Toon posts:

Opslaan videofiles, digitale tv

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat dit de juiste plaats is voor dit topic.

Ik vroeg me af of er een manier bestaat om de digitale data die je met je digicorder zou kunnen opslaan en kan overzetten naar pc.
Of je de data zou moeten omzetten naar een ander formaat.

Dank bij voorbaat. :-)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien kun je wat specifieker zijn. Er zijn nu 11000 antwoorden.
Kijk maar eens: [google=digitale data digicorder overzetten naar pc]

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Digicorder, dat is zeker Vlaams voor wat wij in Nederland een digitale harddiskrecorder noemen? :P Weet niet of je iets aan mijn antwoord hebt aangezien ik uit Nederland kom. Ik heb eens opgezocht of het mogelijk is om opgenomen video's via de usb-aansluiting op de voorkant van mijn Humax HDR5200 (volgens mij) over te zetten naar mijn laptop. Ik kwam erachter dat Ziggo de usb-aansluiting op de hd-recorder heeft afgesloten, het is in dat geval dus een loze aansluiting. Weet niet welke 'digicorder' en tv-aanbieder je hebt, maar denk dat Google wonderen doet. Er zijn vast wel mensen die dit al eens geprobeerd hebben.

Trouwens ik denk niet dat dit topic op de goede plek staat... Een digicorder lijkt me niet te vallen onder Mediaspelers en HTPC's.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:29

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Sorry, maar deze topicstart voldoet niet aan de eisen uit http://gathering.tweakers.net/forum/faq .

Ik wil je vragen voortaan de Quickstart te gebruiken uit het algemeen beleid, zodat je topic daadwerkelijk een succes wordt. Nu leg je enkel een vraag neer en dat is niet de bedoeling..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.