Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510964

Topicstarter
Ik ga over maand voor 2 maanden op reis en ik heb nog ruimte binnen mijn budget voor een camera om toch de momenten vast te leggen. Ik ben alleen echt een leek als het om camera specificaties gaat. Ik heb op dit moment een Sony Experia T die een voor smartphone erg goede camera heeft naar mijn ervaring maar ik betwijfel of dit de kwaliteit is die ik wil voor mijn foto's in Indonesie. Dus de vraag of er camera's van onder de 200 euro zijn die een aanzienlijke verbetering in kwaliteit zijn dan mijn sony xperia t en zoja hebben jullie suggesties? Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-07 18:17
Aan welk formaat zit je te denken? Voor echt zakformaat zou je kunnen kijken naar één van de Canon compacts zoals de S95. Wellicht kan je die tweedehands een vinden binnen jouw budget. De kwaliteit daarin is relatief goed, zeker voor het formaat.

Als je ook wat groter kan gaan heb je in die budget regionen ook al een Olympus E-PM1 of Panasonic GF3 met kit lens, of zelfs een instap spiegelreflex (bijvoorbeeld de Canon 1000D), al dan niet op de tweedehands markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-07 11:47
Voor travel kiekjes is dit binnen je budget misschien een aardige: compact, flink bereik, relatief goed.

http://tweakers.net/product/303068/canon-powershot-sx240-hs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:19
Panasonic TZ-30 misschien iets? Niet de allernieuwste maar voor zijn prijs 150-180 euro een goede camera, Goede beeldstabilisator, Groot zoombereik, en een schitterende FULL HD filmfunctie:) (Soms ook leuk!)

Zou ik zeker even naar kijken!

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:13

B64

Misschien moet je dit even posten in Aankoopadvies Compactcamera

[ Voor 43% gewijzigd door B64 op 20-04-2013 20:13 ]