InderdaadM.v.Veelen schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:11:
Dus de situatie zoals ik het nu heb, daar kan ik dan een extra share aanmaken (bijv) /mnt/pools/A/A0/FFP en dan daarin het script zetten en de stappen volgen?
/etc/rc.local doet normaal gesproken helemaal niets. Er wordt nu een scriptje ingezet die gaat zitten pollen (background) tot /mnt/pools/A/A0/FFP beschikbaar is (de datapartitie wordt pas later gemount), en dan zelf het startscript aanroept. Meer is het niet. Ik zou niet weten hoe dit zou moeten interfereren met optware.Ik heb de NAS ook zo ingesteld dat bij een reboot alle optware wordt gestart, dat gaat niet conflicteren met het starten van FFP? Omdat dit bestand wordt gepatched: /etc/rc.local (dit bestand is in mijn situatie namelijk nog niet bewerkt).
Weinig kans. Deze implementatie is eigenlijk alleen afhankelijk van rc.local. Het kan natuurlijk wel dat rc.local weer is gereset na een firmware update, in dat geval moet je opnieuwEn als dit werkt, dan is het alleen zo dat de kans bestaat dat bij een nieuwe firmware update de boel niet meer zal werken, toch?
/mnt/pools/A/A0/FFP/ffp-starter.sh install
Overigens wordt FFP ook uitgeschakeld bij een factory reset, omdat daarmee rc.local wordt overschreven.