Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Zo..
Ik moet binnenkort presentaties gaan geven middels tablet en beamer, en ik heb daar helemaaaaal geen verstand van. Presentaties vinden plaats voor een 20-tal mensen tegelijk, in een ruimte met aan één zijde een grote raamwand. Ik vermoed dat het dus wel een beetje een heldere projector moet zijn?

1) Acer Iconia Tab B1. Ik denk aan deze tab. Hij heeft een schermresolutie van 1024 x 600. Moet ik daar nog op letten, of schaalt de output op als ik er een beamer aanhang met hogere resolutie?

2) Kan ik de Acer Iconia Tab B1 aansluiten middels HDMI of mini HDMI op een beamer?

3) Welke beamer moet ik hebben? Ik heb werkelijk geen idee, gezien de omschrijving van de situatie boven en de resolutie van de tablet? Hij mag zo'n 400 euro kosten, iets meer kan nog wel als het echt moet, maar liever niet.

4) Wat betreft projectiescherm heb ik dit alvast gevonden. Voldoet dat voor een presentatie van zo'n 20 personen?

Ik kom echt niet verder zelf...geen verstand van dit soort zaken helaas :(

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:57

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ahum... crospossten (Tablet op beamer aansluiten, mogelijk?) is niet toegestaan. Dat moet je inmiddels weten na zoveel jaar ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.