Ja, minimaal een stuk of 10
Ik speel altijd in besloten lobbys met vrienden. Dus die zijn voor andere niet benaderbaar.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Ach voor het geld heb ik me er super mee vermaakt hoor. Alleen de demo was al dikke pret.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Hallo Danlord,Danlord schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:01:
[...]
Hallo
Ik wist niet dat er nederlanders bij Oovee zaten![]()
Volgens mij boeit het ook niet wie of wat gedaan heeft. Het verhaal heeft 2 kanten en beide kant denkt dat de andere verkeerd zit. Zelf sta ik aan de kant van Pavel maar dat terzijde.
Wat ik wel jammer vind is dat jullie geld binnen krijgen van de sales maar dan eerst een mercedes g klasse kopen en weet ik niet wat allemaal voor luxe. Maar de multiplayer werkt nog geen eens. Ik heb dit spel in 2014 voor 25 euro gekocht en de multiplayer werkt geen eens goed. Waarom maken jullie dat niet eerst ipv geld proberen wegtesluisen.
Als de game nou gewoon goed was en de 25 euro waard was dan mogen jullie wat mij betreft doen wat jullie willen met het geld. Alhoewel ik dan niet snel iets meer zal kopen bij jullie want dan gun ik mijn geld liever aan echte indie developers.
Ik draai al enkele jaren mee, maar niet nauw betrokken bij de ontwikkeling van Spintires.
Daarom ook niet verantwoordelijk voor de onstuimige relatie tussen Zane en Pavel.
In elk geval bedankt voor je mening.
Mvg
Speelt dit nu nog, moet je deze patch nu ook nog installeren?Arfman schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:28:
De developer (Pavel) en de uitgever (Oovee) hebben ruzie met elkaar en de developer heeft een timebomb in het spel gestopt. Dit kun je eruit patchen, lees: https://www.reddit.com/r/...res_it_will_not_work_the/
Ik heb Spintires net weer geinstalleerd en lees nu over al dit gedonder.
Geen zin om veel tijd in een lvl te steken en dan bats boem crashed game...
Toen ik het gisteren voor het eerst weer speelde dacht ik "wtf is dit nu weer met die camera!?"
(veel te close ingezoomd en niet kunnen uitzoomen).
'k was blij toen ik deze mod vond, best mod ever imo.
edit: ik moest i.v.m. performace drop (niet eens zozeer in fps, maar 't liep toch minder soepel op de een of andere manier) wel wat settings veranderen in de config file zoals deze bij V3 v/d mod is ingesteld.
Zoals IncreaseTerrainLOD="false" van true naar false zetten, na wat kleine tweaks in de config file draaide 't weer perfect.
En ik speel alleen op hardcore mode dus als je dat ook wilt moet je ook even deze aanpassen:
-NoVisualDamage
-NoDamage
-UnlimitedFuel
Verder ben ik nog wat aan rondneuzen in de config file zoals deze staat ingesteld.
't ging mij in eerste instantie om de camera en een aantal standaard settings in de V3 v/d mod staan me niet aan dus nog beetje aan't kijken/uitzoeken wat sommige tweaks precies doen en dan afhankelijk van hoe ik het spel wil spelen aanpassen (met name true/false, simpel te veranderen dus).
[ Voor 33% gewijzigd door BeetjeVreemd op 22-04-2016 09:57 ]
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Dit speelt niet meer. Zie http://steamcommunity.com...detail/645510073068696659HirzoSchuurman schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:44:
[...]
Speelt dit nu nog, moet je deze patch nu ook nog installeren?
Ik heb Spintires net weer geinstalleerd en lees nu over al dit gedonder.
Geen zin om veel tijd in een lvl te steken en dan bats boem crashed game...
Weet iemand een duidelijke tuturial/goede info over hoe zelf een map te maken met de spintires editor?
Ben er gisteren voor het eerst ingedoken, maar best ingewikkeld om zelf uit te vogelen, helemaal omdat ik maar zo bar weinig info kan vinden.
Vind het geen probleem om er uren in te steken, maar een paar uur werk gevolgd door een foutje wat je niet meer gefixt krijgt omdat je het programma niet goed kent is erg irri, en ik loop er al tegen aan bijv. dat ik niet alles kan gebruiken uit het spel zelf (gras/modder/bomen/planten), zou dan in de prebuild folder moeten staan maar die is bij mij akelig leeg.
Ben er gisteren voor het eerst ingedoken, maar best ingewikkeld om zelf uit te vogelen, helemaal omdat ik maar zo bar weinig info kan vinden.
Vind het geen probleem om er uren in te steken, maar een paar uur werk gevolgd door een foutje wat je niet meer gefixt krijgt omdat je het programma niet goed kent is erg irri, en ik loop er al tegen aan bijv. dat ik niet alles kan gebruiken uit het spel zelf (gras/modder/bomen/planten), zou dan in de prebuild folder moeten staan maar die is bij mij akelig leeg.
Hmm, rustige boel hier.
Ben inmiddels al een stuk verder, de eerste noob mistakes gehad en mappen waar al uren werk in zat weer in de prullenbak gegooid enzo.
Ben nu met een map bezig die ik hopelijk echt af kan gaan maken.
Maar loop er nog steeds tegen aan dat ik references en distributions niet werkend krijg in de map editor,
en dat beperkt me ontiegelijk!
(zowel qua objecten/planten/bomen die ik (niet) kan gebruiken en grotere stukken sneller kunnen bebossen zou erg fijn zijn...plantje voor plantje, steentje voor steentje duurt wel heeeeeeel lang..)
Plaatje van waar ik nu ongeveer ben.
't is nog geen compleet doorgedacht idee/map, maar basically nu een soort van trial in het midden en daarom heen wil ik nu routes maken voor een truck+trailer.
Echt belachelijk hoeveel uren werk ik hier al in heb zitten
Ben inmiddels al een stuk verder, de eerste noob mistakes gehad en mappen waar al uren werk in zat weer in de prullenbak gegooid enzo.
Ben nu met een map bezig die ik hopelijk echt af kan gaan maken.
Maar loop er nog steeds tegen aan dat ik references en distributions niet werkend krijg in de map editor,
en dat beperkt me ontiegelijk!

Plaatje van waar ik nu ongeveer ben.
't is nog geen compleet doorgedacht idee/map, maar basically nu een soort van trial in het midden en daarom heen wil ik nu routes maken voor een truck+trailer.
Echt belachelijk hoeveel uren werk ik hier al in heb zitten

Nog flink wat verder aan het knutselen geweest, er moet natuurlijk ook iets met een brug voor op m'n map
.
1 de brug

2 tijdje later

2 direct na de brug

2 direct na de brug #2
1 de brug

2 tijdje later

2 direct na de brug

2 direct na de brug #2

Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Thnx, ben alleen benieuwd of dat eindresultaat er gaat komen.Saybia schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:24:
Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ik word echt knettergek van die map editor, ik krijg constant overal scheuren in de map (grond) en krijg het niet gefixt.
Sowieso al error bij het installeren.
En ik kon 'references' en 'distributions' al niet gebruiken (fout in mappen structuur prebuild folder???), wat nogal een handicap is en dus ook constant die scheuren in de map die ook ingame te zien zijn.
Pak je de 'flatten' tool op .50 om de scheur weg te halen, maar vervolgens verschijnen ze elders op de map, je blijft aan de gang, dweilen met de kraan open, ik sta op het punt om te kappen.
'k heb ook vaak dat als je bij 'geometry' met de flatten/height tool iets wilt wijzigen en dan van de interface naar het daadwerkelijke edit window gaat met je muiscursor, dat dan het landschap (wat je wilde veranderen) veranderd...?

Zo jammer dat 't spul niet gewoon werkt, moet toch goed werkend zijn te krijgen verdorie

'k was al weer een eind verder, maar voordat ik het allemaal goed werkend krijg ga ik dit niet af kunnen maken, zo jammer, want vind het leuk om te doen en de maps kunnen afmaken/delen zou nog toffer zijn.
Weet iemand nog goede fora/waar zit de community? 't is een beetje zoeken naar support met deze game (dit soort specifieke problemen).

Hier nog iemand met tips?
Nou, ik ga maar gewoon stug door met m'n map, ondanks dat ik die editor maar voor de helft kan gebruiken qua functionaliteit, en hopelijk tegen die tijd dat ik em klaar heb dan oplossingen voor de problemen gevonden zodat ik de map ook echt goed kan afmaken en dan delen.
Net even te gefrustreerd na geklooi met de map editor, dus maar even SID's nieuwste mod die vandaag is uitgekomen proberen. Tof ding!
Dat crawlen op van die trails is minstens net zo leuk als met boomstammen rondsjouwen!
Net even te gefrustreerd na geklooi met de map editor, dus maar even SID's nieuwste mod die vandaag is uitgekomen proberen. Tof ding!
Dat crawlen op van die trails is minstens net zo leuk als met boomstammen rondsjouwen!

Nog steeds zo druk hier
, 't is toch echt een leuk spelletje hoor

#gotflex

#gotflex
Video gemaakt met Spun's nieuwe TJ op m'n w.i.p. map.
Beetje bij beetje begint het er op te lijken.
'k wil niet eens weten hoeveel uren ik er al in heb zitten
Nog minimaal enkele weken zoet met deze afmaken,
maar zou me niks verbazen als 't nog (aanzienlijk) langer duurt.
Maar dan heb je ook wat
, althans, dat is het idee
'k wil niet eens weten hoeveel uren ik er al in heb zitten
Nog minimaal enkele weken zoet met deze afmaken,
maar zou me niks verbazen als 't nog (aanzienlijk) langer duurt.
Maar dan heb je ook wat

Nog even en er staan hier een paar pagina's achter elkaar vol met posts van mij 
Net klaar met deel III v/d preview video serie over m'n w.i.p. map "Unknown Territory".
In dit deel zijn weer een paar andere delen v/d map te zien, alles is nog wel w.i.p. though.
En steeds als ik denk "nu schiet het op", dan ben ik weer 3 uur op 1 m2 aan't prutsen met terrain/mud/bushes/materials etc.
Maar de aanhouder wint
Net klaar met deel III v/d preview video serie over m'n w.i.p. map "Unknown Territory".
In dit deel zijn weer een paar andere delen v/d map te zien, alles is nog wel w.i.p. though.
En steeds als ik denk "nu schiet het op", dan ben ik weer 3 uur op 1 m2 aan't prutsen met terrain/mud/bushes/materials etc.

Maar de aanhouder wint
Nieuwe preview video van m'n map:
En weer een eind verder gekomen met m'n map dus wederom een nieuwe preview video
Sinds vandaag ook Spintires hier. Vanavond eens kijken of ik wat opdrachten kan doen. Ooit eens de demo gespeeld dus ik ben benieuwd.
Zijn er nog mensen die dit spel spelen.
Als iemand zin heeft om een keer online te gaan spelen geef me dan een gil dan doe ik graag mee.
Ik heb het spel nu al een week en vind het leuk om met meerdere mensen te spelen.
Groet.
Heronimus
Als iemand zin heeft om een keer online te gaan spelen geef me dan een gil dan doe ik graag mee.
Ik heb het spel nu al een week en vind het leuk om met meerdere mensen te spelen.
Groet.
Heronimus
**tromgeroffel**
Spintires krijgt toch nog de aandacht die het verdient. Er is een opvolger, Spintires: Mudrunner is als pre-order te koop op Steam. Er is nu 10% korting op en mensen die de originele Spintires hebben krijgen daarnaast nog eens 50% korting (bij mij kost hij daardoor €13,49). Daarnaast zou de gewone Spintires alsnog updates krijgen, als ik dit artikel mag geloven. Eerlijk gezegd zou ik dat laatste met een korreltje zout nemen.
Het lijkt erop dat het nu beter geregeld is, Oovee kan het niet meer laten klappen, Pavel is nog steeds de hoofdontwikkelaar, maar schijnbaar werken er nu ook anderen aan.
Ik ga hem nu maar aanschaffen. Zelfs als het fout gaat is het 'maar' €13,49.
Spintires krijgt toch nog de aandacht die het verdient. Er is een opvolger, Spintires: Mudrunner is als pre-order te koop op Steam. Er is nu 10% korting op en mensen die de originele Spintires hebben krijgen daarnaast nog eens 50% korting (bij mij kost hij daardoor €13,49). Daarnaast zou de gewone Spintires alsnog updates krijgen, als ik dit artikel mag geloven. Eerlijk gezegd zou ik dat laatste met een korreltje zout nemen.
Het lijkt erop dat het nu beter geregeld is, Oovee kan het niet meer laten klappen, Pavel is nog steeds de hoofdontwikkelaar, maar schijnbaar werken er nu ook anderen aan.
Ik ben de gok ook aangegaan, nog even wachten tot oktober, maar de beschrijving leek wel goed. Nu hopen dat wat opgeleverd wordt ook goed is
Latin capital letter y with diaeresis
Goede tip, maar hoe kom je daar zo op ? Ik heb het origineel ook, maar heb geen notificatie oid gehad volgens mij.O88088 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:58:
**tromgeroffel**
Juist omdat er "spoedig" updates beloofd werden (al in 2016 volgens mij) vind ik het grappig om bij te houden of er ook daadwerkelijk iets verandert. En gisteren zag ik bij de nieuwsberichten onder het spel in Steam dat er iets nieuws stond.MEN-O schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 08:45:
[...]
Goede tip, maar hoe kom je daar zo op ? Ik heb het origineel ook, maar heb geen notificatie oid gehad volgens mij.
Trailer voor de nieuwe:
Ik zie veel van hetzelfde maar met een paar nieuwe voertuigen. Waarschijnlijk ook wat nieuwe maps. Ik hoop dat ze de oude maps er ook gewoon in stoppen, hoe meer content, hoe beter zou ik zeggen.
Release date is 31 oktober dus nog even een maandje geduld.
Ik zie veel van hetzelfde maar met een paar nieuwe voertuigen. Waarschijnlijk ook wat nieuwe maps. Ik hoop dat ze de oude maps er ook gewoon in stoppen, hoe meer content, hoe beter zou ik zeggen.
Release date is 31 oktober dus nog even een maandje geduld.
Weet iemand of er ook een camera mod beschikbaar is waar je de camera om je voertuig kunt draaien zoals in GTA?
De camera kan je vrij bewegen rond het voertuig door op of in de buurt van je voertuig te klikken en de muis te bewegen, als dat is wat je bedoelt?Alexxxxxxxxxx schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:02:
Weet iemand of er ook een camera mod beschikbaar is waar je de camera om je voertuig kunt draaien zoals in GTA?
Dan draait het voertuig om de camera heen waardoor je altijd een beetje vanaf de zijkant kijkt.Derpotron schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:56:
[...]
De camera kan je vrij bewegen rond het voertuig door op of in de buurt van je voertuig te klikken en de muis te bewegen, als dat is wat je bedoelt?
Ah, ik snap wat je bedoelt. Ik zou dan niet weten of daar een mod voor is.Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:12:
[...]
Dan draait het voertuig om de camera heen waardoor je altijd een beetje vanaf de zijkant kijkt.
Mensen die Mudrunner in MP willen proberen ?
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
Zeker, voor 13 euro kon hem niet laten liggen. Het is natuurlijk wel een beetje oude wijn in nieuwe zakken maar #care, mooi weer raggen in de modder
Ook gekocht hier. Ik had de vorige versie al gespeeld dus ik moest er niet lang over twijfelen om deze aan de collectie toe te voegen. Weer mezelf in nesten werken door enorme ladingen door een bos te slepen. Heerlijk. Voor je het beseft ben je zomaar 3u bezig om je truck te depanneren.
Heeft er al iemand multiplayer gespeeld?
Heeft er al iemand multiplayer gespeeld?
[ Voor 21% gewijzigd door spl3ndr op 01-11-2017 22:36 ]
Zijn er nog steeds mensen die spelen?
Heb eergisteren Mudrunner in de aanbieding gekocht. Vond het in het begin wat tegenvallen omdat ik meteen veel te zware ladingen door The Bog aan het slepen was, maar nu ik er meer handigheid in krijg is het best leuk
Ben nu bij Seashore de puntjes op de i aan het zetten door met de C65111 (6-wieler) de laatste lumber leveringen te doen. Was daarvoor met de D535 (8-wieler artillerietrekker) op pad maar man wat is dat een onhandig apparaat daarvoor. Als je daarmee medium logs gaat halen krijg je er een gewone vrachtwagentrailer achter die offroad gaat werken als ploeg. Je komt nooit vast te zitten, mar het gaat retetraag en je komt daarna met een andere truck geen tweede keer door die paden heen
Hij is wel geschikt om garages in 1 rit te unlocken en alles los te slepen wat vast zit, maar verder?
Heb eergisteren Mudrunner in de aanbieding gekocht. Vond het in het begin wat tegenvallen omdat ik meteen veel te zware ladingen door The Bog aan het slepen was, maar nu ik er meer handigheid in krijg is het best leuk
Ben nu bij Seashore de puntjes op de i aan het zetten door met de C65111 (6-wieler) de laatste lumber leveringen te doen. Was daarvoor met de D535 (8-wieler artillerietrekker) op pad maar man wat is dat een onhandig apparaat daarvoor. Als je daarmee medium logs gaat halen krijg je er een gewone vrachtwagentrailer achter die offroad gaat werken als ploeg. Je komt nooit vast te zitten, mar het gaat retetraag en je komt daarna met een andere truck geen tweede keer door die paden heen

Hij is wel geschikt om garages in 1 rit te unlocken en alles los te slepen wat vast zit, maar verder?
*Meldt zichMadMarky schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 23:00:
Zijn er nog steeds mensen die spelen?
Heel af en toe. Wat meer ontspannen dan de racegames die ik meestal speel.
Hier ook
Af en toe gewoon als ontspanning opstarten. Gewoon lekker aanknoeien in de modder, niets beter om tot rust te komen.
Ik speel Mudrunners ook nog. Wat mij vooral opvalt is dat het allemaal makkelijker lijkt te gaan dan Spintires. De levels zijn ongeveer hetzelfde, alleen de indeling is anders, echter zit ik minder vaak vast.
Ook zijn er een paar leuke DLC's en je kan ook levels downloaden uit de Workshop voor multiplayer mode, en daar zitten aardig uitdagende tussen!
Ook zijn er een paar leuke DLC's en je kan ook levels downloaden uit de Workshop voor multiplayer mode, en daar zitten aardig uitdagende tussen!
Wel erg gaaf die nieuwe DLC American Wilds

Hier zat ik vast en even een plaatselijke boer om hulp gevraagd om me even los te trekken

Zo eindelijk los van de modder

not again

zo nu wel door heen zonder vast zitten

Zonnetje komt al weer op

Moet even een nieuw onderdeel halen genaamd een Kraan , want die boom stammen krijg ik er zonder kraan niet er op dus helemaal terug rijden ...

Hier zat ik vast en even een plaatselijke boer om hulp gevraagd om me even los te trekken

Zo eindelijk los van de modder

not again

zo nu wel door heen zonder vast zitten

Zonnetje komt al weer op

Moet even een nieuw onderdeel halen genaamd een Kraan , want die boom stammen krijg ik er zonder kraan niet er op dus helemaal terug rijden ...

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik heb hem ook aangeschaft, maar de 2 nieuwe levels vielen qua speelduur wel een beetje tegen. Misschien ben ik verwent door alle lastigere levels uit de Workshop. In de USA is natuurlijk redelijk veel geasfalteerd.
Ik heb beide levels uit kunnen spelen met enkel trucks die niet offroad-capable zouden zijn. Je bent heel veel aan het rijden over voornamelijk asfalt en grbruikt enkel de log stations maar het kan gewoon.
De Western Star is ook maar de enige offroad-capable truck? Beetje mager in vergelijking met het arsenaal aan Russisch materieel.
Als je ook echt stammen gaat halen bij de spawnpoints in het moeras wordt het al een stuk lastiger en kom je er ook achter dat die amerikaanse skidder een redelijk onding is met beperkte bodemvrijheid. Al is het wel weer leuk om bomen op een trailer te duwen met z'n pushblade.
De Western Star is ook maar de enige offroad-capable truck? Beetje mager in vergelijking met het arsenaal aan Russisch materieel.
Als je ook echt stammen gaat halen bij de spawnpoints in het moeras wordt het al een stuk lastiger en kom je er ook achter dat die amerikaanse skidder een redelijk onding is met beperkte bodemvrijheid. Al is het wel weer leuk om bomen op een trailer te duwen met z'n pushblade.
Voor de Playstation 4 gamers onder ons. Deze is nu (alweer) in de sale in de PSN Store. Wel is de add-on (USA content) nu met extra korting. Het hele pakket voor 18 EURO. Het is een goed uitdagend spel, waar je zelf ook vrijheid krijgt wat je aan opdrachten wilt voltooien.
Ik heb nu puur de meeste challengers gedaan (een soort uitgebreide tutorial).. daar heb ik een kort videootje van gemaakt. Je ziet lang niet alles, maar het geeft een idee hoe het spel is.
Ik heb nu puur de meeste challengers gedaan (een soort uitgebreide tutorial).. daar heb ik een kort videootje van gemaakt. Je ziet lang niet alles, maar het geeft een idee hoe het spel is.
...
Ik zag vandaag bij toeval deze in de Epic store staan (als aankondiging, nog niet te koop), maar er komt dus nog een nieuwe game uit van dezelfde uitgever met dezelfde strekking:
SnowRunner:
https://www.focus-home.com/games/snowrunner
Ik vind de reveal trailer wel erg mooi, lijkt erop dat de maps ook groter worden en de mogelijkheden ook meer. Er valt meer te customizen aan je voertuigen en er lijken ook veel meer voertuigen en opties in de landschappen in te zitten.
Ik kijk er voorzichtig naar uit om meer van deze game te zien.
SnowRunner:
https://www.focus-home.com/games/snowrunner
Ik vind de reveal trailer wel erg mooi, lijkt erop dat de maps ook groter worden en de mogelijkheden ook meer. Er valt meer te customizen aan je voertuigen en er lijken ook veel meer voertuigen en opties in de landschappen in te zitten.
Ik kijk er voorzichtig naar uit om meer van deze game te zien.
@YdieresiS , ik ook, mudrunners is ook nog leuk met alle extra content uit de workshop maar dit ziet er weer completer uit :-D
Er is ondertussen ook al een tijdje een trailer uit :
En enkelen hebben de game al vroeger ontvangen en laten veel features zien :
YouTube: SnowRunner - All Trucks + Customization Options/Alle Trucks + Anpass...
En enkelen hebben de game al vroeger ontvangen en laten veel features zien :
YouTube: SnowRunner - All Trucks + Customization Options/Alle Trucks + Anpass...
[ Voor 13% gewijzigd door spl3ndr op 26-04-2020 21:06 ]
Heerlijke game om je tot diep in de nacht mee te vermaken (en frusteren omdat je trailer net voor de finish nog even omvalt:+ ). Zijn er nog liefhebbers voor een potje coop?