Flyer werkt hier ook niet.kx22 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 23:47:
Zwarte Markt dagen bij de Mediamarkt met oa een Macbook voor 1079 euro:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/zwartemarkt2013.html
Hij doet het! Maar ik begreep uit de site dat er 30 deals waren, maar het ging om de 30 filialen van Mediamarkt.
Oftopic/
Grappig dat ik in 9 jaar tweakers mijn eerste mod. waarschuwing kreeg om een folder die niet werkte
Oftopic/
Grappig dat ik in 9 jaar tweakers mijn eerste mod. waarschuwing kreeg om een folder die niet werkte
hoi
Hmmm, geen geweldige deals. Ik heb even gekeken naar die Philips-TV op de achterkant van de folder, maar daar was weinig over te vinden. Let wel op dat het helemaal geen full HD-tv is zoals in de folder staat!
goed opgemerktM_V schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:57:
Hmmm, geen geweldige deals. Ik heb even gekeken naar die Philips-TV op de achterkant van de folder, maar daar was weinig over te vinden. Let wel op dat het helemaal geen full HD-tv is zoals in de folder staat!
Tevens is hij bij plasmadiscounter dezelfde prijs (excl evt 9,95 vzkosten) 32PFL3008 298,99e (niet voorradig).M_V schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:57:
Die Acer notebook is trouwens wel een leuke aanbieding voor een goedkope 17 inch.
399 euro ipv pricewatch: Acer Aspire V3 B9606G50Makk
En geen verzendkosten in de webshop: klikkerdeklik.
[ Voor 31% gewijzigd door Tutti-frutti op 15-04-2013 11:45 ]
Zijn de dingen in de flyer de enige afgeprijsde producten of mis ik iets?..

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x
Voor zover ik weet alleen de producten die in de flyer staan. Misschien dat er wat webshop afprijzingen zijn, maar in de winkels niet. (Bij de Mediamarkt Middelburg iig)iFrost schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:45:
Zijn de dingen in de flyer de enige afgeprijsde producten of mis ik iets?..
In Ede Xperia S wit of zwart voor 275e pricewatch: Sony Xperia S Wit
Misschien niet helemaal met 'zwarte dagen' te maken, maar n.a.v. een post in het Centraal aanbiedingen topic (mrc4nl in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0") over de opening van een nieuwe vestiging in Assen.
Nou zag ik daar ook deze monitors in de folder staan voor €99: pricewatch: LG 22EA53VQ-P Zwart
Nou kosten dergelijke IPS-schermen normaal gesproken zo'n €120 en up. Maar wij hebben er 2 nodig (voor Dual Monitor setup, zie hier: Budget Dual Monitor setup) en dan scheelt het toch weer zo'n €40-50. Maar...
...op de voorkant van de folder staat "Aanbiedingen max. 1 per klant"
Houd Mediamarkt zich streng aan deze regel? Maak ik ook maar enige kans dat ik met 2 schermen de deur uitkom?
Nou zag ik daar ook deze monitors in de folder staan voor €99: pricewatch: LG 22EA53VQ-P Zwart
Nou kosten dergelijke IPS-schermen normaal gesproken zo'n €120 en up. Maar wij hebben er 2 nodig (voor Dual Monitor setup, zie hier: Budget Dual Monitor setup) en dan scheelt het toch weer zo'n €40-50. Maar...
...op de voorkant van de folder staat "Aanbiedingen max. 1 per klant"
Houd Mediamarkt zich streng aan deze regel? Maak ik ook maar enige kans dat ik met 2 schermen de deur uitkom?
Koop er één, ga later weer naar binnen bij een andere kassa?
Lijkt me geen probleem?
Of neem een maatje / familielid mee.....
Beetje creatief zijn euuuh
Lijkt me geen probleem?
toettoett
Als we heen gaan moet ik alleen het zijn via student-OV (lees: 15 min met de trein en hier paar minuten in de bus), dus 2x naar binnen gaat niet (laat liever geen €99 monitor buiten staan). Anders had ik dat ook gedaan inderdaad.Thecola schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:54:
Koop er één, ga later weer naar binnen bij een andere kassa?
Lijkt me geen probleem?
[ Voor 6% gewijzigd door Piet91 op 23-04-2013 14:26 ]
Hebben ze niet van die kluisjes voor je tas? Zet je hem daarin...Piet91 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:08:
[...]
Als we heen gaan moet ik alleen het zijn via OV (lees 15 min met de trein en hier paar minuten in de bus), dus 2x naar binnen gaat niet (laat liever geen €99 monitor buiten staan). Anders had ik dat ook gedaan inderdaad.
Ben net terug, 2 schermen was geen probleem (kan ook aan de verkoper liggen).
Ben dus heel blij; we hebben weer zo'n €60+ bespaard.
Voor de mensen die in de buurt wonen/zijn is het misschien ook wel interessant om even te kijken; staan geloof ik best goede aanbiedingen tussen, zie die post in Centrale Aanbiedingen topic.
Wel stervensdruk en veel bewaking.
Ben dus heel blij; we hebben weer zo'n €60+ bespaard.
Voor de mensen die in de buurt wonen/zijn is het misschien ook wel interessant om even te kijken; staan geloof ik best goede aanbiedingen tussen, zie die post in Centrale Aanbiedingen topic.
Wel stervensdruk en veel bewaking.
[ Voor 5% gewijzigd door Piet91 op 24-04-2013 17:16 ]
Pagina: 1