt.. deze is 23"
Prachtige schermen allemaal, maar die schermen vallen ver buiten mijn budget.. en ik heb toch liever een 22'' scherm ik hoop dat er nog wat suggesties vallen, alvast bedankt!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-02 08:50
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:04:
[...]

[...]

Prachtige schermen allemaal, maar die schermen vallen ver buiten mijn budget.. en ik heb toch liever een 22'' scherm ik hoop dat er nog wat suggesties vallen, alvast bedankt!
http://www.tftcentral.co.uk/selector.htm

Dit is ook een leuke om in te vullen. Geeft je een suggestie a.d.h.v. wat je zoekt. Erg goede site over het algemeen voor reviews en op hun advies kun je ook zeker bouwen :)

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:31
Je wilt graag een IPS scherm, dat geeft de mooiste kleuren en de beste kijkhoeken. Voor gamen is de inputlag belangrijker dan de reactietijd. Dell heeft een mooie 23" IPS, met een erg lage inputlag.
pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart
Valt ook binnen je budget, en is een scherm dat vaak gekozen wordt hier.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-02 11:07
Klopt, daar heb ik er drie van staan O+

Kijk anders mijn topic even door voor mijn overwegingen: To Eyefinity and beyond!

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
ik zou je keuze niet laten afhangen of het nu een 22 of 23 inch scherm is. Gewoon de beste pakken. Die dell heb ik zelf ook en is een prima scherm. Ik vraag me altijd echt af op die reactiesnelheid nou echt gaat uitmaken.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Verwijderd

Topicstarter
MartijnLoarne schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:10:
Je wilt graag een IPS scherm, dat geeft de mooiste kleuren en de beste kijkhoeken. Voor gamen is de inputlag belangrijker dan de reactietijd. Dell heeft een mooie 23" IPS, met een erg lage inputlag.
pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart
Valt ook binnen je budget, en is een scherm dat vaak gekozen wordt hier.
Dit scherm zit er inderdaad goed uit, heeft iemand anders hier nog goeie ervaringen mee?

Verwijderd

Topicstarter
thewizard2006 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:52:
ik zou je keuze niet laten afhangen of het nu een 22 of 23 inch scherm is. Gewoon de beste pakken. Die dell heb ik zelf ook en is een prima scherm. Ik vraag me altijd echt af op die reactiesnelheid nou echt gaat uitmaken.
Reactiesnelheid heeft veel effect op snelle actie in games en je ziet echt het verschil tussen een beeldscherm met een snelle reactietijd en één die mindere reactiesnelheid heeft. Maar verder zijn kleuren ook erg belangrijk! anders wist ik al welk scherm ik zou moeten kopen.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-02 11:07
Er is een heel Dell Ultrasharp topic. In combinatie met het Dell kortingsbonnen topic en sites als shopkorting valt er veel voordeel te halen op Dell schermen bij Dell zelf. Uiteindelijk betaalde ik ~170 euro per scherm na aftrek van de kortingen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1