Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:55

Nox

Noxiuz

Topicstarter
In World of Tanks heb ik nu wat replays waar ik een filmpje van wil maken.

Ik ben alleen op zoek naar software die dit kan doen. Googlen levert wat resultaten op maar vaak betaald waar ik het eerlijk gezegd het gedoe en geld niet waard vind (Fraps) of gelimiteerd of met een watermerk. Nu heb ik rivatuner/msi afterburner gehad maar daar moet je continu een toets indrukken voor het geluid :? Nu is dat op zich nog wel te doen maar het gebeurt te vaak dat ik het vergeet of dat het af en toe hapert.

Een andere zoals OSB die heeft weer geen beeld, noem maar op.

Nu ben ik wel eens benieuwd wat jullie gebruiken en wat jullie ervaringen zijn en wat goede instellingen omtrent codecs zijn. Dan kan ik eens wat gerichter gaan proberen want iedere keer een programma installeren/instellen/verwijderen en erachter komen dat er zoveel problemen/bugs in zitten word ik een beetje zat :P

Gezien er zoveel bekende progsels zijn moet er vast wel ergens het ultieme progje rondhangen dat velen gebruiken.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:10
Een smartphone op je voorhoofd zetten en die laten recorden :-)

Maar serieus, ik weet zelf geen andere tool te noemen dan FRAPS eigenlijk.
Ben dan ook zeker benieuwd naar mensen die andere tooling kunnen adviseren.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:56
Had SnagIt niet zo'n functie!?

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:27

immetjes

HIER is BERN-E

Ik gebruik MSI afterburner. Perfect! Heeft minder impact op je FPS dan FRAPS! en is G R A T I S!!!

Een toets ingedrukt houden voor het geluid? Nog nooit gedaan. Je moet wel de goede bron van geluid kiezen. Je kan namelijk kiezen tussen "alleen game geluid", "alleen mic" of beiden. Ik geloof dat het nu goed gaat, gebruik het niet zoveel. Maar ik heb wel eens een heel stuk opgenomen en toen bleek alleen mic geluid erbij opgenomen te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door immetjes op 19-04-2013 14:32 ]