jup €22.50HirzoSchuurman schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:08:
[...]
Really............?....................
Ik heb m'n steamkey via actiehunt.nl inmiddels binnen en het spel geïnstalleerd.
Was eerst even balen dat het niet goed ging, maar netjes dezelfde dag nog opgelost door actiehunt.nl
+ eenmalig een leuk kortingspercentage gekregen op m'n volgende aankoop
Dus nu heb ik het spel voor € 18,15 + korting op volgende aankoop
Was eerst even balen dat het niet goed ging, maar netjes dezelfde dag nog opgelost door actiehunt.nl
+ eenmalig een leuk kortingspercentage gekregen op m'n volgende aankoop
Dus nu heb ik het spel voor € 18,15 + korting op volgende aankoop
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Gisteren de game geprobeerd te spelen op mijn laptop. Moet zeggen dat hij in het begin uitstekend start maar daarna begint te stotteren en om de haverklap vastloopt na een 100tal meters rijden. Helaas werkt het dus niet op de laptop.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Weer 2 video's gemaakt.
Eerste video uncover ik eindelijk de laatste cloak waarbij ik weer een leuke verassing vind. Maar eerst red ik mijn jeep nog even die vast stond zonder een boom in de buurt.
En bij de tweede probeer ik terug te komen met mijn scout truck, met nog maar 70 liter in de tank.
Eerste video uncover ik eindelijk de laatste cloak waarbij ik weer een leuke verassing vind. Maar eerst red ik mijn jeep nog even die vast stond zonder een boom in de buurt.
En bij de tweede probeer ik terug te komen met mijn scout truck, met nog maar 70 liter in de tank.
[ Voor 10% gewijzigd door Linc op 17-06-2014 09:33 ]
Lachen Linc! 
Gisteren een YT filmpje gezien van iemand (een of andere Kurt oid) die geen idee had waar hij mee bezig was. "Hmm, some weird graphical glitch, I think it's supposed to be a tree" ... nee numbnuts, dat is de cloaking die je moet verwijderen
Gisteren een YT filmpje gezien van iemand (een of andere Kurt oid) die geen idee had waar hij mee bezig was. "Hmm, some weird graphical glitch, I think it's supposed to be a tree" ... nee numbnuts, dat is de cloaking die je moet verwijderen

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Klinkt eerder als een hitte probleem...Oxigeon schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:41:
Gisteren de game geprobeerd te spelen op mijn laptop. Moet zeggen dat hij in het begin uitstekend start maar daarna begint te stotteren en om de haverklap vastloopt na een 100tal meters rijden. Helaas werkt het dus niet op de laptop.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Soms is dit wel erg frustrerend zeg, net een half uur bezig geweest om een truck met long logs 300 meter ver te krijgen, kantelt hij na een idioot bultje 
Weg load
Weg load
Hahahah het zelfde probleem hierETzPliskin schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:49:
Soms is dit wel erg frustrerend zeg, net een half uur bezig geweest om een truck met long logs 300 meter ver te krijgen, kantelt hij na een idioot bultje
Weg load

Ik merk dat als ik ongeduldig word, alles fout gaat omdat ik denk: Oh, dat doe ik wel ff. En dan kiepert alles om of verzuip ik 
Die River is wel verraderlijk zeg, daar gaat het snel fout.
Die River is wel verraderlijk zeg, daar gaat het snel fout.
spoiler:
De dieptes verschillen echt veel, denk je dat je daar door kunt omdat je ongeveer hetzelfde stuk eerder pakte, verzuipt zelfs je grootste truck. Uiteindelijk is het toch gelukt, maar ik heb heel veel op en neer moeten rijden om de boel weer overeind of uit het water te trekken.
Speed limits are like herpes.
Er achter gekomen dat je brandstof wel erg hard kan gaan in hardcore mode, zoals je kan zien in deze video. Ik ben met de garage trailer van de ene hoek van de map naar de andere hoek van de map gereden om daar de garage te unlocken, maar het had niet veel verder moeten zijn.
Voor wie nog twijfelt om hem te kopen, bij Gameliebe.com kost het €16,90 en met discount code "10%GLTT" gaat er nog 10% af waardoor je uiteindelijk 15,21€ betaald voor Spin Tires, toch zo'n 10€ goedkoper dan Steam.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Wat een idioot spel, ik installeerde vorige week voor de gein die tech-demo, heb ik er al 10 uur mee rond lopen crossen.
Baal bijna dat ik heel het weekend weg ben, nu de release op steam er is. Heb nog nooit zo genoten van virtuele blubber

Baal bijna dat ik heel het weekend weg ben, nu de release op steam er is. Heb nog nooit zo genoten van virtuele blubber
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Eigenlijk zouden ze de versnellingsbak ook manueel moeten maken, nu is het vaak zenuwachtig tussen 1 en 2 schakelend (vooral bij die 8x8's). Gewoon plankgas in z'n 1
Nice! bedankt!bibi2205 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:18:
Voor wie nog twijfelt om hem te kopen, bij Gameliebe.com kost het €16,90 en met discount code "10%GLTT" gaat er nog 10% af waardoor je uiteindelijk 15,21€ betaald voor Spin Tires, toch zo'n 10€ goedkoper dan Steam.
Volledige versnellingsbak staat op de planning
Plankgas in z'n 1 kan al hè, dat gebruik ik regelmatig en in hardcore mode heb je het al helemaal nodig anders kun je geen diff locks aanzetten.wuppie007 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:45:
Eigenlijk zouden ze de versnellingsbak ook manueel moeten maken, nu is het vaak zenuwachtig tussen 1 en 2 schakelend (vooral bij die 8x8's). Gewoon plankgas in z'n 1
Ik ben overigens even van hardcore mode afgestapt na een vervelende bug waardoor een truck met een wiel onder de textures terecht kwam en niet meer bruikbaar was. Dit is schijnbaar een bekende bug dus tot dat gefixt is rijd ik geen hardcore meer.
[ Voor 22% gewijzigd door Plato112 op 18-06-2014 20:08 ]
Ja, inderdaad door handmatig die pook erin te zetten. Maar is er dan weer een toets om naar automaat terug te gaan?Plato112 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:07:
[...]
Plankgas in z'n 1 kan al hè, dat gebruik ik regelmatig en in hardcore mode heb je het al helemaal nodig anders kun je geen diff locks aanzetten.
Ik ben overigens even van hardcore mode afgestapt na een vervelende bug waardoor een truck met een wiel onder de textures terecht kwam en niet meer bruikbaar was. Dit is schijnbaar een bekende bug dus tot dat gefixt is rijd ik geen hardcore meer.
Bedankt voor de tip zeg, dat is wel een koopje! Voor 16 euro ga ik de Steam Sale niet afwachten.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Hoppa! Die ook binnen, wel met Paysafecard betaald en een belachelijke fee van 6,9% maar met die 10% korting had ik uiteindelijk dus toch nog 3,9% korting op een sowieso al belachelijk lage prijsbibi2205 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:18:
Dankjewel maat! Hoef ik al 1 spel minder op de sales waar hij waarschijnlijk geen 33% korting gaat halen..
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Als je via Ideal kan betalen kan je ook via Sofort betalen. Da's de duitse/oostenrijkse/zwitserse (?) variant van Ideal en die accepteren ook nederlandse banken.
Dat weet ik, maar ik vond de random reader weer eens niet...Geleihoofd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:52:
[...]
Als je via Ideal kan betalen kan je ook via Sofort betalen. Da's de duitse/oostenrijkse/zwitserse (?) variant van Ideal en die accepteren ook nederlandse banken.Zelfde procedure als bij Ideal verder.
Ah, dan heb je er ook niet veel aan.kuusj98 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 23:01:
[...]
Dat weet ik, maar ik vond de random reader weer eens niet...
Hoe dan ook, heb 'm zelf ook maar via de link van bibi2205 aangeschaft, voor 15 euro kon ik 'm niet laten liggen.
Valt nog vies tegen qua moeilijkheid, lijkt niet veel aan zo op 't eerste gezicht maar binnen 10 meter stonden m'n beide trucks alweer vast. Speel met controller dus duurde even voordat ik wist hoe de winch te gebruiken maar inmiddels heb ik ze weer vrij gekregen. Nu ben ik weer door de stromende rivier meegevoerd en belandt op een zandbank middenin. Lijkt wel werken zo.
Uiteindelijk 16.14 betaald, nog altijd 9 euro goedkoper dan Steam, maar ik moet toch echt nog zo'n ding gaan aanschaffen want ik raak ze altijd kwijtGeleihoofd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 00:10:
[...]
Ah, dan heb je er ook niet veel aan.
Hoe dan ook, heb 'm zelf ook maar via de link van bibi2205 aangeschaft, voor 15 euro kon ik 'm niet laten liggen.
Valt nog vies tegen qua moeilijkheid, lijkt niet veel aan zo op 't eerste gezicht maar binnen 10 meter stonden m'n beide trucks alweer vast. Speel met controller dus duurde even voordat ik wist hoe de winch te gebruiken maar inmiddels heb ik ze weer vrij gekregen. Nu ben ik weer door de stromende rivier meegevoerd en belandt op een zandbank middenin. Lijkt wel werken zo.
Spel is opzich wel moeilijk, maar ik kan nu niet zeggen dat ik het onmogelijk vind. Je kunt je 9/10 keer met de lier eruit vissen en anders pak je gewoon een andere truck.
Voor mij is het gewoon wat ronddollen in de modder en mijn tijd verdoen aan free-roamen, als ik ergens geen interesse in heb is het wel de hele tijd hetzelfde doen, en dat doe je met die missie...
(Net GTA voor mij, dat doe ik stiekem ook alleen voor heat free roamen en lekker rondrijden
Nee, geen echte toets, je doet dat op dezelfde manier als je em erin gezet hebt.wuppie007 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:35:
[...]
Ja, inderdaad door handmatig die pook erin te zetten. Maar is er dan weer een toets om naar automaat terug te gaan?
En dat heeft opzich wel wat.Plato112 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 02:06:
[...]
Nee, geen echte toets, je doet dat op dezelfde manier als je em erin gezet hebt.
Gisteren even voor gein weer op de Coast map wat dingen getest. Had deze map al helemaal geunlocked namelijk. Mezelf de uitdaging gezet om 12 lumber points in 1 keer af te leveren bij het objective.
Als volgt opgezet, de D-Type truck (MAZ) met de lange trailer vol geladen bij de lumber yard. Daarna een C-Type truck (Kraz) ook met de lange trailer vol geladen. En toen met de MAZ de Kraz naar de houtzagerij gesleept.
Zie hier het resultaat:
Als volgt opgezet, de D-Type truck (MAZ) met de lange trailer vol geladen bij de lumber yard. Daarna een C-Type truck (Kraz) ook met de lange trailer vol geladen. En toen met de MAZ de Kraz naar de houtzagerij gesleept.
Zie hier het resultaat:
Ik heb gisteren voor het eerst de multiplayer geprobeerd met een vriend van me.
Te gek
Kijk vanaf 6:40 min. voor de \0/s
(ik probeer hem los te trekken maar dat gaat niet helemaal goed
)
Helaas heeft een skype update met m'n instellingen lopen kloten dus je hoort alleen die vriend van me praten en mij dus niet.
Te gek
Kijk vanaf 6:40 min. voor de \0/s

Helaas heeft een skype update met m'n instellingen lopen kloten dus je hoort alleen die vriend van me praten en mij dus niet.
Hotfix 19.06.2014Plato112 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:07:
19 juni - OOVEE_Z
Valued Customers,
We would like to take this opportunity to thank you for purchasing and showing great interest in SPINTIRES, the response we have had has been overwhelming!
After reviewing and monitoring the issues reported, we are pleased to announce that a Hotfix is now available.This update fixes the following issue(s):
- Vehicle wheels becoming stuck under the map (described here http://www.oovee.co.uk/fo...-can-stuck-under-the-map/)
We understand the importance of updating our platform and therefore we endeavour to provide regular updates. This is an example of a small bug fix, but we have plans for large scale updates in the coming week, including "camera" improvements (as largely requested).
Happy Offroading!
Oovee Game Studios.
Zou ook niet weten waarom je een nieuwe game direct vol in de uitverkoop zou zetten
Ik heb m bij gameliebe voor €15,21 gekocht, vindt dat al een behoorlijk schappelijke prijs. Hoop wel goat simulator voor een euro of 3-5 te scoren
Wat een verslavend spel
Gisteren een paar uur gespeeld en ik ben met m'n eerste lading hout nog niet eens halverwege de map, gewoon alles rustig beetje verkennen, beetje rondklooien met het jeepje eerst, heerlijk! Ontzettend rustgevend, dit is m'n nieuwe joga denk ik. Vannacht wel gedroomd over terreinrijden dat is weer een nadeel dan
Gisteren een paar uur gespeeld en ik ben met m'n eerste lading hout nog niet eens halverwege de map, gewoon alles rustig beetje verkennen, beetje rondklooien met het jeepje eerst, heerlijk! Ontzettend rustgevend, dit is m'n nieuwe joga denk ik. Vannacht wel gedroomd over terreinrijden dat is weer een nadeel dan
Verwijderd
Ik heb de demo gespeeld. Klopt het dat je daar geen lier e.d. hebt? Want dan mis ik gewoon in de help hoe ik die gebruik.
Helaas in de tech demo zit geen lier. Die is al meer dan een jaar oud, in de tussen tijd is er al aardig wat veranderd.
Ik heb weer een video geupload, deze keer probeer ik de E-Type truck (grote MAZ) terug te krijgen bij de garage die ik net geunlocked had. Probleem is alleen dat er bijna geen brandstof meer in zit. Dus met een andere truck terug proberen te slepen
Ik heb weer een video geupload, deze keer probeer ik de E-Type truck (grote MAZ) terug te krijgen bij de garage die ik net geunlocked had. Probleem is alleen dat er bijna geen brandstof meer in zit. Dus met een andere truck terug proberen te slepen
Ok, nice dat had ik nog niet gelezen/gezienHirzoSchuurman schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:13:
[...]
Hotfix 19.06.2014
19 juni - OOVEE_Z
Valued Customers,
We would like to take this opportunity to thank you for purchasing and showing great interest in SPINTIRES, the response we have had has been overwhelming!
After reviewing and monitoring the issues reported, we are pleased to announce that a Hotfix is now available.This update fixes the following issue(s):
- Vehicle wheels becoming stuck under the map (described here http://www.oovee.co.uk/fo...-can-stuck-under-the-map/)
We understand the importance of updating our platform and therefore we endeavour to provide regular updates. This is an example of a small bug fix, but we have plans for large scale updates in the coming week, including "camera" improvements (as largely requested).
Happy Offroading!
Oovee Game Studios.
Pas op met de savegame manager! Deze heeft bij mij alle maps gereset naar nieuw, terwijl ik er al 2 of 3 helemaal had vrijgespeeld! Die ga ik dus echt niet opnieuw doen, heeft iemand voor mij een savegame waarin alles vrij is?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik volg deze game al van het eerste moment maar ik vind het nog steeds een gemis dat er geen dasboard view in zit (Realistic Firstperson view) zo dat je gewoon in 3d in de truck kan zitten en kijken ...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik ga nog even wachten op de sale, maar wil deze graag kopen. Lijkt me leuk om samen met wat tweakers te gaan crossen!
Mijn order moet nog steeds verwerken maar Paypall is traagIrcghost schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 02:57:
Ik ga nog even wachten op de sale, maar wil deze graag kopen. Lijkt me leuk om samen met wat tweakers te gaan crossen!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Geniaal zeg. Ben al twee keer zonder problemen met dezelfde truck over een bepaald pad gereden. Maar de derde keer zit ik muurvast omdat ik het spoor teveel heb omgeploegd. Alle wijzigingen aan de map worden gewoon blijvend onthouden, dat is echt superknap. Had hier nog niet bij stilgestaan.
Heb inmiddels 8 uur op de eerste map er op zitten en nog maar de helft van het oud afgeleverd. 8 uur pret voor 16 eurootjes en ik ben pas net begonnen heb ik het idee, wat een goede deal zeg. Game of the year voor mij en ik overdrijf niks. Multiplayer lijkt me ook zeker geestig!
Heb inmiddels 8 uur op de eerste map er op zitten en nog maar de helft van het oud afgeleverd. 8 uur pret voor 16 eurootjes en ik ben pas net begonnen heb ik het idee, wat een goede deal zeg. Game of the year voor mij en ik overdrijf niks. Multiplayer lijkt me ook zeker geestig!
Verwijderd
Het is een mooi spel, maar ik heb een paar vragen.
Als je vast komt te zitten, hoe gebruik je dan de lier. Als ik op F druk gebeurd er niks.
Als je omslaat of verzuipt, hoe kan je dan resetten zonder helemaal opnieuw te moeten beginnen?
Als je vast komt te zitten, hoe gebruik je dan de lier. Als ik op F druk gebeurd er niks.
Als je omslaat of verzuipt, hoe kan je dan resetten zonder helemaal opnieuw te moeten beginnen?
Om bij de lier te komen moet je hem eerst selecteren, dus, advanced, lier die wilt gebruiken selecteren en dan een geschikt ankerpunt opzoeken. En daarna kun je op F rammen om jezelf uit de prut te trekken.
Gister wel humor gehad toen ik mijn E-nogwat vastgereden had in de modder en allemaal rotsen, en de lier werkte niet mee, want ik had net geen ankerpunt. Dus, met een C ernaartoe gereden om die te laten trekken, Die rijdt zichzelf ook vast, dus een tweede C moet die eerst weer lostrekken.
20 minuten later is de E eindelijk los, en zitten de twee C's hopeloos vast. Misschien dat een D die nog kan redden, maar ik heb daar weinig hoop in.
Gister wel humor gehad toen ik mijn E-nogwat vastgereden had in de modder en allemaal rotsen, en de lier werkte niet mee, want ik had net geen ankerpunt. Dus, met een C ernaartoe gereden om die te laten trekken, Die rijdt zichzelf ook vast, dus een tweede C moet die eerst weer lostrekken.
20 minuten later is de E eindelijk los, en zitten de twee C's hopeloos vast. Misschien dat een D die nog kan redden, maar ik heb daar weinig hoop in.
People as things, that’s where it starts.
Ik heb weer een video online staan, deze keer rij ik vanaf mijn garage helemaal over de map om mijn eerste beetje hout op te halen.
Mooie video's! Je Engels is ook niet zo tenenkrommend belabberd als de meeste Nederlanders. Heb ondertussen al tot deel 3 gekomen. Morgenavond maar eens verder zien
Ik moet het spel ook nog maar eens kopen en mij storten in de hel die Steam heet...
Ik moet het spel ook nog maar eens kopen en mij storten in de hel die Steam heet...
[ Voor 20% gewijzigd door FastFred op 22-06-2014 22:21 ]
In 2004 was Steam een hel, rondom de release van Half-Life 2 (eerste game die Steam verplichtte). Sindsdien gaat het prima hoor ;-)
Bedankt, ik doe mijn bestFastFred schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:19:
Mooie video's! Je Engels is ook niet zo tenenkrommend belabberd als de meeste Nederlanders. Heb ondertussen al tot deel 3 gekomen. Morgenavond maar eens verder zien
Nieuwe video, op weg naar de objective om mijn eerste lading af te leveren. Helaas schoot het niet echt doordat ik mijn truck liet omvallen en mijn lading verloor. Wel met de kraan weer op kunnen laden, maar echt soepel ging het niet. Met de controller vind ik het lastig om de kraan goed te besturen. Met het toestenbord is het een stuk fijner.
En hier deel 2 van mijn reis met de lading hout richting de objective. Het ging weer niet vanzelf, maar ik heb het eindelijk gehaald.
[ Voor 10% gewijzigd door Linc op 24-06-2014 09:22 ]
In hardcare mode heb je niet zoveel aan die waypoints plaatsen, want je dan zie je die lijn niet terwijl je aan het rijden bent. In Casual mode gebruik ik het wel af en toe.
Gisteren een bruggetje gebouwd:
Gisteren een bruggetje gebouwd:
WTF?? Hoe kom je er op, creatief hoor. Ik heb echt geen geduld voor die kraan.
Gaaf
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik heb het spel ook nu eindelijk binnen maar het is stiekem soms nog best lastig

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik kan ook niks met die kraan. Klopt het dat je hem niet kunt uitschuiven en dus eigenlijk altijd maar moet gokken hoe het allemaal uitkomt?
Verwijderd
AWSD toetsen en de QE toetsen ook kwam ik achterArfman schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:57:
Ik kan ook niks met die kraan. Klopt het dat je hem niet kunt uitschuiven en dus eigenlijk altijd maar moet gokken hoe het allemaal uitkomt?
Ja, met de xbox controller vind ik het ook niet fijn besturen, maar met toestenbord gaat best goed. R en T kun je de kop ook nog mee draaien.
Zou je ook makkelijk je PS3controller kunnen koppelen? Die vind ik persoonlijk fijner.
[ Voor 22% gewijzigd door Touchdomex op 26-06-2014 21:37 ]
Schijnt wel te kunnen met third party software, maar het kan niet standaard ingame.
Inmiddels heb ik de Plains map op hardcore uitgespeeld. Laatste 2 video's die daarbij horen, waarin ik met de Kamaz de laatste hout levering doe.
Inmiddels heb ik de Plains map op hardcore uitgespeeld. Laatste 2 video's die daarbij horen, waarin ik met de Kamaz de laatste hout levering doe.
Ik had mezelf weer een uitdaging gesteld, ik had het idee om 8 lumber points in 1 keer af te leveren. Het plan was om een medium trailer met hout te pakken en daar nog 3 boomstammen boven op te gooien. En dan zodra je bij het objective komt de eerste batch hout af te leveren en dan de volgende 3 boomstammen weer te packen en die ook af te leveren.
Soviet off-road vehicle sim Spintires sells 100,000 copies
Here's a heartwarming tale: as of now, 100,000 people have enjoyed the unique pleasures of driving Soviet trucks through inhospitable terrain. That's because Spintires, the Kickstarter-funded truck driving simulator, has managed to sell an impressive 100,000 copies. Never before has getting bogged in Siberia been more popular, with the Kickstarter-funded title managing to retain a Steam Top 10 position since its release last month.
According to Oovee Games managing director Zane Saxton, the studio will "endeavour to improve the platform with free updates and DLC" in the coming months. The Kickstarter campaign attracted £60,935 worth of funding (£40,000 was the base requirement), and if you're wondering what all the fuss is about there's still a demo you can download free of charge.
http://www.pcgamer.com/20...ires-sells-100000-copies/
Here's a heartwarming tale: as of now, 100,000 people have enjoyed the unique pleasures of driving Soviet trucks through inhospitable terrain. That's because Spintires, the Kickstarter-funded truck driving simulator, has managed to sell an impressive 100,000 copies. Never before has getting bogged in Siberia been more popular, with the Kickstarter-funded title managing to retain a Steam Top 10 position since its release last month.
According to Oovee Games managing director Zane Saxton, the studio will "endeavour to improve the platform with free updates and DLC" in the coming months. The Kickstarter campaign attracted £60,935 worth of funding (£40,000 was the base requirement), and if you're wondering what all the fuss is about there's still a demo you can download free of charge.
http://www.pcgamer.com/20...ires-sells-100000-copies/
Geweldig nieuws!
Goeie skills Linc, zoveel geduld heb ik niet
Goeie skills Linc, zoveel geduld heb ik niet
Straks deze maar even downloaden 

Controleer de controleurs
Haha, mooi man!
Ik ben ook langzaam wat mods aan het testen geweest. Iemand heeft ook een modje gemaakt op het aantal bomen dat tevoorschijn komt als je een lading dropt. Hiermee weer een nieuw brugje gebouwd.
En dit is ook een mooi voertuig, met schuifblad vooraan of een forklift voorop.
Ik ben ook langzaam wat mods aan het testen geweest. Iemand heeft ook een modje gemaakt op het aantal bomen dat tevoorschijn komt als je een lading dropt. Hiermee weer een nieuw brugje gebouwd.
En dit is ook een mooi voertuig, met schuifblad vooraan of een forklift voorop.
Verwijderd
Dat doe je aardig goed met brugje bouwen , bij mij krijg ik ze nooit dichtbij elkaar zoals jij dat wel voor elkaar krijgt en als ik er overheen wil rijden rollen ze weg en ik kom met mijn wielen ertussen ..
Ook niet als je ze tegen elkaar drukt met de kraan, gewoon boomstam neerleggen zo dicht mogelijk ernaast en dan met de kraan dichterbij duwen. Wel voorzichtig anders vliegen ze weer alle kanten op.
hmm vreemd, heb soms ook wel dat 1tje niet wil, maar dat gebeurt maar zelden.
Heb sinds gisteren ook het spel gekocht samen met een maatje, maar merk wel gelijk dat het om de multiplayer draaid. Zijn er hier nog meer tweakers die via teamspeak online willen spelen, maakt het wel leuker
Im game! add me: HerrProx
ben nu aan t spelen, heb t spel net pas dus heb nog lang niet alles unlocked
ben nu aan t spelen, heb t spel net pas dus heb nog lang niet alles unlocked
Leuk samen spelen. Ik heb een steam groep gemaakt om elkaar makkelijk te kunnen vinden/inviten. En om evenementen te kunnen plannen.
http://steamcommunity.com/groups/GOTST
Gisteren weer even met een leuke mod bezig geweest. de MAZ 5516a4 Monster Truck 12 wheel drive! Heel leuk om een beetje mee rond te rijden
Zit nu ook in deze steam groep. dat is wel beter, het is natuurlijk super tof om samen te spelen onlinecctl01 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:14:
Leuk samen spelen. Ik heb een steam groep gemaakt om elkaar makkelijk te kunnen vinden/inviten. En om evenementen te kunnen plannen.
Ook maar gejoined. Wie weetcctl01 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:14:
Leuk, heb me ook aangemeld, ik heb nog geen multiplayer gedaan
Nice, ook aangemeld. Leuk me stuk leuker dan met Russen met 300ms+ ping die na een paar minuten weer weg gaan.

Inderdaad jammer dat het zo'n geklooi lijkt. Heb me er dan ook nog niet aan gewaagd.
Steeds weer mappen/bestanden verwijderen als je even online wilt, nee dank je...
Maar goed, alle updates mogen ze van mij cancellen als ze snel maar eerst die camera fixen en zorgen dat je normaal, per map, een savegame kan opslaan.
Heb je tig uren zitten ploeteren en alles unlocked + mooie bruggetjes gebouwd en dat ben je dan kwijt als je verder wil met een andere map.
Vind het echt verbazingwekkend dat het zo dramatisch is qua savegames.
7 jaar ontwikkeltijd voor de game, dan zou je denken dat je savegames toch ook wel mee neemt...
Steeds weer mappen/bestanden verwijderen als je even online wilt, nee dank je...
Maar goed, alle updates mogen ze van mij cancellen als ze snel maar eerst die camera fixen en zorgen dat je normaal, per map, een savegame kan opslaan.
Heb je tig uren zitten ploeteren en alles unlocked + mooie bruggetjes gebouwd en dat ben je dan kwijt als je verder wil met een andere map.
Vind het echt verbazingwekkend dat het zo dramatisch is qua savegames.
7 jaar ontwikkeltijd voor de game, dan zou je denken dat je savegames toch ook wel mee neemt...
Grrrr inderdaad. Gisteren m'n eerste crash gehad. En een harde, heel m'n systeem hing vast. Lang geleden dat ik de resetknop nodig heb gehad. Savegame foetsie natuurlijk, weg 5 uur verkenning van een map. Dat kan beter jongens.
Anders dingetje was me is opgevallen is dat modder in de tech-demo mooi van je banden spoelde in het water, met glimmende bandjes tot gevolg. Om de een of andere reden zit dat niet in het uiteindelijke spel, vreemde designkeuze.
Anders dingetje was me is opgevallen is dat modder in de tech-demo mooi van je banden spoelde in het water, met glimmende bandjes tot gevolg. Om de een of andere reden zit dat niet in het uiteindelijke spel, vreemde designkeuze.
Niet gewoon je graphic settings wat omhoog schroeven?EvaluationCopy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:42:
Nee dat was mij ook al opgevallen, en heb alles max settings maar rijden door water levert geen glimmende bandjes op.
Van middag ook multiplayer gedaan met 2 tweakers was erg tof! Tenminste serieuze mensen die niet gelijk weggaan
Woensdag avond mensen multi doen?
Van middag ook multiplayer gedaan met 2 tweakers was erg tof! Tenminste serieuze mensen die niet gelijk weggaan
Woensdag avond mensen multi doen?
Na jullie verhalen en filmpjes toch wel erg enthousiast geworden, deze net gekocht dus voor 11,99 (tip voor iemand die hem nog niet heeft!)
http://www.g2play.net/cat...u-vpn-activate-steam-key/
Hoop jullie online te zien
http://www.g2play.net/cat...u-vpn-activate-steam-key/
Hoop jullie online te zien
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
heb ooit een een keer een russische key gekocht voor BF3 elke update stond bf3 in het russisch en moest je weer allerlei ongein in het register uithalen om het weer naar engels te krijgen.
nooit meer russische keys voor mij dan lap ik liever wat extra
nooit meer russische keys voor mij dan lap ik liever wat extra
Heb mij nog niet aan multiplayer gewaagd, wou graag eerst single player uitspelen, maar zo ver ben ik nog niet.
Inmiddels aan de river map begonnen. Eerste 2 video's daarvan zijn klaar.
Heb de steam community ook maar gejoined.. Speel het spel ook al een tijdje met grote genoegdoening..
Je video's hebben mij de aanleiding gegeven is te kijken naar deze game. Ziet er leuk uit ! Het concept van de game spreekt me wel aan. Ben wel benieuwt hoe lang ik dit leuk blijf vinden.Linc schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:30:
Heb mij nog niet aan multiplayer gewaagd, wou graag eerst single player uitspelen, maar zo ver ben ik nog niet.
[video]
[video]
[LTS][MTS][HTS]
Ik ben echt niet Spintire's grootste fan maar heb er toch al een 25 uur in zitten en nog geen minuut multiplayer gedaan dus dat komt wel goed.
Goed om te horenEmiel1984 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:24:
[...]
Je video's hebben mij de aanleiding gegeven is te kijken naar deze game. Ziet er leuk uit ! Het concept van de game spreekt me wel aan. Ben wel benieuwt hoe lang ik dit leuk blijf vinden.
Gisteren even zitten spelen met deze mod, de GAZ 2975 Tigr, echt een gave mod, lekker snel door de modder ploegen.
Leuk filmpje en mooi jeepje om mee rond te crossen, wel enigszins overpowered voor normaal gebruik als je het mij vraagt. En je zegt dat hij niet zoveel damage pakt in vergelijking met de UAZ, maar de UAZ heeft maar 300 damage points en dit ding heeft er 1000 (net zoveel als de type E truck!).Linc schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:35:
[...]
Goed om te horen
Gisteren even zitten spelen met deze mod, de GAZ 2975 Tigr, echt een gave mod, lekker snel door de modder ploegen.
[video]
Dit is ook de reden waarom ik nog niet met mods rijd. Veel mods zijn niet balanced.
Misschien een stomme vraag, maar hoe krijg ik die mods ingeschakeld binnen spintires? Ik heb de steam versie.. Ik kan hierover ook niets vinden op internet...
http://spintires.nl/st14-how-install-mods-manually/biertjuh? schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 20:10:
Misschien een stomme vraag, maar hoe krijg ik die mods ingeschakeld binnen spintires? Ik heb de steam versie.. Ik kan hierover ook niets vinden op internet...
Ik heb dit spel ook gekocht uit nieuwsgierigheid, maar kom er niet helemaal uit en de handleiding is wat sumier. Hopelijk kan hier me iemand wegwijs maken in de blubber 
- Als ik compleet vast zit, hoe gebruik ik een lier (ik zie ze niet zitten op de truck trouwens). Of is er ook een complete reset button als het echt hopeloos is.
- Ik speel met de Xbox controller, als ik per ongeluk de rechter stick indruk schiet hij naar handmatig schakelen. Hoe krijg ik hem weer op automaat?
Lijkt wel een beetje of de ontwikkelaars hun eigen game niet testen op speelbaarheid, die camera is praktisch onbruikbaar imho. Zie echt geen steek soms (waar is die cabin view ...) Gelukkig las ik in het nieuws dat dat binnenkort gefixed word, ben benieuwd.
- Als ik compleet vast zit, hoe gebruik ik een lier (ik zie ze niet zitten op de truck trouwens). Of is er ook een complete reset button als het echt hopeloos is.
- Ik speel met de Xbox controller, als ik per ongeluk de rechter stick indruk schiet hij naar handmatig schakelen. Hoe krijg ik hem weer op automaat?
Lijkt wel een beetje of de ontwikkelaars hun eigen game niet testen op speelbaarheid, die camera is praktisch onbruikbaar imho. Zie echt geen steek soms (waar is die cabin view ...) Gelukkig las ik in het nieuws dat dat binnenkort gefixed word, ben benieuwd.
[ Voor 4% gewijzigd door Speedy op 17-07-2014 20:22 ]
-De lier kun je activeren door naar advanced te gaan, dat de je met LB op je Xbox controller (de knop net boven de linker trigger). Vervolgens krijg je punten te zien waarmee je het lierpunt kun kiezen (dus voor of achter aan je truck en daarna welke boom/ander object). Totaal resetten kan alleen op casual en dat doe je dan door op de map op een van de garages te klikken waar je vervolgens naar toe getransporteerd/geteleporteerd wordt.
-Als je de rechterstick éénmaal indrukt kun je vervolgens uit verschillende opties kiezen door de stick te bewegen, rechts boven is de normale automaat.
De camera is in het begin vervelend, maar ik moet zeggen dat ik er ondertussen redelijk aan gewend ben en dat ik er prima mee kan rijden. Alleen bij het handmatig laden met de kraan kan ik soms echt geen goed camerastandpunt vinden.
Om een idee te krijgen over hoe sommige dingen werken is het misschien een goed idee om wat youtube filmpjes te bekijken. Op die manier zie je op welke manieren je de lier kunt gebruiken etc.
-Als je de rechterstick éénmaal indrukt kun je vervolgens uit verschillende opties kiezen door de stick te bewegen, rechts boven is de normale automaat.
De camera is in het begin vervelend, maar ik moet zeggen dat ik er ondertussen redelijk aan gewend ben en dat ik er prima mee kan rijden. Alleen bij het handmatig laden met de kraan kan ik soms echt geen goed camerastandpunt vinden.
Om een idee te krijgen over hoe sommige dingen werken is het misschien een goed idee om wat youtube filmpjes te bekijken. Op die manier zie je op welke manieren je de lier kunt gebruiken etc.
Ben weer even aan het testen geweest, deze keer was het plan om een dam in de rivier te bouwen.
Haha, creatief bedacht!Linc schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:34:
Ben weer even aan het testen geweest, deze keer was het plan om een dam in de rivier te bouwen.
[video]
River doesn't care about your rocks
Goede tip, zal me er van het weekend eens goed op storten (toch lekker weer om binnen te zittenPlato112 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:07:

Dat zou wat zijn ja, als de engine het waterverloop en de fysics had van From Dust, wauw...Plato112 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 23:47:
[...]
Haha, creatief bedacht!
River doesn't care about your rocks
Dat valt moeilijk te zeggen, ik houd ook van racegames maar in deze game is haastige spoed zelden goed. Ik zie ook op youtube mensen klagen over damage en de camera terwijl ze alles te snel en gehaast willen doen, maar als je rustig aan doet gaat het juist allemaal veel makkelijker.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 15:30:
Ziet er dik uit. Als racegame liefhebber ga ik dit ook leuk vinden of?
Probeer even de techdemo dan weet je het snel genoeg.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 15:30:
Ziet er dik uit. Als racegame liefhebber ga ik dit ook leuk vinden of?
Verwijderd
Heb hem ff gedownload (yarr versie) en moet zeggen dat het niet mijn ding is. Komt met name door de camera denk ik. Wel leuk om te verkennen en al die zwarte cirkels uit je map te halen en nieuwe voertuigen te vinden etc. maar rij altijd liever vanuit de cockpit
Veel plezier! Ziet er iig wel lachen uit!
Die camera went snel. Kijk er over een maand of wat nog eens naar, cockpitview zou er aan moeten komen.
Ik zou liever gecentreerd van achteren de camera hebben zodat je beide kanten kunt zien en ook de voorkant. En misschien geen zwarte gaten meer als je ze al een keer weggehaald hebt.
Verwijderd
Ik denk dat de reden van de camera op dit punt is dat je beter zicht hebt voor de wagen. Maar vooral in bochten naar rechts rij je in een blinde gok.