Na het plaatsen van een nieuwe videokaart wordt mijn nieuwe 7790 niet herkend. Het vreemde is alleen wel dat die werkt via de "Microsoft Basic Display Driver". Wanneer ik de driver van Ati geïnstalleerd hebt (versie 2012.1219.1521.27485) wordt de videokaart nog steeds niet herkend als een 7790.
Ik heb mijn PC al volledig opnieuw geïnstalleerd (Windows 8, maar hiervoor op Windows 7 hetzelfde probleem). Helaas kan ik nu even niet testen of de kaart wel werkt in een andere PC.
Het systeem betreft een HP Compaq 6005 Pro Microtower. De 6 pins voedingskabel is aangesloten (sata -> molex -> 6 pins). Zonder deze 6 pins komt er ook geen beeld uit het systeem. Daarnaast zal de voeding deze kaart gewoon aan moeten kunnen (12,5A op 12v lijn waar ook de 3,5 hdd en cd-rom speler op zit).
Heeft iemand ooit iets gelijks meegemaakt of weet waar dit aan kan liggen?
Helaas naar meerdere zoek acties heb ik geen gelijke situatie kunnen vinden..
Ik heb mijn PC al volledig opnieuw geïnstalleerd (Windows 8, maar hiervoor op Windows 7 hetzelfde probleem). Helaas kan ik nu even niet testen of de kaart wel werkt in een andere PC.
Het systeem betreft een HP Compaq 6005 Pro Microtower. De 6 pins voedingskabel is aangesloten (sata -> molex -> 6 pins). Zonder deze 6 pins komt er ook geen beeld uit het systeem. Daarnaast zal de voeding deze kaart gewoon aan moeten kunnen (12,5A op 12v lijn waar ook de 3,5 hdd en cd-rom speler op zit).
Heeft iemand ooit iets gelijks meegemaakt of weet waar dit aan kan liggen?
Helaas naar meerdere zoek acties heb ik geen gelijke situatie kunnen vinden..