Bedankt!Nikeo schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:45:
20% korting op lenzen en brillen bij www.lenson.nl
Je hebt nog steeds de kans om lenzen te bestellen met 20% korting & gratis verzending. Laat deze aanbieding niet aan je voorbij gaan! De code BACK2REALITY kan niet gecombineerd worden met andere kortingscodes.
Verwijderd
Lenovo heeft voor de webshop voor September ook weer een code beschikbaar
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Weet niet of hij generiek is maar heb hem gebruikt. Bedankt!!!sk0o schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:31:
September:Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
20% korting op http://www.adidas.nl Geldig tot en met 19 september 2014.
Je kunt zelf ook 20% kortingscodes 'maken'.
OT: Als je iets besteld zonder kortingscode bij adidas.nl ben je een rund, ze geven ze te pas en te onpas weg
Je kunt zelf ook 20% kortingscodes 'maken'.
- Ga naar een product in de webshop, afdeling SALE, waarvan niet alle maten op voorraad zijn
- Kies een maat die niet op voorraad is en vul je emailadres in om op de hoogte gehouden te worden indien de maat binnenkomt
- Als ze na 14 dagen het product niet kunnen vinden krijg je een 20% kortingscode als excuus.
OT: Als je iets besteld zonder kortingscode bij adidas.nl ben je een rund, ze geven ze te pas en te onpas weg

Members only:
Inloggen
Waar werkt deze op?Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:27:
Lenovo heeft voor de webshop voor September ook weer een code beschikbaar
Members only:
thanks,rem4rk4ble schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:39:
20% korting op http://www.adidas.nl Geldig tot en met 19 september 2014.
Je kunt zelf ook 20% kortingscodes 'maken'.Daarom is het belangrijk de SALE afdeling te kiezen, dat zijn 9/10 keer producten die niet meer bijgevuld worden.
- Ga naar een product in de webshop, afdeling SALE, waarvan niet alle maten op voorraad zijn
- Kies een maat die niet op voorraad is en vul je emailadres in om op de hoogte gehouden te worden indien de maat binnenkomt
- Als ze na 14 dagen het product niet kunnen vinden krijg je een 20% kortingscode als excuus.
OT: Als je iets besteld zonder kortingscode bij adidas.nl ben je een rund, ze geven ze te pas en te onpas weg![]()
![]()
Members only:
weet niet of het een generieke code is (ziet er niet zo uit) maar moest nog nieuwe kicksen hebben.
Verwijderd
www.hunkemoller.nl 10% korting
Uw persoonlijke voucher-code is: USMAWMFP
Aanwijzingen bij uw shoppingvoucher:
- Uw voucher is geldig tot en met 20 sep. 2014
- € 0,00 Minimumbestelwaarde. Niet geldig in combinatie met andere acties
- Alleen online geldig
Uw persoonlijke voucher-code is: USMAWMFP
Aanwijzingen bij uw shoppingvoucher:
- Uw voucher is geldig tot en met 20 sep. 2014
- € 0,00 Minimumbestelwaarde. Niet geldig in combinatie met andere acties
- Alleen online geldig
$5 Gratis PayPal tegoed:
https://www.paypal-activate.com/clac/eml-na-dt
Het is in ieder geval een domeinnaam van PayPal zelf, dus zal wel echt zijn.
Adidas.nl 15% korting.
24 uur geldig op niet-afgeprijsde artikelen. Geselecteerde producten kunnen worden uitgesloten.
Members only:
Inloggen
24 uur geldig op niet-afgeprijsde artikelen. Geselecteerde producten kunnen worden uitgesloten.
Een kortingscode voor www.live38xxl.nl/lidl :
Je krijgt een 2e ticket gratis voor LIVE38XXL in Ziggo Dome Amsterdam op 11 oktober 2014!
Members only:
Inloggen
Je krijgt een 2e ticket gratis voor LIVE38XXL in Ziggo Dome Amsterdam op 11 oktober 2014!
Actie van Royal Club
Twee codes voor een gratis diner voor een 2e persoon
Voor mij zit er weinig soeps bij in de keuze aan deelnemende restaurants dus misschien kan ik er iemand anders blij mee maken.
Ga naar http://www.royalclub.nl/ voor het invullen en om de locaties te bekijken
Codes:
Voor mij zit er weinig soeps bij in de keuze aan deelnemende restaurants dus misschien kan ik er iemand anders blij mee maken.
Ga naar http://www.royalclub.nl/ voor het invullen en om de locaties te bekijken
Codes:
Members only:
Inloggen
[ Voor 3% gewijzigd door koen092 op 08-09-2014 18:11 ]
Verwijderd
Bedankt voor het delen. Is inderdaad van PayPal en er wordt enkel om je e-mail adres gevraagd. Heb voor de 5 euro gekozen, al was ik ook wel benieuwd naar de overige aanbiedingen.niels673 schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:40:
$5 Gratis PayPal tegoed:
Verwijderd
De deezer aanbieding werkt bij mij niet. Ik heb de instructies gevolgd ipv 3 maanden voor €0,45 heb ik nu standaard 15 dagen proefabbo.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:28:
[...]
Bedankt voor het delen. Is inderdaad van PayPal en er wordt enkel om je e-mail adres gevraagd. Heb voor de 5 euro gekozen, al was ik ook wel benieuwd naar de overige aanbiedingen.
Super, gebruikt, bedankt!sk0o schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:31:
Als ANWB Creditcard-houder krijgt u bij Zalando maar liefst 15% korting op uw aankoop bij een besteding van minimaal € 75,-.
September:Members only:
Ik zie geen aanbiedingen.. Alleen een scherm dat ik een nieuwe rekening kan openen. Doe ik iets fout?Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:28:
[...]
Bedankt voor het delen. Is inderdaad van PayPal en er wordt enkel om je e-mail adres gevraagd. Heb voor de 5 euro gekozen, al was ik ook wel benieuwd naar de overige aanbiedingen.
Ik denk dat ze gestopt zijn met de actie, aangezien je nu gelijk wordt doorgestuurd naar de PayPal homepagina.Chntl321 schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:50:
[...]
Ik zie geen aanbiedingen.. Alleen een scherm dat ik een nieuwe rekening kan openen. Doe ik iets fout?
10% korting op de nieuwe laders bij batterijenhuis.nl
Als een van de nieuwe laders besteld, vult u kortingscode
De kortingscode is geldig tot en met zondag 14 september en geldt alleen voor de nieuwe laders: 2Go GSM lader, 2GO iPhone4 lader, 2GO Micro USB-lader, 2GO Mini USB-lader, Ansmann Digicharger Vario PRO, Hähnel Ultima II voor CASIO, Hähnel Ultima II voor FUJIFILM, Hähnel Ultima II voor OLYMPUS, Hähnel Ultima II voor PANASONIC, Hähnel Ultima Plus voor CANON, Hähnel Ultima Plus voor NIKON, Hähnel Ultima Plus voor SONY, Hähnel UniPal Plus Universele lader, Ansmann Photocam IV, Ansmann Powerline 4 Light, Ansmann Powerline 4 Pro, Ansmann Powerline 8, Ansmann ALCT 6-24/10, Ansmann ALCT 6-24/1, Ansmann ALCT 6-24/2, Ansmann ALCS 2-24.
En vergeet de cashback niet!
Als een van de nieuwe laders besteld, vult u kortingscode
Members only:
in tijdens het bestellen. U krijgt dan direct 10% korting op de bestelde lader(s).
Inloggen
De kortingscode is geldig tot en met zondag 14 september en geldt alleen voor de nieuwe laders: 2Go GSM lader, 2GO iPhone4 lader, 2GO Micro USB-lader, 2GO Mini USB-lader, Ansmann Digicharger Vario PRO, Hähnel Ultima II voor CASIO, Hähnel Ultima II voor FUJIFILM, Hähnel Ultima II voor OLYMPUS, Hähnel Ultima II voor PANASONIC, Hähnel Ultima Plus voor CANON, Hähnel Ultima Plus voor NIKON, Hähnel Ultima Plus voor SONY, Hähnel UniPal Plus Universele lader, Ansmann Photocam IV, Ansmann Powerline 4 Light, Ansmann Powerline 4 Pro, Ansmann Powerline 8, Ansmann ALCT 6-24/10, Ansmann ALCT 6-24/1, Ansmann ALCT 6-24/2, Ansmann ALCS 2-24.
En vergeet de cashback niet!
Helaas al gebruikt, evengoed bedankt voor het delen.koen092 schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:10:
Actie van Royal Club
Thinkpad's, t/m 30-09-2014.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 08-09-2014 21:37 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Edit.
[ Voor 98% gewijzigd door alwaysleft op 08-09-2014 22:24 ]
Verwijderd
gebruikt thx!koen092 schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:10:
Actie van Royal Club
Codes:Members only:
Ik wordt gewoon geredirect naar m'n paypal account. Geen melding over een 5$ of iets?niels673 schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:40:
$5 Gratis PayPal tegoed:
Edit: thnx is al hierboven vermeld jammer
[ Voor 6% gewijzigd door GSOD op 09-09-2014 02:22 ]
Verwijderd
Logitech 30% kortingscode (geldig op alles, behalve een hele lijst uitzonderingen
)
* Limiet van 2 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland op 09-09-2014 en 09-10-2014. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Ultimate One, Harmony Smart Keyboard, Harmony Ultimate, Harmony Ultimate Hub, Hinge, Ultrathin, Turnaround, Type - S en Ultrathin Keyboard Folio voor Samsung Galaxy Tab 4 10.1 tablet accessories, Bluetooth Multi-Device Keyboard K480, [+] Trip, [+] Wallet en Protection [+] voor iPhone 5S, UE 900s, UE Boom, UE Mini Boom, G402 Hyperion Fury Ultra-Fast FPS Gaming Mouse en blemished boxes. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn.

Members only:
Inloggen
* Limiet van 2 artikelen per gezin. Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het verzending binnen Nederland op 09-09-2014 en 09-10-2014. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Ultimate One, Harmony Smart Keyboard, Harmony Ultimate, Harmony Ultimate Hub, Hinge, Ultrathin, Turnaround, Type - S en Ultrathin Keyboard Folio voor Samsung Galaxy Tab 4 10.1 tablet accessories, Bluetooth Multi-Device Keyboard K480, [+] Trip, [+] Wallet en Protection [+] voor iPhone 5S, UE 900s, UE Boom, UE Mini Boom, G402 Hyperion Fury Ultra-Fast FPS Gaming Mouse en blemished boxes. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn.
Heeft iemand het geld al op zijn of haar Paypal rekening gestort gekregen?niels673 schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:40:
$5 Gratis PayPal tegoed:
wehkamp
JE WAARDEBONCODE IS:
happy
Vul bij het betalen de waardeboncode happy in en
klik op verzilveren. De 7.50 korting wordt
automatisch verrekend.
JE WAARDEBONCODE IS:
happy
automatisch verrekend.
Van het kastje naar de muur lopen...
Verwijderd
Niemand, maar je logt wel in met je paypal wachtwoord. Dus het zou wel verstandig zijn als je je paypal wachtwoord verandert, sinds die gekoppeld is aan je bankrekening.Snoop schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:51:
[...]
Heeft iemand het geld al op zijn of haar Paypal rekening gestort gekregen?
Je logt helemaal nergens mee in. Het enige wat je moet opgeven is je e-mailadres.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:37:
[...]
Niemand, maar je logt wel in met je paypal wachtwoord. Dus het zou wel verstandig zijn als je je paypal wachtwoord verandert, sinds die gekoppeld is aan je bankrekening.
Goeiemode.nl
Shoppingvoucher ter waarde van € 10,00
- Uw voucher is geldig tot en met 6 okt. 2014
- € 40,00 Minimumbestelwaarde.
En tevens € 5,- shoptegoed ( zonder minimum volgens mij )
Meld even als je er een gebruikt heb.
Shoppingvoucher ter waarde van € 10,00
- Uw voucher is geldig tot en met 6 okt. 2014
- € 40,00 Minimumbestelwaarde.
Members only:
Inloggen
En tevens € 5,- shoptegoed ( zonder minimum volgens mij )
Members only:
Inloggen
Meld even als je er een gebruikt heb.
Er gebeurt niets als ik die code toepasMikeOO schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:57:
En nog een Logitech code
Members only:
iBood wil graag dat ik wat bestel, ik heb alleen niks nodig 
€5 korting, 1 week geldig vanaf gisteravond.
Members only:
Inloggen
Ik heb deze gebruikt, bedankt voor het doorgeven!Pathogen schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:26:
iBood wil graag dat ik wat bestel, ik heb alleen niks nodig
Members only:
De korting werkt nog steeds.HenkEisDS schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:16:
Er zat een 10% kortingcoupon bij mijn bestelling bij Janox.nl (webshop voor electronica en mode)
Members only:
Aan de opmaak van de code te zien is hij te hergebruiken, maar dat kan ik niet testen.
Bij wehkamp.nl:
7.50 KORTING
OP JE BESTELLING
JE WAARDEBONCODE IS:
automatisch verrekend.
let op: de waardeboncode is hoofdletter gevoelig
De waardebon is geldig t/m 15 september 2014. Maximaal 1 waardebon per klant. Het minimaal bestelbedrag is 40 euro.
7.50 KORTING
OP JE BESTELLING
JE WAARDEBONCODE IS:
Members only:
Inloggen
automatisch verrekend.
De waardebon is geldig t/m 15 september 2014. Maximaal 1 waardebon per klant. Het minimaal bestelbedrag is 40 euro.
Stond reeds enkele posts hierboven:Phew schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:59:
Bij wehkamp.nl:
7.50 KORTING
OP JE BESTELLING
JE WAARDEBONCODE IS:
Members only:
automatisch verrekend.
DancePlaza schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:35:
wehkamp
JE WAARDEBONCODE IS:
happy
automatisch verrekend.
Nog een logitech code (30% korting)
Members only:
Inloggen
Ik ben jarig maar ga niks bij Dixons bestellen.
Jouw kortingscode:
Beste Zak aarde
Met jouw kortingscode ontvang je €10.- korting op je bestelling.
De kortingscode is twee weken geldig bij een minimale
besteding van €40.-
Volg onderstaande stappen om je kortingscode te gebruiken:
1. Ga naar dixons.nl
2. Stop één of meerdere producten in je winkelmandje en kies bezorgen.
3. Vul in je winkelmandje, aan de rechterkant van je scherm, je kortingscode in.
4. Je korting van € 10.- wordt nu verrekend.
Jouw kortingscode:
Members only:
Inloggen
Beste Zak aarde
besteding van €40.-
1. Ga naar dixons.nl
3. Vul in je winkelmandje, aan de rechterkant van je scherm, je kortingscode in.
Gebruikt, dank uZak aarde schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:21:
Jouw kortingscode:Members only:
Hier hetzelfde...die logitech codes werken bijna nooit is mijn ervaring en erger nog je krijgt ook nooit een melding wat er "mis" zou zijn. Er gebeurt gewoon NIETS.lasharor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:48:
[...]
Er gebeurt niets als ik die code toepas
En nee het is niet zo dat de code eventueel al gebruikt zou kunnen zijn want ik heb het met mijn eigen ontvangen code geprobeerd.
[ Voor 16% gewijzigd door melk0r op 09-09-2014 11:35 ]
Laat maar..
5% korting bij geckocovers.nl, met de code 3300587. Die kreeg ik na bestellen, maar heb ik zelf daarvoor ook online gevonden, en is dus generiek.
Ik heb er 1 gebruikt (ik weet niet meer welke sry), dat ging wel goed.melk0r schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:34:
[...]
Hier hetzelfde...die logitech codes werken bijna nooit is mijn ervaring en erger nog je krijgt ook nooit een melding wat er "mis" zou zijn. Er gebeurt gewoon NIETS.
En nee het is niet zo dat de code eventueel al gebruikt zou kunnen zijn want ik heb het mijn mijn eigen ontvangen code geprobeerd.
FonQ; 10 euro korting bij minimale besteding van 40 euro. Geldig t/m 10 september!
Members only:
Inloggen
Bedankt voor de code, heb hem gebruikt! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!Zak aarde schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:21:
Beste Zak aarde
besteding van €40.-
ook namens mij bedankt, lijkt universeel te zijn aangezien ik de 3de ben die bedanktZak aarde schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:21:
Beste Zak aarde
besteding van €40.-
1. Ga naar dixons.nl
Nikon D7000
Dit is de 12e keer dat deze code voorbij komtJorismoen schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:03:
FonQ; 10 euro korting bij minimale besteding van 40 euro. Geldig t/m 10 september!
Members only:

Najaarskorting bij Logitech
30% korting*
Voer de unieke couponcode
tijdens het afrekenen in.
30% korting*
Members only:
Inloggen
Niet meer geldig,veryip schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:13:
[...]
Members only:
ook namens mij bedankt, lijkt universeel te zijn aangezien ik de 3de ben die bedankt
Verwijderd
"De coupon bestaat niet"Robberto schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:11:
Dixons €10. Geldig t/m 9-10-2014Code:
Members only:
Verwijderd
1) Gratis bezorging boodschappen AH.nl met actiecode: STDNT14
Actievoorwaarden: Code geeft 1x 100% korting op de servicekosten - Minimum bestelbedrag €70 (excl. statiegeld). - Geldig van t/m dinsdag 30 september 2014 - Alleen voor particuliere klanten - Niet geldig bij AH en GO.
2) 20% korting op accessoires in de t-mobile shop
Jouw unieke code:10JAARTSHOPS (Lijkt me niet zo uniek)
De code is geldig t/m 5 oktober 2014.
Actievoorwaarden: Code geeft 1x 100% korting op de servicekosten - Minimum bestelbedrag €70 (excl. statiegeld). - Geldig van t/m dinsdag 30 september 2014 - Alleen voor particuliere klanten - Niet geldig bij AH en GO.
2) 20% korting op accessoires in de t-mobile shop
Jouw unieke code:10JAARTSHOPS (Lijkt me niet zo uniek)
De code is geldig t/m 5 oktober 2014.
Werkt niet.Robberto schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:11:
Dixons €10. Geldig t/m 9-10-2014Code:
Members only:
Verkeerd getypt misschien?
10 euro korting op OTTO.nl minimale bestedingswaarde 10 euro, kortom gratis artikel van max 10 euro.
Code is universeel dus meerdere malen te gebruiken.
Members only:
Inloggen
Verwijderd
Dank, gebruikt!Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:21:
1) Gratis bezorging boodschappen AH.nl met actiecode: STDNT14
nog wel verzendkosten van €5,95Compuman1112 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:50:
10 euro korting op OTTO.nl minimale bestedingswaarde 10 euro, kortom gratis artikel van max 10 euro.
Members only:
Voor een "key-smart" kan je 15% korting krijgen. De website is getkeysmart.com en coupon code is
Members only:
Inloggen
Op de site zelf kwam een popup voor 15% korting met de coupon codeRené90 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:32:
Voor een "key-smart" kan je 15% korting krijgen. De website is getkeysmart.com en coupon code is
Members only:
Members only:
. Niet geprobeerd of ze combineerbaar zijn.
Inloggen
Maar wel bij Otto.nl gratis verzending op alle mode Min. 20 euroVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:04:
[...]
Klopt, maximaal 1 code per bestelling helaas
met code 63432
Verwijderd
Dan is de 10 euro code dus 4.05 euro waardevollerJlvdp schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:25:
[...]
Maar wel bij Otto.nl gratis verzending op alle mode Min. 20 euro
met code 63432
10 dagen lang alle postzegels gratis code
Members only:
Inloggen
5 euro korting Zalando.nl min 30 euro
Members only:
Inloggen
Nog eentje:ADDG schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:17:
Najaarskorting bij Logitech
30% korting*
Members only:
Members only:
Inloggen
Alleen vandaag nog geldig dus, 30% korting bij Logitech
I see red pixels.
Al gebruikt..helaas.wwwhizz schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:49:
[...]
Nog eentje:Members only:
Alleen vandaag nog geldig dus, 30% korting bij Logitech
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Dankje!René90 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:32:
Members only:
Hoi!
Bij ... ?Piet91 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:28:
Bij aankoop van €449.99 of meer €50 korting met
Members only:
Geldig t/m 21-09-2014
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik neem aan Teufel Audio.
EDIT: zie dat je je post al hebt aangepast. Scuzi
[ Voor 14% gewijzigd door ReinTheMan op 10-09-2014 14:37 ]
10 euro korting bij www.zalando.nl
Bestelwaarde moet >= 60 euro
Geldig tot 2014-12-15
Bestelwaarde moet >= 60 euro
Geldig tot 2014-12-15
Members only:
Inloggen
Hartelijk dank, gebruikt voor de aankoop van een toetsenbord voor mijn Notepro 12.2.denan schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:12:
Nog een logitech code (30% korting)
Members only:
Ik ook. Gebruikt voor een gaming muisje, dank!SpX schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:58:
[...]
Vreemd, ik heb hem na jouw reactie nog kunnen verzilveren.
Voucher voor de vrouw: Tegoedbon Zalando van 10,- euro
Noteer even als je hem gebruikt hebt
Members only:
Inloggen
5 euri korting bij dixons bij minimale besteding van 25 euro.
Geldig tot 30 september 2014
edit: SORRY mijn fout ik maakte een typo:P een 2 op het laatste in de plaats van een 3 haha
(hij is dus nog steeds bruikbaar)
Members only:
Inloggen
edit: SORRY mijn fout ik maakte een typo:P een 2 op het laatste in de plaats van een 3 haha
(hij is dus nog steeds bruikbaar)
[ Voor 34% gewijzigd door krentebol op 10-09-2014 18:14 ]
Bedankt de vrouw maar voor mebardi-1 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:29:
Voucher voor de vrouw: Tegoedbon Zalando van 10,- euro
Members only:
"De coupon bestaat niet"krentebol schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:57:
5 euri korting bij dixons bij minimale besteding van 25 euro.
Members only:
Gebruikt, dankjewel heb nu een G502 gekocht.RJ-NL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:58:
Logitech code (30% korting)
Members only:
€15,- voucher, niet combineerbaar met de 30% kortingscodes helaas.
Members only:
Inloggen
We hebben je gemist op Greetz.nl! Omdat we je graag nog eens terugzien, krijg je van ons een gratis kaart*.
Feliciteer een jarige vriend(in) of familielid met een kaartje of gebruik je gratis kaart om zomaar iemand te verrassen. Je kunt je kaart direct versturen of nu alvast klaarzetten voor verzending op een later moment. Veel plezier bij het maken van je kaart!
Gebruik deze kortingscode in je winkelmandje:
Feliciteer een jarige vriend(in) of familielid met een kaartje of gebruik je gratis kaart om zomaar iemand te verrassen. Je kunt je kaart direct versturen of nu alvast klaarzetten voor verzending op een later moment. Veel plezier bij het maken van je kaart!
Gebruik deze kortingscode in je winkelmandje:
Members only:
Inloggen
al gebruikt, bedankt voor het melden!umiel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:55:
We hebben je gemist op Greetz.nl! Omdat we je graag nog eens terugzien, krijg je van ons een gratis kaart*.
Gebruik deze kortingscode in je winkelmandje:Members only:
Excuus, was net bezig om reactie te schrijven. Gebruiktumiel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:55:
Gebruik deze kortingscode in je winkelmandje:Members only:
Bedankt voor het melden!Compuman1112 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:50:
Members only:
Doet de code het niet meer, ik krijg onderstaande melding
'U wilt gebruik maken van een waardebon/korting, maar uw bestelling voldoet niet aan de actievoorwaarden. Controleer en corrigeer a.u.b uw gegevens.'
2e Ticket gratis voor Live38XXL t.w.v. 35 euro - zaterdag 11 oktober 2014 Ziggo Dome Amsterdam
www.live38xxl.nl/lidl en klik op de button '2e ticket gratis' Vul de volgende code in:
www.live38xxl.nl/lidl en klik op de button '2e ticket gratis' Vul de volgende code in:
Members only:
Inloggen
Verwijderd
Deze code werkt nog steeds bedanktDeff schreef op zondag 07 september 2014 @ 13:44:
Vakantieveilingen.nl
SPECIAAL VOOR JOU: € 5,- KORTING GELDIG T/M 7 SEPTEMBER 2014
Geldigheid
De promotiecode is geldig tot de datum die erbij vermeld staat. Na het verstrijken van de geldigheidsdatum is de korting niet meer geldig
De code werkt alleen als het winnende bod hoger is dan de waarde van de promotiecode. Bijvoorbeeld: Een code ter waarde van 5 euro werkt alleen bij een winnende bod van 6 euro of hoger
Per veiling kan slechts één promotiecode verzilverd worden
Members only:
Ik kwam nog wat kortingscodes tegen. Allemaal geldig tot 31-10-2014
Hunkemoller
- 10,- korting, bij besteding van 50,-
- Code: HKM10@NL2014
Yoursurprise.nl
- 10% korting
- Code: FOTO14NL
Planet-sports.nl
- 10,- korting, bij besteding van 75,-
- Code: AL65-T87Q-H74R
Overnightprints.nl
- 5,- korting op drukproducten, voor nieuwe klanten
- Code: 3TLSNMKY
Hoedshop.nl
- 10% korting
- Code: 10HOEX14
Planet-cards.nl
- 25% korting
- Code: LDSN141
DeOnlineDrogist.nl
- 10% korting
- Code: LP2014
Hunkemoller
- 10,- korting, bij besteding van 50,-
- Code: HKM10@NL2014
Yoursurprise.nl
- 10% korting
- Code: FOTO14NL
Planet-sports.nl
- 10,- korting, bij besteding van 75,-
- Code: AL65-T87Q-H74R
Overnightprints.nl
- 5,- korting op drukproducten, voor nieuwe klanten
- Code: 3TLSNMKY
Hoedshop.nl
- 10% korting
- Code: 10HOEX14
Planet-cards.nl
- 25% korting
- Code: LDSN141
DeOnlineDrogist.nl
- 10% korting
- Code: LP2014
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Conrad.nl
De "r" zit weer in de maand, ofwel het wordt kouder en donkerder. Tijd
voor een programmeerbare thermostaat en LED-lampen. Jij koopt ze alvast
met 5 euro korting!
Let op: de korting is slechts 5 dagen geldig, wacht dus niet te lang.
Kortingscode 5EUROPAM14
De spelregels:
- Slechts geldig t/m woensdag 17 september 2014
- Minimum bestelbedrag 50,- euro (exclusief verzendkosten)
- Niet in combinatie met andere acties te gebruiken.
- Kortingscode is een keer per klant te gebruiken.
Graag tot ziens op Conrad.nl!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Conrad.nl
De "r" zit weer in de maand, ofwel het wordt kouder en donkerder. Tijd
voor een programmeerbare thermostaat en LED-lampen. Jij koopt ze alvast
met 5 euro korting!
Let op: de korting is slechts 5 dagen geldig, wacht dus niet te lang.
Kortingscode 5EUROPAM14
De spelregels:
- Slechts geldig t/m woensdag 17 september 2014
- Minimum bestelbedrag 50,- euro (exclusief verzendkosten)
- Niet in combinatie met andere acties te gebruiken.
- Kortingscode is een keer per klant te gebruiken.
Graag tot ziens op Conrad.nl!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Conrad.nl
20% korting bij gamersgate, eenmalig te gebruiken.
Members only:
Inloggen
https://www.tassimo.nl/
Het is tijd voor een traktatie. Geniet onderweg in stijl van je koffie met een TASSIMO Koziol reisbeker.* Besteed 40€ of meer voor 16/09/2014, vul de voucher code ‘9KZMUGNL’ in, en we sturen je een gratis reisbeker bij je bestelling. Bonus: iedere keer dat je voor 40€ of meer besteldt betaal je geen verzendkosten!
Het aanbod is beperkt tot één (1) reisbeker per bestelling. Voor iedere besteding van 40€ of meer krijg je van ons een TASSIMO Koziol reisbeker. Dit aanbod kan niet worden gebruikt samen met andere promotionele codes. De minimum bestelhoeveelheid blijft van toepassing. Het aanbod is geldig van 10/09/2014 9.00u tot 16/09/2014 23.59u of zolang de voorraad strekt.
Het is tijd voor een traktatie. Geniet onderweg in stijl van je koffie met een TASSIMO Koziol reisbeker.* Besteed 40€ of meer voor 16/09/2014, vul de voucher code ‘9KZMUGNL’ in, en we sturen je een gratis reisbeker bij je bestelling. Bonus: iedere keer dat je voor 40€ of meer besteldt betaal je geen verzendkosten!
Het aanbod is beperkt tot één (1) reisbeker per bestelling. Voor iedere besteding van 40€ of meer krijg je van ons een TASSIMO Koziol reisbeker. Dit aanbod kan niet worden gebruikt samen met andere promotionele codes. De minimum bestelhoeveelheid blijft van toepassing. Het aanbod is geldig van 10/09/2014 9.00u tot 16/09/2014 23.59u of zolang de voorraad strekt.
Gek genoeg levert de code modern meer korting op dan de 15off.rud schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 21:13:
[...]
Op de site zelf kwam een popup voor 15% korting met de coupon codeMembers only:. Niet geprobeerd of ze combineerbaar zijn.
Ik kwam erachter dat deze nog steeds werkt, bedankt :-)Tyson schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:36:
Kortingscode voor aktiesport.nl
Members only:
Waarde €4,99 (gratis bezorging)
Kortingscode is één keer te gebruiken en slechts enkele dagen geldig!
Heb er zelf trouwens ook nog 1 van de HEMA
Als dank voor je bestelling hebben wij een verrassing voor jou:
met de actiecode
Members only:
krijg jij maar liefst 20% korting op het hele foto-assortiment. Fotoalbums, canvas, fotocadeaus: maak van je mooiste foto een blijvende herinnering. Bekijk het foto-assortiment hier.
Inloggen
[ Voor 34% gewijzigd door Nijntje12 op 11-09-2014 20:03 ]
Hierbij een aantal actuele Zalando codes:
Succes!
Members only:
Inloggen
Succes!
Dankjewel voor deze bon! Maak er goed gebruik van.Wasabi! schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:05:
20% Praxis bon, geldig t/m 28/9
https://www.praxis.nl/med...ON_MIJNPRAXIS_20KKBON.pdf
€ 5,- gebruikt, bedankt!HoonBoy schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:11:
Hierbij een aantal actuele Zalando codes:
Members only:
Succes!
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.