Hallo mensen van een goed leven,
De afgelopen maanden ben ik al wat aan het rondneuzen tussen alle topics die me interesseren, want ik ben op zoek naar een nieuwe computer. De computer die ik nu heb heeft zijn tijd gehad. Hij is waarschijnlijk 8 jaar geweest nu en kan er geen nieuwe games meer op spelen.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe pc. Ik heb al wat voorwerk gedaan. Ik heb de BBG's gelezen van mei en aan de hand van die informatie heb ik geprobeerd de juiste onderdelen bij elkaar gezocht.
Nu vraag ik me af hoever ik met het volgende kom en wat jullie ervan vinden. Misschien iets meer of juist minder van het een of ander? Misschien kan ik nog ergens op besparen?
Hieronder staat de samenstelling van wat ik bij elkaar gezocht heb. Ik hoop hiermee voor nu de nieuwste games te kunnen spelen en ook nog een paar jaar vooruit te kunnen met nieuwere games. In de PW stonden volgens mij niet alle producten die ik uitgezocht had, dus dacht ik dat een screenshot wel net zo makkelijk was.
edit zonder plaatje, maar nu met tekst:
Case: Coolermaster Elite 311 Blue case
Processor (CPU): Intel Core 15 Quad Core Processor 15 3470 (3.2 Ghz) 6MB Cache
Motherboard: Asus P8277-V LX
Memory (RAM): 8GB SAMSUNG Dual-DDR3 1600 Mhz (2 x 4 GB)
Graphics card: 2GB AMD Radeon HD 7870
Memory hard disk: 500 GB Seagate Hybrid SSHD drive
Memory card reader: Internal 52 in 1 card reader
Power suply: 450 W Quiet 80 PLUS Dual Rail PSU + 120 mm Case Fan
Processor Cooling: Super Quiet 22 dBA Triple Copper Heatpipe Intel CPU Cooler
Alvast bedankt voor reacties.
De afgelopen maanden ben ik al wat aan het rondneuzen tussen alle topics die me interesseren, want ik ben op zoek naar een nieuwe computer. De computer die ik nu heb heeft zijn tijd gehad. Hij is waarschijnlijk 8 jaar geweest nu en kan er geen nieuwe games meer op spelen.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe pc. Ik heb al wat voorwerk gedaan. Ik heb de BBG's gelezen van mei en aan de hand van die informatie heb ik geprobeerd de juiste onderdelen bij elkaar gezocht.
Nu vraag ik me af hoever ik met het volgende kom en wat jullie ervan vinden. Misschien iets meer of juist minder van het een of ander? Misschien kan ik nog ergens op besparen?
Hieronder staat de samenstelling van wat ik bij elkaar gezocht heb. Ik hoop hiermee voor nu de nieuwste games te kunnen spelen en ook nog een paar jaar vooruit te kunnen met nieuwere games. In de PW stonden volgens mij niet alle producten die ik uitgezocht had, dus dacht ik dat een screenshot wel net zo makkelijk was.
edit zonder plaatje, maar nu met tekst:
Case: Coolermaster Elite 311 Blue case
Processor (CPU): Intel Core 15 Quad Core Processor 15 3470 (3.2 Ghz) 6MB Cache
Motherboard: Asus P8277-V LX
Memory (RAM): 8GB SAMSUNG Dual-DDR3 1600 Mhz (2 x 4 GB)
Graphics card: 2GB AMD Radeon HD 7870
Memory hard disk: 500 GB Seagate Hybrid SSHD drive
Memory card reader: Internal 52 in 1 card reader
Power suply: 450 W Quiet 80 PLUS Dual Rail PSU + 120 mm Case Fan
Processor Cooling: Super Quiet 22 dBA Triple Copper Heatpipe Intel CPU Cooler
Alvast bedankt voor reacties.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 513373 op 23-04-2013 14:50 . Reden: plaatje werkte niet, dus nu zonder ]