Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3688
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-09-2024
Hoi allemaal,

nieuw hier op het forum.

Ben me op dit moment aan het orienteren op nieuwe camera.

Heb op dit moment een bridge :? (panasonic lumix fz-18) en een compact (sony cybershot dmc w-320).

Heb mijn oog laten vallen op de nex-5r omdat ik veel goede verhalen erover lees in reviews. Nu ben ik benieuwd of jullie bekend zijn met het toestel en de voor en nadelen van dit apparaat willen laten weten.

Alvast bedankt.

Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Er zullen in het Sony Alpha topic vast wel wat eigenaren rondlopen die je alles kunnen vertellen over de 5r:
Het grote Sony Alpha topic v2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:37

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Ben bekend hiermee, maar je vraag is wel erg algemeen. Er zijn erg veel reviews te vinden Je hebt er al aantal gelezen, hier in staan toch ook de voor en tegens ?
Heb je de camera al eens in de hand gehad ?

Menu is niet altijd even duidelijk (afhankelijk wat je gewend bent)
Touch screen werkt niet zoals we gewend zijn bij een iDevice. (Dit vinden sommige ook een min punt)
Geen zoeker. Dit wat voor mij wel even wenen was.

Verder prima camera. Gebruik hem met een 16-50 objectief. Voor mij is het een toestel dat erg weinig gebruikt wordt. Gebruik negen van de tien keer de 5D III.
Helaas heb ik de Service van Sony als onprettig ervaren. Dit is de enige reden dat hij de deur uit gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Daan_ op 18-04-2013 14:58 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:44
Welkom op GoT m3688,

We vinden het hier prima om wat vragen te beantwoorden, maar we willen wel zien dat je eerst zelf geprobeerd hebt om tot een antwoord te komen. Zoals degenen hierboven ook al aangeven zijn er zat reviews en andere informatie te vinden over deze camera. Mocht je daarna nog steeds vragen hebben over de camera dan kan je opnieuw een vraag stellen in Het grote Sony Alpha topic v2013. Geef dan wel aan waar je nog over twijfelt en waarom.

Dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.