[PC] Smite

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 06:26
Renquin schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:57:
Wordt een beetje moe alleen van de community.
Je maakt een paar foutjes tijdens een potje en je wordt compleet verrot gescholden.

Ben er een beetje erg klaar mee als ik eerlijk ben...
ach ja ik veronderstel dat dat zou wat in elke moba zo is. Herinner me nog lol. Toen werd ik ook verrot gescholden omdat ik een aantal foutjes maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
dauwie schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:45:
[...]

ach ja ik veronderstel dat dat zou wat in elke moba zo is. Herinner me nog lol. Toen werd ik ook verrot gescholden omdat ik een aantal foutjes maakte.
Tsjah, dan voor mij persoonlijk been moba's meer.
Ben te oud om daar 12 jarige scheldende kinderen te luisteren...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 06:26
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij hots valt het nog mee, en bij sins of a dark age(net in open beta) laatste heeft wel echt nog kiddie shoes though. maar de mensne daar ehbben over algemeen een beta mindset ipv competive(sommige helaas nog wel)
dan heb je nog primeworld, zoveel russchiesch sprekers dat je het schelden niet merkt.

maar inderdaad in smite is het wel een van de ergere gevallen helaas:( mijn ervarign zelfde niveau volwassenheid van de spelers als in lol:( end at zegt wel heel wat:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 22:57
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:49:
bij hots valt het nog mee, en bij sins of a dark age(net in open beta) laatste heeft wel echt nog kiddie shoes though. maar de mensne daar ehbben over algemeen een beta mindset ipv competive(sommige helaas nog wel)
dan heb je nog primeworld, zoveel russchiesch sprekers dat je het schelden niet merkt.

maar inderdaad in smite is het wel een van de ergere gevallen helaas:( mijn ervarign zelfde niveau volwassenheid van de spelers als in lol:( end at zegt wel heel wat:(
het fijne is dat in je in Smite niet uigescholden word als je net begonnen bent, in League werd ik in mijn allereerste PvP potje al compleet uitgescholden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
sjettepetJR. schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:56:
[...]

het fijne is dat in je in Smite niet uigescholden word als je net begonnen bent, in League werd ik in mijn allereerste PvP potje al compleet uitgescholden.
Orly now?
Ben zelf pas lvl 11 :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
Renquin schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:28:
[...]

Orly now?
Ben zelf pas lvl 11 :)
Level 11 is ook niet écht laag.
Heb zelf een alt account gemaakt, en daarop een stuk of 10 potjes redelijk slecht gespeeld.
Maar 3x is er iets onaardigs over gezegd, waarvan 1 een complete scheldpartij.
Op hoger level werd ik meer beledigd.

Zelf probeer ik nieuwe mensen een beetje te helpen, maar ik heb er een bloedhekel aan als mensen totaal niet naar de chat kijken. (In conquest vooral).

Ik vind dan ook dat er niet genoeg wordt uitgelegd over conquest, er wordt verteld dat er 3 lanes zijn met towers, maar niet wat een normale team-opstelling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skwzR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 16:10
Speel zelf geen smite,

hierbij een key uit de humblebundle
PCLK71168F9750602
"SMITE Loki Pack"

als jullie er iets aan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
CLAIM! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batjes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-11-2024
Oud topic, ik weet.

Maar! Smite World Championship begint vandaag (of naja, de wedstrijden morgen pas). Dus mochten Smite spelers interesse hebben https://swc.smitegame.com/#schedule (Allemaal CST tijden). Op de stream zullen leuke promo codes voorbij komen en er zit een enorme berg aan content aan te komen.

EDIT: Gaarne dit topic updating met de nieuwe Cinematic Trailer :D (echt bruut) YouTube: SMITE Cinematic Trailer - 'To Hell & Back' Op zich mag deel 1 ook wel in het Topic YouTube: SMITE - Cinematic Trailer (eventueel ook top 10 plays 2015 YouTube: SMITE - Top 10 Plays of 2015 )

[ Voor 42% gewijzigd door batjes op 07-01-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Inderdaad oud topic maar Smite speler hier :) Code voor een chest van vandaag is amaterasu1, gratis odyssey chest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Vandaag is de key: watchswcday3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Sinds kort weer begonnen(2 dagen geleden).
Mochten mensen een keer willen spelen kan je me vinden onder de naam: Plainside, in game.
Je kan ook mijn profiel opzoeken op de smite site.
Houdt er rekening mee dat ik een hekel heb aan conquest en dat ik alleen 3v3 joust speel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Zijn er mensen die de PS4 beta spelen en hun ervaringen willen delen?

Misschien dat ik de founders pack ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 19:22

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Beetje dood topic, maar ik ga toch een poging wagen:

Voor eenieder die geïnteresseerd is om met een medetweaker te spelen, ik ben ook ingame te vinden onder de naam Flimovic

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Menace_1981 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:37:
Zijn er mensen die de PS4 beta spelen en hun ervaringen willen delen?

Misschien dat ik de founders pack ga halen.
Ik speel dit moment op de ps4 Super vermakelijk en volgens mij is het nu toegankelijk voor iedereen weet niet of je nog van plan bent te gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik ben gestart met Paragon en die is echt tof dus ben daar de komende tijd nog mee bezig 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:41
Ik speel het sinds 2 dagen op ps4 voeg me maar toe fevo-1190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Flimovic schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:28:
Beetje dood topic, maar ik ga toch een poging wagen:

Voor eenieder die geïnteresseerd is om met een medetweaker te spelen, ik ben ook ingame te vinden onder de naam Flimovic
Met Tweakers spelen is altijd tof. Wat speel je zoal? met name conq? ik ben namelijk nog opzoek naar mensen om een aantal games conquest mee te spelen. Zal je zeker even toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Kapteynn schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:08:
[...]

Met Tweakers spelen is altijd tof. Wat speel je zoal? met name conq? ik ben namelijk nog opzoek naar mensen om een aantal games conquest mee te spelen. Zal je zeker even toevoegen :)
Ik speel met name conquest, joust en assault. Soms ook Arena en clash... Dus eigenlijk alles wel. T spel is wel stuk leuker in een party idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Flimovic schreef op woensdag 13 april 2016 @ 19:49:
[...]

Ik speel met name conquest, joust en assault. Soms ook Arena en clash... Dus eigenlijk alles wel. T spel is wel stuk leuker in een party idd!
Gisteren voor t eerst gespeeld op de PS4. Erg leuk, al mis ik wel de overzichtelijkheid van bv LoL. Misschien een keer teamen, om te kijken hoe dat gaat?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Thrace Grumble schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:18:
[...]

Gisteren voor t eerst gespeeld op de PS4. Erg leuk, al mis ik wel de overzichtelijkheid van bv LoL. Misschien een keer teamen, om te kijken hoe dat gaat?
Wordt vermoedelijk lastig aangezien ik op PC speel. Ik heb zelf nooit LoL of Dota gespeeld, dus het gebrek aan overzicht heb ik geen last van. Ben zelf gewend om shooters te spelen, die zijn vaak ook onoverzichtelijk, dus heb er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stromer2k
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-08 22:30
Geeft een andere kijk op moba's Heel verfrissend om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Ik speel dit pas sinds het op de PS4 is, maar man wat is dit een toffe MOBA!

Kleine 20 uur gespeeld nu, eerst voornamelijk met Anubis en Medusa maar inmiddels is Nox echt mijn favoriete god geworden. Als je een beetje een normaal team hebt kun je echt zoveel toevoegen met die snare en silence/bom koepel. En als het even te heet wordt onder de voeten dan heb je nog een fijne escape spell.

Alleen die Ultimate vind ik niet top, al komt ie wel altijd hard aan als er een hele groep van de tegenstander dicht bij elkaar staat.

Leuk vind ik ook wel dat de godin Nyx (zo heet Nox dus eigenlijk) inspiratie is geweest voor veel online karakters van me (oa in WoW). Kende de god uit hele oude immortal regels voor D&D. (pen and paper)
Dat speelde ik ooit eens. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

On_E schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:09:
Ik speel dit pas sinds het op de PS4 is, maar man wat is dit een toffe MOBA!

Kleine 20 uur gespeeld nu, eerst voornamelijk met Anubis en Medusa maar inmiddels is Nox echt mijn favoriete god geworden. Als je een beetje een normaal team hebt kun je echt zoveel toevoegen met die snare en silence/bom koepel. En als het even te heet wordt onder de voeten dan heb je nog een fijne escape spell.

Alleen die Ultimate vind ik niet top, al komt ie wel altijd hard aan als er een hele groep van de tegenstander dicht bij elkaar staat.

Leuk vind ik ook wel dat de godin Nyx (zo heet Nox dus eigenlijk) inspiratie is geweest voor veel online karakters van me (oa in WoW). Kende de god uit hele oude immortal regels voor D&D. (pen and paper)
Dat speelde ik ooit eens. :)
Nox kan je inderdaad aardig het leven zuur maken. Paar dagen geleden werden we hard geowned door een Nox met skills. Die combi van CC en haar damage abilitie (weet even de namen ervan niet) zijn erg vervelend... Eenzelfde iets kan je ook met Scylla doen trouwens. Eerste een freeze en dan meteen een damage ability er op. Ook Anubis kan dit goed, die kan iemand mumifyen en vervolgens ulten... AUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Flimovic schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:05:
[...]

Nox kan je inderdaad aardig het leven zuur maken. Paar dagen geleden werden we hard geowned door een Nox met skills. Die combi van CC en haar damage abilitie (weet even de namen ervan niet) zijn erg vervelend... Eenzelfde iets kan je ook met Scylla doen trouwens. Eerste een freeze en dan meteen een damage ability er op. Ook Anubis kan dit goed, die kan iemand mumifyen en vervolgens ulten... AUW!
Ik vergeet die namen altijd, zijn iig skills 1 (Snare) en 2 (Koepel).

Ja die Anubis combo probeer ik ook altijd te doen, soms is het alleen wel lastig richten die Ult, zal wel door de controller komen. ;)

Het lukt me alleen nog steeds niet om ook goed te spelen met een melee karakter, dat wil ik nog wel onder de knie krijgen. Alleen mages en hunters is natuurlijk ook niet tof. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

On_E schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:15:
[...]

Ik vergeet die namen altijd, zijn iig skills 1 (Snare) en 2 (Koepel).

Ja die Anubis combo probeer ik ook altijd te doen, soms is het alleen wel lastig richten die Ult, zal wel door de controller komen. ;)

Het lukt me alleen nog steeds niet om ook goed te spelen met een melee karakter, dat wil ik nog wel onder de knie krijgen. Alleen mages en hunters is natuurlijk ook niet tof. :+
Speel zelf op de PC, dus heb dat probleem minder. Speel ook hoofdzakelijk mages, maar merk dat ik me nu steeds meer begin te interesseren in andere classes. Schijnt bij de meeste beginnende spelers zo te gaan. Eerst hunters, daarna mages en vervolgens de rest.

Speel je ook conquest? Dat is echt zo'n toffe modus! Als je het eenmaal door krijgt.... echt episch! Speel zelf graag Kukulkan op mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Speel zeker Conquest ja, al heb ik er niet altijd tijd voor en duik ik vaker in de Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Laatst online: 14-09 09:42
Hallo,

Ik zou graag smite beginnen spelen op pc maar vroeg me af of hier nog mensen zijn die dit spelen om wat hulp te krijgen en samen te spelen?
Ik speel al jaren LoL en hots en ben dus niet nieuw in het moba genre, hoewel ik bij smite nog alle gods en de maps enzo zal moeten leren kennen.

Mijn ingame naam is Valdourian, dus inv me maar of stuur me je naam als je een newbie wil helpen :-)
Pagina: 1 2 Laatste