Arcade Cabinet zelfbouw.Hulp??

Pagina: 1
Acties:
  • 400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnuitoss
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 19:22
hoi medeforumgebruikers.

ik ben van plan om een arcade kast te gaan bouwen en te laten draaien op hyperspin.
de database ben ik druk mee bezig en dat gaat wel een tijdje duren aangezien er vele emulators en games zijn.

nu wil ik alvast tussendoor aan de kast beginnen maar dat valt nog niet mee.

ik ben op zoek naar goede tekeningen.
ik heb wel wat tekeningen gevonden maar daar staan niet alle maten op.

ik had gezien dat er al wat topics over waren maar niet precies wat ik zoek.

dus zou er iemand zijn die mij tips kan en wil geven of mee wil helpen tegen een vergoeding.

software en hardware lukt wel maar met hout heb ik echt twee linker handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Allereerst welkom.
Voor de algemene vragen kun je het beste in dit topic terecht: Mame arcadekast bouwen. Op GoT vinden we het belangrijk dat je eerst zelf uitzoekt hoe en wat, en als het niet lukt, kun je een topic openen met concrete vragen. Met daarbij hetgeen je reeds gevonden hebt en welke problemen je ondervind. Je zoekt bijvoorbeeld goede tekeningen, maar misschien is het dan ook handig om te vertellen welke je gevonden hebt, en welke maten er missen. We zijn gen helpdesk die vervolgens met een stapel ontwerpen op de proppen komt. Hoe gerichter je vraag, des te gerichter het antwoord.
Er zijn hier meerdere zelfbouwprojecten geweest, wellicht kun je daar nog meer inspiratie uit putten?
Voor het vragen van diensten hebben we vraag en aanbod: http://tweakers.net/aanbod/#highlightCat:771

Op deze gaat een slotje, ik denk dat je met bovenstaande tips verder kunt verdiepen en wellicht al antwoorden vind op je vragen.

Dit topic is gesloten.