I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 25-09-2014 23:53 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Ik heb hem op die dag kunnen gebruiken. Die foto had ik speciaal voor deze reactie gemaakt.
Kortingscode: BOBTVKORTING
Expert gaat er morgen mooi overheen met 20%Loenerd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:39:
10% korting op televisies bij Bobshop.nl
Kortingscode: BOBTVKORTING
Beide zijn het meestal niet echt de goedkoopste websites. Maar met deze kortingen wel interessant.
Kortingscode $5 USD off, voor Play-Asia. Geldig vanaf $ 60,- USD.
http://www.play-asia.com/
Code is denk ik maar eenmalig te gebruiken, en voor zover ik weet niet account gebonden aangezien hij bij de postlevering van een eerdere aankoop was toegevoegd.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Expert is niet te vergelijken met een site als Bobshop. Expert is een vakhandel, met inderdaad vaak hogere prijzen.thefox154 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:46:
[...]
Expert gaat er morgen mooi overheen met 20%
Beide zijn het meestal niet echt de goedkoopste websites. Maar met deze kortingen wel interessant.
Ik heb voor mijn vader 55PFK7109 aangeschaft. Met dat model staan ze al bovenin in de pricewatch, en dan ging er ook nog eens 10% af. Mooi meegenomen dus.
Voorbeeld: Sony KD55X8505 Ultra HD LED TV
Eerst 1999 euro (bewijs) en nu 2069 euro incl. 10% kortingscode. FAIL!
[ Voor 11% gewijzigd door Edman op 26-09-2014 13:03 ]
Tja zo is er voor elk product wat te vinden.Loenerd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:58:
[...]
Expert is niet te vergelijken met een site als Bobshop. Expert is een vakhandel, met inderdaad vaak hogere prijzen.
Ik heb voor mijn vader 55PFK7109 aangeschaft. Met dat model staan ze al bovenin in de pricewatch, en dan ging er ook nog eens 10% af. Mooi meegenomen dus.
Je vakzaak expert die volgens jou te duur is: KDL32W706B a 409 bij expert verus 429 bij bobshop.
Dus de discussie die je aan slinger is compleet zinloos. Expert is al € 20 goedkoper (5%!) en dan nog 20% eraf. De W705 is identiek geprijsd. Dus ja Expert gaat er gewoon overheen, en is niet per definitie een stuk duurder. Ze zijn standaard al goedkoper
Aaiii, daar stond ie gisteren ook bij mij voor in de winkelmand en wilde er nog even nachtje over slapen.Ariemaiden schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:36:
[...]
Heb zojuist de 8TB versie besteld voor 242 euro. Ik was op zoek naar twee 4TB Red schijven. Aangezien die in deze Nas zitten ben ik nu 70 euro goedkoper uit dan wanneer ik ze los aanschaf... Benieuwd of het geleverd gaat worden. Als ik het nu opnieuw probeer krijg ik deze lage prijs niet meer!
Prijzen zijn kennelijk vannacht inderdaad omhoog gegaan... want nu kom ik niet goedkoper uit dan 297 euro.
SEPT14 is geen geldige code meer geeft ie aan?
Zullen we verder gaan in dit aparte topic? [Aanbieding] Western Digital My Cloud Mirror NASRobinter79 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:06:
[...]
Aaiii, daar stond ie gisteren ook bij mij voor in de winkelmand en wilde er nog even nachtje over slapen.
Prijzen zijn kennelijk vannacht inderdaad omhoog gegaan... want nu kom ik niet goedkoper uit dan 297 euro.
SEPT14 is geen geldige code meer geeft ie aan?
Het is nogal een populair onderwerp en zo kunnen we rustig verder praten over de verschillende codes en prijzen.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Mijn vriendin is je erg dankbaar. En mij ook dus ik had een goede avondTommert38 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 21:16:
Zalando shop tegoed t.w.v. €10*
*Geldig t/m 22/12/2014 | Minimum bestelwaarde ook na retourneren van artikelen € 60,- | Niet geldig in combinatie met andere acties | Enkele merken kunnen uitgesloten zijn | Per klant eenmalig geldig | Niet inwisselbaar voor contant geld | Niet geldig op cadeaubonnen, producten uit het partnerprogramma en Zalando Lounge
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Schrijf je vantevoren in voor de nieuwsbrief en ontvang een vouchercode van 10 euro bij minimale bestelling van 20 euro. Of gebruik deze
Via www.spaarwinkelen.nl nog extra korting. Via www.shopkorting.nl is de korting iets minder.
sjococo schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:40:
Nu op www.staples.nl tot 15:00 uur SD-geheugenkaarten 25% korting met de kortingcode
Members only:
Schrijf je vantevoren in voor de nieuwsbrief en ontvang een vouchercode van 10 euro bij minimale bestelling van 20 euro. Of gebruik dezeMembers only:
Via www.spaarwinkelen.nl nog extra korting. Via www.shopkorting.nl is de korting iets minder.
Voor gratis verzending bij sneltoner.nl vanaf 25 euro bestelbedrag. En daarnaast maak je kans op 1 van de 3 goudstaafjes of 1000 euro cash.
Bedankt! Zojuist een 64gb microsd kaart besteld.sjococo schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:40:
Nu op www.staples.nl tot 15:00 uur SD-geheugenkaarten 25% korting met de kortingcode
Members only:
Schrijf je vantevoren in voor de nieuwsbrief en ontvang een vouchercode van 10 euro bij minimale bestelling van 20 euro. Of gebruik dezeMembers only:
http://www.staples.nl/mic...ind_Number=5888956&cm_sp=
In combinatie met de nieuwsbriefcode (ook zelf te genereren via www.guerrillamail.com bijvoorbeeld) en de 25% actiecode kwam deze 10 euro goedkoper dan de goedkoopste webshop in de pricewatch!
Dank voor de codessjococo schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:40:
Members only:
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Top! Heb inderdaad ook zojuist een 64GB kaartje besteld, wanneer je het ophaalt in een vestiging heb je zelf voor 20 euro een kaartje! Ook meteen een extra ordertje geplaatst voor een 32GB Micro SD + Lexar 8GB Micro SD + cardreader voor €6,95 besteld met de kortingscodessjococo schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:40:
Members only:
De dagen worden korter en het belang van een goede nachtrust neemt toe. Dan komt het mooi uit dat je de Alpine SleepSoft+ oordoppen tijdelijk met korting kan kopen! Koop voor 15 november de SleepSoft+ oordoppen en ontvang 10% korting én een gratis slaapmasker. Ga naar de webshop, voer de code herfstslaap in en koop de SleepSoft+ met korting.
[ Voor 23% gewijzigd door Dutchian79 op 26-09-2014 15:25 ]
Verwijderd
Bedankt, precies wat ik nodig had voor een verjaardagscadeau!Dutchian79 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:22:
10% korting op SleepSoft+
De dagen worden korter en het belang van een goede nachtrust neemt toe. Dan komt het mooi uit dat je de Alpine SleepSoft+ oordoppen tijdelijk met korting kan kopen! Koop voor 15 november de SleepSoft+ oordoppen en ontvang 10% korting én een gratis slaapmasker. Ga naar de webshop, voer de code herfstslaap in en koop de SleepSoft+ met korting.
*toevoeging* Bij mij werkt de code ook niet. Nog even geduld voor de actie of foute code? Gelukkig kan ik nog even wachten voor ik het echt nodig heb.
[ Voor 9% gewijzigd door rockhopper op 26-09-2014 17:40 . Reden: code werkt bij mij ook niet. ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Gaat bij mij helaas niks van af.Dutchian79 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:22:
10% korting op SleepSoft+
Even een aanvulling op mezelf. Als je iets koopt bij dixons.com en erover tweet (volg aanwijzingen na aankoop) en de tweet mailt naar info@dixons.nl krijg je na ca 2 dagen nog een code. Ik kreeg een code voor mycom van 5 euro. Op de site staat dixons en 5 euro bij minimaal 25 euro, maar ik heb er dus een ontvangen van mycom met minimale bestelwaarde van 15 euro.FunFair schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:23:
http://www.dixons.nl/kieskeurig
Schrijf een review op kieskeurig over dixons, stuur de bevestiging op naar een mail adres (moederbedrijf van dixons) en je krijgt een dag later ongeveer een kortingscode van €5
Ik heb deze net ontvangen en gebruikt en er zit geen minimum bedrag aan gekoppeld. Ofwel als je iets van 5 euro besteld is het gratis
ps. je kunt deze codes aanvragen zonder daadwerkelijk te betalen
Net kortingscode gekregen, alleen geldig bij een minimale aankoopwaarde van 15 EU..FunFair schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:55:
[...]
Even een aanvulling op mezelf. Als je iets koopt bij dixons.com en erover tweet (volg aanwijzingen na aankoop) en de tweet mailt naar info@dixons.nl krijg je na ca 2 dagen nog een code. Ik kreeg een code voor mycom van 5 euro. Op de site staat dixons en 5 euro bij minimaal 25 euro, maar ik heb er dus een ontvangen van mycom met minimale bestelwaarde van 15 euro.
ps. je kunt deze codes aanvragen zonder daadwerkelijk te betalendoor afhalen te kiezen krijg je alsnog de kortingscode als je erover tweet (in mijn geval met een spam account)
Net een dixons kortingscode van 5 euro gekregen maar ik wil hem niet meer:FunFair schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:23:
http://www.dixons.nl/kieskeurig
Schrijf een review op kieskeurig over dixons, stuur de bevestiging op naar een mail adres (moederbedrijf van dixons) en je krijgt een dag later ongeveer een kortingscode van €5
Ik heb deze net ontvangen en gebruikt en er zit geen minimum bedrag aan gekoppeld. Ofwel als je iets van 5 euro besteld is het gratis
De korting is één maand geldig bij een minimale besteding van € 15.-
Is het geen mycom code?kremliner schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:10:
[...]
Net een dixons kortingscode van 5 euro gekregen maar ik wil hem niet meer:
Members only:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dankjewel! Ik heb hem gebruiktkremliner schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:10:
[...]
Net een dixons kortingscode van 5 euro gekregen maar ik wil hem niet meer:
Members only:
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
Verwijderd
Geldig tot 31 oktober
Is al ingewisselddeathmonkey schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:17:
Members only:
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
10 euro korting bij besteding van minimaal 50 euro.
Enkele merken kunnen uitgesloten zijn.
Verwijderd
Thanks! Ik heb er een paar toffe sneakers van besteld, ik weet niet of 'ie uniek was, maar in elk geval bedankt voor het delen.D2FValinor schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:40:
www.zalando.nl
10 euro korting bij besteding van minimaal 50 euro.
Enkele merken kunnen uitgesloten zijn.
Members only:
Hang loose and let the funk ride...
Beste Said,
Het is ons opgevallen dat je al een tijdje niet meer een iBOOD deal hebt gescoord. Omdat we je graag terugzien, geven we je hierbij eenmalig € 5,- korting op jouw volgende aankoop bij iBOOD.nl.
Naar de deals! »
Let op, de code is 1 week geldig!
Met vriendelijke groet,
Team iBOOD.
Bedankt en gebruikt om nu volledig over op LED te gaan!saidddd93 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 04:31:
Code iBood 5 euro korting.
Beste Said,
Het is ons opgevallen dat je al een tijdje niet meer een iBOOD deal hebt gescoord. Omdat we je graag terugzien, geven we je hierbij eenmalig € 5,- korting op jouw volgende aankoop bij iBOOD.nl.
Members only:
Naar de deals! »
Let op, de code is 1 week geldig!
Met vriendelijke groet,
Team iBOOD.
gebruikt en bedanktRips10 schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:07:
fonq.nl
Kom lekker shoppen en profiteer direct van €5,- korting op je bestelling!
Je persoonlijke cadeaucode is:Members only:
*De code is geldig op alles m.u.v. de merken fatboy, Vipp, Wesco, Zack, giftcards en boeken. De code geldt bij minimale besteding van €20,- en is geldig t/m 30 september 2014.
5 euro korting* op uw bestelling!
Met de kortingscode:
Geldig bij besteding vanaf 40 euro en t/m 1 oktober. Voer de code in de winkelwagen in en de korting wordt automatisch verrekend. Maximaal 1x te gebruiken per klant.
Wie zegt dat sneakers niet glamourous zijn, liegt! Vandaar dat je bij PRO ook 20% Glamour korting krijgt. En dan wel op de gehele nieuwe collectie.a
Gebruik kortingscode:
Alleen vandaag, dus haast je naar de winkel of shop online!
[ Voor 3% gewijzigd door Sam1972 op 27-09-2014 12:14 ]
Bristol €5 korting:
THXBR2014 (lijkt me universeel)
Zalando €10 korting: (voor de eerste die hem kan gebruiken)
ZRT2MEXF
Bedankt, ook hier gebruikt!Tovenaar schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:13:
10 eur. korting bij duifhuizen.nl (tassen, paraplus, etc) bij besteding van 25 eur.
Members only:
Bedankt ook gebruikt!Tovenaar schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:13:
10 eur. korting bij duifhuizen.nl (tassen, paraplus, etc) bij besteding van 25 eur.
Members only:
Speciaal voor u als gebruiker van iDEAL krijgt u nu bij Albelli, één van de grootste online aanbieders van fotoproducten, € 10 korting op een foto op canvas. En 25% korting op een fotoboek. Zo heeft u dus al een fotoboek vanaf € 5,96 en een foto op canvas vanaf € 12,95.
Profiteer van deze aanbieding en vul, bij het afrekenen van uw bestelling, de volgende promotiecode in:
Fotoboek: INGZOMER14
Canvas: INGCANVAS
De korting wordt direct op uw bestelling verwerkt. En betalen doet u vervolgens heel eenvoudig met iDEAL. Dat is net zo veilig en makkelijk als internetbankieren.
De promotiecodes zijn geldig tot en met 31 december 2014.
http://www.albelli.nl/
geldig t/m 14 oktober 2014
www.albelli.nl/ingenieur
Geldig bij besteding vanaf 40 euro en t/m 1 oktober. Voer de code in de winkelwagen in en de korting wordt automatisch verrekend. Maximaal 1x te gebruiken per klant.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
10 euro bij een bestelling van 60 euro.
Bedankt! Werkte wel. Net ingewisseld.deathmonkey schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:17:
Members only:
De cadeaubon is geldig t/m 31 oktober 2014 op al onze shops of in onze winkels. De bon is niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen. Minimaal bestedingsbedrag: € 25,-
En hier ook weer gebruikt! Werkt ook met 24,95Tovenaar schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:13:
Members only:
NLGS53912759
Laat ff weten dat je hem gebruikt hebt.
Gebruikt, bedankt!yukhoc schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:52:
Coolblue
De cadeaubon is geldig t/m 31 oktober 2014 op al onze shops of in onze winkels. De bon is niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen. Minimaal bestedingsbedrag: € 25,-
Members only:
-----
Speciaal voor u als gebruiker van iDEAL krijgt u nu bij Albelli, één van de grootste online aanbieders van fotoproducten, € 10 korting op een foto op canvas. En 25% korting op een fotoboek. Zo heeft u dus al een fotoboek vanaf € 5,96 en een foto op canvas vanaf € 12,95.
Profiteer van deze aanbieding en vul, bij het afrekenen van uw bestelling, de volgende promotiecode in:
Fotoboek: INGZOMER14
Canvas: INGCANVAS
-----
Oh ja. de promotiecodes zijn geldig tot en met 31 december 2014.
Edit: datum promotiecodes toegevoegd.
Edit2: Ik zie dat dit al is gepost.. Moet ik dit weghalen??
[ Voor 12% gewijzigd door Lightmanone1984 op 27-09-2014 18:41 ]
• Minimum bestelbedrag € 50,-
• Niet in combinatie met andere acties
• Je mag ’m één keer gebruiken. Besteed ’m goed.
veel plezier ermee
al gebruikt zonder bedankjeTuffScout schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:55:
10 euro bij G-Star Raw.
NLGS53912759
Laat ff weten dat je hem gebruikt hebt.
Gebruikt, bedankt.Dendrite schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:43:
conrad.nl € 5,- korting op je volgende bestelling
• Minimum bestelbedrag € 50,-
• Niet in combinatie met andere acties
• Je mag ’m één keer gebruiken. Besteed ’m goed.
Members only:
veel plezier ermee
goeie tip! thanks voor de code, senz paraplu voor 14,95 euroDenniX schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:53:
[...]
En hier ook weer gebruikt! Werkt ook met 24,95
Verwijderd
Fijn! Dank je wel voor de tip! Scheelt weer aardig wat duiten!Alaksandus schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:36:
Members only:voor 10% korting bij bax-shop. Geldig tot 30 september. Voor heen was de code paypal, maar die werkt al even niet..
Verwijderd
BDAY4JAAR
alleen vandaag geloof ik nog geldig.
10% korting bij besteding vanaf 50.00
succes ermee
Verwijderd
Enjoy!
FYGZ-H6KS-6YYS
Dank je wel. Zojuist gebruikt.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:50:
Ik heb nog een coolblue kortingscode voor 5 euro korting. Nog te gebruiken tot en met 30 september.
Enjoy!![]()
FYGZ-H6KS-6YYS
Voorwaarden:
- Minimum bestelwaarde ook na retourneren van artikelen 50 euro
- Niet geldig in combinatie met andere acties
- Enkele merken kunnen uitgesloten zijn
Helaas gebruikt zonder bericht.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:57:
Nog een coolblue code voor 5 euro korting (bij besteding vanaf 25 euro):
DYJC-M9XR-KA4M
[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 28-09-2014 21:59 ]
Dat laatste. Via DM lijkt me overbodig.Deezers schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:17:
[...]
Helaas gebruikt zonder bericht.
Misschien kan je ze beter per DM sturen of in een spoiler plaatsen...
[ Voor 27% gewijzigd door oscarw op 28-09-2014 14:21 ]
Ik vis ook steeds achter het netDeezers schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:17:
[...]
Helaas gebruikt zonder bericht.
Misschien kan je ze beter per DM sturen of in een spoiler plaatsen...
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
http://www.acronis.com/en-us/promo/tihd-download/
(staat op mijn voucher dat je de de langere activatiecode gemaild krijgt als je deze invoert
Deze heb ik gebruikt, hartelijk bedankt voor het delen!sdk16420 schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:31:
Acronis True Image HD code
http://www.acronis.com/en-us/promo/tihd-download/
Members only:
(staat op mijn voucher dat je de de langere activatiecode gemaild krijgt als je deze invoert
Gebruikt, dank je wel voor het delenykp schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:06:
10 euro korting bij Zalando
Voorwaarden:
- Minimum bestelwaarde ook na retourneren van artikelen 50 euro
- Niet geldig in combinatie met andere acties
- Enkele merken kunnen uitgesloten zijn
Members only:
Gebruikt met dank aan een ondankbare...md89 schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:56:
5 euro kortingscode van Dixons:
Members only:
Bedankt!srdevil schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:41:
[...]
Members only:
Code werkt nog steeds
Ook vandaag nog actief
Ryzen 9900X3D - B650 Gaming - 32GB DDR5 - R9060XT
Verwijderd
Wie jarig is, krijgt cadeautjes. Maar bij Greetz geven we ze juist graag weg! In deze mail vind je een cadeautje speciaal voor jou: € 5,- korting op een heerlijk drankje met je eigen, gepersonaliseerde etiket. Om cadeau te doen of lekker voor jezelf.
Jouw kortingscode:
Samen op naar de volgende 10 jaar!
Bedankt!Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:30:
Het is je vast niet ontgaan: deze maand vieren we onze 10e verjaardag.
Wie jarig is, krijgt cadeautjes. Maar bij Greetz geven we ze juist graag weg! In deze mail vind je een cadeautje speciaal voor jou: € 5,- korting op een heerlijk drankje met je eigen, gepersonaliseerde etiket. Om cadeau te doen of lekker voor jezelf.
Jouw kortingscode:Members only:
Samen op naar de volgende 10 jaar!
Nog een greetz code:
Deze werkt nog, alleen moet het bedrag in je winkelmandje hoger zijn dan euro 21,99.Meulendijks89 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:47:
5 euro korting bij MobileFun.nl
Code: 5EUROKORTING
Heb hem ook ff gebruikt...thnx!!Alaksandus schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:36:
Members only:voor 10% korting bij bax-shop. Geldig tot 30 september. Voor heen was de code paypal, maar die werkt al even niet..
Verwijderd
Unable to add the voucherShanatan schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:17:
Members only:
100% korting op een Welcome Bundle bij GreenManGaming (eenmalig). (hier)
Code gewoon invoeren als voucher bij checkout.
Helaas, iemand gebruikt anyonesouheil schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:37:
2 NS Dagkaarten: 25,- i.p.v. 98,40
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/september/dagkaart
Unieke code:
Members only:
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
weet je ook tot wanneer deze nog geldig is?
Ik vermoed 06-10-2014lordprimoz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 00:15:
[...]
weet je ook tot wanneer deze nog geldig is?
Bron: https://www.google.nl/search?q=domino%27s+96432
Bedankt namens mijn vriendinRips10 schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:07:
fonq.nl
Kom lekker shoppen en profiteer direct van €5,- korting op je bestelling!
Je persoonlijke cadeaucode is:Members only:
*De code is geldig op alles m.u.v. de merken fatboy, Vipp, Wesco, Zack, giftcards en boeken. De code geldt bij minimale besteding van €20,- en is geldig t/m 30 september 2014.
http://www.mybrandamsterdam.com/
5 YEAR ANNIVERSARY
To celebrate our FIFTH Anniversary we give our best customers
a 5-day discountcode for THE OFFICIAL MY BRAND webshop!
Use this code to get 20% off on your order!
als ik kijk naar de aanbieding moet je je registreren en aanmelden voor de nieuwsbrief aanmelden.
dan krijg je zo'n code toegestuurd.
10% korting op alle geruite overhemden in oktober
Gebruik de code: 2014OCT1*
Klik hier voor het aanbod
Hierbij 10 euro cadeau kaart voor bol.com. Ik heb al 2 jaar lang dat ik niks wil kopen op die site dus ik doe hem maar weg. Graag een bedankje of + rep iets:D
Alstublieft!
Bedanktkrentebol schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:16:
Hoi!
Hierbij 10 euro cadeau kaart voor bol.com. Ik heb al 2 jaar lang dat ik niks wil kopen op die site dus ik doe hem maar weg. Graag een bedankje of + rep iets:D
Members only:
Alstublieft!
Tot en met vandaag geldig, minimale besteding 25 euro.
[ Voor 9% gewijzigd door lizan1 op 30-09-2014 15:13 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.