LS,
Het gebeurt me nu toch al een paar keer per dag in V&A dat als ik "terug" ga vanuit een advertentie, ik een oud overzicht krijg van adjes. Het zijn dan adjes van een paar dagen geleden, maar de tijd staat op "1 uur geleden".
Met een F5 lost dit zich wel weer op. Het is altijd vanaf pagina 2 of hoger.
1. Bestemming
Terug vanuit een advertentie naar het V&A Overzicht.
2. URL
De URL is dynamisch, dus een exacte kan ik ook niet geven.
3. De omschrijving & steps to reproduce
Tja, dit is een beetje random gedrag. Daarom twijfelde ik ook om hem aan te melden. Of het een Chrome probleem of T.net probleem is, is mij ook niet duidelijk.
4. Je browserversie
Op dit moment: Chrome Versie 23.0.1271.97 m
5. Door jou gebruikte plug-ins
- AdBlock 2.5.54 (sorry, maar ook t.net is met die vreselijke kwart-scherm grote ellende begonnen).
- myPlex Queue extension 1.2
- Tumblr Dashboard 1.4.0
6. Besturingssysteem
Windows 7 Professional SP1 x64.
Echt iets wijs werd ik niet bij het doorgraven van "Element Inspecteren". Als ik andere dingen moet doen, hoor ik het graag. Ik heb screenshots en bron-html opgeslagen van zo'n situatie vanuit Chrome.
Fout:

Fout, de eerste advertentie:

Goed:
Het gebeurt me nu toch al een paar keer per dag in V&A dat als ik "terug" ga vanuit een advertentie, ik een oud overzicht krijg van adjes. Het zijn dan adjes van een paar dagen geleden, maar de tijd staat op "1 uur geleden".
Met een F5 lost dit zich wel weer op. Het is altijd vanaf pagina 2 of hoger.
1. Bestemming
Terug vanuit een advertentie naar het V&A Overzicht.
2. URL
De URL is dynamisch, dus een exacte kan ik ook niet geven.
3. De omschrijving & steps to reproduce
Tja, dit is een beetje random gedrag. Daarom twijfelde ik ook om hem aan te melden. Of het een Chrome probleem of T.net probleem is, is mij ook niet duidelijk.
4. Je browserversie
Op dit moment: Chrome Versie 23.0.1271.97 m
5. Door jou gebruikte plug-ins
- AdBlock 2.5.54 (sorry, maar ook t.net is met die vreselijke kwart-scherm grote ellende begonnen).
- myPlex Queue extension 1.2
- Tumblr Dashboard 1.4.0
6. Besturingssysteem
Windows 7 Professional SP1 x64.
Echt iets wijs werd ik niet bij het doorgraven van "Element Inspecteren". Als ik andere dingen moet doen, hoor ik het graag. Ik heb screenshots en bron-html opgeslagen van zo'n situatie vanuit Chrome.
Fout:
Fout, de eerste advertentie:
Goed:
[ Voor 6% gewijzigd door xAn52 op 21-12-2012 14:35 . Reden: plaatje toegevoegd van foute lijst ]