Ik game sinds 2006 op een xbox360. In het verleden speelde ik altijd games op een pc. De laatste tijd begint het toch wel weer te jeuken qua pc gaming. Ik wil daarom graag weer een game pc aanschaffen. Voor andere taken heb ik mijn imac uit 2010, dus de pc is puur en alleen voor gaming. Ik kan me redelijk redden met pc's maar dingen als overklocken en echte tech-praat heb ik geen kaas van gegeten.
Daarom leg ik ook dit aankoop advies bij jullie tweakers neer. Ik heb alleen de wens dat ik de komende tijd spellen en toekomstige spellen op hoogste visuele instellingen kan spelen ( met een beetje fatsoenlijke frame rate natuurlijk) dingen als monitor muis etc mogen ook mee genomen worden.
De post lijkt misschien wat summier, maar zoals ik al zei, ik heb er niet veel verstand van en de ervaring leert dat winkels me alleen het duurste willen aansmeren.
Budget: niet relevant.
Ik ben benieuwd waar jullie mee komen!!
Daarom leg ik ook dit aankoop advies bij jullie tweakers neer. Ik heb alleen de wens dat ik de komende tijd spellen en toekomstige spellen op hoogste visuele instellingen kan spelen ( met een beetje fatsoenlijke frame rate natuurlijk) dingen als monitor muis etc mogen ook mee genomen worden.
De post lijkt misschien wat summier, maar zoals ik al zei, ik heb er niet veel verstand van en de ervaring leert dat winkels me alleen het duurste willen aansmeren.
Budget: niet relevant.
Ik ben benieuwd waar jullie mee komen!!