Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 06:15
Na lang zoeken en vooral veel afkeuren heeft gf eindelijk een toestel gevonden wat aan alle eisen voldoet, de HTC Desire X in wit.
Maarrrrr... nu komt de Aldi op 27 april met een veel goedkopere smartphone, ééntje die ze ook wel leuk vind (en waarschijnlijk de prijs tag van -€60 ook) Het gaat om de Wolfgang AT-AS43D3, kan nergens een review vinden en eerlijk gezegd zeggen de specs mij ook niks, geen interesse in smartphones.
Iemand ervaring met die Aldi telefoons in het algemeen ? Of maar gewoon voor die HTC gaan ?

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is dat die Padphone? Zo ja, hier in het forum is vandaag toevallig een ervaringen topic gestart.

Is een andere telefoon, wel van hetzelfde merk: (Aldi) Wolfgang AT-AS53N Phablet - ervaringen

[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 22-04-2013 00:58 ]

• hello123456
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 13:31
Niet met Aldi, wel met een tablet van de Kruidvat. De specificaties zeggen een dual core 1,2 Ghz, in werkelijkheid draait deze maar op 1,0 Ghz en doordat de drivers dermate brak zijn draait hij vele malen langzamer dan mijn single core HTC Desire S. Verder doet de wifi driver hem regelmatig crashen en kan je hem niet gebruiken wanneer die aan de oplader hangt omdat je dan interferentie ondervind met het touchscreen waardoor deze op random punten aanraking begint te registreren terwijl er niets aangeraakt wordt.

Nu wil dat niet zeggen dat iedere telefoon/tablet van de aldi of de kruidvat slecht is, maar mijn voorkeur gaat na dit incident toch echt uit naar de HTC.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is zo te zien de voorganger van die AS43D3: Aldi AT-AS43D Android Telefoon Aanbieding 21 April. Kun je in ieder geval ervaringen voor je vriendin vinden. En als is zo de specs bekijk in dat topic en op de Aldi site, zou ik zeggen dat het belangrijkste verschil de Androidversie is, de hardware is verder zo goed als gelijk. Dus wel een oudje.

Echter, zij moet er mee werken. Wil je dat risico lopen? ;)

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 22-04-2013 01:03 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Wobcat
Had al wat gezocht op Wolfgang en/of Aldi hier ja, diverse topics gevonden maar was benieuwd of de specs van deze een beetje op hetzelfde niveau zijn als de HTC. Niet helemaal blijkbaar, de wifi problemen was ik ook al tegengekomen i.c.m. Wolfgang ja.
Zal denk ik toch wel de HTC gaan worden dan....
Bedankt voor de info en input :)

(om even mijn interesse in telefoons aan te geven, ik heb/gebruik een SonyEricsson W810i) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Wobcat op 22-04-2013 01:23 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik bedoel dat de specs van die vorige Aldi aanbieding en deze bijna gelijk zijn, niet de vergelijking met de HTC ;)

Ik zou zelf voor de HTC gaan, want specs alleen zeggen nog niets over bouwkwaliteit, modbaarheid etc.

[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 22-04-2013 01:26 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 22 april 2013 @ 01:24:
Ik zou zelf voor de HTC gaan, want specs alleen zeggen nog niets over bouwkwaliteit, modbaarheid etc.
Tja, is natuurlijk afhankelijk van hoe de TS naar z'n relatie kijkt hè. Als hij denkt 't toch al niet lang meer met d'r vol te houden, dan kan 'ie beter voor de Aldi-telefoon gaan. Mocht de TS serieus in z'n relatie zijn en er nog vele jaren verder mee willen, dan kan 'ie IMO beter voor de HTC gaan.

Serieus bedoeld overigens :P

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11 15:46

Piggen

Lekker bakkie

Ik zou als het om anderen gaat ook gewoon het bekende merk adviseren. Voor mezelf vind ik het ook best leuk om wat exotischer spul te kopen en wat te klooien, maar in deze zou ik geen risico nemen. Kan me voorstellen dat niet-tweakers bij het bekende HTC iets hebben van 'kan gebeuren' als-ie toch stukgaat en die bij Wolfgang jou op de flikker geven omdat 'je met die rotzooi van de Aldi moest komen'. Prijsverschil is ook niet wereldschokkend, dus lekker die HTC joh.

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:29

Steeffoon

Smartphone-nerd

En de Samsung Galaxy Fame een idee? Qua specs ook zeker niet verkeerd, en geen achterlijk hoog prijskaartje. Samsung Galaxy Fame

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11 15:46

Piggen

Lekker bakkie

Steeffoon schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:09:
En de Samsung Galaxy Fame een idee? Qua specs ook zeker niet verkeerd, en geen achterlijk hoog prijskaartje. Samsung Galaxy Fame
Mwa, een singlecore en een resolutie van 320x480 is niet bepaald spetterend en ook niet te vergelijken met de genoemde toestellen. Als geld echt een issue is kun je nog kijken naar iets van Huawei, maar van de twee die de TS voorstelt zou ik dus de HTC nemen.

• Wobcat
Die Samsung is geen optie, scherm moet minimaal 4 inch zijn.
Verder mag íe max 225~250 kosten maar het gaat dus de Desire X worden, witte uitvoering

• Wobcat
En het is dus de Desire SX.
Gisteren binnengekomen en al volop in gebruik cq test/probeerfase. Eerste indruk, mooi scherm, werkt allemaal lekker snel en heel veel opties en instelling waar vriendin nog wel even zoet mee is :)

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
mijn broer heeft de 4 inch versie van de Wolfgang, best goed hoor, de bouwkwaliteit is ook goed genoeg.

steam: failsnail, Letterbox

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
sorry, verkeerde topic

[ Voor 84% gewijzigd door markdm op 05-05-2013 16:09 ]

steam: failsnail, Letterbox

Pagina: 1