[PC] Smite

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-07 11:41
Mede-auteurs:
  • iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-07 14:48

iamzero456

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47

Artimunor

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/sc6pno.png

SMITE is the online battleground of the gods. Players choose from a diverse cast of deities and use their unique powers to triumph over the opposition in 5v5 team matches. SMITE is a new take on the MOBA genre; rather than observing from above the action, the game’s third person perspective puts players into the thick of combat. Instead of clicking the mouse to move, players use the familiar WASD keys to move and fight their way through SMITE’s dynamic battlegrounds.

Inhoudssopgave
  1. Inleiding
  2. Wat is Smite?
  3. Gamemodes
  4. Gratis
  5. Registreren
  6. Facebook
  7. Twitter
Wat is Smite?

Smite is een moba zoals we die kennen van lol en dota. maar met 1 groot verschil je kijkt niet van boven af maar third person. hierdoor is het besturen meer als een fps. en de karakter waar je mee speelt zijn god's, gebaseerd op bestaande god's uit verschillende pantheons.

SMITE - Not Your Typical MOBA

Gameplay & Features
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4e438loLnNI]

Gamemodes.
smite kent verschillende game modes waaronder:
Conquest
Arena
Asult
Joust
Seige

waar de balangerijkste Conquest is. dit is een map zoals we die ook van lol en dota kennen, 3 lanes met jungle daar tussen. op dit moment staat de meta redelijk vast namelijk:
een mage mid
support en Hunter (adc) in de long lane
een mage of bruiser solo
en een assasin in de jungle

Afbeeldingslocatie: http://i1301.photobucket.com/albums/ag113/ashleighkdayman/minimap_zpseb04d10b.png
de map zoals we die nu in smite kennen. (je zal altijd vanaf onderen spelen dus ket kan zijn dat de map gespiegeld is.)
op de map is links de solo lane omdat de tier 2 torens dicht bij mekaar staan en het dus een redelijk veilige lane is. en dat de kant is van de fire giant daar over later meer.
en mid is mid en hier is wat belangrijks aan de hand in het midden zie je de 2 gele puntjes staan dit zijn jungle creeps die gold en xp geven. deze spawnen na 10 seconden game time en elke 3 minuten nadat ze zijn afgemaakt. het team die controle heeft over de mid camps early game heeft vaak veel voordeel en daar ontstaan geregeld fights. later in de game zal dit verplaatsen naar de gold fury (rechts in het midden op de map) en de fire giant.
en dan hebben we long lane en dat is de duo lane hier zien we vaak een Hunter met een support.
en de 5e man is de man in de jungle deze houd zich bezig met het farmen van alle jungle creep. en zorgt dat die op tijd bij de mid camps is samen met de middle lane om de mid camps te bevechten.

SMITE - Not Your Typical MOBA

Gameplay & Features
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4e438loLnNI]

de go to guy om god's te leren:
https://www.youtube.com/user/DrybearGamers

het is natuurlijk te downloaden op:
Download

mijn nickname is:
sama3l

ik zie jullie in game

Changelog:
  • [i]13-12-2013 door iamzero456[/i]
  • Kopjes toegevoegd
  • Video's aangepast naar embed versies en extra toegevoegd
  • Intro (engels) toegevoegd
  • Artimunor toegevoegd
eindelijk tijd om zelf met de start post bezig te gaan.

[ Voor 132% gewijzigd door sk1nny666 op 08-07-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
gereserveerd!

mocht iemand mij willen helpen met het maken van een start post laat het even weten.
ik heb hier nog geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Raar dat hier geen Topic van is.

Ik heb Smite sinds de beta gespeeld maar ben een tijd geleden gestopt omdat ik vooral DOTA2 en LoL speelde. Maar inmiddels toch wel weer zin gekregen (mede dankzij TotalBiscuit). Welke champions zijn er nieuw sinds die aap met dat dansfeest als ulti?

Ik heb wel interesse om te helpen met een startpost.

Edit: Referrals zijn volgens mij niet toegestaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Awaken1 op 16-04-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
dan zal ik je toevoeggen als mede auteur.

en ik ben er ook mee begonnen door de laatste video van TB.

en op de smite website kan je zo zien welke er allemaal nieuw zijn.

waar ik ook over zit te denken is om het pack te kopen.
dan heb je voor 24 euro alle god's gelijk unlockt, en dan ondersteun je ze ook nog.

-edit-
zit op dit moment op me werk dus kan niet uitgebreid bezig.
zal vanavond een beetje uitgebreidere info toevoegen.

[ Voor 26% gewijzigd door sk1nny666 op 16-04-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-07 20:03
Ik speel het spel ook, wel nog niet erg lang (paar weken), maar merk toch wel dat 't irritant is hoe slecht sommigen mensen zijn doordat de matchmaking nogal scheef loopt af en toe. Mede door de hoge winratio zit ik vaak tegen teams die allemaal 30 zijn (en teveel favor hebben en dus allemaal alternatieven skins runnen), terwijl mijn buddy en ik samen net 30 zijn. Teammates zijn meestal 1 lvl 30 en de rest zelfs nog beneden ons en dan zie je toch dat de 2 andere lage echt niet meekunnen. Vaak genoeg (denk net op het randje over de helft) winnen we nog wel, maar dan wel tegen mensen met 10-0 door de andere kant... Al eindigen die meestal dan met iets als 15-12 uiteindelijk.
Matchmaking zou dus wel iets meer kunnen balancen (liever 2 goede en 3 gemiddeld dan 2-3 goed en 2-3 slecht), of de tegenstander iets lager maken... Al kan dit deels dor het aantal spelers zijn (en kunnen ze er niet veel beters van maken).
Godpack zie ik het nut niet zo van in. Die unlocken toch al (misschien wel te) snel.

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 16-04-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
ik speel het nu zelf dan ook krap aan een week dus ik zal tot de slechte behooren.
(is ook me eerste moba game die ik snap)

ik word ook genoeg uitgemaakt voor noob en wat nog niet meer.
maar ja je moet nieuwe mensen ook een kans geven.

en anders moet je met bekenden gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 14-07 20:03
't Probleem is dan ook niet de spelers, maar de matchmaker (net zoals ik ook spellen heb waar ik over 't algemeen minder in ben, of iig erg slecht was in het begin. Dit is dan weer iets dat mij vanaf het begin gewoon goed lag). Toevallig zojuist nog een potje met iemand die nog niet eens zijn 10e potje had gespeeld, terwijl het andere team er een had met >1000 victories. "Nice job!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
dat klinkt wel als een probleem waar ze wat aan moetten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Referral links zijn niet gewenst en niet toegestaan, bij deze dus weggehaald.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

sk1nny666 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:23:
dat klinkt wel als een probleem waar ze wat aan moetten doen.
1000 victories en 10 victories zegt niks over skills.

Ik heb zelf ook iets van 20 victories maar ben beter dan de meeste met 500 victories omdat ik DOTA, DOTA 2, HoN en LoL heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346301

Blijkbaar is deze MOBA behoorlijk goed gelukt want ze hebben vandaag aangekondigd dat er een wekelijks E-Sports event georganiseerd wordt!

Je kunt je als team opgeven elke week opgeven voor het toernooi. De toernooien zijn voor de USA en Europa en hebben elke week voor $1000 aan prijzengeld.

Jammer dat er niet zoveel animo voor is op Tweakers.net!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Geweldig spel dit! Ik heb zelf best veel League gespeeld, maar na Smite geprobeerd te hebben heb ik League niet meer aangeraakt :)

Alles skill shots is voor mij een dikke plus en je zit zo lekker midden in de actie!

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Heb het vorige week ook gedownload, maar heb alleen nog maar tegen bots gespeeld om wat te oefenen :)
Welke gamemode moet je kiezen voor met 3 lanes te spelen? Conquest?
Mijn naam is dacht ik Defqonwolf ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Speelde dit spel toen er nog maar een paar champions waren (3 ofzo?). Tijdje terug al.
Vermaakte me er wel goed mee! Ben alleen gestopt vanwege de beperkte keus destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Niet online
Defqonwolf: klopt, conquest is inderdaad de 'standaard' mode met 3 lanes. De nieuwe Assault mode is ook wel grappig. Je hebt dan 1 lane en geen jungle waar je dan 5 vs 5 staat. Leuk voor even een snel potje.

Hortz: inmiddels zijn er volgens mij al 35 goden om uit te kiezen. Ongeveer een keer per twee weken komt er een nieuwe bij!

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barbaar schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:13:
Defqonwolf: klopt, conquest is inderdaad de 'standaard' mode met 3 lanes. De nieuwe Assault mode is ook wel grappig. Je hebt dan 1 lane en geen jungle waar je dan 5 vs 5 staat. Leuk voor even een snel potje.

Hortz: inmiddels zijn er volgens mij al 35 goden om uit te kiezen. Ongeveer een keer per twee weken komt er een nieuwe bij!
De laatste was Fenrir The unbound, de zoon van Loki. Fenrir is een bruiser met behoorlijk krachtige attacks. Op youtube kun je de trailer van deze godheid zien:
YouTube: SMITE God Reveal - Fenrir, The Unbound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-07 15:29
De spelling in de openingspost doet zeer aan mijn ogen...

Zelf heb ik deze game ook enkele dagen gespeeld, maar dan toch maar terug naar LoL gegaan. De balans is nog een beetje zoek, veel skillshots is wel leuk maar de netwerkcode lijkt me niet goed genoeg. Verschillende malen had ik voor dat een hit niet geregistreerd werd, wat vrij frustrerend is...

De verschillende champs zijn wel leuk, maar kom,... origineel kan je ze ook niet echt noemen.

Dat ze e-sports willen ontwikkelen is wel leuk maar de game leent er zich volgens mij niet zo goed voor om gestreamed te worden. Kijk maar eens op twitch.tv, het is gewoon niet overzichtelijk in beeld te brengen. Dit vergeleken met andere e-sports games zoals LoL, Dota2 en SC2 bijvoorbeeld.

Wel een game om in het oog te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inrage schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:37:
De spelling in de openingspost doet zeer aan mijn ogen...

Zelf heb ik deze game ook enkele dagen gespeeld, maar dan toch maar terug naar LoL gegaan. De balans is nog een beetje zoek, veel skillshots is wel leuk maar de netwerkcode lijkt me niet goed genoeg. Verschillende malen had ik voor dat een hit niet geregistreerd werd, wat vrij frustrerend is...

De verschillende champs zijn wel leuk, maar kom,... origineel kan je ze ook niet echt noemen.

Dat ze e-sports willen ontwikkelen is wel leuk maar de game leent er zich volgens mij niet zo goed voor om gestreamed te worden. Kijk maar eens op twitch.tv, het is gewoon niet overzichtelijk in beeld te brengen. Dit vergeleken met andere e-sports games zoals LoL, Dota2 en SC2 bijvoorbeeld.

Wel een game om in het oog te houden.
Ik heb zelf niet zoveel ervaring met het kijken van gestreamde games (behalve vroeger veel SF2 etc.) maar ik vind het hele concept van E-sports met een MOBA wel erg interessant. Vooral als er zelfs gehint wordt naar een wereldkampioenschap tussen de teams in de USA en Europa.

Ik hoop dat Hi-Rez het dan wel goed brengt zodat het publiek (wij) er ook wat aan hebben. Met andere woorden; ik hoop heel erg dat je ongelijk hebt qua streamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is vanochtend een nieuwe god aan SMITE toe gevoegd: Isis, de godin van de magie.

Een echte magic defense character met een paar hele vette abilities. Op mijn site heb ik haar abilities uitgewerkt (zie signature)
Hieronder de link naar haar launch trailer:
YouTube: SMITE - Isis "The Goddess Of Magic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Wat is nu eigelijk het verdienmodel?
Ik kan namelijk maar uit een stuk of 10 goden kiezen en zie nu dat ik Isis kan kopen.
Betekend dit dat als ik andere heroes wil gebruiken dan die 10, dat ik moet betalen?

Gameplay is overigens erg vermakelijk. Stukken leuker dan Dota e.d.

[ Voor 14% gewijzigd door eL_Jay op 29-05-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Niet online
Je kan elke god kopen met ingame currency (favor) of met harde euro's (gems). De god pack is ook nog een optie om in een keer alle goden te unlocken.

De nieuwste god is altijd 2x zo duur als de rest. Als de nieuwe god uit komt, zal Isis dezelfde prijs weer als de rest hebben.

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einreb73
  • Laatst online: 08-06 14:06
Ben benieuwd wat jullie mede-Smiters van de nieuwe map lay-out vinden ?
Het voelt voor mij nieuw echt on-af, en FOG of war ziet er ook niet best uit helaas ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Sinds vorige week was er weer een leuke update kwa teken stijl in de maps. wat me erg bevalt.

ik speel SMITE al vanaf de closed beta begon. Toen meteen complete god pack gekocht wat een goede beslissling is geweest. elke 2-3 weken komt er een nieuw chararacter uit. en daar hoef ik zlef niks voor te betalen.

ik vind het jammer dat er zo weinig animo voor is. ik vind dit toch echt de beste MOBA games op dit moment. LoL en DotA zijn leuk maar de control vind ik gewoon bagger en dat terwlijk de control veel op de controls van diablo lijken waar ik dan geen problemen mee heb.

zijn er nog mensen die dit spel spelen? wekelijks of dagelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einreb73
  • Laatst online: 08-06 14:06
Yep, nieuwe map is een hele verbetering, begin nu ook weer wat meer te wennen aan de nieuwe jungle meta.
Er zijn op GOT weinig mensen te vinden helaas, terwijl ik toch redelijk vaak met NL-ers speel.

Anoniem: 446927

Mochten er toch nog mensen zijn die spelen, ik ben sinds vorige week ook begonnen.
Je kan mij toevoegen op IGN: Maxxus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Het spel is nog in Beta. De post van vandaag over de release zal het spel hopelijk wat populairder maken op tweakers.
Ik speel het nu een aantal maanden en het is nog steeds super uitdagend. Voor beginnende spelers die last hebben van ragers, leavers ect., het wordt beter! Het neemt aanzienlijk af naarmate je met betere/gelijkwaardige spelers speelt, maar het blijft natuurlijk wel een MoBa dus een beetje harde huid komt wel van pas.
IGN: NoBones (redelijk ervaren dus als je iets wilt vragen voel je vrij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
Na een paar avonden spelen moet ik zeggen dat dit spel me erg bevalt!
Veel spannender dan lol of dota, je zit echt midden in het gevecht, en veel uitdagender en meer teamwork nodig dan in teamfortress.
Ik maak deze vergelijking omdat het een soort van kruising tussen de 2 is (ruw-weg)

Wat me ook erg aanspreekt is hoe gepolished dit spel eigenlijk al is, de verlies en win anims van elk character, het ontbreken van bugs, uitstekende connectiviteit, soepelheid van de interface, niks wijst erop dat dit nog in beta is, in tegenstelling tot heel veel andere spellen.

Ik heb de ultimate pack hiervoor gekocht, deze is nu in de aanbieding voor een limited time, en bevat alle characters nu, en die van de toekomst, dus als je geen skins hoeft ben je voor een zeer lage prijs helemaal klaar.
Veritas88 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:09:
Het spel is nog in Beta. De post van vandaag over de release zal het spel hopelijk wat populairder maken op tweakers.
Op twitch.tv is het spel al redelijk populair
Voor de mensen met interesse, hier staan de twitch channels voor dit spel.
Er zijn met een stabiele continuiteit toch redelijk wat kijkers.

Veritas88 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:09:
IGN: NoBones (redelijk ervaren dus als je iets wilt vragen voel je vrij!)
toegevoegd

Anoniem: 446927 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:55:
Mochten er toch nog mensen zijn die spelen, ik ben sinds vorige week ook begonnen.
Je kan mij toevoegen op IGN: Maxxus
toegevoegd

[ Voor 62% gewijzigd door Artimunor op 04-12-2013 10:02 ]

• iamzero456
Ik ben ook hier best druk mee bezig, level 13 inmiddels. Heroes zijn combi van serieus en hilarisch. Mooi dat ze alle goden/goddelijke wezens hebben in het spel.

Ik wil ook best wat tijd steken om de startpost te verfraaien. Ook sta ik open voor Friends Request en Teamspeak avonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
iamzero456 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:41:
Ik ben ook hier best druk mee bezig, level 13 inmiddels. Heroes zijn combi van serieus en hilarisch. Mooi dat ze alle goden/goddelijke wezens hebben in het spel.

Ik wil ook best wat tijd steken om de startpost te verfraaien. Ook sta ik open voor Friends Request en Teamspeak avonden :)
Lang niet alle Deities zitten (nog) in dit spel hoor, er zijn er werkelijk honderden zo niet duizenden, zo hebben ze tot nu toe slechts een zeer beperkt aantal religies geintergreerd en missen de grootste 2 (Christianity en Islam) waarschijnlijk vanwege politieke redenen, van de hindus hebben ze al flink op de kop gekregen

Wat betreft het serieuze maar ook de hilariteit ben ik helemaal met je eens, de end-of-match animaties (zowel de win als de loss) zijn vaak helemaal geniaal!

Succes met het editen van de start post.

[ Voor 24% gewijzigd door Artimunor op 13-12-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Ik heb het dit weekend voor het eerst gespeeld, de tutorial en 1 potje tegen een bot.

Mijn eerste impressie is dat de graphics een beetje gaar zijn (ligt voornamelijk aan mijn videokaart denk ik). Gameplay is heel erg wennen, want wat is het nou precies: het voelt als WoW en het speelt als LoL. De uitvoering van skills voelt heel erg onbekend aan; ik speelde een wolf die naar voren springt met een skill, op een plek waar je eerst moet mikken. Dat is echt heel erg wennen als je WoW gewend bent maar dat maakt het wel een hele leuke uitdaging.

Het is in ieder geval een frisse kijk op het moba genre. Ik ga dit zeker nog eens proberen (en zo snel mogelijk mijn videokaart upgraden). Op zijn minst een aanrader om eens te proberen :)

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
Pete_Sampras schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:41:
Ik heb het dit weekend voor het eerst gespeeld, de tutorial en 1 potje tegen een bot.

Mijn eerste impressie is dat de graphics een beetje gaar zijn (ligt voornamelijk aan mijn videokaart denk ik). Gameplay is heel erg wennen, want wat is het nou precies: het voelt als WoW en het speelt als LoL. De uitvoering van skills voelt heel erg onbekend aan; ik speelde een wolf die naar voren springt met een skill, op een plek waar je eerst moet mikken. Dat is echt heel erg wennen als je WoW gewend bent maar dat maakt het wel een hele leuke uitdaging.

Het is in ieder geval een frisse kijk op het moba genre. Ik ga dit zeker nog eens proberen (en zo snel mogelijk mijn videokaart upgraden). Op zijn minst een aanrader om eens te proberen :)
ik denk dat je de graphics nog niet gezet hebt, linksboven heb je een radartje (settings knop) daar kan je je resolutie instellen.
het spel staat default in 1024x768 wat vooral op breedbeeld monitoren het er gaar uit laat zien.
ook zou je op een niet al te goede videokaart het meeste detail wel naar high of max moeten kunnen schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Thanks, dat had ik al gedaan. Ook op de laagste settings trekt mijn videokaart het niet. Ik laat het de pret niet drukken.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
is de domination mode eruit gehaald?

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-07 12:06
eL_Jay schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:22:
is de domination mode eruit gehaald?
Een snelle research op de website van Smite vertelt mij dat Domination er nog steeds in zit.
Game modes
Gezien je 'status van dienst' hier op Tweakers had je daar zelf ook achter kunnen komen.

Kan de openings post worden aangepakt met meer informatie over het spel en waar mogelijk een betere layout?

• iamzero456
Je kan even aan de starter van dit Topic vragen of je ook mag meedoen met bijschrijven.

Na 10 uur op werk heb ik niet veel Zin in nog meer tikwerk. Het is bij mij nu werken, eten, slapen en Smite spelen :p

Volgende week ben ik vrij dan zal ik wat updaten.

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-07 12:06
Het verzamelen van informatie en vertalen waar nodig is niet zozeer het probleem maar eerder het "art work" eromheen lijkt een probleem.

Wat ik graag zou willen zien in de openings topic is:
-Lijst Met goden verdeeld in categorieën: Melee/Ranged/Magical/Support/Tank ect..
-Lijst met actieve Tweaker spelers
-Lijst met twitch streamers
-Links naar websites met onderbouwde informatie welke nuttig zijn voor het verbeteren van je "skills"
-Informatie over E-Sports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

als er hulp nodig met een start topic meot het maar gezegd worden :), kben best bereid om te helpenm

de laatste 2 nieuw gods ( Nu Wa, en Chaac) zijn echt cool uitgewerkt vooral die Bijl :9

veranderingen aan Kali, ben ik neit zeker over, voor de passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 553830

Is net als Leauge of Legends? Dus elke game begin je opnieuw met levelen etc? (maar dan 3rdt person natuurlijk?

Ziet er wel aantrekkelijk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
roboreaper schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:30:
als er hulp nodig met een start topic meot het maar gezegd worden :), kben best bereid om te helpenm

de laatste 2 nieuw gods ( Nu Wa, en Chaac) zijn echt cool uitgewerkt vooral die Bijl :9

veranderingen aan Kali, ben ik neit zeker over, voor de passive.
Ik kan helaas niemand toevoegen als mede-auteur. Graag even mailen naarde hoofdposter. Samen maken we er wat tofs van.
Anoniem: 553830 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:46:
Is net als Leauge of Legends? Dus elke game begin je opnieuw met levelen etc? (maar dan 3rdt person natuurlijk?

Ziet er wel aantrekkelijk uit
Ik kan veilig zeggen dat ik verslaafd ben. Heb LoL of Dota nooit aantrekkelijk gevonden, of te hoge drempel (veel Koreanen e.d. die je afslachten en je noob noemen) maar ik zag PewDiePie dit spel spelen en was direct verkocht. Wordt nog steeds uitgescholden, maar elk potje wat ik nu win (vaak op een heel spannend klein haartje na) zit ik helemaal te lachen.

Lang geleden dat ik dat bij een spel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
iamzero456 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:18:

Ik kan veilig zeggen dat ik verslaafd ben. Heb LoL of Dota nooit aantrekkelijk gevonden, of te hoge drempel (veel Koreanen e.d. die je afslachten en je noob noemen) maar ik zag PewDiePie dit spel spelen en was direct verkocht. Wordt nog steeds uitgescholden, maar elk potje wat ik nu win (vaak op een heel spannend klein haartje na) zit ik helemaal te lachen.

Lang geleden dat ik dat bij een spel had.
Inderdaad zeg, dit spel is erg absorberend, ik moet zeggen dan ik minder snel het in mn eentje opstart, maar elke 'game-avond' probeer ik mn vriendenclubje over te halen dit te gaan doen, dus dat wordt em dan 1 op de 4 keer ofzo.

Als je dit spel als team op skype o.i.d. doet dan is het echt mogelijk goed samen te werken, net als bij LOL en Dota trouwens, alleen zit je er bij dit spel meer in wat (nog) meer voor gefrustreerde kreten maar ook voor tevreden overwinning geluiden zorgt.
Al met al erg vermakelijk.
Als je iedereen op de voicechat chaotisch door elkaar heen hoort schreeuwen van enthousiasme dan weet je dat het wel goed zit met het spel. (helemaal omdat het een groepje volwassen mannen betreft)

Het start topic heeft inderdaad wel een grote opschoonbeurt nodig, kan de topic starter de topic niet overdragen aan iemand die het wel actief bijhoud?

[ Voor 9% gewijzigd door Artimunor op 24-12-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Heb je de hoofdpostkantoor al een dm gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-07 21:35
Sedert eergisteren ook gestart met Smite en als oude WoW en LoL speler vind ik het een aangename mix.
Door het releasen van al die champions heb ik ook maar het ultimate god pack gekocht, steun ik de makers en voor die prijs moet je het niet laten.

Momenteel ben ik nog altijd aan het uitzoeken welke champ mijn speelstijl is, al denk ik met Apollo, Ra, Chaac en Thanatos wel goed te zitten. Alle 4 wat verschillende champs, hoewel Freya e.d. me ook erg aanspreken.

Moest er iemand ingame willen spelen, ik ben meestal 's avonds wel online.
IGN Devler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik had afgelopen maand al de god-pack aangeschaft, maar ben vandaag pas voor het eerst echt gaan spelen.
Tot dusver bevalt het me wel.

Ooit wel eens gekeken naar LoL en DotA2, maar dat is niet mijn ding.
Bovendien vond ik het frustratie niveau voor een beginner te hoog.

Dat heb ik met Smite momenteel niet.
Ik heb nog niet veel gods geprobeerd, maar van wat ik wel heb geprobeerd bevalt Isis me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
iamzero456 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:58:
Heb je de hoofdpostkantoor al een dm gestuurd?
ja maar geen reactie

ondertussen in Smite land een flinke patch, nieuwe arena en nieuwe god, veel balance patches:

http://www2.hirezstudios....smite-geb-and-arena-patch

[ Voor 37% gewijzigd door Artimunor op 16-01-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-07 21:35
Ik heb de nieuwe al geprobeerd (handig aan het Ultimate Pack) en vind hem wel leuk.
Echter, bij de meeste goden heb ik wel het gevoel dat ze hebben gekeken naar League of Legends en de abilities wat doorheen hebben geklutst. Al blijft het natuurlijk leuk om wat herkenbaars te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik heb de laatste week niet meer gespeeld en Geb nog niet in actie gezien.
Maar dat zal binnenkort ongetwijfeld nog wel gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
Devler schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:04:
Ik heb de nieuwe al geprobeerd (handig aan het Ultimate Pack) en vind hem wel leuk.
Echter, bij de meeste goden heb ik wel het gevoel dat ze hebben gekeken naar League of Legends en de abilities wat doorheen hebben geklutst. Al blijft het natuurlijk leuk om wat herkenbaars te vinden.
Ja dat gevoel heb ik ook wel.
Maar dat is niet alleen bij Smite zo natuurlijk.. er zijn tal van moba's die dota en/of lol ripoffs zijn
Deze heeft dan de 3e extra dimensie erbij, wat sommige irritant vinden (want minder overzicht geen rts mogelijkheden meer zoals ergens anders via de map klikken en kijken wat daar gebeurt) en anderen geweldig (vanwege het meer in de battle zitten, het voegt echt wat toe aan de beleving)
Ik vind dit een van de origineelste rip-offs so to speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-07 17:20
Ben onderhand al een tijdje level 30 en ik moet toegeven ik vind Smite persoonlijk een stuk leuker dan LoL.

Grootste voordeel van Smite zijn de gamemodes aangezien in niet zo van het standard 5vs5 op 3 lanes ben.. duurt mij allemaal te lang :) en met elke patch wordt smite beter en verandert er vaak een hoop.

Jammer dat er zo weinig intresse lijkt te zien hier op Tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Dazzyreil schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:45:
Ik vind Smite persoonlijk een stuk leuker dan LoL.
Thank you captain obvious ;)
Ik had welgeteld 1 potje nodig om te weten dat ik dota2 nooit meer zou aanraken. Het skill aspect maakt dit gewoon een leuke competetieve game. Helaas is dumb-gaming for the masses de toekomst.
nieuws: League of Legends heeft dagelijks 27 miljoen spelers

ben zelf level 23 ofzo maar het levelen gaat zo godsklere traag (komt waarsch omdat ik alles met hades speel) Speel zelf voornamelijk assault en arena, en af en toe een Conquest maar die duurt inderdaad te lang (30 to 70 minuten).

Ze mogen alleen wel hun verdienmodel aanpassen want ik heb echt geen enkele neiging om geld hierin te steken terwijl ik het een prachtig spel vind en er graag wel geld aan uitgeef om de dev's te steunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiQQeh
  • Laatst online: 20-08-2024
eL_Jay schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:51:
[...]

Ik had welgeteld 1 potje nodig om te weten dat ik dota2 nooit meer zou aanraken. Het skill aspect maakt dit gewoon een leuke competetieve game. Helaas is dumb-gaming for the masses de toekomst.

ben zelf level 23 ofzo maar het levelen gaat zo godsklere traag (komt waarsch omdat ik alles met hades speel) Speel zelf voornamelijk assault en arena, en af en toe een Conquest maar die duurt inderdaad te lang (30 to 70 minuten).

Ze mogen alleen wel hun verdienmodel aanpassen want ik heb echt geen enkele neiging om geld hierin te steken terwijl ik het een prachtig spel vind en er graag wel geld aan uitgeef om de dev's te steunen.
Heb zelf Smite ook regelmatig gespeeld, maar LoL "Dumb-gaming" noemen is ronduit belachelijk. Puur en alleen omdat League zoveel actieve spelers heeft betekent zeker niet dat het dumb-gaming is.

Meest actieve en gerenommeerde e-sport van het moment.

[ Voor 99% gewijzigd door wiQQeh op 28-01-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
eL_Jay schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:51:
[...]

Hirez geeft af en toe een Q&A op Reddit :)
Gisteren hebben ze gezegt dat ze het verdient model wel willen veranderen met bijv. champion sales.
En Conquest heb ik een paar keer gespeeld maar het duurt vaak te lang en je bent meer afhankelijk van je team.
Zelf vind ik 3vs3 het fijnst al speel ik eigenlijk alle modes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
wiQQeh schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:12:
[...]

Heb zelf Smite ook regelmatig gespeeld, maar LoL "Dumb-gaming" noemen is ronduit belachelijk. Puur en alleen omdat League zoveel actieve spelers heeft betekent zeker niet dat het dumb-gaming is.

Meest actieve en gerenommeerde e-sport van het moment.
Scheelt dat ik ben opgegroeid met skill/twitch shooters. De enige skills bij lol/dota:
-Goede build (waarvan je de basis van i-net haalt en deze tweakt naar eigen wensen)
-Timing
-Teamplay

Smite heeft deze aspecten + het is een twitchy third person skillshooter. Ik vind je argument overigens een drogreden. Want volgens die gedachtegang is farmville ook geen dumb-gaming, even a billion people can be wrong ;)

(in mijn terminologie is dumb-gaming=== casual gaming, wat niet betekend dat het saai of slecht is, maar dat het niet hardcore skillbased is)

Om een idee te geven ik heb een paar uurtjes dota2 (en nooit dota) gespeeld in mijn leven maar kon al gelijk kontschoppen met Riki (deels door RTS skills, deels door casual character).
dota 2 riki
Bij Smite kon ik ook redelijk snel kontschoppen maar licht het meer aan mijn achtergrond als shooterfanaat (+ rts ervaring). 27-0 heb ik in smite nog nooit gehaald, terwijl ik wel het gevoel heb dat ik daar significant beter in ben ;) (een goed potje is meestal 7-0, 14-2 of 20-4 oid met een paar triple kills, main char is Hades met damagebuild, 5 v.d. 10 potjes schop ik kont, 1v.d. 10 wordt ik kont geschopt en de rest is middelmatig)

[ Voor 4% gewijzigd door eL_Jay op 29-01-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
Pete_Sampras schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:26:
Thanks, dat had ik al gedaan. Ook op de laagste settings trekt mijn videokaart het niet. Ik laat het de pret niet drukken.
Op een hogere resolutie niet of ook niet op de lage resolutie?
Ik heb smite namelijk een dag gespeeld met een HD4000, werkte best goed (alles op z'n laagste natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

eL_Jay schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:45:
[...]

Scheelt dat ik ben opgegroeid met skill/twitch shooters. De enige skills bij lol/dota:
-Goede build (waarvan je de basis van i-net haalt en deze tweakt naar eigen wensen)
-Timing
-Teamplay

Smite heeft deze aspecten + het is een twitchy third person skillshooter. Ik vind je argument overigens een drogreden. Want volgens die gedachtegang is farmville ook geen dumb-gaming, even a billion people can be wrong ;)

(in mijn terminologie is dumb-gaming=== casual gaming, wat niet betekend dat het saai of slecht is, maar dat het niet hardcore skillbased is)

Om een idee te geven ik heb een paar uurtjes dota2 (en nooit dota) gespeeld in mijn leven maar kon al gelijk kontschoppen met Riki (deels door RTS skills, deels door casual character).
[afbeelding]
Bij Smite kon ik ook redelijk snel kontschoppen maar licht het meer aan mijn achtergrond als shooterfanaat (+ rts ervaring). 27-0 heb ik in smite nog nooit gehaald, terwijl ik wel het gevoel heb dat ik daar significant beter in ben ;) (een goed potje is meestal 7-0, 14-2 of 20-4 oid met een paar triple kills, main char is Hades met damagebuild, 5 v.d. 10 potjes schop ik kont, 1v.d. 10 wordt ik kont geschopt en de rest is middelmatig)
als je met hades( of een andere tank) speelt is het neit echt een goede maatstaaf. je zou met de meer squishy gods moeten spelen. en kijken of je daar ook alles zo makkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
roboreaper schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:23:
[...]

als je met hades( of een andere tank) speelt is het neit echt een goede maatstaaf. je zou met de meer squishy gods moeten spelen. en kijken of je daar ook alles zo makkelijk gaat.
Damage build Hades is ook best squishy :) alleen die silence+ult zijn vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
Helaas is de topic start van deze post nog steeds in dezelfde treurige toestand.
Ik heb de starter ge-pm-ed voor toegang echter geen reactie...
Aan de mensen met edit rechten: pas deze ook toe, of geef ze door a.u.b. want dit is niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-07 17:23

The Chosen One

Zie signature!

eL_Jay schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:45:
[...]

-Timing
-Teamplay

[afbeelding]
Tja probeer Riki maar eens te spelen in een gemiddelde game op mijn niveau (wat niet gigantisch hoog is hoor ;) ) maar daar ga je niet zomaar mee stompen. Bepaalde heroes leunen zich daar gewoon voor omdat je hoge basis kennis nodig hebt en awareness en teamplay en dat lacked gewoon in het begin.
Ik speelde ook zeer prima in mijn 1e Smite game maar daar kwam toen ook ineens een 10-1 tegenstander doorheen rammen met een snowball hero.

Buiten dat wil ik zelf Smite leuk vinden maar ik blijf toch tegen wat dingen aanlopen, sommige persoonlijk sommige niet.
Dat model van heroes unlocken/kopen vind ik toch gewoon minder, voor mijn gevoel geeft het een team dat meer heroes heeft geunlocked meestal ook meer voordeel en opties. Kun je zeggen ja nu misschien de vijand, de volgende keer jouw team maar dat is gewoon teveel 'chance'.

Als je met teams speelt zal ik zeker zeggen dat er veel strategy bij komt kijken maar met random groups valt dat toch vies tegen naar mijn smaak.

Natuurlijk is het feit dat het 3D is goed en uniek en je moet het ook niet teveel gaan vergelijken met Dota 2 maar daar kun je toch makkelijk bepaalde dingen doen (tactisch/strategisch) omdat je een makkelijker hmm... overzicht/gevoel voor dingen hebt en meer mogelijkheid/ruimte om dingen te doen.

Ik heb het gevoel dat het veel te veel lane fighting en op de juiste momenten er in springen is dan echt roamen, ganks setten etc. Veel back en forth fighting etc. Proberen dezelfde soort dingen te doen als bij Dota 2 (of lol w/e) (het blijft toch dezelfde opzet in hoofdlijnen) gaat toch moeilijker.
Zeker mogelijk en vooral bij 5 man teams welke samenwerken kan dat zeer goed uitpakken maar niet iedereen speelt in 5 man teams.

Verder heb ik niet echt een duidelijk punt of oplossing maar eh ja wilde ik ff zeggen. :9

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
The Chosen One schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 22:35:
[...]

Tja probeer Riki maar eens te spelen in een gemiddelde game op mijn niveau (wat niet gigantisch hoog is hoor ;) ) maar daar ga je niet zomaar mee stompen. Bepaalde heroes leunen zich daar gewoon voor omdat je hoge basis kennis nodig hebt en awareness en teamplay en dat lacked gewoon in het begin.
Ik speelde ook zeer prima in mijn 1e Smite game maar daar kwam toen ook ineens een 10-1 tegenstander doorheen rammen met een snowball hero.

Buiten dat wil ik zelf Smite leuk vinden maar ik blijf toch tegen wat dingen aanlopen, sommige persoonlijk sommige niet.
Dat model van heroes unlocken/kopen vind ik toch gewoon minder, voor mijn gevoel geeft het een team dat meer heroes heeft geunlocked meestal ook meer voordeel en opties. Kun je zeggen ja nu misschien de vijand, de volgende keer jouw team maar dat is gewoon teveel 'chance'.
je hebt voor 23,99 alle heroes en alle future heroes in een pack, dus dat argument gaat niet echt op als je het vergelijkt met andere spellen
Als je met teams speelt zal ik zeker zeggen dat er veel strategy bij komt kijken maar met random groups valt dat toch vies tegen naar mijn smaak.

Natuurlijk is het feit dat het 3D is goed en uniek en je moet het ook niet teveel gaan vergelijken met Dota 2 maar daar kun je toch makkelijk bepaalde dingen doen (tactisch/strategisch) omdat je een makkelijker hmm... overzicht/gevoel voor dingen hebt en meer mogelijkheid/ruimte om dingen te doen.
dit hangt van je level af op hoge level is dit minder, en als je premade only heb je er helemaal geen last van.
Ik heb het gevoel dat het veel te veel lane fighting en op de juiste momenten er in springen is dan echt roamen, ganks setten etc. Veel back en forth fighting etc. Proberen dezelfde soort dingen te doen als bij Dota 2 (of lol w/e) (het blijft toch dezelfde opzet in hoofdlijnen) gaat toch moeilijker.
is dit niet hero-dependant? er zijn verschillende typen heroes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Laatst online: 06-06 18:07
Persoonlijk vind ik ganks opzetten hier een stuk makkelijker. Simpelweg omdat men geen 360 view meer heeft (top down zoals LoL) en je dus direct achter ze kan staan zonder dat ze het merken. Daarnaast zijn er ook geen wards zover ik tot nu toe zie, om je op te merken. Dus je zoekt een lane op die pushed is, begint met een pushback de tower in of een andere vorm van cc, en dan spam je je skills en autoattack. Meestal ligt de 1e hero voordat de 2e doorheeft wat er gebeurt, omdat jouw 2 laners je wel zien aankomen (je zit immers in de rug van je tegenstander, dus juist gezichtsveld van jouw team). Hierdoor is ook veel minder communicatie nodig.

Ook is de route tussen de lanes veel korter door de jungle, waardoor je met name als mid veel makkelijker kunt ganken als je je lane onder controle hebt maar het ook voor de jungler veel meer opportunistisch wordt - veel grotere kans dat je gelijk erin kan springen als ze een steekje laten vallen, zoals te ver de lane pushen.

De grotere hoeveelheid skillshots helpen ook (men mist vaker, dus slechte LoL speler wordt bijna nutteloos omdat je met veel bewegen niet geraakt wordt) en met grote groepen raken ze het overzicht snel kwijt. Soms zie je ze gewoon letterlijk rondkijken je te zoeken terwijl ze worden afgeschoten, omdat ze niet meer weten wat boven of onder is. Best grappig om te zien, en lekker farmen, alleen voor slechte spelers is daardoor de drempel veel hoger om redelijk mee te kunnen komen.

Het spel is dus vooral veel minder vergevingsgezind. Skill is al direct gold gerelateerd waardoor het invloed heeft op je gear en dus je mid/lategame prestaties (last-hitting is skill based, namelijk niet alleen klikken maar ook zorgen voor LoS dat je geen andere minion raakt, afstand, goed mikken, etc..).
Early game foutjes gaan hierdoor ook veel makkelijker door in een snowball die ook extremer is (5-6 levels verschil samen met bijvoorbeeld 10k gold tegen 7k in mid/endgame is niet ongewoon, en dan is 1v2 geen uitdaging maar gratis geld geworden).

Je moet uiteindelijk veel defensiever spelen en nadenken om geen farm weg te geven, maar tegelijk ook veel actiever spelen zodat je tower geen kills pakt, maar defensief is ook constant de andere god poken zodat deze blijft bewegen en zelf last-hits mist. Daardoor is het gat tussen slecht en goed veel groter en sneller merkbaar.

2 goede spelers tegen elkaar is een mooi gevecht, net als 2 slechte (dan krijg je meestal 'normale' scores als 3/1 halverwege het spel bijvoorbeeld). Maar 1 goede tegen 1 slechte... gankfest, snowball, chaos en anarchy in midgame en loopt er ineens letterlijk een god rond met 20/0/6 ofzo, 6 levels hoger dan de rest en veel meer items.

[ Voor 12% gewijzigd door Xanaroth op 04-03-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-07 14:01
Heb het, op aanraden van een vriend, gisteren ook maar eens geinstalleerd. Nog geen pvp gedaan, maar aangezien ik het zowieso al leuk vindt heb ik toch besloten die 24 euro uit te geven om alle gods te krijgen. Moet alleen nog wat meer de item builds doorkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Smite is nu officieel LIVE!

http://www.reddit.com/r/smite
YouTube: SMITE - Cinematic Teaser

Dit weekend $200k Launch Tournament
http://www.hirezstudios.c...aunch-info/launch-details

PS. Wist niet eens dat er een SMITE topic op Tweakers was. anyway
Ik speel al sinds november 2012, heb er ruim 1000hr playtime opzitten.
IGN: Sulvix

[ Voor 23% gewijzigd door Razzah op 25-03-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Razzah schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:55:
Smite is nu officieel LIVE!

http://www.reddit.com/r/smite
YouTube: SMITE - Cinematic Teaser

Dit weekend $200k Launch Tournament
http://www.hirezstudios.c...aunch-info/launch-details

Fuck 1 level te kort voor de Ymir skin. Wellicht binnenkort weer eens gaan spelen al vind ik het sinds de item patch een stuk minder op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
Ja erg leuk ik kijk er naar uit.
Helaas is de start-topic slecht opgesteld en in verval geraakt en kan/wil tweakers mods er niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Doen ze niet aan verzoeken om de topic te sluiten en een nieuwe (nu het gereleased is) toe te staan?

Als de OP nog op Tweakers actief zou zijn kan je ook proberen hem te mailen en te vragen of hij het kan aanpassen. Maar die heeft al meer dan een jaar niet meer op Tweakers gereageerd, dus waarschijnlijk is die niet meer actief. Wat imo nog een goede reden zou moeten zijn om het topic te laten sluiten en een nieuwe toe te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
Skyclad schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:57:
Doen ze niet aan verzoeken om de topic te sluiten en een nieuwe (nu het gereleased is) toe te staan?

Als de OP nog op Tweakers actief zou zijn kan je ook proberen hem te mailen en te vragen of hij het kan aanpassen. Maar die heeft al meer dan een jaar niet meer op Tweakers gereageerd, dus waarschijnlijk is die niet meer actief. Wat imo nog een goede reden zou moeten zijn om het topic te laten sluiten en een nieuwe toe te staan.
Ik heb het aangegeven bij een tweakers mod.
Deze heeft alleen een mede-owner toegevoegd destijds na mijn Direct message (niet mijzelf maar iamzero)
Ik heb deze mod nu weer ge-DM-ed met de vraag of er wat aan dit topic gedaan kan worden.

Meerdere klachten kunnen kracht bijzetten.

EDIT 29-3-2014:

Oproep: De huidige topic-starter inclusief hulpjes spelen dit spel niet meer, vandaar dat er een nieuwe topic aangemaakt moet worden.
Na contact hierover met een tweakers mod hebben we de mogelijkheid om een nieuwe topic start aan te maken.

Als er een speler is die dit spel veel speelt, zou deze persoon de ideale kandidaat zijn om de nieuwe topic start bij te houden. Als je iets minder speelt maar dit je toch leuk lijkt dan ben je ook van harte welkom.
Neem dan na het maken van de topic contact op met de tweakers mod psychoclown om deze topic dicht te gooien. (wellicht wel in de nieuwe topic linken naar deze topic voor history purposes)

Ikzelf hou me aanbevolen als nieuw topic-owner hulpje.

Ondertussen hebben hier de main page van het launch tournament dat dit weekend bezig is, en hier en hier de live matches als deze aan de gang zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Artimunor op 29-03-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Heb momenteel niet de tijd om een start topic samen te stellen, laat staan te onderhouden. Zal kijken of ik er binnenkort aan toe kom. Als iemand anders wel tijd heeft zou ik zeggen ga je gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:30
Nieuw TotalBiscuit filmpje: YouTube: My thoughts on SMITE at launch

Naast het losse aankopen kan je ook een 'god pack' kopen voor €23,99. Dan heb je de huidige 52 goden direct tot je beschikking en alle toekomstige goden. Een erg goede deal imho voor een dergelijke game!

Een punt van kritiek op de devs is dat in het verleden ze 'support' dropte voor hun vorige game bij het uitgeven van een nieuwe game. Dat gebeurde bij Global Agenda en Tribes Ascend. Er wordt nu gewerkt aan Global Agenda 2 en de vraag is hoelang ze nu nog SMITE blijven supporten. De oude games zijn nog wel gewoon speelbaar, maar de laatste patch voor Tribes Ascend was in maart 2013 (anderhalve maand na de release van Open Beta van SMITE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
zijn er veel mensen die dit spelen bij de tweakers? ik vind het best een goede game en gewoon net even een andere twist dan LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
In theorie speel ik het af en toe, in praktijk heb ik zowieso weinig tijd om te gamen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-06 08:33
Dit topic even bovenhalen.
Ik wil graag beginnen met Smite maar heeft dit spel nog veel succes?
Kan je alle characters unlocken zonder te betalen? Of is het pay2win?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Persoonlijk denk ik dat de support wel lang blijft.

Zoals je ook op Twitch kunt zien worden er ook al toernooien / evenementen van gehouden, net zoals DOTA en LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
zo om dit topic even een enorme rot schop te geven.
ben druk bezig om de start post leesbaar en begrijpelijk te krijgen.
en kijken of nieuwe mensen naar smite kunnen krijgen.

en smite is naar mijn mening niet pay to win.
je kan alle god's zelf vrij spelen met in game verdient "geld".
maar veel makelijker is de ultimate god pack voor 23,99
hiermee krijg je alle god's en ook die komen gaan.
http://www.hirezstudios.com/smite/nav/buy/ultimate-god-pack

en smite word alleen maar groter, het is de 3e moba als ik me niet vergis.
en begin volgend jaar komt de smite world chamtionship er aan met een prize pool van nu al 6 ton.
https://www.youtube.com/watch?v=E1aiL6-r22g

[ Voor 19% gewijzigd door sk1nny666 op 08-07-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als je vandaag de 'win of the day' in elke gamemode doet krijg je per game mode 40 gems (de currency waar je gewoonlijk voor moet betalen). Met 6 unranked en nog 2 ranked modes kan je dus 240 gems krijgen als je nog geen level 30 bent, of 320 als je ranked bent. En als je ook nog bij 1 van de games Curse Voice gebruikt krijg je nog 200 gratis gems. Dus 440 of 520 gratis gems! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-07 13:54
Hmm, heb het spel geprobeerd op aanraden van 2 vrienden die het ook spelen maar ik weet het nog niet.

Ik ben LoL gewoon en vind het 3rd person aspect gewoon moeilijk, zeker icm met het lopen met WASD. Ik ga akkoord dat als je een shooter achtergrond hebt, je het veel makkelijker kan oppikken.

Welke gods zouden jullie aanraden om mee te leren spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik ben ook nog een newbie (level 10 nu), maar ik heb veel MMOs gespeeld en dan went het snel.

Bij de verschillende gods staat ook een moeilijkheidsgraad aangegeven, ook al wisselt of iets moeilijk is met persoonlijke voorkeur. Heb gisteren vooral met Hun Batz en Zeus gespeeld, welke respectievelijk phys melee assassin en ranged magic zijn. Hun Batz is leuk tegen squishies, maar ook goed wanneer ze aan het pushen zijn aangezien je met je ult ze net nog iets verder kan laten lopen, bijvoorbeeld in tower range. Zeus heeft een AoE skill, een shield met damage reflection, een AoE skill, en een AoE ult. Kortom, ontzettend snelle wave clear, en gevaarlijk in team fights (en daarom een populair doelwit).

Maar ik zou gewoon wat verschillende opties proberen. Terwijl ik in LoL de tanky champs wel kan waarderen hou ik in Smite juist meer van de assassins en ranged gods (Cupid heb ik ook een paar keer met veel plezier gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Groot fan van Ah Muzen Cab en Ra.
Ranged, harde hits, goede snelheid.
Ik sloop er echt een hoop mee.

Nu bijna genoeg favour voor een nieuwe hero. Zijn er suggesties voor de perfecte hero? ;)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
En kan er een overzichtslijst komen met namen van mensen die vaker spelen?
Ik zou wel graag een team vinden om mee te spelen, teamspeak of iets dergelijks erbij. Lijkt me tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

zelf groot fan van agni. ( met swagni skin :P ). alleen al om zn ultimate. gewoon meteorieten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ik denk dat ik voor Zhong Kui ga :P
Alleen al om de looks _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
hexta schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:10:
En kan er een overzichtslijst komen met namen van mensen die vaker spelen?
Ik zou wel graag een team vinden om mee te spelen, teamspeak of iets dergelijks erbij. Lijkt me tof!
je mag mij altijd toevoegen speel geregeld met meerdere mensen en heb ook een eigen mumble server.
kom gerust een keer mee spelen.

wat voor rol vind je leuk om te spelen? als adc is bv. nieth een goede niet te moeilijke god om te spelen.
mage is Ra erg goed, zhong zou ik niet zo snel doen is lastig goed te spelen. (zou eerst even filmpjes gaan kijken hoe die werkt)

-edit-

we kunnen een lijstje met ign in de start post zetten. als je je ign vermeld maak ik er wel een lijstje van

[ Voor 8% gewijzigd door sk1nny666 op 04-08-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
sk1nny666 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:37:
[...]

je mag mij altijd toevoegen speel geregeld met meerdere mensen en heb ook een eigen mumble server.
kom gerust een keer mee spelen.

wat voor rol vind je leuk om te spelen? als adc is bv. nieth een goede niet te moeilijke god om te spelen.
mage is Ra erg goed, zhong zou ik niet zo snel doen is lastig goed te spelen. (zou eerst even filmpjes gaan kijken hoe die werkt)

-edit-

we kunnen een lijstje met ign in de start post zetten. als je je ign vermeld maak ik er wel een lijstje van
Ik ben voor Vulcan gegaan. Idd na skillfilmpjes kijken. Die is toch iets begrijpelijker dan Zhong.
Mijn ign is Slaine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
hexta schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:08:
[...]

Ik ben voor Vulcan gegaan. Idd na skillfilmpjes kijken. Die is toch iets begrijpelijker dan Zhong.
Mijn ign is Slaine
Vulcan is wel een redelijk sterke mage, gaat goed in de mid lane.

ik zal je toevoegen in smite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
Zijn er nog mensen hier die Smite spelen? Valt mij een beetje tegen van Tweakers :P
Sinds de laaste post zijn er aardig wat nieuwe goden bij gekomen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-07 21:27
Ik speel het, bevalt wel prima deze game

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-06 08:33
Ik speel ook Smite. Nog niet lang trouwens.
Mijn naam is Valdourian. Add me maar gerust om samen te spelen :-)
Kent trouwens iemand een nl/be clan die Smite speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Gisteravond ook begonnen aan Smite n.a.v. de World Championships die aan de gang waren afgelopen weekend.
Gezien het F2P is, toch maar geprobeerd.

Ik moet zeggen dat ik zeer gecharmeerd ben van de stijl van het spel evenals de manier waarop het te spelen is.
Heb vooral met Apollo gespeeld, wat is die fijn zeg :D

Voeg me gerust toe: Renquin.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik speel Smite nu al meer dan 1.5 jaar en ik kan er maar geen genoeg van krijgen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 652399

Renquin schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:10:
Gisteravond ook begonnen aan Smite n.a.v. de World Championships die aan de gang waren afgelopen weekend.
Gezien het F2P is, toch maar geprobeerd.

Ik moet zeggen dat ik zeer gecharmeerd ben van de stijl van het spel evenals de manier waarop het te spelen is.
Heb vooral met Apollo gespeeld, wat is die fijn zeg :D

Voeg me gerust toe: Renquin.
Compleet mee eens, ziet er heel charmant uit en speelt gewoon heel goed. Zeker een aanradar als je moe wordt van elke keer hetzelfde perspectief in MOBAs.

Alleen jammer dat m'n favoriet Ao Kuang nu totaal anders speelt. Volgens mij was hij gewoon veels te goed met die tornado's die refreshen en die R die raakte als een vrachtwagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Zijn er nog mensen die willen jousten? Beste is om via TS/Skype dan samen te werken.

Voeg mij maar toe op Smite: Druidfather

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 23:57
Speel ook al een heus eindje smite, sinds de beta al. als jullie willen mogen jullie mij altijd toevoegen: dauwde

• Renquin
Inmiddels ben ik lvl 10, dus heb nog even te gaan tot lvl 30 en het ranked kunnen spelen.
Maar man, man, man, wat een gevarieerde fanbase heeft deze game zeg. Van op en top relaxte mensen die gewoon goed spelen en je helpen, maar complete idioten die je de hele tijd zitten uit te schelden als je dood gaat of een fout maakt. Echt cheer the fuck up ofzo >_<

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
Oei zie net dat ik verkeerde gamerstag getypt heb. Dit is het juiste: misterd86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-06 16:44

JamesB009

Sjimmeh!!

Zijn er mensen die veel Assault spelen?

Ik zit in een Assault clan, gezien wij dat de leukste game mode vinden.

Add mij anders in game: JamesB009

Ik zit ook altijd wel op skype voor betere Team Play. Laat maar weten, dan stuur ik mijn Skype wel in DM.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:44
Renquin schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:05:
Inmiddels ben ik lvl 10, dus heb nog even te gaan tot lvl 30 en het ranked kunnen spelen.
Maar man, man, man, wat een gevarieerde fanbase heeft deze game zeg. Van op en top relaxte mensen die gewoon goed spelen en je helpen, maar complete idioten die je de hele tijd zitten uit te schelden als je dood gaat of een fout maakt. Echt cheer the fuck up ofzo >_<
Die heb je in iedere MOBA zitten, maar een stuk minder op level 30.
edit: Quote uit Rounders in je signature?

Ik ben ook al sinds de closed beta deze game aan het spelen, en heb sinds kort alle gods gekocht middels die tijdelijke actie, voor 24 euro. Add me maar voor een potje!
Ingame name: Dekarz

[ Voor 3% gewijzigd door Dekar op 17-03-2015 18:11 ]

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-06 18:42
Misschien moet er maar weer eens leven geblazen worden in dit topic! :)

Ik vind arena leuk, omdat je daarin lol kan hebben met of zonder een goed team. Ook is er geen gezeur over roles. Maar een goed conquest of siege potje is ook niet mis.

Erg serieus speel ik niet altijd, vandaag ook weer lekker omnipotence met Awilix. _/-\o_

Thanatos is een beetje mijn main, ben mastery VII. Verder speel ik eigenlijk alle roles wel. Ik ben nu bezig met zoveel mogelijke gods te masteren in de weekly role. Ik heb nog geen godpack. :|

Ik hoop dat dit topic dus iets actiever wordt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
Patchday :). Ben eens benieuwd naar de nieuwe god ah puch. Nog mensen die actief zijn in dit toch wel zalige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-06 18:42
dauwie schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:47:
Patchday :). Ben eens benieuwd naar de nieuwe god ah puch. Nog mensen die actief zijn in dit toch wel zalige game.
toevallig zit ik nu te wachten tot mijn eerste match tegen Ah Puch begint. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
sjettepetJR. schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:43:
[...]

toevallig zit ik nu te wachten tot mijn eerste match tegen Ah Puch begint. :+
haha zalig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
Het is hier wel heel stil op dit forum, terwijl dit toch wel een fenomenaal spel is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Wordt een beetje moe alleen van de community.
Je maakt een paar foutjes tijdens een potje en je wordt compleet verrot gescholden.

Ben er een beetje erg klaar mee als ik eerlijk ben...

Want a cookie?!

Pagina: 1 2 Laatste