Ook hier "zit" de MARKUS.
Er zit inderdaad een hendel die je kunt omhalen zodat je kunt "hangen" ja.
Er zit inderdaad een hendel die je kunt omhalen zodat je kunt "hangen" ja.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Voor een bureaustoel waar je vele uren van je leven op doorbrengt hoor je imo (net zoals een matras) budget voor te maken.Anoniem: 510550 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:52:
Aaah super. Thanks voor de snelle reacties en dit klinkt allemaal wel zeer aantrekkelijk.
Nu even kijken of iemand in de buurt hem ook heeft zodat ik hem kan uitproberen. En dan misschien toch maar iets boven budget gaan.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik heb de Ahrend 230 al bijna 10 jaar. Een rip uit m'n lijf, maar geen seconde spijt van!Bad Brains schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:04:
[...]
Voor een bureaustoel waar je vele uren van je leven op doorbrengt hoor je imo (net zoals een matras) budget voor te maken.
En dan goed uitzoeken wat je wilt en lekker zit, dat hier in de draad iedereen een Markus heeft zegt nul over de desbetreffende stoel. Geloof wel dat hij lekker zat, maar lekker en goed zitten zijn ook weer 2 dingen.
Heb zelf de Ahrend 240 Centennial tweede hands gekocht, opnieuw bekleed ziet er als nieuw uit.
Betaald inc brengen, geloof 165,-
Daarnaast kan je ook de 'zwaarte' van het achterover leunen aanpassen, zodat het meer/minder moeite kost om de stoel naar achteren te laten hellen.Werewolf_789 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:51:
Ja je kan hem vastzetten op een bepaalde hellingsgraad of gewoon vrij laten waardoor je vrij kan achteruitleunen.
Nice! Heb je er 1 thuis staan?Mektheb schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:07:
http://www.needforseat.de/
http://www.needforseat.de...ffice/dxracer-cuda-gt.php
Mega vette chairs en erg comfortabele.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 510550 op 05-04-2013 13:33 ]
De stoel staat gewoon opgesteld in de Ikea zelf.Anoniem: 510550 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:52:
Aaah super. Thanks voor de snelle reacties en dit klinkt allemaal wel zeer aantrekkelijk.
Nu even kijken of iemand in de buurt hem ook heeft zodat ik hem kan uitproberen. En dan misschien toch maar iets boven budget gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door NeutraleTeun op 05-04-2013 13:37 ]
Oke, gewicht speelt een belangrijke rol voor je zitting en type bureaustoel. Hoger gewicht / dikke reet is groter zitoppervlak fijner maar als je normaal bent eigenlijk weer niet.Ik kon mijn bureaustoel gewoon proberen en beviel die niet kon ik er mee terug zonder problemen.Anoniem: 510550 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:32:
Comfort is belangrijker dan looks, zeker voor een stoel.
Ik weeg om en nabij de 80 kilo, zal er voornaamlijk op gamen maar in het weekend ook op werken. Wat wil zeggen dat ik er dan toch een groot deel van de dag op zal zitten.
Zoals ik zei zal ik de stoel zeker eerst proberen voordat ik hem bestel.
Wow die zijn echt mooi. Heb je die zelf ook?Mektheb schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:07:
http://www.needforseat.de/
http://www.needforseat.de...ffice/dxracer-cuda-gt.php
Mega vette chairs en erg comfortabele.
Steam/XBL: Avioto
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
[ Voor 19% gewijzigd door spone op 06-04-2013 00:57 . Reden: nadruk op gebruikte gelegd :) ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Nog niet, maar al een paar verschillende gezien en op gezeten.Avioto schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 17:56:
[...]
Wow die zijn echt mooi. Heb je die zelf ook?
Vooral deze vind ik mooi: http://www.needforseat.de...ice/dxracer-chief-srs.php
Nu moet ik daar weer voor sparen, damn you!
Waar zoek je dan? Op Marktplaats staan er genoeg 220's voor rond de 75 euro en een paar nog een stuk er onder.spone schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 00:20:
@psy: In welke zin andere klasse? Qua prijs zie ik een gebruikte Ahrend 220 net iets onder de nieuwprijs van de Markus zitten en een 230 een tik erboven.
Ik denk dat het ook heel erg afhangt van de bouw van iemand. Ik ben zelf maar een klein ventje van 1m70 en weeg niet zoveel (weinig spek), voor mij is de Markus ideaal, de zitting is goed en de ruggensteun is precies op de goede plek. Kan me wel voorstellen dat dit voor grotere/langere mensen anders ligt.evEndzhar schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:35:
[...]
Waar zoek je dan? Op Marktplaats staan er genoeg 220's voor rond de 75 euro en een paar nog een stuk er onder.
Dat Ikea 10 jaar garantie op hun stoel geeft, geeft wel aan dat ze vertrouwen in de degelijkheid van hun product hebben. Waar ik alleen geen vertrouwen heb is de ondersteuning die de stoel aan je lichaam zou moeten bieden. Kijk hier maar eens naar de eisen die voor kantoorgebruik gesteld worden: http://www.arbocatalogusg...nl/Default.aspx?tabid=871 . De Ikeastoel zit wellicht perfect voor sommige mensen, maar voor wie het niet perfect zit mist de stoel een aantal belangrijke stelmogelijkheden.
Overigens zit ik thuis al jaren op een Ahrend 220.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 15% gewijzigd door henri8096 op 06-04-2013 15:40 ]
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
[ Voor 14% gewijzigd door redfoxert op 06-04-2013 15:54 ]
Anoniem: 406530
Ik heb ook een stoel daarvan gehad en die viel binnen 1 jaar van ellende uit elkaar. Niet doen dus. Het is jammer om daar naderhand achter te komen. Zeker wanneer je voor een langere periode achter de PC zit, is het zeer belangrijk om een goede stoel te hebben.Robsel_NL schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:34:
Ik zag even de naam Leenbakker vallen, koop daar NOOIT iets van stoelen oid. Binnen letterlijk een week is het "kussentje" waar je op zit gehalveerd kwa dikte, en na een paar maand voel je schroeven onder de arie. Leenbakker verkoopt de grootst mogelijk troep wat je je maar kunt voorstellen. Ik heb nu ook een bureaustoel van de Ikea, en die bevalt prima.
Ik leg gewoon een badhanddoek op de zitting van de stoel in de zomerbrilsmurfffje schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:45:
Ikea Markus, ik zou trouwens stof nemen en geen nep leer. Dan is namelijk heel erg plakkerig in de zomer. Sowieso heeft de markus al een openrug waardoor je geen plakrug krijgt.
Garantie van de Ikea is ook erg goed en hun producten zijn vaak van bijzonder goed kwaliteit.
[ Voor 8% gewijzigd door RoaDHouse op 11-04-2013 00:20 ]
Vaak zijn dat zeer slechte stoelen, ze zien er op het plaatje heel fancy en comfy uit met dikke kussens in allerlei fancy vormen.Anoniem: 467145 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:25:
Laat iets weten als je hem hebt uitgeprobeerd
Je kunt inderdaad beter 150-200 euro uitgeven aan een uitstekende tweedehands bureaustoel, dan 150 euro aan een ergonomisch matige Ikea stoel, of erger. De armleuningen zijn bij de Ikea stoel bijvoorbeeld niet verstelbaar en bij stoelen geldt one-size-fits-all absoluut niet.brilsmurfffje schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:24:
[...]
Bureau meubels van failliete bedrijven, allemaal arbo gekeurd spul. Met spul van Ahrend kan je bijna nooit een miskoop doen. Door heel het land zitten deze winkels
[ Voor 4% gewijzigd door SlaadjeBla op 11-04-2013 16:34 ]
Nou heb de stoel binnen, en ik wil er niet meer uitAnoniem: 467145 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:25:
Laat iets weten als je hem hebt uitgeprobeerd
Sorry niet om de aankoop af te kraken maar voor 77 euro koop je geen bureaustoel van leer. De kwaliteit van een zitmeubel komt pas na een aantal maanden naar voren, waar goedkope zitmeubels vaak kussens hebben welke zachter worden en hierdoor minder ondersteuning bieden. Daar blijven de kussens van duurdere merken wel goed.oostland33 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 21:25:
[...]
Nou heb de stoel binnen, en ik wil er niet meer uitzit heerlijk en zoals commments hierboven was ik een beetje bang voor een goedkoop materiaal maar de huis stinkt naar leer nu en moet zeggen dat ze de naden precies op de plekken hebben gemaakt waar op mijn oude stoel (na 5 jaar gebruikt te hebben) begon te scheuren, tot dusver geen miskoop.
De Giroflex is ook inderdaad een topstoelpaazei schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:28:
http://www.beta-nijkerk.n...-7078-4d-armleggers.html#
Ik heb vandaag deze gehaald voor 149 euro ex btw, er zat een klein brandgaatje in de bekleding, vandaar dat ik 40 euro korting kreeg omdat hij anders opnieuw gestoffeerd zou worden.
De stoel is in gebruikte staat, maar dat beperkt zich voornamelijk in wat krassen op het onderstel en de zitverstelling verschuift niet heel makkelijk, maar dat is iets dat je eenmaal instelt.
De stoel heeft aan instelmogelijkheden:
Hoogte zitting
Zithoek
Diepte zitting
Hoogte rugleuning
Armleuningen:
zijwaards schuifbaar
voor/achterwaards schuifbaar
hoogte
roteerbaar
De nieuwprijz van dit soort stoelen is bijna onbetaalbaar, denk aan minimaal 600 euro voor de meest basic versie dus als je even zoekt kan je voor weinig geld een topkwaliteit stoel halen die zonder twijfel beter zit dan IKEA stoelen.
Google eens op giroflex 64 of bekijk inderdaad die ahrend stoelen, ik denk dat je dan meer waar voor je geld hebt dan bij een nieuwe luxe-uitziende stoel die eigenlijk bagger is.
PS: de foto's op die site zijn geen productfoto's die van een andere site zijn geplukt, maar het is de daadwerkelijke stoel. Ik dacht dus dat het een voorbeeldfoto was tot ik daar vandaag het foto-deel zag in het pand.
Je kan dus zelf even zien dat de kwaliteit van een tweedehand stoel best goed kan zijn.
Afijn, je merkt het, ik zit hier lekker tevreden op mijn stoel die anders veel te duur voor mij zou zijn
Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan
Ik wilde de DXRacer Chief kopen, maar ik vond het toch iets te duur en het is constant uitverkocht.Nosfera7u schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:53:
DXRacer stoelen zien er comfortabel uit maar kan er niet veel reviews over vinden.
http://www.needforseat.de/shop/pro-gaming--office/dxracer-smooth-chief-s.php
Steam/XBL: Avioto
Vergis je niet... Ik gebruik deze stoel zowel thuis als op het werk. Ik heb er vele mogen proberen, maar met name de rugsteun (onderrug) van deze stoel is ideaal. Heb er genoeg gehad die mooi uitzien en een hoge rug hebben, maar de Ahrend 220 is voor mij perfect.Nosfera7u schreef op zondag 15 september 2013 @ 10:05:
Dat is ook de reden dat ik naar de Comforto 88 zit te kijken.
Op het werk zit ik namelijk in deze stoel alleen is hij nogal aan de prijzige kant.
De Ahrend 220 heeft een te klein rug gedeelte, ik heb liever een wat hoger rug gedeelte.
Geen last van. Gebruik je wel de juiste (geremde) wielen?Znorkus schreef op zondag 15 september 2013 @ 10:07:
Stoelen met wieltjes vind ik niet prettig. Als je op tapijt zit gaat het nog wel, maar op een gladde vloer rijdt je stoel telkens weg, zeker als je een beetje onderuitgezakt zit. Zou ik meenemen in je overweging.
[ Voor 23% gewijzigd door Flozem op 16-09-2013 19:22 ]
Voor iemand van 2 meter is deze dan weer minder ideaal. Heb deze ooit tweedehands gekocht als opvolger van een Ikea stoel. Hoewel hij beter zit, heb ik er nooit een echt lekkere zithouding op kunnen vinden.Flozem schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:19:
[...]
Vergis je niet... Ik gebruik deze stoel zowel thuis als op het werk. Ik heb er vele mogen proberen, maar met name de rugsteun (onderrug) van deze stoel is ideaal. Heb er genoeg gehad die mooi uitzien en een hoge rug hebben, maar de Ahrend 220 is voor mij perfect.
Dat kan - voor mijn 182 cm is de stoel in ieder geval perfect.MikeyMan schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:21:
[...]
Voor iemand van 2 meter is deze dan weer minder ideaal. Heb deze ooit tweedehands gekocht als opvolger van een Ikea stoel. Hoewel hij beter zit, heb ik er nooit een echt lekkere zithouding op kunnen vinden.
Bekleding is intussen versleten, dus binnenkort weer eens naar een nieuwe tweedehands op zoek.
Maar is die echt ergonomisch goed of zit die gewoon lekker?LuckyLukeNL schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:28:
ik zelf heb een tijdje terug deze besteld.
http://www.dxracer.net/art8_dxracer-chair-oh-f08-no.html
De stoel werd na een week geleverd en ik kan je zeggen dat ik nooit in een betere stoel heb gezeten. Echt een top stoel. Vooral de leuning kan gewoon in ligstand. Als je een goeie stoel wilt en je budget is niet super hoog is het zeker een aanrader.
Je gaat ook goed rechtop zitten in de stoel wat fijn is voor je rug. hij weegt wel 30kilo volgens mij
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|
Ik heb talloze bureaustoelen gehad, ook in deze prijs klasse maar toch gaan ze iedere keer kapot, is het zitvlak af na 2 jaar en ziet de stoel er uit alsof je het rechtstreeks van de stort afgeplukt hebt.Juancho schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:02:
Ik hoop dat ik dit topic wat leven in kan blazen want ik ben zelf op zoek naar een nieuwe bureaustoel. Ik werk namelijk regelmatig thuis en ook ben ik een muziek producer dus ik spendeer behoorlijk wat tijd in mijn werkkamer. Mijn huidige stoel is versleten dus nu op zoek naar een nieuwe!
Aangezien de laatste post in dit topic alweer 2 jaar geleden was ben ik wel benieuwd of er mensen zijn die een beetje weten wat tegenwoordig goede stoelen zijn binnen het budget van ongeveer 150-200 euro max.
[ Voor 17% gewijzigd door Juancho op 02-07-2018 19:53 ]
Trust (Nederlands bedrijf overigens) is in mijn ogen een echt B-merk, ik heb er zelf diverse producten van (gehad...) en ben eigenlijk over geen écht te spreken. Nu heb ik zelf geen bureaustoel van Trust gehad, maar wel alles van 12V > 220V omvomers, toetsenborden etc. etc. Vooral de toetsenborden waren van zeer treurige kwaliteit, ook al kostten ze dan 'maar' een tientje.Juancho schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:41:
Dank je! Ja in principe maakt het me niet veel uit of het een kantoor/game stoel is, het moet gewoon zo fijn zitten dat je er uren, uren achtereen fijn op kan zitten. Ik was nog vergeten te zeggen dat ik graag bij bol.com zou willen bestellen omdat ik de stoel grotendeels met ontvangen VVV bonnen wil betalen.
Ken je toevallig deze stoel of dit merk? of dit type?
https://www.bol.com/nl/p/...t-blauw/9200000088595172/
Andere opties die ik zag:
https://www.bol.com/nl/p/...BwPHdErg.1.9.ProductImage
https://www.bol.com/nl/p/...wPHdErg.1.13.ProductImage
of hier de link met juiste filter naar alle game stoel opties tot 200 euro. Zit er wellicht iets bij waarvan je denkt, dat is een prima stoel voor dat budget?
https://www.bol.com/nl/s/...t=game+stoel&sort=price_h
En hier een link met juiste filter naar alle type bureaustoelen:
https://www.bol.com/nl/l/...12194=30-200&sort=price_h
ik heb in principe niet zoveel eisen behalve dat de stoel in hoogte verstelbaar is en ook de armleuningen.
Thanks!
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Gelukkig zijn de 'racestoelen' ook gewoon compleet in het zwart zoals ik eerder heb aangegeven met mijn Maxnomic.Juancho schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:00:
Ok thanks! Moet zeggen dat ik die game stoelen ook niet mooi vind en ik heb toch echt wel mijn nieuwe werk/produceerkamer erg netjes, strak en clean gemaakt. Dus daar zou een rustige stoel (zwart of mooie zakelijke combi van kleuren) wel in passen. Die rare kleuren zou ik dan ook nooit kiezen.
Ikea heeft idd een paar goede stoelen maar accepteren helaas geen VVV bon. Maar wellicht kan ik daar nog iets mee doen
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 03-07-2018 09:59 ]
Toevoegend; doe dat uitproberen niet aan het einde van een (werk)dag, dan zit elke stoel lekker(der) omdat je moe bent geworden door de dag.RemcoDelft schreef op vrijdag 5 april 2013 @ 12:35:
Voor een stoel moet je maar 1 ding doen: uitproberen! Het is zeer persoonlijk wat goed zit.
Je zit trouwens in de range van goedkope stoelen; een kwaliteitsstoel kost 800 euro.
Als ik heel eerlijk ben, zou ik het budget wat omhoog schroeven, zeker als je zo veel op de stoel gaat zitten ivm werk en dergelijken. Je krijgt dan een stoel met veel betere instelmogelijkheden en kan daarmee in potentie een gezondere houding aannemen, zodat je dus geen rugklachten meer hebt, wat mij ook niet onbelangrijk lijkt wanneer je (waarschijnlijk) veel in de stoel gaat zitten. Ik zou dan eerder kijken naar een bureaustoel van ongeveer €300,-.Juancho schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:02:
Ik hoop dat ik dit topic wat leven in kan blazen want ik ben zelf op zoek naar een nieuwe bureaustoel. Ik werk namelijk regelmatig thuis en ook ben ik een muziek producer dus ik spendeer behoorlijk wat tijd in mijn werkkamer. Mijn huidige stoel is versleten dus nu op zoek naar een nieuwe!
Aangezien de laatste post in dit topic alweer 2 jaar geleden was ben ik wel benieuwd of er mensen zijn die een beetje weten wat tegenwoordig goede stoelen zijn binnen het budget van ongeveer 150-200 euro max.
[ Voor 57% gewijzigd door CH4OS op 03-07-2018 10:50 ]
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
Heeft dan wel weer geen synchroon (kantel) mechanismeDwarlorf schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:46:
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe bureaustoel. Ik heb volgens mij nu ook een 2e hands ahrend 220 maar de rugleuning is kapot waardoor ik niet meer fatsoenlijk kan zitten. Nu wil ik niet weer een 2e hands stoel kopen maar een nieuwe.
Heeft iemand ervaring met het merk Prosedia? Het is een budgetlijn van Interstuhl. Ik heb de Younico Pro - Model 2456 in mijn vizier, iemand toevallig daar bekend mee?
Als ik het goed heb uitgezocht betekent dit dat de leuning niet gekanteld kan worden? Dat is niet handig.psy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:24:
[...]
Heeft dan wel weer geen synchroon (kantel) mechanisme
[ Voor 13% gewijzigd door Dwarlorf op 03-07-2018 13:34 ]
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
[ Voor 14% gewijzigd door psy op 03-07-2018 13:37 ]
Oh zo. Daar ben ik het helemaal mee eens, zeker als het al een vrij prijzige stoel is.psy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:34:
@Dwarlorf de leuning kan wel gekanteld, maar de zitting kantelt niet mee. Zodat de hoek gelijk blijft tussen zitting en leuning.
En dat is net een zeer fijne optie als je dat wel hebt (naar mijn mening dan)
de https://www.bureaustoel.nl/prosedia-seven-basic-16g2 heeft het wel
Reserve onderdeel kopen?Dwarlorf schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:46:
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe bureaustoel. Ik heb volgens mij nu ook een 2e hands ahrend 220 maar de rugleuning is kapot waardoor ik niet meer fatsoenlijk kan zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door Bad Brains op 03-07-2018 13:47 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Het mechanisme om de rugleuning rechtop te houden is kapot dus hij hangt naar achteren. Ik heb er wel ff naar gekeken maar kon er niet achterkomen of ik het nog zou kunnen repareren.Bad Brains schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:45:
[...]
Reserve onderdeel kopen?
Is het een mechanische gebrek of slijtage van stof.
Zoveel 2de hands Ahrend stoel verkopers.
Edit;
Stoel advies?
2dehands Miller Aeron, hoef je nooit meer wat anders.
Yessir!Bad Brains schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:59:
heb er een voor 300 gekocht, 700 zijn ze nieuw.
Kan nog goedkoper dan 300,-
Beter zoeken
[ Voor 55% gewijzigd door Bad Brains op 03-07-2018 14:02 ]
Die heeft een brandgat, dan is er nog 1 voor 300 en dan voor meer. Ik moet me er sowieso eerst verder in verdiepen voor ik iets koop.Bad Brains schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:01:
Als je serieus gaat zoeken, let op je maat A B of C.
Ik ben 190 en heb een B.
https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr
175,- gelijk bellen.
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Op kantoor heb ik een dure stoel die op veel manieren te verstellen is.eMKa schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:06:
Ik heb in het verleden ook zo'n gaming-stoel gehad. Twee zelfs, één op kantoor en thuis. Na rugklachten beide de deur uit en ergonomische stoelen gekocht. Zit nu op een mooie Ahrend die op 1001 manieren te verstellen is en een stoeltje van 300 euro oid van Staples. Ik raad je dan ook aan om een goede, kwalitatieve stoel te kopen.
Waarom geen lederen stoel ?Juancho schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:00:
Ik heb dan nu iig een selectie gemaakt op wat ik NIET wil:
1. gamestoel
2. lederen stoel
Dus ik ga ook voor een nette en comfortabele kantoorstoel. Nu nog de vraag, kan je voor 200-300 een nieuwe kopen of kan je met dat geld beter een Refurbished model kopen die nieuw veel duurder is?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik ben uiteindelijk voor deze stoel gegaan. Bedankt voor de tip. Hij is vanochtend binnengekomen.
't is een hobby ...
Ja, zeer zeker.
[ Voor 36% gewijzigd door _Brad_ op 08-07-2019 16:36 ]
't is een hobby ...
't is een hobby ...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq