Borellie (geen reactie na aankoop)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Beste tweaker,

Ik heb probleem met Borellie aangezien hij nu al ruim 2 dagen niet heeft geantwoord op mijn emails.
Ik heb 115 euro overgemaakt i.v.m. aankoop van zijn moederbord Am3, processor Tripple core, geheugen en processorkoeler.

Ik vermoed fraude, ik kan hem niet bereiken en hij heeft na het overmaken van mij van het geld niets meer van zich laten horen.

Hij komt uit *snip* en heet *snip*

Graag hulp en reactie, Emilio Vos

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 20-04-2013 01:24 . Reden: Laten we nog even wachten met namen droppen ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A! al gelezen? Ik vind 2 dagen wel wat aan de krappe kant om fraude te concluderen.

Tevens een schopje van Schop een Modje naar V&A Feedback

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 19-04-2013 23:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Stuur je emails of DM's? Ik zie namelijk een hele serie ongelezen berichten bij hem, maar ik heb niet voldoende rechten om te zien wie ze stuurt of wat erin staat...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Edit op z'n minst zijn of haar naam weg (licht geval van laster) ...

[ Voor 4% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 20-04-2013 01:33 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Conclusie is al getrokken? http://tweakers.net/aanbod/rating/152753/

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 dagen over tijd valt toch wel mee?

[ Voor 152% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
  • Laatst online: 11-06 19:25
Twee dagen is wel een beetje een overtrokken reactie, het is niet netjes na de verkoop niets meer te laten horen maar termen als fraude en oplichting zijn niet direct aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xDEADBEEF
  • Niet online
offtopic:
Goh, een sociaal werker met een kort lontje.

Heb je wel een track-and-trace-code, en heb je z'n rekeningnummer/paypal-info gecontroleerd?

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Pagina: 1