Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:15
Ook even gekeken op mn account bij Ziggo, films hoef je het niet voor te doen, klein aantal beschikbaar op moment, en alleen oude meuk, mischien dat het in de loop van de tijd beter wordt, Denk dat een abo op Film 1 mij nu toch meer trekt, ivm actuelere films. Deze zijn nu bij Ziggo alleen tegen betaling a la Pathe te bestellen.
Serie kijker ben ik nooit zo geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Als ik kijk op http://nieuwdezeweek.nl/hbo/ zie ik daar een heel ander aanbod van films / series dan ziggo aanbied.

Ziggo heeft het nederlandse HBO aanbod nu toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 12:11

Wailing_Banshee

You're Next

G.Scholtens schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:05:
Als ik kijk op http://nieuwdezeweek.nl/hbo/ zie ik daar een heel ander aanbod van films / series dan ziggo aanbied.

Ziggo heeft het nederlandse HBO aanbod nu toch gewoon?
Nee, alleen een klein deel ervan. Ik vind het niet de moeite waard... Qua series was er niet één die ik wel zou willen zien en van de films kende ik er ook geen een...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-09 10:00
Als KPN abonnee nu HBO loos. Best jammer. Nu maar HULU icm Netflix. Moet zeggen dat het aanbod van HULU wel een stuk beter is.

Helaas mis ik wel een paar van de premium HBO series, hoewel Boardwalk Empire e.d. er eerst ook al niet op stonden.

[ Voor 6% gewijzigd door Sosua op 03-01-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:08:
[...]

Nee, alleen een klein deel ervan. Ik vind het niet de moeite waard... Qua series was er niet één die ik wel zou willen zien en van de films kende ik er ook geen een...
Vind het wel fijn dat ik game of thrones nu legaal kan bekijken, was nog niet aan deze serie begonnen.

Maar als ze niet het complete aanbod hebben, hoe kan je dat dan alsnog krijgen als ziggo klant?
Aangezien hbo niet meer in nederland te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al vanaf het begin HBO en nu het verdwenen is, nou ja, anders geprogrammeerd is voor mij de lol er een beetje af omdat ik teveel toetsen moet indrukken om naar het HBO programma te gaan daar waar het vroeger achter het FILM kanalen zat op je decoder. Mij werd ook verteld dat je maandelijks abonnement iets goedkoper trouwens wordt ( € 10,-?) vanaf januari 2017 vanwege die verandering. Moet het nog zien met 'goedkoper'... Laatste programma wat ik trouw via HBO volgde, omdat je het nergens anders kon zien, is Westworld geweest. Erg goede serie.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2017 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:53
Ziggo heeft een enorm aanbod van hbo. Zo staan alle seizoenen van Sopranos, the wire, band of brothers en noem maar op er gewoon op. Het aanbod is niet vergelijkbaar met het oude hbo, het is veel en veel ruimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:26:
Ziggo heeft een enorm aanbod van hbo. Zo staan alle seizoenen van Sopranos, the wire, band of brothers en noem maar op er gewoon op. Het aanbod is niet vergelijkbaar met het oude hbo, het is veel en veel ruimer.
gelukkig wel, maar het aanbod in films is wel erg laag, maar een paar stuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:26:
Ja maar dat zijn series die al overal zo een beetje zijn geweest op tv. Of het nu Nl is of het buitenland.
Nee, ik zou het fijn vinden als ZIGGO bepaalde zenders zoals MTV Brand New, Stingray LiteTV e.d. loost en bijvoorbeeld FoxNews erop gooit of beetje meer naar het Sky digitaal pakket gaat zodat ik ook meer Amerikaanse events kan zien die nu je hier niet ziet.

Misschien eens overdenken om een schotel te kopen en zo een Sky pakket. voor Nederland.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2017 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:53
Westworld, night of, game of thrones zijn gewoon nieuw. Aanbod films is bedroevend.

[ Voor 39% gewijzigd door giantgiantus op 25-01-2017 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 05:59

Sargan

Filmfreak...

Aanbod films is idd ontzettend slecht en alleen maar HBO originals.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Sargan schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:33:
Aanbod films is idd ontzettend slecht en alleen maar HBO originals.
Gaat dit nog veranderen? HBO had de licenties voor de films, maar wat gebeurd er nu meer dan?
Gaat Ziggo ze alsnog aanbieden binnenkort? Of kan Netflix hier iets mee?
Pagina: 1 2 Laatste