Tweede monitor naast 120hz monitor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Hey,

Ik heb op dit moment de beschikking over een LG W2363D 120hz/3D monitor. Deze monitor draait op mijn desktop, in spellen enzovoorts op 120hz.

Ik wil nu een tweede monitor aan mijn pc knopen, maar nu hoor ik dat het een probleem is als je er een tweede monitor aanhangt die een andere refresh rate heeft.

De bedoeling is NIET om bijvoorbeeld spellen op twee schermen te spelen, maar een spel in windowed mode op het ene scherm en de desktop op het andere scherm. Mijn videokaart is een Gaiward Nvidia 670.

Mijn vraag is dus "gaat een verschillende refreshrate inderdaad problemen opleveren?"

Alvast bedankt

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Je kan per scherm instellen op welke verversings waarde ze draaien in de driver. Echter kan je in de Nvidia driver maar 1 instelling doen voor bv V-Sync en triple buffer etc. wat volgens mij opzig geen problemen moet geven tenzij je misschien op twee schermen zou willen gamen. Dan kan je te maken krijgen met input lag. Verder lijkt dit mij geen probleem gezien de meeste multi monitor setups zijn opgebouwd uit verschillende schermen.

Mogelijk bied dit topic meer antwoorden: [Centraal] Multi-monitor setup

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 91626 op 22-04-2013 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Ik heb hier ook twee schermen staan met hetzelfde doel als jij, een op 60Hz en een op 75Hz. Op mijn antieke 8800GTX levert dat geen problemen op, dus jouw 670 zal het vrijwel zeker kunnen.