The box said 'requires Windows 95 or better', so I installed Linux...
En als eens geprobeerd je browsercache te legen? Of zit je toevallig achter een te rigoreus cachende proxy. In principe geven wij cache-headers mee met een maximale levensduur van 5 minuten...
Intentionally left blank
Damned, mijn uitgebreide reactie is niet overgekomen.
Nee, ik zit niet achter een proxy, thuis niet via upc, en op mijn werk ook niet. Cache al meerdere keren leeggegooid. Typische vindt ik dat het zelfs na een refresh een oude pagina opleverd.
Kan ik nog andere zaken checken? Ik zal proberen in Chrome de dev tools open te houden, maar het meeste kijk ik op mijn iPad.
Nee, ik zit niet achter een proxy, thuis niet via upc, en op mijn werk ook niet. Cache al meerdere keren leeggegooid. Typische vindt ik dat het zelfs na een refresh een oude pagina opleverd.
Kan ik nog andere zaken checken? Ik zal proberen in Chrome de dev tools open te houden, maar het meeste kijk ik op mijn iPad.
Btw, met een verouderde pagina bedoel ik een pagina van een paar dagen eerder, niet een of 2 adjes meer.
Volgens mij is hier al een keer eerder een meldingen over geweest, ik kan mij in ieder geval herinneren dat ik ik eerder aangegeven heb dat ook wel eens gezien te hebben.
[BUG] V&A Oude pagina's worden weergegeven in Chrome lijkt er in ieder geval een beetje op.
[BUG] V&A Oude pagina's worden weergegeven in Chrome lijkt er in ieder geval een beetje op.
Zoals Rupie hierboven aangeeft is er een vergelijkbaar topic over. Wat het lastig maakt is dat dit probleem moeilijk te reproduceren is. En wat we niet na kunnen doen kunnen we ook moeilijk fixen. Als je extra info hebt over de stappen die je neemt, de browser die je gebruikt enz, die ons daarbij kunnen helpen horen we dat heel graag. Bedankt!
Het belangrijkste punt is dat het probleem niet aan onze kant ligt. Wij geven aan dat deze pagina's 5 minuten gecached mogen worden. Waarom sommige browsers ze dan toch langer cachen is voor ons onduidelijk.
Intentionally left blank
Pagina: 1