Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Is een andere telefoon, wel van hetzelfde merk: (Aldi) Wolfgang AT-AS53N Phablet - ervaringen
[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 22-04-2013 00:58 ]
Nu wil dat niet zeggen dat iedere telefoon/tablet van de aldi of de kruidvat slecht is, maar mijn voorkeur gaat na dit incident toch echt uit naar de HTC.
Echter, zij moet er mee werken. Wil je dat risico lopen?
[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 22-04-2013 01:03 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zal denk ik toch wel de HTC gaan worden dan....
Bedankt voor de info en input
(om even mijn interesse in telefoons aan te geven, ik heb/gebruik een SonyEricsson W810i)
[ Voor 3% gewijzigd door Wobcat op 22-04-2013 01:23 ]
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Ik zou zelf voor de HTC gaan, want specs alleen zeggen nog niets over bouwkwaliteit, modbaarheid etc.
[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 22-04-2013 01:26 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tja, is natuurlijk afhankelijk van hoe de TS naar z'n relatie kijkt hè. Als hij denkt 't toch al niet lang meer met d'r vol te houden, dan kan 'ie beter voor de Aldi-telefoon gaan. Mocht de TS serieus in z'n relatie zijn en er nog vele jaren verder mee willen, dan kan 'ie IMO beter voor de HTC gaan.gambieter schreef op maandag 22 april 2013 @ 01:24:
Ik zou zelf voor de HTC gaan, want specs alleen zeggen nog niets over bouwkwaliteit, modbaarheid etc.
Serieus bedoeld overigens
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Mwa, een singlecore en een resolutie van 320x480 is niet bepaald spetterend en ook niet te vergelijken met de genoemde toestellen. Als geld echt een issue is kun je nog kijken naar iets van Huawei, maar van de twee die de TS voorstelt zou ik dus de HTC nemen.Steeffoon schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:09:
En de Samsung Galaxy Fame een idee? Qua specs ook zeker niet verkeerd, en geen achterlijk hoog prijskaartje. Samsung Galaxy Fame
Verder mag íe max 225~250 kosten maar het gaat dus de Desire X worden, witte uitvoering
Gisteren binnengekomen en al volop in gebruik cq test/probeerfase. Eerste indruk, mooi scherm, werkt allemaal lekker snel en heel veel opties en instelling waar vriendin nog wel even zoet mee is