Met een beetje oefenen krijg je de camera net iets achter de cabine zodat je net boven de cabine naar voren kijkt.
Ik beweeg de camera eigenlijk altijd als ik in een andere situatie kom. Dus bij een bocht naar rechts verplaats ik de camera naar rechts zodat ik zie wat daar gebeurt.
Speed limits are like herpes.
Mijn laatste 2 video's van de river map:
Goed bezig met die filmpjes LincLinc schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 09:33:
Mijn laatste 2 video's van de river map:
[video]
[video]
Ik las dat je ook aan een mods-tutorial (how to install) werkt.
Maak een goede, beknopte, duidelijke en alles omvattende zou ik zeggen

(ook over errors voorkomen, soms moet je cache wissen ?

Ben zelf met de eerste mods aan't spelen, zit wel geniaal leuk spul bij
Helaas ook wat errors, paar uur op hardcore al achter de rug, eindelijk de dikke truck unlocked/undamaged/refuled + uiteindelijk terug naar de garage > wil je je nieuwe aanhanger (mod) er achter koppelen >ERROR! VASTLOPER! > paar uur gameplay weg en weer overnieuw.....
Echt belachelijk hoe het spel uren achter elkaar kan verslinden, heb ook m'n eerste brug gebouwd

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Goed bezig Hirzo, mooie brug 
Klopt heb inderdaad een how to video gemaakt. Heb het simpel gehouden, heb zelf trouwens nog nooit last van gehad dat ik mijn cache moest wissen?
hier de video:
Klopt heb inderdaad een how to video gemaakt. Heb het simpel gehouden, heb zelf trouwens nog nooit last van gehad dat ik mijn cache moest wissen?
hier de video:
Nice, zou wat grondiger kunnen, maar hoor mij klagen over iemand anders die het werk doetLinc schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:03:
Goed bezig Hirzo, mooie brug
hier de video:
[video]

Dat cache deleten zag ik onder andere voorbij komen bij de comments op jouw website, waar je het als tip gaf voor iemand die problemen had (strenge houding heb je ja als het gaat over pirated versie spintires
Spelen met die mods vind ik af en toe erg tricky.
Zoals het voorbeeld met een mod trailer voor het eerst aankoppelen na uren spelen op hardcore...
Toen liep alles dus compleet vast, moest ctrl-alt-deleten.
Paar uur spelen weg, opnieuw doen en opnieuw trailer selecteren en het werkte gewoon...
Toen dacht ik van had ik dit bijv. kunnen voorkomen door eerst cache te deleten?
Had je deze mod al geprobeerd?
't is wel een beest

Soms erg handig, maar soms juist ook onhandig/very tricky met die grote wielen.
Hier bijvoorbeeld bij wat een niet al te ingewikkelde water crossing zou moeten zijn...
Download Ural Polyarnik
spintires.nl is niet mijn site hoor
Hij heeft mij gevraagd om wat video's te maken voor zijn site vandaar dat ik spintires.nl ook een beetje promoot 
Die Ural ziet er wel nice uit ja! zal hem eens proberen.
Op zo'n manier, in je filmpjes verwijs je naar die site voor de download link, so i figured.Linc schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:01:
spintires.nl is niet mijn site hoorHij heeft mij gevraagd om wat video's te maken voor zijn site vandaar dat ik spintires.nl ook een beetje promoot
Ik ben nog even aan het klooien geweest om te kijken wat er zoal op deze trailer past.
Past net (niet)

Dit spel lijkt mij wel vet! Als het spel nog wat goedkoper wordt moet ik het misschien maar eens kopen. Is er trouwens naast die oude demo nog een nieuwere demo en heeft een stuurtje hiervoor ook nut?
Helaas is er geen andere demo.
Stuurtjes zijn nog niet ondersteund, maar dat gaat nog wel komen. Ik weet niet of een stuurtje veel nut heeft, maar het zal wel bijdragen aan een gevoel van realisme.
Stuurtjes zijn nog niet ondersteund, maar dat gaat nog wel komen. Ik weet niet of een stuurtje veel nut heeft, maar het zal wel bijdragen aan een gevoel van realisme.
Wat ik dus dacht is dat je wel veel aan de force feedback zal hebben van het stuur.Plato112 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:13:
Helaas is er geen andere demo.
Hoe bedoel je dat precies? Voor de beleving of ook voor de controle over de truck?hoi1234 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:14:
[...]
Wat ik dus dacht is dat je wel veel aan de force feedback zal hebben van het stuur.
Meer de beleving dat je voelt dat je over oneffen terrein rijdt.Plato112 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:25:
[...]
Hoe bedoel je dat precies? Voor de beleving of ook voor de controle over de truck?
Lang niet alles voel je in het echt door je stuurkolom.hoi1234 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:42:
[...]
Meer de beleving dat je voelt dat je over oneffen terrein rijdt.
'k heb ook weer even wat werk verzet en een filmpje gemaakt van m'n so called "adventures on Coast" #1
Owja, ennehh: http://www.oovee.co.uk/fo...01-cockpit-view-incoming/
De modders zijn de devs voor zo te zien
[ Voor 16% gewijzigd door BeetjeVreemd op 02-08-2014 10:40 ]
Grappig die cockpit view, maar nog niet echt bruikbaar als ik het zo zie. Als je gas geeft vliegt de camera naar achter 
Net ook weer even een gekke truck geprobeerd:
Net ook weer even een gekke truck geprobeerd:
Verwijderd
hoi weet iemand waarom mijn demo version niet werkt
want als ik hem opstart sluit ie meteen weer af
pls help me
pls help me
Verwijderd
Volgens mijn glazen bol is de vonkenladder defect.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:54:
hoi weet iemand waarom mijn demo version niet werkt
pls help me
Je moet toch wat meer informatie geven over je systeem en eventuele foutmeldingen willen wij überhaupt iets zinnigs er over kunnen zeggen.
Is er al wat informatie over nieuwe, officiële updates? Het laatste wat ik vind is al weer van ruim 3 maanden geleden.
Helaas duurt het allemaal wat lang met nieuwe officiële updates, maar er is wel een leuke mod verschenen waardoor je nu in de winter kan rijden op alle maps. Ik ben bezig om nu de Coast map in hardcore mode uit te spelen, hierbij heb ik ook alle voertuigen vervangen voor een mod. Ik ga er weer een video reeks van maken, hier de eerste:
eind oktober komt er een updateRonald8 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:09:
Is er al wat informatie over nieuwe, officiële updates? Het laatste wat ik vind is al weer van ruim 3 maanden geleden.
http://steamcommunity.com...ons/0/616189106441462632/
Wat meer info over die update:
Eind oktober dus... helaas niets over cockpit view!This will be the first large update - the list reflects the workload that can be handled at a time and also allows for a shorter development time.
Bug Description
- Rocks bounce
- Trucks fly through air when connecting winch
- Supports can get stuck under ground
- Manually loaded logs bug
- MP Map not synced after disconnect and rejoin
- When in MP lobby, buttons become greyed out when too many players join and leave
- Unknown floating bug in MP
- Remaining texture issues
- Remaining terrain issues
- Not all MP sessions show in lobby
Improvement Description
Core
ADD - HUD removal option for taking screenshots
TWEAK - Increase water depth allowance when vehicle has Snorkel (UAZ)
ADD - Single map saves
TWEAK - Controller inputs need to be Anolog instead of Digital (throttle/brake)
ADD - Freeroam camera
ADD - Mod support
TWEAK - Increase draw distance for high graphics settings
Multiplayer
ADD - Option to re-join last server
TWEAK - Chat box: Allow scrollability and toggle.
ADD - Show 'In Progress...' Games
ADD - Last truck used
Estimated Launch date: 22/10/2014
*The date shown is an estimation based on a primary analysis of the contents of the update. The date above is subject to change - upon work reaching development targets, if necessary, the date will be changed to reflect progress and circumstances at that time.
Beter remmen=sneller racen: loadcellmod
gezien de "snelheid" van de ontwikkelaar zie ik dit ook niet binnen afzienbare tijd gebeuren.. helaas niets over cockpit view!
Ben nu bezig met de demo te downloaden, maar die server is niet echt snel te noemen met zn 300 KB/s op het hoogtepunt...
Edit: Blijkbaar moet je als je via hun site download de link nemen waar je 3 minuten moet wachten.
Edit: Blijkbaar moet je als je via hun site download de link nemen waar je 3 minuten moet wachten.
[ Voor 30% gewijzigd door hoi1234 op 04-10-2014 15:00 ]
Ja het is wel jammer dat het zo lang duurt met de update's. Kan niet wachten tot er nieuwe levels komen.
Weer een video gemaakt op de coast map met de winter mod. Deze keer ga ik weer verder met de map te uncloaken, maar heb te weinig brandstof bij me. Dus even met de Kirovets weer bijtanken.
Weer een video gemaakt op de coast map met de winter mod. Deze keer ga ik weer verder met de map te uncloaken, maar heb te weinig brandstof bij me. Dus even met de Kirovets weer bijtanken.
Of gewoon via Steam? Of was dat nog pay-only? Anyways, als ie dadelijk op steam staat (ook de demo dus) dan heb je daar geen problemen mee.hoi1234 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 14:39:
Ben nu bezig met de demo te downloaden, maar die server is niet echt snel te noemen met zn 300 KB/s op het hoogtepunt...
Wat ik wel hoop is dat er wat meer objectives, dan wel doelen in het spel komen. Hout verplaatsen of ergens heen rijden zijn leuk, maar niet iets (voor mij) om me dagen mee bezig te houden. Plus dat ze zonder MP niet echt veel uitdaging bieden.
Ik heb weer eens een nieuwe brug gemaakt, deze keer over de rivier in de River map. Flink brede rivier dus. Zal binnenkort ook een video maken hoe ik die segmenten in het water heb gezet.
Respect hoor, voor zo'n brug te maken heb je echt veel geduld nodig.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Er is een update geweest! Vooral bugfixes en wat optimalisatie. Grootste verandering is het toevoegen van ondersteuning voor stuurtjes.
http://www.oovee.co.uk/fo...dev271014-update-release/
Ik wacht vooralsnog op nieuwe trucks en Maps.
http://www.oovee.co.uk/fo...dev271014-update-release/
Ik wacht vooralsnog op nieuwe trucks en Maps.
Ik kan niet meer winchen sinds de update!
Update ging automatisch via Steam. Ik ben gewoon verder gegaan met de map waarin ik bezig was, maar kon dus de winch niet meer gebruiken: ik kan hem nog wel selecteren en het winchpunt aanklikken, maar vervolgens gebeurt er niets.
Meer mensen die hier tegenaan gelopen zijn?
Update ging automatisch via Steam. Ik ben gewoon verder gegaan met de map waarin ik bezig was, maar kon dus de winch niet meer gebruiken: ik kan hem nog wel selecteren en het winchpunt aanklikken, maar vervolgens gebeurt er niets.
Meer mensen die hier tegenaan gelopen zijn?
Verwijderd
Goedemorgen allemaal.
Nadat ik gister dit Topic eens grondig had bekeken heb ik gisteravond besloten om ook 'Spin tires' de game aan te schaffen via Steam. De aankoop & installatie gingen zonder problemen. Tot ik in de zekere Single player terecht kwam en niet meer terug naar het hoofdmenu kan keren.
Ik sta al vanaf gisteravond met een lege tank alle mogelijke toets combinaties uit te proberen in-game om maar overnieuw te starten en te een fatsoenlijke key-binding te linken aan het hoofdmenu. Zodra ik het spel afsluit of de laptop opnieuw opstart blijf ik terugvallen op dit scherm: Zie printscreen. Er is duidelijk geen command voor het terugkeren naar het hoofdmenu. [Escape] Werkt niet! Wat nu
?
F1 reageert ook nergens op. Fn+F1 opent de map.
Hopelijk doe ik dit topic er geen last toe met deze gestelde vraag. Zelf kan ik nog geen topics plaatsen op oovee.co.uk anders had ik dat al gedaan. Ik wil zo graag verder spelen :(!
Nadat ik gister dit Topic eens grondig had bekeken heb ik gisteravond besloten om ook 'Spin tires' de game aan te schaffen via Steam. De aankoop & installatie gingen zonder problemen. Tot ik in de zekere Single player terecht kwam en niet meer terug naar het hoofdmenu kan keren.
Ik sta al vanaf gisteravond met een lege tank alle mogelijke toets combinaties uit te proberen in-game om maar overnieuw te starten en te een fatsoenlijke key-binding te linken aan het hoofdmenu. Zodra ik het spel afsluit of de laptop opnieuw opstart blijf ik terugvallen op dit scherm: Zie printscreen. Er is duidelijk geen command voor het terugkeren naar het hoofdmenu. [Escape] Werkt niet! Wat nu
Hopelijk doe ik dit topic er geen last toe met deze gestelde vraag. Zelf kan ik nog geen topics plaatsen op oovee.co.uk anders had ik dat al gedaan. Ik wil zo graag verder spelen :(!

Je kan proberen om je savegame te verwijderen, maar dat lost het probleem de volgende keer niet op. Je lijkt op een laptop te spelen? Kan je iets instellen aan het toetsenbord dat je rechtstreeks de f-toetsen kan gebruiken ipv met fn?
Als je in de map zit kan je toch rescue to garage doen?Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:09:
[afbeelding]
Verwijderd
Thanks thehedon46 na wat gezocht te hebben naar 'Rescue to garage' bevind ik mij weer gerepareerd en netjes bij de garage. Kan nu weer rondjes rijden en de game exploren.thedon46 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:37:
[...]
Als je in de map zit kan je toch rescue to garage doen?
Enigste probleem blijft dat ik niet in het hoofdmenu kan geraken. F1/F2 is op mijn Lenovo y550 Laptop harder en zachter. In combinatie met Fn+F1 kom ik in de Map van Spin tires uit.
Ik kan mij vaag herinneren dat ik gister avond in de 'Controls heb gezeten en per ongeluk bij 'Winch' op de [Escape] knop drukte en dat waarschijnlijk de oorzaak zal zijn van dit probleem. Er is waarschijnlijk geen Key-binding aan Menu geselecteerd nu ^_-
Zal ik de game opnieuw instaleren?
Met vriendelijke groeten Chrisje Kuik :)!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2014 12:36 ]
type %appdata% in je windows explorer en gooi de spin tires folder weg, dan zijn je settings weer gereset.
Verwijderd
Heeeeeee. 1000 maal dank,TOPPIE!Linc schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:43:
type %appdata% in je windows explorer en gooi de spin tires folder weg, dan zijn je settings weer gereset.
Trouwens dit is mijn laaste video. Moeite met oversteken van de rivier? Spring er dan gewoon overheen!
Heb de game ook maar aangeschaft, na een aantal uurtjes met de 'beta' te hebben gespeeld.
Over Beta gesproken, als ik die in Steam wil downloaden, moet ik een beta-code invullen die ik nergens kan vinden ?
Over Beta gesproken, als ik die in Steam wil downloaden, moet ik een beta-code invullen die ik nergens kan vinden ?
O wacht, ik zie nu dat ik de beta geinstalleerd heb.. het is dus óf de beta of de normale versie ?Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:29:
Nee hoor. Ze geven alleen die optie. Gewoon kiezen voor de beta en dan bevestigen.
vandaar dat de diflock nu ineens (veel) damage oploopt..
Gisteren ook dit spel gekregen en helaas nog maar drie kwartier in rond kunnen rijden. Het camerastandpunt is inderdaad behoorlijk wennen en de cloaking cirkels zitten soms op erg lastig bereikbare plekken, maar verder is dit erg tof om te spelen tot nu toe. De help is ook wel handig en snel in beeld te brengen, zo kun je snel de knoppen leren.
Ik heb nu een beetje rond getoerd op de map en wat trucks gevonden en wat cloaking weggehaald. Ik zag op de coast map ook een stapel lumber en ik zie twee objectives. Is het de bedoeling om die lumber naar die objectives te vervoeren? Het doel is me tot nu toe nog niet helemaal duidelijk namelijk. Rondrijden is leuk, maar rond baggeren met een doel is leuker.
Ik heb nu een beetje rond getoerd op de map en wat trucks gevonden en wat cloaking weggehaald. Ik zag op de coast map ook een stapel lumber en ik zie twee objectives. Is het de bedoeling om die lumber naar die objectives te vervoeren? Het doel is me tot nu toe nog niet helemaal duidelijk namelijk. Rondrijden is leuk, maar rond baggeren met een doel is leuker.
Latin capital letter y with diaeresis
Idd lumber naar de objectives. Ook zijn er garages die onder de cloaks zitten die je kunt unlocken.
(Soms staan er ook verborgen voertuigen op de map )
(Soms staan er ook verborgen voertuigen op de map )
In Coast heb je ook een plek waar je lumber kan laden als je een kraan hebt. Gaat dus niet automatisch. Er zit er 1 vlakbij de kust.
Ik heb er al een vrachtwagen gevonden met een kraan. Die stond vlakbij een plek met lumber. Dus dat moet goed komen. Ik zal als ik weer kan spelen eerst de cloaking opheffen op de map, dan kan ik tenminste een goede route naar die drop points uitstippelen.
Ik zag ook dat ik een aantal upgrades voor trucks niet heb vrijgespeeld. Hoe zou ik die kunnen vrijspelen? Moet ik die ook zoeken op de map?
Ik zag ook dat ik een aantal upgrades voor trucks niet heb vrijgespeeld. Hoe zou ik die kunnen vrijspelen? Moet ik die ook zoeken op de map?
Latin capital letter y with diaeresis
Sommige upgrades zijn afhankelijk van andere upgrades. Zo kun je geen trailer achter je vrachtwagen hangen zonder zo'n plateau. En je kunt ook geen reservewiel meenemen zonder de verstevigde cabine.
Je hoeft geen upgrades (attachments) vrij te spelen als je een bepaald type voertuig eenmaal hebt. Bij een garage kun je dan alle attachments die op dat voertuig passen, installeren. Het verschilt echter per type voertuig (ze gaan geloof ik van A t/m E) wat voor attachments er op passen.
Als je de map uncloackt zul je symbolen zien staan, hangslotjes dacht ik, op de plaatsen waar een voertuig staat dat je nog niet hebt vrijgespeeld. Daar moet je dan even naartoe rijden en hopen dat de man die hem achterliet wat benzine heeft overgelaten
Als je de map uncloackt zul je symbolen zien staan, hangslotjes dacht ik, op de plaatsen waar een voertuig staat dat je nog niet hebt vrijgespeeld. Daar moet je dan even naartoe rijden en hopen dat de man die hem achterliet wat benzine heeft overgelaten
Verwijderd
Hallo!
Ik ben nieuw hier, heb t speel nu zon 6 uur gespeeld en er 2 episodes van gemaakt:
https://www.youtube.com/watch?v=j6QOWXqZFKI
https://www.youtube.com/watch?v=XNqgNSUBrQk
Hoop dat je t leuk vind, ik zal hier ook actief worden, screenshots etc, soms een video!
Ik ben nieuw hier, heb t speel nu zon 6 uur gespeeld en er 2 episodes van gemaakt:
Hoop dat je t leuk vind, ik zal hier ook actief worden, screenshots etc, soms een video!
Heb je geen stuurtje? Er is nu support (gedeeltelijk dan) voor stuurtjes in de "next beta"Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:00:
Hallo!
Dit heeft er mede voor gezorgd dat ik het spel weer eens opgestart heb.
13 uurtjes op de teller staan, en hoewel het nog wel leuk is, zie ik mezelf niet weer 13 uur spelen, puur vanwege het feit dat het hele gebeuren op een begeven moment wel dolgedraaid is qua maps/trucks en vooral de missies. Die zijn vrij saai als je het mij vraagt, maar ik kan wel veel zelfvoldoening halen uit bijvoorbeeld een erg steile berg beklimmen e.d.
Ik maak af te toe ook video's, maar van dit spel zal ik er hoogstwaarschijnlijk nooit een maken, puur vanwege het feit dat iedereen op een begeven moment wel moe word van het eindeloze slakkentempo in dit spel
Pro tip: zet je Skype op offline, het is echt vreselijk irritant als dat bel-deuntje afgaat en jij meent dat dat je eigen Skype is
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
Heb een DFGT aangesloten en werkend!kuusj98 schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:10:
[...]
Heb je geen stuurtje? Er is nu support (gedeeltelijk dan) voor stuurtjes in de "next beta"
Dit heeft er mede voor gezorgd dat ik het spel weer eens opgestart heb.
13 uurtjes op de teller staan, en hoewel het nog wel leuk is, zie ik mezelf niet weer 13 uur spelen, puur vanwege het feit dat het hele gebeuren op een begeven moment wel dolgedraaid is qua maps/trucks en vooral de missies. Die zijn vrij saai als je het mij vraagt, maar ik kan wel veel zelfvoldoening halen uit bijvoorbeeld een erg steile berg beklimmen e.d.
Ik maak af te toe ook video's, maar van dit spel zal ik er hoogstwaarschijnlijk nooit een maken, puur vanwege het feit dat iedereen op een begeven moment wel moe word van het eindeloze slakkentempo in dit spelWat mij zelf dat frustreert is als mensen echt onnozel moeilijk gaan doen in video's m.b.t. loskomen enz.
Pro tip: zet je Skype op offline, het is echt vreselijk irritant als dat bel-deuntje afgaat en jij meent dat dat je eigen Skype is
Yeh weet, skype stond perongeluk nog online en een vriend ging bellen O.o
Gelijk ff opgehangen

PS: Bedankt voor je tip/kritiek kan ik nog wat van leren
Nu ik mijn eigen post teruglees zie ik dat ie nogal negatief overkomt. Dat was niet echt mijn bedoeling, ik ben echter al een dag of 4 aan mijn bed gekluisterd omdat ik hoge koorts heb en hoest alsof ik al 50 jaar rook, daarom kan ik soms een beetje raar reagerenVerwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:37:
[...]
Heb een DFGT aangesloten en werkend!
Yeh weet, skype stond perongeluk nog online en een vriend ging bellen O.o
Gelijk ff opgehangen
PS: Bedankt voor je tip/kritiek kan ik nog wat van leren
Verwijderd
Maakt niet uit hoorkuusj98 schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:47:
[...]
Nu ik mijn eigen post teruglees zie ik dat ie nogal negatief overkomt. Dat was niet echt mijn bedoeling, ik ben echter al een dag of 4 aan mijn bed gekluisterd omdat ik hoge koorts heb en hoest alsof ik al 50 jaar rook, daarom kan ik soms een beetje raar reageren
Kwam niet zo over bij mij maar oke,
Beterschap dan maar!
Hoewel ik graag de volgende update zou zien (met een nieuwe map), vind ik nog steeds genoeg uitdaging in het spel. Ik ben nu bezig de objectives met alleen de B-Type (ZIL) truck te halen. Coast map heb ik al gedaan en ben nu de Hill map aan het doen en dat is best lastig 
Hier mijn laatste video. Ik rij met 2 B-Type trucks vanaf de lumberyard naar de objective.
Hier mijn laatste video. Ik rij met 2 B-Type trucks vanaf de lumberyard naar de objective.
SPINTIRES™
DAILY DEAL! Offer ends 23 Dec 7:00pm CET
-66% van 24,99€ voor 8,49€
Steam
DAILY DEAL! Offer ends 23 Dec 7:00pm CET
-66% van 24,99€ voor 8,49€
Steam
[ Voor 10% gewijzigd door TommyGun op 21-12-2014 22:23 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Mmm ik twijfel echt, het is goedkoop maar mijn mastercard rekening tikt deze maand toch al erg aan en ik heb ook geen zin om al het geld op mijn zichtrekening er door te slopen
Als je geen stuurtje hebt is het sowieso al een stuk minder leuk, en om heel eerlijk te zijn: dit is geen game waar je 100 uur in gaat steken, of je moet dezelfde map 30x willen verkennen.Tomskii5 schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:55:
Mmm ik twijfel echt, het is goedkoop maar mijn mastercard rekening tikt deze maand toch al erg aan en ik heb ook geen zin om al het geld op mijn zichtrekening er door te slopen
Ik heb het nu na 20 uur wel gezien.
Heb wel een stuur maar vond het prettiger werken met een controller toen ik het uitgetest heb.kuusj98 schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:26:
[...]
Als je geen stuurtje hebt is het sowieso al een stuk minder leuk, en om heel eerlijk te zijn: dit is geen game waar je 100 uur in gaat steken, of je moet dezelfde map 30x willen verkennen.
Ik heb het nu na 20 uur wel gezien.
Heb er nu 5 uurtjes in zitten, maar ik vraag me inderdaad af hoe veel meer ik het nog ga spelen. Ondanks dat het wel leuk is mist het wat levendigheid, en het spel kan met name erg frustrerend zijn.
Zojuist een erg frustrerende bug (?): ik ben met een kraan een andere wagen aan het laden met boomstammen nadat ik ermee gekanteld was, her positioneer ik de kraan even (ik rij hooguit 10 meter verder), liggen ineens alle boomstammen onder de betreffende truck. WTF ?!
De camerastandpunten vind ik ook heeeeel erg irritant.
Zojuist een erg frustrerende bug (?): ik ben met een kraan een andere wagen aan het laden met boomstammen nadat ik ermee gekanteld was, her positioneer ik de kraan even (ik rij hooguit 10 meter verder), liggen ineens alle boomstammen onder de betreffende truck. WTF ?!
De camerastandpunten vind ik ook heeeeel erg irritant.
[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 23-12-2014 00:02 ]
Weet niet of je dit weet, maar de boomstammen moeten precies goed liggen op je vrachtwagen, en dan kan je met de muis op zon groen rondje klikken.TommyGun schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:00:
Door daar op te klikken komt er een spanband over je bomen te liggen zodat ze er niet afrollen tijdens het rijden.
Ja dat weet ik, ik had de boomstammen op de trailer liggen (of hoe dat geval ook heet) maar nog niet dicht genoeg tegen de cabine aan (daar waren geen groene puntjes). Dus even de _andere_ vrachtwagen met kraan verrijden, en toen lag alles ineens onder de eerstgenoemde truck... Het lijkt iets met draw distance te zijn: als je een bepaalde afstand hebt tot een object dan verdwijnt het ineens. Keer je terug dan verschijnt het weer maar in een andere positie.thedon46 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:19:
[...]
Weet niet of je dit weet, maar de boomstammen moeten precies goed liggen op je vrachtwagen, en dan kan je met de muis op zon groen rondje klikken.
Door daar op te klikken komt er een spanband over je bomen te liggen zodat ze er niet afrollen tijdens het rijden.
Buiten dat is de ontwikkelaar alle toegang geweigerd tot zijn spel door de uitgever.
Hoe dat precies zit weet ik niet, maar ik zou er niet vanuit gaan dat het spel ooit nog af komt.
Hoe dat precies zit weet ik niet, maar ik zou er niet vanuit gaan dat het spel ooit nog af komt.
Klopt, het is een leuk spel maar nieuwe items of bugfixes hoef je niet meer te verwachten.
Spintires Publisher Runs With Money, Development Halts
[ Voor 54% gewijzigd door MadMarky op 23-12-2014 16:05 ]
Zit er al een tijdje naar te kijken, en vandaag twijfel ik over de aankoop... maar ben bang dat ik continu vast zit in de de modder en daardoor continu loop te schelden achter mijn laptop met alle gevolgen van dien.
Als je wat verder klikt dan kun je lezen dat dat maar een kant van het verhaal is. Oovee's woordvoerder zegt dat de uitgever zich gewoon aan het contract houdt en dat ze juist verder willen met Spin Tires.MadMarky schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:03:
Klopt, het is een leuk spel maar nieuwe items of bugfixes hoef je niet meer te verwachten.
“We are hoping that development can soon pick up, with talks soon to be had about the expansion of the development team to allow for faster development and a larger development outlook.”
Gewoon kopen! Het speelt echt heel anders dan je (misschien) gewend bent van spellen met auto's/vrachtwagens maar als je er aan gewend bent dan zit je niet zo vaak meer echt vast. Desnoods rij je er een andere truck naartoe of ga je even verder met een ander voertuig.The Inquisitor schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:28:
Zit er al een tijdje naar te kijken, en vandaag twijfel ik over de aankoop... maar ben bang dat ik continu vast zit in de de modder en daardoor continu loop te schelden achter mijn laptop met alle gevolgen van dien.
Je leert inderdaad snel zat wat de limieten zijn per voertuig. (Die 8-wielige monsters trekken zichzelf bijna overal doorheen). Daarnaast kun je de route zo kiezen dat je regelmatig op je lier kunt terugvallen. En als laatste redmiddel heb je de andere voertuigen waarmee je jezelf los kunt trekken! Vastzitten is part of the fun!
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Oftewel de uitgever heeft mot met de ontwikkelaar en zoekt nu anderen om het spel verder af te maken. In dat geval wil ik mijn uitspraak best bijstellen: we hoeven voorlopig geen nieuwe items of bugfixes meer te verwachten. En dat voorlopig kan best eens een half jaar of langer zijn als iemand nieuw moet beginnen.Ronald8 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:38:
[...]
Als je wat verder klikt dan kun je lezen dat dat maar een kant van het verhaal is. Oovee's woordvoerder zegt dat de uitgever zich gewoon aan het contract houdt en dat ze juist verder willen met Spin Tires.
[...]
[...]
Thanks, toch maar aangeschaftRonald8 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:38:
Gewoon kopen! Het speelt echt heel anders dan je (misschien) gewend bent van spellen met auto's/vrachtwagens maar als je er aan gewend bent dan zit je niet zo vaak meer echt vast. Desnoods rij je er een andere truck naartoe of ga je even verder met een ander voertuig.
Gisteren SpinTires gekocht vanwege de sale en het bevalt mij prima tot nu toe. Enkel nog maar multiplayer gedaan en in 8 uur tijd nog maar een keer objective gehaald. De behulpzaamheid van anderen is altijd weer afwachten, maar over het algemeen is de sfeer goed. Zelf vind ik eigenlijk de 4x4 het vetst, maar die voegt zo weinig toe in multiplayer... Behalve als iemand bij je blijft.
[ Voor 11% gewijzigd door Barista op 24-12-2014 23:25 ]
Nieuwe update is uit! En daarmee ook een nieuwe map! Net even een stukje gereden al, zag er goed uit, maar helaas wel wat kleine bugjes lijkt het.
Update; ondertussen al een ruime 10 uur in het spel gestoken en het is mooi. Moet zeggen dat ik alleen multiplayer speel (samen met een vriend) en dat is wel enorm lachen. Kan niet zeggen dat ik het snel solo zal gaan spelen. Het is mooi als je kan lachen wanneer je samen loopt te ploeteren door een flinke modderzooi en handig als je elkaar eruit kan trekken.Ronald8 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:38:
Gewoon kopen!
Al met al een mooie aankoop, af en toe op een avond een uurtje spelen is ontspannend
En inmiddels is de level editor tool geleaked en zijn er al een paar user made levels beschikbaar.
Deze heb ik net even getest:
Deze heb ik net even getest:
Heb een demo van het spel die niet continue vastloopt vrijdagavond even gedownload. Heb me dit weekend echt vermaakt met dit spel moet ik zeggen. Helaas dat de steamsale voorbij is anders had ik hem zeker voor 8.50 gehaald, 25 euro is me toch net te veel.
Bij Bundlestars nu nog voor 22 uur en 42 minuten in de aanbieding http://www.bundlestars.com/store/spintires/ Iemand nog een betere aanbieding gezien (behalve de afgelopen Steam sale)? Anders wacht ik nog wel even op de volgende uitverkoop.
[ Voor 21% gewijzigd door Saybia op 12-01-2015 02:17 ]
Veel minder gaat het niet worden denk ik, maar moet het veel goedkoper dan?Saybia schreef op maandag 12 januari 2015 @ 02:15:
Bij Bundlestars nu nog voor 22 uur en 42 minuten in de aanbieding http://www.bundlestars.com/store/spintires/ Iemand nog een betere aanbieding gezien (behalve de afgelopen Steam sale)? Anders wacht ik nog wel even op de volgende uitverkoop.
Goedkoper is altijd fijner natuurlijk
Ahem * "
item Kwantiteit Subtotaal
SPINTIRES Steam Key - Worldofcdkeys 1 € 12,99
Subtotaal € 12,99
Payment Charge € 0,76
Totaal € 13,75
Thank you, G2play.co.nl
item Kwantiteit Subtotaal
SPINTIRES Steam Key - Worldofcdkeys 1 € 12,99
Subtotaal € 12,99
Payment Charge € 0,76
Totaal € 13,75
Thank you, G2play.co.nl
Ben nu al een paar uur aan het spelen en moet toch zeggen dat dit echt een gaaf spel is! Voegt een xbox controller nog wat toe of heb je daar niet zoveel aan?
Ben het met ^ eens. Vind zo'n spel met xbox controller een stuk fijner spelen.
Zat al een tijdje met het idee om zelf een level te bouwen en het heeft een paar weken geduurd, maar die is nu af. Het is niet zo'n grote map, maar dat is ook niet het punt van de map. Om de objectives te halen zal je bruggen moeten bouwen, dus als je wilt oefenen met de kraan is dit de ideale manier.
Je kunt hem hier downloaden:
http://spintires.nl/map-bridge-building/
En hier een video van het level:
Je kunt hem hier downloaden:
http://spintires.nl/map-bridge-building/
En hier een video van het level:
Kan je gedownloade maps ook gebruiken in multiplayer mode als je ze beide hebt?
Kan je dat in Steam selecteren?MEN-O schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:52:
Alleen als je de Legacy versie gebruikt, dus niet de ' stable' .
edit ja dus:
Sorry, map mods are not not supported on the current version. You should use the legacy version for that. In steam right click the game, click properties, open the betas tab and select legacy. Wait for it to install and enjoy your maps.
[ Voor 39% gewijzigd door LordSinclair op 27-02-2015 13:25 ]
Er is eindelijk weer een nieuwe update voor Spin Tires uitgebracht. Ze zijn bijna klaar met de implementatie van de Steam workshop. Er zijn een paar officiele trucks bij gekomen en er is een speciaal level toegevoegd waar je de trucks kan testen. Hier een korte video over de update:
Hallo allemaal,
Een vraagje.
Ik heb na een lange tijd Spintires weer geïnstalleerd, net na de laatste update, maar vind dat er over een hele lange periode maar weinig is toegevoegd. Sterker nog, op bepaalde punten vind ik het een stuk minder zoals het nu is.
Waar ik tegenaan loop is dat ik geen bruggen meer kan bouwen
Aangezien het hele modden nu via steam workshop gaat; werkt zo'n mod van een tijd terug dat je "drop load" kan doen met een volgepakte trailer en dan een van te voren ingesteld aantal losse boomstammen krijgt nog?
Zonder die mod kreeg je volgens mij eerder 2 of 3 losse boomstammen, maar - na eerst handmatig laden etc. - nu is gewoon alles helemaal weg als je dat doet....
Vervolgens een eeuwigheid aan de gang met de C255 vrachtwaggel met long log trailer en de D537 als crane om 6 losse boomstammen te laden en dan dus niet vol te laden met het commando daarna, maar de stammen los laten liggen en ze zo proberen naar de bestemming te krijgen.
Liggen die 6 stammen er op, rij ik vervolens de D537 aan de kant zodat ik ruimte krijg om met de long log combi weg te kunnen, en terwijl ik achteruit rijd zie ik doodleuk (#not
) de boomstammen gewoon dwars door de trailer v/d C255 op de grond vallen.......
Een vraagje.
Ik heb na een lange tijd Spintires weer geïnstalleerd, net na de laatste update, maar vind dat er over een hele lange periode maar weinig is toegevoegd. Sterker nog, op bepaalde punten vind ik het een stuk minder zoals het nu is.
Waar ik tegenaan loop is dat ik geen bruggen meer kan bouwen
Aangezien het hele modden nu via steam workshop gaat; werkt zo'n mod van een tijd terug dat je "drop load" kan doen met een volgepakte trailer en dan een van te voren ingesteld aantal losse boomstammen krijgt nog?
Zonder die mod kreeg je volgens mij eerder 2 of 3 losse boomstammen, maar - na eerst handmatig laden etc. - nu is gewoon alles helemaal weg als je dat doet....
Vervolgens een eeuwigheid aan de gang met de C255 vrachtwaggel met long log trailer en de D537 als crane om 6 losse boomstammen te laden en dan dus niet vol te laden met het commando daarna, maar de stammen los laten liggen en ze zo proberen naar de bestemming te krijgen.
Liggen die 6 stammen er op, rij ik vervolens de D537 aan de kant zodat ik ruimte krijg om met de long log combi weg te kunnen, en terwijl ik achteruit rijd zie ik doodleuk (#not
Iemand dit wel eens gehad?
Zwaar irritant. Flood op hardcore voor het eerst. Eindelijk er aan toe om de logs te laden, krijg je dit....
Truck tig keer (ergens) anders neergezet, 0 schade etc. etc. maar de melding blijft en kan niet laden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ES5xAGnfwUY]
edit/update: Ik dacht dan maar met de D535 met medium logs; exact hetzelfde probleem
Zwaar irritant. Flood op hardcore voor het eerst. Eindelijk er aan toe om de logs te laden, krijg je dit....
Truck tig keer (ergens) anders neergezet, 0 schade etc. etc. maar de melding blijft en kan niet laden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ES5xAGnfwUY]
edit/update: Ik dacht dan maar met de D535 met medium logs; exact hetzelfde probleem

[ Voor 14% gewijzigd door BeetjeVreemd op 24-12-2015 10:45 ]
Van het weekend dit toch best wel vermakelijke spel/sim aangeschaft na wat video's op YouTube gezien te hebben die me wel bevielen.
In het weekend wat uurtjes gespeeld en nu wou ik het spel weer opstarten maar hij knalt er gelijk uit met de melding 'Oops, spintires just crashed' of iets in die richting.
Na wat googelen is de oplossing om je datum terug te zetten naar 2014 ... inderdaad dat werkt maar dat is niet handig.
Heb hem al opnieuw geïnstalleerd en gevalideerd op Steam maar niks lijkt te helpen.
Iemand de gouden tip!?
In het weekend wat uurtjes gespeeld en nu wou ik het spel weer opstarten maar hij knalt er gelijk uit met de melding 'Oops, spintires just crashed' of iets in die richting.
Na wat googelen is de oplossing om je datum terug te zetten naar 2014 ... inderdaad dat werkt maar dat is niet handig.
Heb hem al opnieuw geïnstalleerd en gevalideerd op Steam maar niks lijkt te helpen.
Iemand de gouden tip!?
De developer (Pavel) en de uitgever (Oovee) hebben ruzie met elkaar en de developer heeft een timebomb in het spel gestopt. Dit kun je eruit patchen, lees: https://www.reddit.com/r/...res_it_will_not_work_the/
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Lekker is datArfman schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:28:
De developer (Pavel) en de uitgever (Oovee) hebben ruzie met elkaar en de developer heeft een timebomb in het spel gestopt. Dit kun je eruit patchen, lees: https://www.reddit.com/r/...res_it_will_not_work_the/

Zijn er ook details waar het verhaal over gaat?
Wel prettig om ons erin te betrekken dan en zo worden wij ervan de dupe eigenlijk

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb het niet echt gevolgd. Volgens mij (uiteraard) iets met financiën. De developer schijnt ook nogal .. eigenzinnig te zijn en dit is dus gemaakt door 1 man, die het moeilijk vindt dat zijn kindje nu via een uitgever (die ook bepaalde dingen verwacht) de wereld in wordt gestuurd.Touchdomex schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:42:
[...]
Lekker is dat![]()
![]()
![]()
Zijn er ook details waar het verhaal over gaat?
Wel prettig om ons erin te betrekken dan en zo worden wij ervan de dupe eigenlijk
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Iedereen zou gewoon zijn geld moeten terug eisen. Dit kan toch niet

Ik heb lang vertrouwen gehouden in het spel, maar het ziet er nu echt naar uit dat Oovee er met het geld vandoor gaat.
The bumpy road of Spintires development.
TL:DR; Oovee neemt als klein bedrijfje Spintires min of meer over, In plaats van enkele tienduizenden krijgen de eigenaars van Oovee opeens miljoenen binnen. Er worden allerlei schimmige bedrijfjes opgezet waardoor geld weggesluisd zou kunnen worden.
The bumpy road of Spintires development.
TL:DR; Oovee neemt als klein bedrijfje Spintires min of meer over, In plaats van enkele tienduizenden krijgen de eigenaars van Oovee opeens miljoenen binnen. Er worden allerlei schimmige bedrijfjes opgezet waardoor geld weggesluisd zou kunnen worden.
Whut!? Tijd dat ze het spel uit Steam gaan halen wat mijn betreftArfman schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:28:

Maar bedankt voor de patch, vanavond maar eens proberen!
Bij mij werkt het voor 10 minuten, ik had geen tijd & zin om het langer te testen, maar de 300s waren zeker voorbijJayZeeTie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:44:
Maar bedankt voor de patch, vanavond maar eens proberen!
Ondertussen is Spintires van Steam af gehaald (en weer terug gezet) en er is juist een patch uitgekomen die het probleem verhelpt.
Patch verhaal op Steam
Over de problemen
Wat een triest gebeuren zeg
Patch verhaal op Steam
Over de problemen
Wat een triest gebeuren zeg

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Wat ik kan mededelen is dat Pavel zich niet aan de afspraken gehouden heeft omstreeks 1 maand voor de officiële release, wat voor de nodige hoofdpijn gezorgd heeft.
Mvg
Mvg
Hallooovee schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:37:
Wat ik kan mededelen is dat Pavel zich niet aan de afspraken gehouden heeft omstreeks 1 maand voor de officiële release, wat voor de nodige hoofdpijn gezorgd heeft.
Mvg
Ik wist niet dat er nederlanders bij Oovee zaten
Volgens mij boeit het ook niet wie of wat gedaan heeft. Het verhaal heeft 2 kanten en beide kant denkt dat de andere verkeerd zit. Zelf sta ik aan de kant van Pavel maar dat terzijde.
Wat ik wel jammer vind is dat jullie geld binnen krijgen van de sales maar dan eerst een mercedes g klasse kopen en weet ik niet wat allemaal voor luxe. Maar de multiplayer werkt nog geen eens. Ik heb dit spel in 2014 voor 25 euro gekocht en de multiplayer werkt geen eens goed. Waarom maken jullie dat niet eerst ipv geld proberen wegtesluisen.
Als de game nou gewoon goed was en de 25 euro waard was dan mogen jullie wat mij betreft doen wat jullie willen met het geld. Alhoewel ik dan niet snel iets meer zal kopen bij jullie want dan gun ik mijn geld liever aan echte indie developers.
Wel een teken van goede smaak, een Mercedes G, nice!!
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Echt jammer 23 euro voor bijna niks nada noppes. Ik had veel verwachtingen van dit spel in de kickstarter maar heb nu 16 ingame uur waarvan ik een uur of 4 a 5 echt gespeeld heb. De rest was bugfixen of multiplayer proberen te maken of boos weglopen omdat het niet werkte.
Ik heb wel bijna 2 jaar gewacht totdat het gemaakt zou worden.... Volgende keer maar weer illegaal downloaden? Dan scheelt mij weer veel kopzorgen
Refund door steam kan ook niet
Ik heb wel bijna 2 jaar gewacht totdat het gemaakt zou worden.... Volgende keer maar weer illegaal downloaden? Dan scheelt mij weer veel kopzorgen
Refund door steam kan ook niet
De multiplayer werkt prima al meer dan een jaar. Dus wellicht dat je lokaal alles dichtgetimmerd hebt.
Ik krijg meestal niet meer dan 1 lobby te zien. Krijg jij er meer dan?LordSinclair schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:03:
De multiplayer werkt prima al meer dan een jaar. Dus wellicht dat je lokaal alles dichtgetimmerd hebt.